جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:35   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33833صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیدوشنبه، 15 خرداد 1396 - 06:46
واکنش پوتین به عکسی جنجالی
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:
 
رئیس‌جمهوری روسیه درباره تصویری که از حضور مشاور امنیت ملی سابق آمریکا در کنار وی در سال گذشته منتشر شده گفت که حتی با آقای فلین صحبت هم نداشته است. وی هرگونه ارتباط با مقامات آمریکایی چه در دولت «دونالد ترامپ»‌ و چه پیش از آن را رد کرد.

العالم - اروپا

«ولادیمیر پوتین»، رئیس‌جمهوری روسیه هرگونه سازش با مقامات آمریکایی در دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهوری فعلی آمریکا و قبل از آن را رد کرد.

بنا بر این گزارش، پوتین در گفت‌وگو با شبکه «ان بی سی» که بخش‌های کوتاهی از آن منتشر شده، گفته است: «این هم یکی دیگر از اظهارات بی‌معنای آنهاست.»

«مگین کلی» مجری شبکه «ان بی سی» آمریکا که در حاشیه اجلاس اقتصادی «سن‌پترزبورگ» با رئیس‌جمهوری روسیه مصاحبه کرده بود اعلام کرد که «من از وی درباره آقای کوشنر داماد رئیس‌جمهور ترامپ سوال کردم و ارتباطاتی که آنها داشته‌اند و درباره موضوعات مورد بحث میان آنها. من همچنین به طور خاص درباره شخص دیگری که این روزها در اخبار نامش را می‌شنویم، ‌مشاور امنیت ملی سابق ترامپ آقای مایکل فلین هم از رئیس‌جمهوری روسیه سوال کردم».

این مصاحبه که قرار است امروز دوشنبه (یکشنبه شب به وقت آمریکا) از شبکه ان بی سی پخش شود به موضوع عکس گرفته شده در مسکو در سال گذشته که آقای فلین را دور یک میز با رئیس‌جمهوری روسیه به تصویر کشیده نیز می‌پردازد.

پوتین در این رابطه گفته است:‌« شما و من رابطه بسیار نزدیکتری داریم تا من و آقای فلین. من با شما دیروز عصر ملاقات داشتم و تمام امروز را با هم کار می‌کردیم و الان هم دوباره دیدار داریم».

تعداد بازدید: 1003 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی