RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 21:04   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34711صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 - 04:52
از میان معلمان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست
آموزش و پرورش: از میان معلمان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.

مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش نسبت به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر واکنش نشان داد.
 مینایی پور (مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش) در گفت‌و‌گو با  ایلنا، در واکنش به برخورد امنیتی با زنان معلم در تجمع اخیر گفت: این برخورد با معلمان اصلا مورد تایید ما نیست و آقای بطحایی هم تاکید داشتند که حتما گروه‌هایی با برنامه‌ریزی وارد این تجمع شدند که معلم نبودند، البته من اطلاع زیادی ندارم، ولی حتما گروه های دیگر قاطیِ این تجمع شدند و به تنش انجامیده است.
 مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش با اشاره بر اینکه ما حامی معلمان هستیم و امیدواریم در چارچوب‌های قانونی بتوانند به حقشان برسند، بر لزوم حمایت و توجه جدی دولت و حاکمیت نسبت به این قشر تاکید کرد و گفت: معلمان قشر بسیار تاثیرگذاری هستند ولی متاسفانه تاثیرگذاری این قشر را کم می دانند؛ با توجه به شرایط ویژه کشورمان، معلمان خیلی خوب می توانند بر روی قشر جوان و نوجوان تاثیرگذار باشند و به تثبیت پایه های نظام کمک کنند.
 مینایی پور اضافه کرد: اصلا چرا باید به مرحله ای برسیم که معلمان برای احقاق حقوق خودشان تجمع و درخواستشان را اینگونه بیان کنند؟ حاکمیت باید اثرگذاری این گروه را ببیند، باید پیش از اعتراضات و تجمع‌ها، فکری کرد و امیدواریم دولتمردان صدای اعتراضِ معلمان ما را بشنوند.
 مدیر کل امور زنان از آزادی 6-7 نفر از معلمان بازداشت شده در این تجمع به جز یک نفر خبر داد و گفت: از میان بازداشت شدگان یک نفر خانم بوده است.
 این مقام مسوول از ارسال نامه به وزارت بهداشت برای غربالگری زنان فرهنگی در تمامی استان‌ها خبر داد و گفت: در این طرحِ غربالگری قرار است، با هماهنگی با وزارت بهداشت بیماری‌های ویژه زنان مثل سرطان رحم و سرطان سینه با آزمایش و چکابِ کلی توسط وزارت بهداشت و مراکز درمانی انجام شود.
 مدیر کل امور زنان وزارت آموزش و پرورش افزود: البته در حال حاضر برخی از استان‌ها با هماهنگی با بهداشت استان، کل معلمانِ زن خود را برای غربالگری فرستاده و چکاب شده‌اند؛ در حال تلاش هستیم که با پیگیری، همه زنان فرهنگی شامل این طرح سراسری شوند.
 مینایی پور با اعلام اینکه ۹۲۰ هزار معلم در آموزش و پرورش مشغول به فعالیت هستند، گفت: از این تعداد ۴۹۹ هزار معلم، زن و ۴۲۱ هزار معلم مرد هستند.
 

تعداد بازدید: 776 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING