سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 17:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33552صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 6 اردیبهشت 1396 - 15:57
مسمومیت 25 دانش آموز در جشن مبعث
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:


 

پول نیوز  -  مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان گفت: مسمومیت جزیی ۲۵ دانش آموز دبستان مفتح ناحیه دو بندرعباس ناشی از مصرف برخی اقلام خوراکی از جمله تنقلات در جشن مبعث بوده است.
دانش هاشمی پور افزود: این ۲۵ دانش آموزدر جشن مبعث مدرسه یاد شده که هیات امنایی و مشارکتی است و اولیا در امور مدرسه از جمله برگزاری جشن ها مشارکت فعال دارند، با مصرف کیک، آب و تنقلات همراه، دچار مشکلات جزیی از جمله دل درد و تهوع و سایر علائم مسمومیت شدند که با اعزام آنها به دو بیمارستان صاحب الزمان و کودکان، ۱۱ نفر سرپایی درمان و مرخص شدند.
وی ادامه داد: ۱۴ نفر دیگر نیز که احساس ناراحتی بیشتری داشتند به بیمارستان کودکان اعزام شدند که با اقدام به موقع کادر درمانی تحت مداوا قرار گرفتند و به گفته مقامات بیمارستان و همچنین معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، مقدمات ترخیص آنان فراهم است.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان همچنین گفت: برخی در فضای مجازی تعداد دانش آموزان مسموم شده را خلاف واقع اعلام کرده اند که ضمن رد این شایعات بی اساس، اعلام می شود آموزش و پرورش با احساس مسوولیت، توجه خاصی به اطلاع رسانی شفاف و صحیح دارد و به دنبال کتمان موضوع نیست.
هاشمی پور تاکید کرد: از لحظه وقوع این موضوع، علاوه بر عوامل آموزش و پرورش ناحیه دو از جمله مدیریت این اداره، معاونین و کارشناسان ستادی اداره کل آموزش و پرورش نیز در بیمارستان حاضر و روند درمان این دانش آموزان را پیگیری کردند.
این مسوول در پایان گفت: با وجود گرمای هوا که زمینه مشکلات خاصی را فراهم می کند و همچنین اشتیاق دانش آموزان به مصرف مواد غذایی و آشامیدنی، آموزش و پرورش با نهایت حساسیت

تعداد بازدید: 1036 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی