RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 14:21   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34167صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 27 مرداد 1396 - 11:01
هیچ ردپایی از دخالت من در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

بطحایی در جلسه کمیسیون آموزش مجلس:
بخش اول

هیچ ردپایی از دخالت من در تخلفات صندوق ذخیره فرهنگیان وجود ندارد

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش به مسائل مطرح شده درباره تخلف وی در صندوق ذخیره فرهنگیان پاسخ داد.

http://uupload.ir/files/101i_img_20170814_015739.jpg
به گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش بعد از ظهر امروز یکشنبه 22 مرداد در نشست کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به حاشیه‌های ایجاد شده درباره عضویتش در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان گفت: بنده دو سال معاون اداری مالی صندوق ذخیره فرهنگیان بودم و عضویت حقوقی و نه حقیقی در صندوق داشته ام.

وی افزود: وظیفه هیات امنا تعیین خط مشی کلان برای صندوق بود و همچنین به این دلیل که بنده در امور مالی سررشته داشتم و توانایی بررسی صورت های مالی را دارا بودم به برنامه‌های مالی و صورت‌های مالی نیز رسیدگی می‌کردم.

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم با بیان اینکه در جریان بررسی صورت‌های مالی متوجه ایراداتی در مراودات مالی شده است، گفت: این با وجودی بود که موسسه حسابرس اسناد مالی، موسسه معتبری بود؛ این موضوع را سریعاً به آقای فانی وزیر وقت آموزش و پرورش انتقال دادم و ایشان نیز از بنده، دکتر مظفر و دکتر حاجی که دیگر اعضای هیات امنا بودند، ماموریت دادند که این موضوع را به صورت جدی رسیدگی کنیم.

وی با اشاره به اینکه بررسی‌های مالی ما تا بهمن ماه 1394 به طول انجامید، ادامه داد: اقدامات لازم در این خصوص در وزارت اطلاعات و قوه قضائیه صورت گرفت و متخلفین در این زمینه مشخص و احصا شدند.

بطحایی اضافه کرد: رئیس کمیته تحقیق و تفحص از صندوق ذخیره فرهنگیان نیز شاهد تمامی این مراحل بود و وزارت اطلاعات، قوه قضائیه رئیس کمیته تحقیق و تفحص به بنده اعلام کردند که هیچ ردپایی مبنی بر اینکه تخلفات مالی از جانب بنده صورت گرفته باشد، وجود ندارد؛ این مسائل را به این دلیل بیان کردم که نمایندگان در این خصوص دغدغه داشتند و باید به این دغدغه ها پاسخ داده می شد.

* حتی از صندوق ذخیره فرهنگیان حق عضویت دریافت نکردم

وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش دولت دوازدهم افزود: بنده حتی در طی 2 سال عضویت در هیات امنای صندوق ذخیره فرهنگیان، حق عضویت هم دریافت نکردم و همگان در صندوق می توانند در این خصوص شهادت دهند.

وی ادامه داد: همچنین از سوی برخی نمایندگان درخصوص سلامت مالی و تجمل طلبی بنده سوال شد که باید پاسخ دهم بنده به هیچ وجه اهل تجملات نیستم و حتی اتومبیل سواری من خودری تندر مدل 88 ساخت داخل است.

تعداد بازدید: 1110 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی