چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 12:14   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34310صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 21 مهر 1396 - 18:01
تعلل مدیرمدرسه، دانش آموزان را روی زمین نشاند
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

عکس های مربوط به دانش آموزان یک مدرسه در سیستان و بلوچستان که بر روی زمین، پای درس معلم نشسته بودند، با واکنش مسئولان آموزش و پرورش این استان مواجه شد و آنها اعلام کرده اند که در این استان و شهرستان های اطراف آن هیچ دانش آموزی روی زمین درس نمی خواند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، در روزهای اخیر تصاویری در فضای مجازی منتشر شد که نشان می داد دانش آموزان مدرسه ای در روستای «رگیتی» بخش پلان منطقه دشتیاری چابهار واقع در استان سیستان و بلوچستان در کلاسی مشغول به تحصیل هستند که هیچ گونه تجهیزاتی از جمله میز و نیمکت ندارد و دانش آموزان روی زمین می نشینند.
علیرضا راشکی، مدیر اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سیستان و بلوچستان در گفت و گو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری آنا با توجه به انتشار این تصاویر، ضمن تکذیب وجود مدارس فاقد امکانات در استان، گفت: مدارس استان سیستان و بلوچستان به لحاظ امکانات و تجهیزات دارای شرایط مناسبی نیستند.
هیچ دانش آموزی روی زمین درس نمی خواند
وی افزود: هر ساله اعتباری در اختیار ما قرار می گیرد که بخشی از آن برای نوسازی و بخش دیگر برای تاسیس مدارس صرف می شود، که ما این اعتبارات را بین مدیران ادارات آموزش و پرورش تقسیم می کنیم تا بر اساس نیاز منطقه تصمیم گیری کنند.
راشکی با تاکید براینکه هیچ یک از دانش آموزان استان سیستان و بلوچستان در مدارس روی زمین درس نمی خوانند، گفت: تاکنون تمام مواردی که روسای ادارات به ما اطلاع داده اند پیگیری شده است به گونه ای که می توانیم بگوییم ممکن است مدرسه ای در استان سیستان و بلوچستان و شهرستان های اطراف آن باشد که نیاز به نوسازی داشته باشد

تعداد بازدید: 1430 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی