جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 03:57   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34354صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 16 آبان 1396 - 15:12
بازماندگی اجباری دختران از تحصیل
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

 

سال ها از محرومیت و دشوای هایی که در راه تحصیل داشت، می گذرد. حالا معلم روستا شده است آنچه همچنان پابرجاست محرومیت و محدودیت است.
به گزارش مهر، یک معلم روستایی است. در روستای محروم شهرستان «چارایماق» در آذربایجان شرقی متولد شده است .چون در روستای محروم تحصیل کرده و بزرگ شده است، با درد و غم، تلخی و شیرینی روستاها و روستاییان نیز آشناست.
دوران ابتدایی در روستای خود، خوانده سپس دوره راهنمایی را به روستای مجاور رفته است . سال اول به دلیل بعد مسافت و نبوده راه مناسب و امنیت با خانواده خود مسیر مدرسه را طی کرده است تا طعمه گرگ ها نشود. مسیرهایی که هنگامه ی زمستان دوچندان دشوار می شد. در دوره پیش دانشگاهی نیز؛ ۴۵ کیلومتر راه طی می کرد تا در شهر نزدیک روستا تحصیل کند.
عدالت آموزشی برای او سخت برقرار شد. اگر تلاش های خود و خانواده اش نبود. حسن همانند هم کلاسی هایش از تحصیل باز می ماند. اما او تمام سختی ها را به دوش کشید تا بتواند به عنوان یک فرد تحصیل کرده در جامعه قدم بگذارد.
او؛ پس از طی سختی ها و محرومیت هایی که در راه تحصیل داشت، توانست؛ سال ۹۲ دانشجوی دانشگاه فرهنگیان در استان البرز شود.در رشته دبیری عربی با سهمیه استان بومی خود پذیرفته شد. پس از چهار سال و فارغ التحصیل شدن مهر ماه امسال معلمی در مدرسه یکی از روستاهای «چاریماق» واقع در استان آذربایجان شرقی تجربه می کند.
سال ها از محرومیت و محدودیت هایی که حسن عبادی در راه تحصیل داشت می گذرد. آنچه در این سال ها تغییر نکرده است؛ محرومیت و محدودیت های تحصیل است

تعداد بازدید: 779 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی