پنجشنبه، 30 فروردین 1403 - 17:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34079صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 1 مرداد 1396 - 13:54
دزدیدن کودکی دانش آموزان با تست و فرمول در مدارس !
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش گفت: کودکی را به قیمت آزمون‌های مختلف از بین می‌بریم و والدین اصرار دارند که ذهن آنها را با تست و فرمول پرکنیم.

به گزارش نوداد (بانک ویدیو خبر ایران) و به نقل از خبرگزاری تسنیم رضوان حکیم‌زاده در گردهمایی مشترک مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و معاونان آموزش ابتدایی اظهار کرد: کودکی را به قیمت آزمون‌های مختلف از بین می‌بریم و بچه‌ها با ابزار‌های جدیدی مانند بازی‌های کامپیوتری اوقات فراغت خود را می‌گذرانند.

وی افزود: والدین کاری می‌کنند که کودکی را از کودکانمان بدزدند و عجله داریم کودکان را هرچه سریعتر به بزرگسالی پرتاب و ذهن آنها را با تست و فرمول پر کنیم و برخی رسانه‌ها و آموزشگاه‌ها به کودکان همانند کیسه پول نگاه می‌کنند.

حکیم زاده عنوان کرد: تعداد زیاد کودکان کشور فرصت مغتنمی برای توسعه و بالندگی هستند و باید به عنوان متولیان فرهنگ این مسئله را در مسیری صحیح شکل دهیم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش با اشاره به اینکه نباید کودکان را از فرصت بانشاط دوره کودکی محروم کنیم، گفت: همکاری مشترکی با کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انجام داریم تا روش‌های آموزشی جدیدی را برای بچه‌ها ایجاد کنیم.

حکیم‌زاده ادامه داد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قدمت بالایی در تعلیم و تربیت دارد، با گذشت سال‌های بسیار از آغاز فعالیت‌های کانون، همچنان اهداف آن یعنی تربیت کودکان و نوجوانان به بهترین شکل انجام می‌شود و برنامه‌های آن همواره کودک محور است.

وی بیان کرد: با وجود فناوری‌های مختلف، کانون پرورش فکری تحت تاثیر قرار نگرفته است و از این فناوری‌ها برای ارتقای اهداف خود بهره می‌برد.اصالت فعالیت‌هایی مانند کتابخوانی، قصه گویی و تئاتر در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان حفظ شده است و همین مسئله موجب شده تا برنامه‌های کانون را به مدارس بیاوریم.

معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش‌وپرورش تصریح کرد:‌ برخی کودکان فرصت حضور در کانون‌های پرورشی فکری را ندارند، به این خاطر برنامه‌های کانون برای بیش از 7 میلیون و 600 هزار دانش آموز ابتدایی و بیش از 894 هزار نوآموز پیش دبستانی در 63 هزار و 322 مدرسه کشور اجرایی خواهد شد.

 

تعداد بازدید: 888 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی