پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 14:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33480صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیسه شنبه، 29 فروردین 1396 - 13:33
جاسوسی شرکت ها از دانش آموزان آمریکایی
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


لپ تاپ ها، تبلت ها و فناوری های پوشیدنی می توانند اطلاعاتی مانند تاریخ تولد و جستجو های آنلاین هر دانش آموز را جمع آوری کنند.

ایتنا: لپ تاپ ها، تبلت ها و فناوری های پوشیدنی می توانند اطلاعاتی مانند تاریخ تولد و جستجو های آنلاین هر دانش آموز را جمع آوری کنند.

گزارش جدید شرکت EFF نشان می دهد شرکت های فناوری با گرد آوری اطلاعات از هر دانش آموزی که از طریق فناوری های آموزشی به اینترنت متصل است، در حال جاسوسی از دانش آموزان هستند.
لپ تاپ ها، تبلت ها و فناوری های پوشیدنی می توانند اطلاعاتی مانند تاریخ تولد و جستجو های آنلاین هر دانش آموز را جمع آوری کنند.
شرکت EFF با بررسی ۱۵۲ شرکت ارائه خدمات فناوری که در حال حاضر در کلاس های درس مورداستفاده قرار می گیرند، دریافته است که این خدمات از هیچ رمز نگاری، سیاست حفظ و اشتراک گذاری داده برخوردار نیست.
این مرکز با بررسی بیش از هزار نفر در سرتاسر آمریکا دریافته است که والدین، معلمان و خود دانش آموزان از وضعیت حریم خصوصی در مدارس ناراضی بوده و نسبت به این وضعیت نگران هستند. اصلی ترین نگرانی این است که والدین نمی دانند فرزندانشان از چه اپلیکیشنی استفاده می کنند یا چه اطلاعاتی را جمع آوری می کنند.
کاربران اینترنتی همواره به واسطه خبرهایی که می خوانند، ویدیوهایی که تماشا می کنند و کالاهایی که خریداری می کنند تحت نظر هستند تا از اطلاعات آن ها برای انجام تبلیغات هدف گیری شده استفاده شود. والدین آمریکایی نگران این موضوع هستند که شرکت های تبلیغاتی ممکن است از ایمیل، اطلاعات خصوصی و علایق فرزندانشان برای همین اهداف استفاده کنند.
برای مثال، از تجهیزات نظارت بر سلامت در مدارس استفاده می شود تا فعالیت های جسمانی و سبک زندگی دانش آموزان تحت کنترل باشد. شرکت تندرستی آموزشی IHT با همکاری شرکت آدیداس

تعداد بازدید: 1074 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی