RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 16:25   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34364صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 21 آبان 1396 - 14:31
اضافه کاری معلمان از سال 95 پرداخت نشده است/ درخواست از معلمان برای ایفای چند نقش در مدارس
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

نماینده مردم فلاورجان در مجلس با انتقاد از عدم پرداخت اضافه کار معلمان از مهرماه سال 95، گفت: دبیران اعلام کرده اند در صورت ادامه این روند در کلاس هایی که اضافه بر برنامه موظفی به آنان اعلام می شود، حاضر نخواهند شد.

سیدناصر موسوی لارگانی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با انتقاد از عدم پرداخت اضافه کاری معلمان از مهرماه سال 1395، گفت: زمانی که برنامه آموزشی در ابتدای سال تحصیلی تحویل معلمان می شود، یک زمان موظفی برای این معمان بین 20 تا 30 ساعت در هفته در نظر گرفته می شود.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس دهم شورای اسلامی ادامه داد: در بسیاری از مدارس از معلمان درخواست می شود برای اینکه معلم دیگری اضافه نشود، ساعت کاری خود را بیشتر از برنامه اعلامی کنند تا در رشته تخصصی خود از آن ها استفاده شود با این اضافه کاری معلمان مدیریت منابع انسانی صورت می گیرد و مسئله مهم این است که حقوق معلمان نیز باید برای اضافه کاری که می کنند در محاسبه و در نظر گرفته شود.
وی با بیان اینکه هزینه اضافه کاری یک معلم از اضافه شدن یک نیروی دیگر در یک مدرسه بیشتر است، افزود: در این صورت که دبیران آموزش و پروش اضافه بر ساعت موظفی خود به درخواست مدرسه در کلاس ها حاضر و انجام وظیفه می کنند، باید حقوق و مزایای آنان به طور کامل پرداخت شود.
موسوی لارگانی با اشاره به حجم مراجعات بالای مردمی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه با افتخار سابقه معلمی در کارنامه کاری خود دارم، در این زمینه مراجعات بسیاری از دبیران مدارس در سراسر کشور داشته ام و آنان تأکید کرده اند در صورت ادامه این روند در کلاس هایی که اضافه بر برنامه موظفی به آنان اعلام می شود، حاضر نمی شوند.
عضو هیأت رئیسه کمیسیون اقتصادی مجلس یادآور شد: اضافه کار و مزایای دبیران مدارس از مهرماه سال 95 پرداخت نشده است و لازم است وزارت آموزش و پرورش در این زمینه هرچه سریع تر اقدام کند./

تعداد بازدید: 990 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی