شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 13:46   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32743صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 30 دی 1395 - 12:16
حال عمومی دانش آموزان مسموم شده در اردوگاه امام خمینی زنجان مساعد است
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


زنجان - ایرنا - رئیس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان زنجان گفت: حال تمامی دانش آموزان و دانشجویان میانه ای مسموم شده در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان مساعد است.
[حال عمومی دانش آموزان مسموم شده در اردوگاه امام خمینی زنجان مساعد است]

رهبر طوماری روز پنجشنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: مجری اردو مذکور موسسه منتظران ظهور وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی شهرستان میانه می باشد که تعداد 63 نفر دانش آموز و دانشجوی میانه ای را در تاریخ 29 دی در محل اردوگاه امام خمینی(ره) زنجان اسکان داده بود.
وی با اعلام اینکه اردوگاه امام خمینی(ره) تا کنون پذیرای دانش آموزان زیادی در قالب اردوهای مختلف بوده است اظهار کرد: علت مسمومیت این دانش آموزان و دانشجویان انتشار گاز منوکسیدکربن از یکی از بخاری ها بوده است.
طوماری افزود: 49 نفر از اعضا شرکت کننده در این اردو به علت مسمومیت به اورژانس بیمارستان های زنجان اعزام و به صورت سرپایی مداوا شدند و به محل اردوگاه بازگشتند و مسئولان آموزش و پرورش استان زنجان از نزدیک پی گیر موضوع هستند.
به گزارش ایرنا، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان زنجان گفت: ساعت 6:10 صبح امروز /پنجشنبه/ موضوع مسمومیت دانش آموزان پسر در اردوگاه امام خمینی (ره) زنجان به این مرکز اعلام و با توجه به حساسیت مساله بلافاصله یک دستگاه اتوبوس آمبولانس از پایگاه سهند و هفت دستگاه آمبولانس نیز از پایگاه های روزبه، فاتح، مرکز، چیر، الهیه و ولیعصر (عج) زنجان، عازم محل حادثه شدند.
دکتر علیرضا زراعتچی با بیان اینکه این دانش آموزان که بین سنین 12 تا 18 سال بودند علائمی چون سردرد، سرگیجه و تهوع، داشتند افزود: این دانش آموزان به بیمارستان های امام حسین (ع) و ولیعصر(عج) زنجان منتقل شدند و تحت درمان قرار گرفتند.
597/6085
خبرنگار : پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی

تعداد بازدید: 593 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی