RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:56   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 33957صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 30 خرداد 1396 - 14:42
اعلام نظر درباره لو رفتن سوالات امتحانی به عهده مراجع ذی صلاح است
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


تهرا - ایرنا - رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش گفت: بررسی و اعلام نظر در خصوص صدق و کذب بودن آنچه در فضای مجازی درباره لو رفتن سئوالات نهایی مطرح شده به عهده مراجع ذی صلاح است.
[اعلام نظر درباره لو رفتن سوالات امتحانی به عهده مراجع ذی صلاح است]

عبدالرسول عمادی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار حوزه آموزش ایرنا اظهار داشت: مرکز سنجش آموزش و پرورش به عنوان متولی اصلی امر امتحانات تمام اقدامات و تلاش خود را در راستای حفظ امنیت و صحت برگزاری آن به عمل آورده است.
وی ادامه داد: آنچه در فضای مجازی مبنی بر لو رفتن سوالات امتحانی دانش آموزان به آن پرداخته شده در حد شایعات و سوءاستفاده از شرایط بوجود آمده در راستای امیال خاص است.
رییس مرکز سنجش وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه امر امتحانات همواره برای آموزش و پرورش بسیار مهم و از حساسیت بالایی برخوردار است، یادآور شد: این مرکز ضمن احترام به دغدغه اولیا و دانش آموزان، پیگیر مطالب منتشره در فضای مجازی بوده و مستندات خود را در اختیار مراجع مسئول قرار داده است.
امتحانات نهایی تمامی مقاطع در سال تحصیلی 96 - 95 به پایان رسید، این در حالیست که در طول برگزاری امتحانات به روش های مختلف و از طریق فضای مجازی خبری دست به دست شد مبنی بر اینکه سوالات برخی دروس قبل از آغاز امتحانات خرید و فروش شده و بسیاری از دانش آموزان از این روش به سوالات دسترسی پیدا کرده اند.
این مساله حرف و حدیث های بسیاری بدنبال داشته به گونه ای که والدین و دانش آموزان نسبت به این موضوع و آنچه که آن را فقدان برقراری عدالت آموزشی می دانند، گله مند بوده و خواستار پاسخگویی مسوولان آموزش و پرورش و متولیان ذیربط و مراجع قضایی در خصوص صحت و سقم این اخبار هستند.
فراهنگ**1883**خبرنگار: مریم جلوداران** انتشار: امید غیاثوند

تعداد بازدید: 858 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی