RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 14:25   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34157صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 25 مرداد 1396 - 17:42
معلمان به اجبار دانش آموزان را به رشته نظری یا فنی سوق ندهند
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش گفت: باید نظام آموزشی ما به گونه ای باشد که دانش آموز با میل خود انتخاب رشته کند و معلمان آن ها را به اجبار به یک رشته نظری یا فنی سوق ندهند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان ، محمد مصطفوی ظهر امروز در آیین افتتاح اردوهای آموزشی همیار مشاور قطب چهار کشوری با ابراز خرسندی از طرح خوب و موفق همیار مشاور اظهار داشت: باید یاری رساندن را از ابتدا به فرزندان و دانش آموزان آموزش دهیم.
وی با بیان اینکه مدارس و کانون ها باید در زندگی دانش آموزان نقش به سزایی داشته باشد، عنوان کرد: چه اشکالی دارد جشن های تولد دانش آموزان و مناسبت های مذهبی را در مدارس و کانون ها در کنار هم کلاسی هایش برگزار کنیم.
معاون اداره کل امور تربیتی و مشاوره وزارت آموزش و پرورش افزود: باید مشارکت اولیای دانش آموزان با مدارس بیشتر شود و فقط برای پول گرفتن آن ها را دعوت نکنیم و می توانیم از طرح های خوبی برای تعامل بیشتر با اولیا استفاده کنیم.
وی به همیار مشاوران دانش آموز توصیه و عنوان کرد: یکی از اصلی ترین شرط های مشاوری رازداری است و اگر این اصل را رعایت کنید دیگران به شما اعتماد می کنند.
مصطفوی تاکید کرد: باید نظام آموزشی ما به گونه ای باشد که دانش آموز با میل خود انتخاب رشته کند و معلمان آن ها را به اجبار به یک رشته نظری یا فنی سوق ندهند.

تعداد بازدید: 849 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING