صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 03:20   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33285صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 19 اسفند 1395 - 16:02
موشک ماهواره‌بر آماده پرواز است ولی از ترس امریکا آن را داخل انبار گذاشته‌اند این تحقیرامیز است.
این یک مصیبت است که رفتیم با امریکای دشمن قرارداد هواپیمای بوئینگ بستیم، این نفطه ای که امروز بسته می شود، حتما اولاد ناقص الخلقه ای تحویل ملت خواهد داد.
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

موشک ماهواره‌بر آماده پرواز ما را داخل انبار گذاشته‌اند/ انتقاد از خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا
خبرگزاری فارس: موشک ماهواره‌بر آماده پرواز ما را داخل انبار گذاشته‌اند/ انتقاد از خرید هواپیمای بوئینگ از آمریکا
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: موشک ماهواره‌بر آماده پرواز است ولی از ترس امریکا آن را داخل انبار گذاشته‌اند این تحقیرامیز است.

به گزارش خبرنگار دفاعی خبرگزاری فارس، سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده نیروی هوافضای سپاه طی سخنانی در همایش هیات فرزندان شهدای اسلام اظهار داشت: این جلسه متمایز از سایر جلسات است چرا که هیاتی از خانواده‌های شهداو جانبازان میزبان هستند و این جلساتی ایت که برای شهدای آن ماه هر ماه برگزارمی‌شود.

 وی با اشاره به تعداد 68 تن شهید شاخص در اسفندماه ازجمله شهیدان باکری و همت و رستگار گفت: بنده بهاین اقدام خانواده شهدا تبریک عرض می‌کنم چرا که شما صاحبان اصلیانقلاب و نظام هستید و با ایجاد این تشکل می‌توانید اقدامات وسیعی درجهت پیشبرد اهداف نظام و یاری رهبری نظام انجام دهید.

سردار حاجی زاده افزود: این اقدامات درقالب تشکل‌ها قابل انجام است و نباید تعداد و کمیت افراد در این جلساتمدنظر باشد چرا که به واسطه ویژگی‌های خانواده شهدا به ویژه فرزندانشهدا برخوردار هستند و می‌توانند اثرگذاری آن در کشور داشته باشند ونباید از برجستگی که خدا به آن‌ها داده غفلت کنیم.

فرمانده نیروی هوافضا در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما در طول 38 سال عمر انقلاب، موانعی را داشتیم که از آنها گذشتیم و توطئه‌های فراوانی را به برکت خون شهدا و پایداری ملت و رهبری امام راحل و مقام معظم رهبری خنثی کردیم ولی همچنان موانعی ملت را آزار می‌دهد واین مربوط به موانع باقیمانده نیست چراکه مشکلات باقی مانده بسیار کوچک‌تر ازمشکلات گذشته هستند.

وی با بیان اینکه مشکل اساسی ما نوع نگاه و راهبرد مسئولان است، خاطرنشان کرد: دو طرز تفکر از بدو انقلاب وجود داشته است. عده‌ای قلیل از مردم ومسئولان ما عقیده دارند که با تکیه و ارتباط با آمریکا مشکلات باید حل شود درحالیکه دردنیا آمریکا مشکلی از مشکلات کشور را حل نکرده است.

سردار حاجی زاده ادامه داد: آمریکا از اینکهتمام نقشه‌هایش توسط ملت ایران خنثی و نقش بر آب می‌شود کینه دارد وشما نگاه کنید زمانی که در سال ٢٠١١آمریکایی‌ها مجبور به ترک عراقشدند با طراحی چندساله داعش را درست کردند و به عراق فرستادند که بهاین بهانه دوباره بازگردند.

این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح افزود: داعش طرح صهیونیستی و آمریکایی بود که با باقیماندگان رژیم صدام و عناصر فریب‌خورده مکتب وهابیت ترکیب شده و عراق را به این روز انداخت.

وی گفت: اگر شما به اخبار برگردید، می‌بینید که آمریکایی‌ها آن روزی که به بهانه داعش به عراق بازگشتند، به جای حمله به داعش، پایگاه‌های خود در عراق را تثبیت کردند  و گفتند که مبارزه با داعش سال‌هاطول می‌کشد.

سردار حاجی زاده تصریح کرد: ما اسنادی داریم که نشان می دهد آمریکایی‌ها چه بلایی سر ملت عراق آورند. درمقابل دید عراقی‌ها ستون نفت‌کش‌های داش به سمت ترکیه حرکت می‌کردند و آمریکایی‌ها با آنها کاری نداشتند این آمریکا است و با عراق همچنینکاری کرد و عراق را ٥٠ سال به عقب برد.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه با بیان اینکه امروز هم ملت و مسئولان عراق باید هوشیار باشند که آمریکایی‌ها بازگشته‌اند، گفت: وضعیت سوریه هم همین طور است. کشوری که حاکمیت دینی ندارد و زندگیعادی در آن در جریان بوده، حال به این روز افتاده است.

وی اضافه مرد: بشار جعفری نماینده سوریه در سازمان ملل گفت بلایی که سر سوریه آمده باعث شده زنسوری به قیمت 40 دلار معامله شود.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه همین خیانت و جنایت ها در یمن هم در حالاتفاق افتادن است، افزود: آمریکایی‌ها به سعودی ها کمک می‌کنند. هواپیماهای اطلاعاتی و سوخت‌رسانآمریکایی دائماً به سعودی ها کمک می‌کنند ملت یمن با بمب‌های آمریکا و انگلیس کشته می‌شوند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: ما به سخنان امام راحل توجه نکردیم که فرمودند رابطه آمریکا با ایران رابطه گرگ و میش است و هر دو ذاتشان هیچ وقت عوض نمی‌شود.

وی ادامه داد: مقام معظمرهبری نیز بارها در این مورد سخن گفتند. شیرین‌زبانی اوباما در رابطه باتبریک عید نوروز بود که رهبری در مقابل آن گفتند دست چدنی آمریکا را در زیر دستکش مخملین آن ببینید.

سردار حاجی زاده با بیان اینکه برجام یک آزمایش بزرگ برای ملت ما بود، گفت: البته دولتمردان و عزیزان وزارت خارجه زحمتکشیدند و ما هم صادقانه به تعهدات خود عمل کردیم اما در مقابل آنها کارهایکوچکی انجام دادند و عملاً این همه آن کارهایی نبود که وعده دادند.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه خاطرنشان کرد: ما درکشورمان جوانان و نیروهای مستعدی داریم که همه دنیا آن را تحسینمی‌کنند همچنین در کشورمان همه عناصر را داریم حال چرا منتظریمغربی‌ها بیایند و سرمایه‌گذاری کنند؟

وی با بیان اینکه ما به دنبال سیاه نمایی نیستیم، افزود: این یک مصیبت است که رفتیم با امریکای دشمن قرارداد هواپیمای بوئینگ بستیم، این نفطه ای که امروز بسته می شود، حتما اولاد ناقص الخلقه ای تحویل ملت خواهد داد.

سردار حاجی زاده گفت: بنده اگر این حرف را می زنم چون تخصص اول ما هوایی و بعد فضاییست.

این فرمانده عالیرتبه نیروهای مسلح اضافه کرد: انتظار ما از هیات فرزندان شهدا این است که فرامین مقام معظم رهبری را باسایر سخنان یکسان تلقی نکنند. سخنان رهبری که مخاطب او همه ملتاست باید با توجه و دقت نظر بررسی شود کنیم. ما به کدام سخنان امام راحل و رهبری عمل کردیم و ضررکردیم؟

وی اظهار داشت: ما درداخل کارهای بزرگی می‌کنیم که رسانه‌ای نمی‌شود. می‌ترسیم که تهمت وافترا به ما بزنند. مثلاً چندی پیش هلیکوپتری که وزیر محترم دفاع آن رامعرفی کرد در رسانه‌ها و در گوشه ای از اخبار پخش شد و در مقابل هواپیمایی که از غرب خریداری شد، در همه شهرها گرداندند و به آن شکل از آن استقبال کردند.

سردار حاجی زاده ادامه داد: آیا برای ایران و ایرانی تحقیرآمیز نیست که ایران با تمدن چندهزار سالهسرنوشت خود را به آمریکا با قدمت 250 سال گره بزند؟

فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: امروز آمریکا و انگلیس و فرانسه در خلیج فارس رزمایش برقرار می‌کنند ورسانه‌ها آن را پوشش می‌دهند اما ما می‌ترسیم رزمایش‌های مان را رسانه‌ای کنیم و هیچ اعتراضی هم نمی‌کنیم.

وی ادامه داد: برای ما تردیدآمیز است که موشک ماهواره‌بر که دارای اهداف غیرنظامی بوده و آماده پرتاب است، با تشر آمریکا به انبار برود. تا کی باید باج دهیم و کوتاه بیاییم؟

سردار حاجی زاده گفت: اگر ما بخواهیم به دستورات برخی از خواص که به گل نشسته‌اند عمل کنیم روز به روزوضعیت‌مان خراب‌تر می‌شود.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه در ادامه از تست جدید موشکی در کشور خبرداد و افزود: ما بعد از موشک خلیج فارس و موشک هرمز١، موشک بالستیک هرمز٢ را تست کردیم که از فاصله 250 کیلومتری هدف بسیارکوچکی را مورد اصابت قرار داد.

وی خاطرنشان کرد: ما امروز با تبعیت از رهبری در سپاه و وزارت دفاع و ارتش توانسته‌ایم بهسخت‌ترین و پیچیده‌ترین فناوری های نظامی فائق بیاییم و خودکفا بشویم.

سردار حاجی زاده گفت: مشکلات بخش غیرنظامی صدها برابر ساده‌تر از بخش نظامی است و فقط بامدیریت جهادی و نگاه به داخل با دست کشیدن از مکتب آمریکا و انگلیسقابل دستیابی است.

فرمانده نیروی هوافضای سپاه اظهار داشت: باید در مقابل انحراف مسیر انقلاب و نظام حرکتی کرد و نباید اجازه آن را داد.

وی افزود: حرکت ما باید کاملاً تهاجمی باشد. موضع ما دفاعی نیست و باید ثابت کنیم که اهل عقب‌نشینی نیستیم.

سردار حاجی زاده در پایان تصریح کرد: ما یاد شهدا را زنده نگه می‌داریم ولیاگر می‌خواهیم به خون شهدا وفادار باشیم، باید با عمل آن را ثابت کنیم و با حرف این این امکان وجود ندارد.

تعداد بازدید: 1426 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی