RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 12:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33103صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 30 بهمن 1395 - 01:23
وزیر دفاع آلمان به آمریکا هشدار داد
جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، در اجلاس امنیتی مونیخ هشدار داد که کشورهای اروپایی در معرض تهدیدهایی هستند و باید "سهم منصفانه" خود در هزینه‌های دفاعی را بپردازند.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

 

🔹اورزولا فان در لاین، وزیر دفاع آلمان، می‌گوید یک اروپای قوی به نفع آمریکا است. او به آمریکا هشدار داده است که نباید به انسجام اروپا ضربه بزند.

🔹خانم فان در لاین این هشدار را در اجلاس امنیتی مونیخ بیان کرده است که ژنرال جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا نیز در آن حضور داشته است.

🔹وزیر دفاع آلمان در این کنفرانس گفت: "دوستان ما در آمریکا باید به خوبی بدانند که لحنشان درباره اروپا و ناتو تاثیر مستقیمی بر انسجام قاره ما دارد. یک اتحادیه اروپای قدرتمند به نفع آمریکا نیز هست، همچنین یک ناتوی قوی و مصمم".

🔸دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا از تصمیم بریتانیا برای خروج از اتحادیه اروپا حمایت کرده و می‌گوید ممکن است آمریکا نقش خود در ناتو را کاهش دهد. ژنرال ماتیس هم پیش از این از احتمال تعدیل نقش آمریکا در ناتو گفته است.

🔸جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا، در اجلاس امنیتی مونیخ هشدار داد که کشورهای اروپایی در معرض تهدیدهایی هستند و باید "سهم منصفانه" خود در هزینه‌های دفاعی را بپردازند.

🔸آقای ماتیس در عین حال گفت که پیوندهای میان آمریکا و اروپا را "مستحکمترین سنگر" در مقابل بی‌ثباتی و خشونت خواند و گفت اطمینان دارد که همکاری‌های آمریکا و اروپا تقویت خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 915 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی