پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 09:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32760صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 1 بهمن 1395 - 12:07
بازنگری ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی/ نبود زیرساخت‌های لازم برای اجرای طرح
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:



عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: اصل طرح ارزش یابی توصیفی مثبت بوده اما برای رفع نارسایی ها نیاز به بازنگری دارد.
داوود محمدی عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره ارزشیابی توصیفی در دوره ابتدایی، اظهار داشت: این نوع ارزشیابی کار علمی بوده در بسیاری از کشورهای دنیا اجرایی می‌شود و اکنون در آموزش و پرورش کشور با استفاده از تجربیات س ایر کشورها به آن می‌پردازند.
 
وی ادامه داد: باید زیر ساخت‌های لازم برای چنین طرح‌های ایجاد شود تا با اشراف و احاطه کامل و متناسب با شرایط دانش آموزان برای آنها ایجاد شود.
 
عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس عنوان کرد: برای اجرای هر چه بهتر این طرح و بر طرف شدن نواقص آن باید ارزیابی کامل و دقیقی در خصوص  این طرح انجام شده و ابعاد مختلف آن را بدانیم.
 
محمدی بیان کرد: قبل از پیاده سازی این طرح باید مدیران، معلمان و مسئولان آموزشی اطلاع کامل از این طرح پیدا می‌کردند و جوانب کار سنجیده می‌شد.
 
وی با اشاره به اینکه نا رسایی موجود در ارزشیابی توصیفی مربوط به اجرای آن است، گفت: اصل طرح مثبت بوده اما نیاز به بازنگری و اصلاح دارد.
 
محمدی یادآور شد: با توجه به اجرای این طرح در مدارس کشور  باید آسیب شناسی برای آن انجام شده و برای نارسایی های موجود تصمیم گیری لازم اتخاذ شود.

تعداد بازدید: 547 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی