جمعه، 31 فروردین 1403 - 23:23   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34060صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیسه شنبه، 27 تیر 1396 - 17:25
«دیزنی» از ماکت ۲۰ متری پارک «جنگ ستارگان» پرده‌برداری کرد
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


«دیزنی» از ماکت ۲۰ متری پارک «جنگ ستارگان» پرده‌برداری کرد

شرکت دیزنی در نمایشگاه «اکسپو دی ۲۳» واقع در مرکز نمایشگاه‌های شهر آناهایم، کالیفرنیا، از ماکت‌های دقیق پارک تفریحی «جنگ ستارگان» پرده‌برداری کرد.

هواداران شاید نومید شوند که شهر جدید «جنگ ستارگان» شامل جاهایی مثل «تاتویین»، «اندور» یا «شهر ابرها» که بارها در فیلم‌ها دیده‌اند، نیست، و حتی در فضا هم نخواهد بود، ولی ماکت عظیم دیزنی نشان می‌دهد که در شهر «جنگ ستارگان»‌ می‌توان در فضاهای آشنا، شانه به شانه سیاهی‌لشگر فیلم‌ها، به گردش و بازی پرداخت.

باب چاپک، رییس هیات مدیره شرکت پارکها و تفریح‌گاه‌های دیزنی، اعلام کرد که پارک‌های تفریحی جنگ ستارگان که قرار است در سال ۲۰۱۹ افتتاح شوند، کسب‌و‌کار این شرکت را دگرگون خواهند کرد. او گفت: «از این ماکت می‌توان دید که تجربه گردش در این پارکها، چگونه بیننده را واقعا در جهان‌های جدید، غرق می‌کند.»

پارک‌ تفریحی شهر ستارگان، فقط برای گردش نیست، بازی هم دارد. مثلا گردشگران می‌توانند کنترل‌های موشک «فالکون میلنیوم» را برای رفتن به یک ماموریت مخفی در دست بگیرند. بازی دیگری براساس جنگ «نظام نخست»‌ First Order علیه نیروهای مقاومت طراحی شده است. موشک «فالکون میلنیوم»‌ به اندازه واقعی، از بخش‌های دیدنی نمایشگاه روز جمعه در «آناهایم»‌ بود.

«داگ چیانگ»، مدیر طراحی چینی - آمریکایی فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی «جنگ ستارگان»،  طراح اصلی پارک تفریحی «جنگ ستارگان» که یکی در «دیزنی لند»‌ در «آناهایم» کالیفرنیا، و دیگری «والت دیزنی وورلد» واقع در «اورلاندو» فلوریدا، در دست ساختمان هستند.  

«داگ چیانگ» سالها مدیر طراحی شرکت معظم «نور و جادوی صنعتی»‌Industrial Light and Magic بود که «جرج لوکاس»، خالق «جنگ ستارگان»‌ برای تولید جلوه‌های ویژه سینمایی به وجود آورد. «چیانگ» علاوه بر طراحی صحنه فیلم‌های «جنگ ستارگان»، مدیریت طراحی در فیلم‌های بزرگ هالیوودی، از جمله «ترمینیتر۲»‌ و «قطار اکسپرس قطبی» از «رابرت زیمکیس» را برعهده داشته، و در طول حرفه طولانی خود،‌ جوایز بسیاری، از جمله جایزه اسکار بهترین طراحی صحنه را برنده شده.

بنا بر اسناد و نقشه‌هایی که نشریه محلی «اورنج کاونتی رجیستر» منتشر کرد، پارک‌ «دیزنی لند»  ۱۴ هکتار مساحت خواهد داشت.  «اسکات مال‌ویتز»، سرپرست طراحی واحد مهندسی شرکت والت دیزنی، در مصاحبه با این نشریه گفت مثل هر پایگاه فضایی پرجنب و جوش دیگری، بازدیدکنندگان از شهرک تفریحی جنگ ستارگان،  خواهند توانست فضای جنگ ستارگان را با همه حواس خود، لمس کنند.

به سبک پارک‌های دیزنی، که هنرپیشه‌ها با لباس وگریم شخصیت‌های فیلم‌ها، در میان بازدیدکنندگان می‌چرخند، در پارک‌های «جنگ ستارگان» هم سربازان فضایی، راهزن‌ها و سیاستمداران با لباس‌های مخصوص، حضور خواهند داشت. «مال‌ویتز» گفت «همه آنها آنجا خواهند بود.»

تعداد بازدید: 1375 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی