RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 23:12   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34341صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 11 آبان 1396 - 12:03
آخرین وضعیت بیمه معلم برای ورود به فرابورس
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


اکوفارس: به گفته مدیر عامل بیمه معلم، این شرکت در حالی آماده ورود به فرابورس می شود که صندوق سرمایه گذاری زمین و ساختمان سهند در تدارک شروع پذیره نویسی در بورس تهران است.

محمد ابراهیم تحسیری مدیر عامل بیمه معلم در نمایشگاه بانک بورس و بیمه کیش درباره برنامه این بیمه برای ورود به بازار سرمایه در جمع خبرنگاران گفت: برنامه ریزی ورود شرکت بیمه معلم به فرابورس در راستای جلب رضایت سهامداران و رشد شرکت بوده چرا که بورس، ویترین اقتصادی یک کشور به حساب می آید و بدون شک قرار گرفتن نام شرکت ها در تابلوی بورس، سبب شفافیت هر چه بیشتر آن مجموعه در اقتصاد می شود.
وی ادامه داد: تعیین ارزش سهام بیمه معلم برای سهامدارن موضوع مهمی است که ورود به فرابورس این موضوع را امکان پذیر کرده و تعیین قیمت سهم بر روی تابلوی بورس قابلیت ارزش گذاری دارایی سهامداران را فراهم می کند.
به گفته این مقام مسئول ورود به فرابورس موجب می شود، تا شفافیت در صورتهای مالی و گزارش های مالی شرکت افزایش یابد و امکان وثیقه گذاری سهام شرکت جهت تامین مالی برای سهامداران فراهم شود. همچنین دارایی سهامداران قابلیت نقدشوندگی پیدا می کند و قابلیت نقل و انتقال سریع سهام برای سهامداران امکان پذیر می شود.
مدیرعامل بیمه معلم با اشاره به کارنامه مالی سال گذشته این شرکت گفت: تحقق 110 درصدی بودجه و رشد 27 درصدی فروش نسبت به سال گذشته، نشان از تحقق مناسب اهداف بوده است. جایگاه شرکت از نظر حق بیمه صادره از سال 89 که در رتبه دوازدهم شرکت های بیمه بود به رتبه هشتم در سال 94 دست پیدا کرد. در سال 95 نیز جایگاه هشتم خود را تثبیت کرده و در تلاش هستیم به چشم انداز شرکت که دست یافتن به جایگاه پنجم در بین شرکت های بیمه است، دست پیدا کنیم.

تعداد بازدید: 920 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING