سه شنبه، 28 فروردین 1403 - 18:50   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34557صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیپنجشنبه، 12 بهمن 1396 - 18:19
دولت نیروهای قراردادی و شرکتی را تعیین تکلیف کند!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 

🔰سلمان خدادادی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس:
🔻عدم تعیین تکلیف نیروهای قراردادی از سوی دولت ظلم درحق کارمندان است.
🔻سیستم اداری کشور درجذب افراد دچار فساد است.

🔻دولت تعداد کثیری را تحت عنوان نیروهای قراردادی به کارگرفته و یک سوم حقوق کارمندان رسمی را به این افراد پرداخت می کند، ضمن اینکه اکثر این افراد ازطریق رابطه دردستگاهی مشغول به فعالیت شدند و درهیچ آزمونی شرکت نداشتند؛ البته این هم نوعی فساد درسیستم اداری است.

🔻اگردولت نیازمند این افراد در دستگاه ها بوده ، پس درحال حاضرهم به وظایف خود درتبدیل وضعیت قراردادی ها عمل کند؛ یک کارمند قراردادی چه گناهی رامرتکب شده که با یک رشته تحصیلی دریک وزارتخانه و دارای یک پست درمقایسه با فرد رسمی حقوق کمتری دریافت می کند؛ به طوری که یک نفر بیش از ۳ میلیون و دیگری یک میلیون تومان حقوق دریافت می کند.

🔺متاسفانه دولت حتی تمایلی به ارسال #لایحه _دائمی کردن قانون مدیریت خدمات کشوری نداشت، به طوری که ۳ ماه قبل ۵۰ نفراز نمایندگان درنامه ای به رییس جمهور ارسال سریعتر لایحه دائمی کردن قانون را متذکرشدند؛ البته دررفع مشکلات این لایحه اقدامات لازم درمجلس صورت می گیرد.

🔺این مسائل هیچ ارتباطی با منطق و سلامت کارمندان ندارد و دراین شرایط چطورمی توان انتظارداشت که فرد کارمند دارای قرارداد پیمانی دچارمشکل و انحراف نشود، هرچند که دولت را باید دراین شرایط مجازات کرد؛ به طورحتم کمیسیون اجتماعی مجلس ازاین فرصت استفاده کرده و تعیین تکلیف نیروهای قراردادی را پیگیری می کند.

🔺دولت درصورت عدم نیاز چرا این افراد را جذب دستگاه های مختلف کرده است، متاسفانه برخی کارمندان با بیش از۱۵ سال سابقه کاری تبدیل وضعیت نشدند.

تعداد بازدید: 1141 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی