چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 17:02   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34470صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 13 دی 1396 - 07:50
سخن همکار:دست گرفتن عصا نشانه پیری نیست
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

دست گرفتن عصا نشانه پیری نیست
 
دست گرفتن عصا و چرخ خرید ، نشانه پیر شدن نیست !!!؟
وقتی پنجاه بهار از بهترین لحظات زندگیم را درطبق اخلاص برای فرزندان این مرز وبوم هدیه کردم .همین که سپیدی روی همه موهای جوانی ام را پوشاند .نمی خندیم وبه میهمانی نمی رفتم .اما این تصوری بیهوده از چیره شدن از افکار منفی وترمز موفقیت در کارهایم بود . سپیدی موهایم را که حاصل علم وتجربه وگنجینه های عقلانیت است را در ایینه می بینم .گرچه همه جوانی ام به مشکی خاکستری گذشت . ولی باعینک وعصای خود تیز بینانه با عزمی راسخ وبا نگاهی مثبت همه جوانب را می سنجم . فرزانگان فرهنگی قرار است در کنار هم به پیگیری مطالبات معوق خود ادامه دهیم .
هر گز تسلیم افکار منفی و نا امید نشویم و به وظیفه ی اخلاقی و انسانی خود عمل کنیم و به جای همه ی برادران و خواهرانی که به علت کهولت و یا بستری بودن در بستر درد و رنج و یا کمبود هزینه درمان وناتوانی نمی توانند از حقوق خود دفاع کنند تا حصول همه خواسته های صنفی وتحقق آن در بازه زمانی کوتاه به مطالبه گری خود ادامه داده واز صنحه مبارزه خارج نمی شویم ، هر بازنشسته در اثر عدم اجرای لایحه قانون مدیریت از سال 86 تاکنون ، میلیونها تومان از قصور مسئولان وعدم اجرای کامل ماده ی ۱۲۵ ق م خ ک از دولت طلب ومعوق دارد .عدم اجرای مواد ۶۴ و ۱۰۹ حدود ۶۷/۷ قدرت خرید بازنشستگان را کاهش داده ودرد تبعیض ومعیشت بد را در طوفانهای فرق وفقر را افزایش داده است . از گره های بی شمار زندگی زیاد گله نکنیم .آن بافنده ی آفریننده می داند حاصل صبر این گره ها فرش گران بها خواهد شد .
بزرگترین مشکل ما انسانها این است باید از کسانی که عبرت بگیریم مشورت می گیریم . یکی از ویژگیهای انسان سالم وحق طلب این است که به بن بست نمی رسد همیشه ضمن واقع بینی بگوید راهی وجود دارد بزرگترین بلا ناامیدی وافتادان در دام افکار منفی وپذیرفتن ان است . همکاران گرامی مثل تمبر پستی به اهداف صنفی خود بچسبید وتا رسیدن به مقاصد نهایی احقاق حق انها را رها نکنید ودولتمردان را باشجاعت وسماجت خود وادار به پذیرش خواسته ها واهداف صنفی خود کنید . اگر نقص ها وایرادهای وکمبودها ی خود را انکار کنیم ودر صدد رفع وبرنامه ریزی نباشیم قطعا مغلوب انها خواهیم شد .تنها راه رهایی از مشکلات ، اتحاد ، همبستگی وانسجام وهماهنگی وتلاشهای صادقانه ومدبرانه است که ما را برای پذیرش تغییر وفرهنگ مطالبه گری اماده می سازد . باید با برنامه ریزی ومشاوره مبتنی برعقلانیت وبراساس نظر خواهی برخرد جمعی حق خواهی باید ادامه داشته باشد .
نصراله خلیلی فرهنگی – تهران

تعداد بازدید: 897 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی