RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 15:57   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34336صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 11 آبان 1396 - 14:51
مدرسه معلمان فداکار با اعتبار ۲۵میلیارد ریالی افتتاح شد
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

اهر – مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار با صرف اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی از سوی اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی در اهر افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار مهر ، جعفر شجاعی شامگاه پنج شنبه در مراسم بهره برداری از مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار شهر اهر، اظهار داشت: مدرسه معلمان فداکار در سال ۸۷ کلنگ زنی شده بود و تا سال گذشته تنها فونداسیون این مدرسه احداث شده بود و عملیات عمرانی این مدرسه از سال گذشته تاکنون سرعت گرفته و امروز شاهد افتتاح آن هستیم .
وی با اشاره به برگزاری جشنواره خیرین مدرسه ساز شهرستان اهر در تهران، افزود: نتیجه ای توانستیم از جشنواره خیرین مدرسه ساز بگیریم این بود که خیرین متعهد به احداث ۲۱ مدرسه شهری و روستایی در شهرستان اهر شدند و ادامه مراحل احداث مدرسه معلمان فداکار از عنایت اداره کل نوسازی و تجهیز مدارس آذربایجان شرقی بود .
مدیر آموزش و پرورش اهر ادامه داد: در طول هفته بسیج دانش آموزی سه باب مدرسه اعم از مدرسه شش کلاسه روستای سراجه لو، مدرسه یک کلاسه روستای دهستان و اکنون به پاسداشت یاد و خاطره ۵ معلم که بر اثر سانحه رانندگی جان خود در جاده اهر – تبریز از دست دادند این مدرسه ۱۲ کلاسه شهرک شیخ شهاب الدین اهری را به نام معلمان فداکار نام گذاری شده است .
شجاعی در پایان با تأکید بر اینکه شهرستان اهر ۳۵ مدرسه کانکسی در روستاها دارد، خاطرنشان کرد: امسال به حول قوه الهی با تبدیل ۱۲ مدرسه کانکسی در روستاها به مدارس یک کلاسه و دو کلاسه بخشی از مشکلات مدارس روستاها مرتفع می شود .
گفتنی است مدرسه ۱۲ کلاسه معلمان فداکار شهرک شیخ شهاب الدین اهری در زمینی به مساحت یک هزار و ۷۲۵ مترمربع و با اعتبار ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومانی با حضور مسئولین استانی و شهرستانی مورد بهره برداری قرار گرفت .

تعداد بازدید: 775 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING