سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32937صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 15 بهمن 1395 - 12:18
دونالد ترامپ: اوضاع جهان را درست خواهم کرد
گاهی می شنوید، گفت‌وگوهای تلفنی تندی دارم، نگران نشوید. بله تند هستند. باید هم الان کمی تند باشیم.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


دونالد ترامپ: اوضاع جهان را درست خواهم کرد

در یک مراسم در شهر واشنگتن که با حضور چهره های مذهبی از ادیان مختلف برگزار شد، رئیس جمهوری آمریکا با انتقاد از وضعیت فعلی جهان گفت، جهان با تهدیدات و مشکل روبرو است، اما خیالتان راحت، درستش خواهیم کرد.

آقای ترامپ و معاون او مایک پنس، روز پنجشنبه ۱۴ بهمن در مراسم صبحانه نیایش ملی شرکت کرد. این گردهمایی که از ۶۴ سال پیش، در اولین پنجشنبه ماه فوریه برگزار می شود، ابتدا گردهمایی مسیحیان بود اما مدتی است که نمایندگان سایر ادیان هم دعوت می شوند.

رئیس جمهوری آمریکا در سخنان خود بعد از شرکت در این نیایش گفت، داعش حتی علیه مسلمان‌ها اقدامات وحشیانه‌ای مرتکب شده و جامعه جهانی باید جلوی آن را بگیرد.

رئیس جمهوری آمریکا گفت: شاهدیم که خشونت های غیرقابل تصوری از جمله کشتار بی رحمانه اقلیت های مذهبی را به نام دین انجام داده اند. رفتار وحشتناکی که قابل توصیف نیست.

ترامپ افزود: تروریسم یک تهدید بنیادین برای آزادی مذهبی است. این باید متوقف بشود و مطمئنم که متوقف می شود. شاید در کوتاه مدت این روند زیبا به نظر نرسد اما در نهایت آنها متوقف خواهند شد.

رئیس جمهوری آمریکا افزود: شما دیدید که چه تهدیداتی برای ریشه کنی یهودیان بود. شاهد جنگ داعش و نسل‌کشی این گروه علیه مسیحی‌ها بوده‌ایم که آنها مانند قرون وسطی، سر آدم ها را قطع می‌کنند. ما اینها را دیده ایم.

آقای ترامپ درباره مسئولیت جهانی دیگر کشورها گفت: همه کشورها تعهد اخلاقی دارند که علیه این نوع خشونت‌ صحبت کنند و برای مقابله با آن با هم همکاری کنند. عده‌ای از آزادی‌ها و ارزش‌های صبورانه آمریکا سوءاستفاده کرده‌اند.

وی افزود: من می خواهم به روشنی این را به مردم آمریکا بگویم که دولت من از تمام توان خود استفاده می کند که از آزادی مذهبی در کشورمان دفاع کند. آمریکا باید برای همیشه کشوری باشد که در آن همه ادیان تحمل می شود و همه شهروندان ما در آن احساس امنیت می کنند.

رئیس جمهوری آمریکا در بخشی از صحبتش به فرمان های اجرایی اخیر اشاره کرد و گفت همه کشورها در دنیا از ما سوءاستفاده می‌کنند. اما اوضاع اینطور باقی نخواهد ماند.

وی افزود: ما می خواهیم که مردم به کشور ما بیایند اما ما سیستمی را طراحی خواهیم کرد که براساس آن، مردمی که ما و ارزش های ما را دوست دارند، بتوانند بیایند. نه کسانی که از ما و ارزش های ما متنفر هستند.

رئیس‌جمهور آمریکا در بخشی از سخنانش هم گفت: گاهی می شنوید، گفت‌وگوهای تلفنی تندی دارم، نگران نشوید. بله تند هستند. باید هم الان کمی تند باشیم.

تعداد بازدید: 846 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی