سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 21:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34693صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیشنبه، 22 اردیبهشت 1397 - 06:38
جدایی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از آموزش و پرورش
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:



 

رکنا: رییس دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از تصمیم سازمان برنامه و بودجه برای جداسازی این دانشگاه از آموزش و پرورش خبر داد و گفت: با اجرایی شدن این تصمیم تخصیص اعتبار به دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای زیر نظر آموزش عالی و بر اساس شاخص‌های مشخص مانند سایر دانشگاه‌ها صورت می‌گیرد.
جدایی دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از آموزش و پرورش

به گزارش گروه اجتماعی رکنا، دکتر ابراهیم صالحی عمران ضمن اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای این است که اسم این دانشگاه در سازمان برنامه‌ و بودجه به عنوان "دانشگاه" ثبت شده است ولی زیر نظر سازمان فنی و حرفه‌ای آموزش و پرورش قرار دارد، بنابراین این مشکل موجب بلاتکلیفی دانشگاه فنی و حرفه‌ای شده است بطوریکه دانشگاه‌ بودن و یا زیر نظر آموزش و پرورش بودن آن مشخص نیست در نتیجه بودجه دانشگاه فنی و حرفه‌ای بطور کامل تخصیص نمی‌یابد.

وی در ادامه از برنامه سازمان و بودجه برای استقلال Esteghlal دانشگاه فنی‌وحرفه‌ای از بخش آموزش و پرورش خبر داد و افزود: در حال حاضر این دستور از سوی رییس سازمان برنامه و بودجه اعلام شده است که بر اساس آن دانشگاه فنی و حرفه‌ای همانند سایر دانشگاه‌های کشور مستقل می‌شود و بودجه مستقلی نیز دریافت می‌کند.

رییس دانشگاه فنی و حرفه‌ای همچنین یادآور شد: منتظر تصمیم نهایی سازمان برنامه و بودجه کشور برای جداسازی دانشگاه فنی و حرفه‌ای از بخش آموزش پرورش هستیم، امیدواریم به زودی این تصمیم اجرایی شود.

دکتر صالحی عمران تاکید کرد: بودجه امسال دانشگاه فنی و حرفه‌ای همانند سال گذشته است اما اگر این بخش از آموزش و پرورش خارج شود تخصیص بودجه این دانشگاه زیر نظر آموزش عالی قرار می گیرد و همانند سایر دانشگاه‌های آموزش عالی بر اساس شاخص‌هایی مشخص بودجه دریافت می‌کند.

تعداد بازدید: 771 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی