RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 18:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32744صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 30 دی 1395 - 15:17
دولت تا پایان سال دوم برنامه ششم توسعه ، مکلف به همسان سازی حقوق بازنشستگان قبل و بعد از ۸۸ شد.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

دبیر کمسیون برنامه و بودجه:دولت تا پایان سال دوم برنامه ششم توسعه ، مکلف به همسان سازی حقوق بازنشستگان قبل و بعد از ۸۸ شد.
دکتر محمد فیضی نماینده مردم اردبیل ،نیر،نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی در دیدار شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل با اشاره به اصلاحات صورت گرفته در لایحه برنامه ششم توسعه توسط مجلس از گنجانده شدن رتبه بندی معلمان ، سند تحول بنیادین ، هماهنگ سازی نظام پرداخت حقوق و شفاف سازی آن ، همسان سازی حقوق بازنشستگان سال های قبل و بعد از ۸۸ و نظام مند شدن استخدام در آموزش و پرورش خبر داد. که بر اساس آن دولت حداکثر تا پایان سال دوم اجرای برنامه مکلف به همسان سازی حقوق بازنشستگان با حداکثر ۱۰ درصد تفاوت شده است.
دبیر کمسیون برنامه و بودجه همچنین با اشاره به گنجانده شدن رتبه بندی معلمان در لایحه برنامه ششم ، برای دفاع از تامین بودجه آن در سال ۹۶ قول مساعد داد.
دکتر فیضی بر ضرورت ادامه دیدارها و رایزنی ها با انجمن اسلامی معلمان برای پیگیری موثر تر مسایل و عمل به وعده های انتخاباتی تاکید کرد.
در این دیدار اعضای شورای مرکزی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل با تشکر از توجه نمایندگان به آموزش و پرورش,و مشکلات معلمان در تصویب برنامه ششم و با اشاره به پایین بودن سهم آموزش و پرورش از بودجه عمومی کشور در مقایسه با سایر کشورها خواستار بالا بردن سهم آموزش و پروش از بودجه عمومی کشور شدند.
در این دیدار همچنین با اشاره به مشکلات بودجه ای آموزش و پرورش و کسری بودجه آن در سال های گذشته و عدم افزایش مناسب بودجه برای سال ۹۶ از آقای فیضی به عنوان عضو کمسیون تلفیق بودجه ۹۶ در مجلس خواسته شد برای افزایش بودجه و تامین اعتبار رتبه بندی معلمان تلاش نماید.
در ابتدای این دیدار سید غلامحسین گنجی رییس شورای هماهنگی و اجرایی انجمن اسلامی معلمان استان اردبیل با ارایه گزارشی از فعالیت های انجمن و برگزاری مجمع عمومی و بر شمردن مشکلات جامعه معلمان و آموزش و پرورش خواستار توجه بیشتر دولت و مجلس به آموزش و پرورش شد.
وی با اشاره به اینکه انجمن اسلامی معلمان بر حسب وظیفه تشکیلاتی خود تعامل و مشورت با نمایندگان را در دستور خود قرار دارد از رصد فعالیت های نمایندگان در حوزه آموزش و پرورش و معلمان خبر داد.

تعداد بازدید: 2029 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی