جمعه، 31 فروردین 1403 - 15:47   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34416صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 20 آذر 1396 - 11:51
گزارش تجمع 19 اذر
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

گزارش تجمع 19 اذر
 
نصراله خلیلی
گزارش تجمع حق طلبانه ،بازنشستگان کشوری ولشگری در 19آذر درمقابل مجلس شورای اسلامی !!!
امروز یکشنبه ۱۹ آذر ماه طی فراخوان اعلام شده از سوی پیشکسوتان بازنشسته کشوری و لشکری دوستان حق جو و حق طلب از سراسر ایران خود را به مقابل مجلس «خانه ملت » رسانده و یکی از با شکوه ترین تجمع های این چند ساله اخیر را بر گزار نمودند .
امروز پیشکسوتان بازنشسته حماسه آفریدند ، حماسه اتحاد ، همدلی و استقامت در راه احقاق حق و مقابله با بی عدالتی .
دوستان پر تلاش و همیشه همراه ما از شهرهای دور و نزدیک به تهران آمده و تهران را « ایران » کردند .
این عزیزان خرج و رنج و خطر راه را به جان خریده به تهران آمدند تا صدای حق خواهی خود را به گوش مسئولین و مجلسیان برسانند .
امروز قرار بود رئیس جمهور محترم لایحه بودجه ۹۷ را تقدیم مجلس نماید و این مسئله در حالی بود که هنوز تکلیف قانون مدیریت خدمات کشوری روشن نشده و قانونی که ۱۰ سال پیش تصویب شد هنوز اجرا نشده ، در چنین شرایطی مشخص است که در لایحه بودجه طبق معمول همیشه نیم نگاهی هم به مشکلات پیشکسوتان بازنشسته نشده است .
دولت مسئولیت اجرای قانون را به عهده دارد ‌ مجلس وظیفه وضع قوانین عادلانه و پیگیری اجرای این قوانین را دارد ولی گویا هردو مسئولیت خود را فراموش کرده اند.
ما برای یادآوری وظیفه انسانی و قانونی دولتیان و مجلسیان مقابل مجلس گرد آمدیم . دوستان از ساعت ۹ در دسته های بزرگ خود را به مقابل مجلس رساندند.
همانطور که پیش بینی می‌شد مترو بهارستان ازصبح امروز بسته بود و دوستان ما خود را از راههای دیگر به مجلس رساندند ‌.تدابیر شدید امنیتی در نظر گرفته شده بود و ماموران نیروی انتظامی و یگان ویژه دوستان را در دسته های ۲۰۰ الی ۵۰۰ نفره در طول مسیر مترو تا درب شرقی مجلس در چند نقطه محصور کرده و مانع حرکت جمعیت به سوی درب شرقی مجلس شدند اما دوستان محاصره را شکسته و خود را به مجلس می رساندند .
گروهی در حدود ۱۰۰۰ نفر که در محاصره بودند شروع به راهپیمایی تا میدان بهارستان کردند و مجدد خود را به دیگر دوستان رساندند ‌‌.
در حقیقت پیشکسوتان بازنشسته ثابت کردند در مقابل سیل حق طلبی هیچ سدی توان مقاومت ندارد .
طبق معمول همیشه شعارهایی که حاوی خواسته های ما از جمله آزادی معلمان زندانی بود از بلندگو اعلام شده و دوستان پاسخ می دادند . در تجمع امروز پیشکسوتان بازنشسته تامین اجتماعی و فولاد و ... نیز حضور پر رنگی داشتند .
حضور لشکریان در تجمع امروز چشمگیر بود . تهرانی ها ، البرزی ها و دوستان ما در شهرهای اقماری امروز حضور بسیار چشمگیری داشتند .تعداد شرکت کنندگان بیش از ۱۵۰۰۰ نفر بود و عملا از مترو بهارستان تا درب شرقی مجلس را جمعیت تجمع کننده دوشانده بود ‌.
بعد از شعار و صحبت تعدادی از دوستان قطعنامه توسط یکی از دوستان قرائت شد و تجمع حدود ساعت ۱۴ خاتمه یافت . درود بر همت والای شما
درود بر تلاش و پیگیری شما
ما آموخته ایم که حق دادنی نیست ، بلکه گرفتنی است و شما ثابت کردید تا گرفتن حق خود از پای نخواهید نشست.
امید که گوش مسئولین ندای حق خواهی ما را شنیده و چشم مسئولین خیل جمعیت حق طلب را دیده باشد.
به امید آنکه مسئولین پیش از تبدیل شدن مشکل پیشکسوتان بازنشسته به بحرانی سخت ، برای رفع مشکل قدم برداشته و تن به قانون داده و قانونی که ۱۰ سال است به محاق فراموشی سپرده شده را اجرا نمایید و درجهت اجرای خواسته های به حق و قانونی ما تلاش نمایند .
به امید رسیدن روزهای خوب و خبر های خوش در سایه اتحاد ، همدلی و همت شما
پاینده باشید .


پیشکسوتان پیشرو کشوری _ پیشکسوتان پارک شهر _ پیشکسوتان اندیشه —------ ارسال کننده : نصراله خلیلی فرهنگی بازنشسته

تعداد بازدید: 1290 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی