سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 19:29   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34054صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 13:10
حقوق نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش پرداخت می‌شود
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

حقوق نیروهای حق‌التدریس آموزش و پرورش پرداخت می‌شود

خدانظر دریکوند شامگاه دوشنبه در نشست خبری با اصحاب رسانه که در سالن جلسات مرکز آموزشی رفاهی معلم خرم‌آباد برگزار شد یکی از برنامه‌های آموزش‌وپرورش را سنجش سنجی دانش‌آموزان دانست و اظهار داشت: سنجش سنجی دانش‌آموزان از دوره ابتدایی شروع می‌شود و تا پایان دوره متوسطه دوم ادامه دارد که در این زمینه ۲۳ پایگاه در سطح استان کار سنجش سنجی را انجام می‌دهند.

 

عدم توان پرداخت اضافه‌کار اداری به مدت ۲ سال

وی با اشاره به اینکه مبلغی از حقوق نیروهای حق‌التدریس شاغل از هفته‌های جاری پرداخت می‌شود عنوان کرد: هزینه اضافه‌کار اداری به دلیل عدم اعتبار حدود هفت ماه و هزینه مأموریت‌های اداری مدت دو سال (۹۴و ۹۵) است که پرداخت‌نشده است که بد جد پیگیر هستیم تا پرداخت شود.

دریکوند بیان کرد: در هر جامعه‌ای هر بخشی از فرهنگ، فرهنگ آرمانی است و هر نهاد فرهنگی تلاش می‌کند فرهنگ را تولید و زمینه‌ساز بخش آرمانی فرهنگ شود.

وی گفت: تا اعتماد اجتماعی نباشد کار فرهنگی اتفاق نمی‌افتد به همین جهت در آموزش‌وپرورش تلاش می‌کنیم تا روزبه‌روز اعتماد اجتماعی را بالا ببریم.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان لرستان عنوان کرد: یکی از مشکلات آموزش‌وپرورش عدم اعتماد بین نیروهای آموزش‌وپرورش و نیروهای ستادی است که ریشه آن به دلایل متعددی برمی‌گردد که تلاش می‌شود بتوانیم این اعتماد را روزبه‌روز بیشتر کنیم.

لزوم آموزش فرزند پروری به خانواده‌ها

وی به وجود برخی آسیب‌های اجتماعی در جامعه اشاره کرد و بیان کرد: برای جلوگیری از آسیب‌های اجتماعی تلاش می‌شود تا فرزند پروری را به خانواده‌ها آموزش دهیم.

دریکوند گفت: ریشه بسیاری از آسیب‌های اجتماعی عدم شناخت مهارت زندگی و عدم به‌کارگیری مهارت اجتماعی است که باید بتوانیم مهارت نه گفتن در مقابل خواسته‌های نامعقول را به دیگران آموزش دهیم.

 

تعداد بازدید: 1113 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی