صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 16:24   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 32953صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیجمعه، 15 بهمن 1395 - 11:52
وزارت خارجه به تلافی فرمان رئیس جمهوری آمریکا، با شرکت تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی در ایران مخالفت کرده است.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

🔸وزارت خارجه ایران به تلافی فرمان رئیس جمهوری آمریکا، با شرکت تیم ملی کشتی آمریکا در مسابقات جام جهانی در ایران مخالفت کرده است.
🔺قرار بود مسابقات جام جهانی کشتی آزاد با حضور تیم های ملی هشت کشور در روزهای ٢٨ و ٢٩ بهمن سال جاری در ایران برگزار شود اما به دلیل مخالفت "وزارت خارجه و مراجع ذی‌صلاح در کارگروه ویژه"، تیم ملی کشتی آزاد آمریکا در رقابت های جام جهانی ایران حضور نخواهد داشت.
🔺فدراسیون کشتی ایران در نامه‌ای به اتحادیه جهانی از این نهاد خواسته است تا به جای آمریکا، تیم دیگری را برای شرکت در مسابقات معرفی کند.

مجلس نمایندگان آمریکا به لایحه‌ای رای داد که براساس آن دیگر ضرورتی ندارد سابقه بیماری روانی خریداران سلاح مورد بررسی قرار بگیرد. ‏ ‏

🔹 باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا در اقدامی به منظور مهارخشونت‌های مسلحانه، اوایل ماه گذشته میلادی مقرراتی تازه در مورد خرید اسلحه معرفی کرد. از جمله این مقررات بررسی گسترده‌تر سابقه خریداران سلاح بود.

به گفته جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا، چنین مقرراتی به منزله پیشداوری منفی، وخطرناک نشان دادن افراد دارای اختلال روانی‌ست.‏

لایحه جدید برای اجرایی شدن ابتدا باید به تصویب سنا برسد و پس از آن با امضای دونالد ترامپ، رئیس جمهور، به قانون تبدیل شود.

 

تعداد بازدید: 877 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING