پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - 11:46   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34712صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 25 اردیبهشت 1397 - 09:54
تشکیل کمیته ای برای حل معظل کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش/تناقض در آمار کمبود معلم کشور
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


سخنگوی کمیسیون آموزش مجلس گفت: در نشست امروز مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه ایجاد شود تا کارشناسی های لازم برای تعیین معلمان موردنیاز کشور انجام گیرد.

سید حمایت میرزاده در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در تشریح جلسه امروز(25 اردیبهشت ماه) کمیسیو ن آموزش و تحقیقات مجلس ، گفت: در ابتدای جلسه سوال آقای مقصودی نماینده مرم سبزوار درخصوص مسائل معیشتی فرهنگیان از وزیر آموزش و پرورش مطرح شد که در پی توضیحات آقای بطحایی این نماینده قانع شد.
نماینده مردم گرمی در مجلس شواری اسلامی افزود: در ادامه جلسه کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش با حضور آقای انصاری رئیس سازمان استخدامی کشور، آقای نمکی معاون اجتماعی سازمان برنامه و بودجه و وزیر آموزش و پرورش مورد بررسی قرار گرفت.
وی بیان کرد: کمیسیون آموزش و تحقیقات، وزارت آموزش و پرورش، سازمان برنامه و بودجه و سازمان استخدامی کشور اعداد مختلفی درخصوص کمبود نیروی انسانی در آموزش و پرورش ارائه دادند.
سخنگوی کمیسیون آموزش تحقیقات، مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: مقرر شد کمیته ای متشکل از نمایندگان مجلس، وزارت آموزش و پرورش و سازمان برنامه و بودجه ایجاد شود تا کارشناسی های لازم انجام گیرد و آمار دقیق نیروهای انسانی موردنیاز کشور مشخص گردد./

تعداد بازدید: 1023 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی