شنبه، 1 اردیبهشت 1403 - 15:16   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34402صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 6 آذر 1396 - 15:01
فرافکنی عارف درباره معیشت معلمان و بازنشستگان فرهنگی
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


اینگونه اظهارات از سوی رییس فراکسیون امید و جریان سیاسی حاکم بر مجلس و دولت نوعی فرافکنی است، چرا که امروز با گذشت پنج سال از حاکمیت جریان اصلاحات بر دولت و اکثریت مجلس شورای اسلامی، آقای عارف می بایست در مقام پاسخگویی و ارایه عملکرد جریان اصلاحات ظاهر شود و دلایل وخامت معیشت معلمان و بازنشستگان فرهنگی را در حال حاضر توضیح دهند.

قدس آنلاین - جواد آرین منش نایب رییس کمیسیون فرهنگی در دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در خصوص اظهارات محمد رضا عارف رییس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی مبنی بر تضییع حقوق فرهنگیان وعدم تکریم آنان و گسترش روزافزون آسیب های اجتماعی و فرهنگی بدلیل بی توجهی به این امر، اظهار داشت: اینگونه اظهارات از سوی رییس فراکسیون امید و جریان سیاسی حاکم بر مجلس و دولت نوعی فرافکنی است، چرا که امروز با گذشت پنج سال از حاکمیت جریان اصلاحات بر دولت و اکثریت مجلس شورای اسلامی، آقای عارف می بایست در مقام پاسخگویی و ارایه عملکرد جریان اصلاحات ظاهر شود و دلایل وخامت معیشت معلمان و بازنشستگان فرهنگی را در حال حاضر توضیح دهند.
نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس گفت: بی تردید جایگاه آموزش و پرورش در توسعه کشور بر هیچ کس پوشیده نیست اما امروز جریان سیاسی حاکم بر کشور بایستی توضیح دهد چرا هر روز معلمان و بازنشستگان فقیرتر می شوند؟ چرا صدای فریاد حق خواهی معلمان از دیوارهای مجلس عبور نمی کند؟
وی در ادامه تصریح کرد: متاسفانه شاهدیم قانون مدیریت خدمات کشوری در خصوص هماهنگی حقوق اجرا نمی شود، درحالیکه وظیفه اصلی مجلس نظارت بر اجرای قوانین است و بایستی مجلس شورای اسلامی پاسخ دهد که در راستای اجرای عدالت در حقوق و دستمزد معلمان و تامین معیشت آنان چه اقداماتی انجام داده است.
آرین منش در گفت و گو با «قدس» افزود: سوالات و انتقاداتی از این قبیل، مواردی است که می بایست جریان حاکم بر دولت و مجلس برای آنها پاسخگو باشد. قرار گرفتن نمایندگان و دولت کنونی در جایگاه مطالبه گر و منتقد این مساله نوعی فرا فکنی است که باید از آن پرهیز کرد و بی هیچ ترسی مقصر به مردم معرفی شود.

تعداد بازدید: 1613 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
سوسن مریدی
|    | 1396/9/11 - 00:17 |     0     1     |
جناب آقای اریان منش شما که معلم بودید چه گلی بر سر همکاران زدید که این دولت بزند البته با نظر شما مخالفم که دولت اصلاحات نام گذاشتید بلکه تما نیروهای خراسان از گروه شما هستند و والسلام


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی