RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:15   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34762صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیچهارشنبه، 2 خرداد 1397 - 00:34
دستورالعمل انتقالات برون استانی
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

 #دستورالعمل انتقالات برون استانی

👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
باسلام و احترام در اجرای نامه شماره 4900/128029/214 مورخه 97/02/22 اداره کل آموزش و پرورش استان و در راستای عدم تمرکز و افزایش بهره‌وری و کارایی کارکنان وزارت متبوع و همچنین افزایش رضایت شغلی فرهنگیان محترم و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در آموزش و پرورش ، نقل و انتقال نیروهای رسمی ، رسمی آزمایشی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی متقاضی انتقال دائم و موقت برون استانی با رعایت ضوابط و مقررات مربوط در سال تحصیلی 98 -97 به شرح ذیل اعلام می‌گردد .

* متقاضیان انتقال برون استانی در صورت دارا بودن شرایط این شیوه نامه  می بایست با مراجعه به سایت نقل وانتقال به آدرس  enteghal.medu.ir ، نسبت به ثبت درخواست وتکمیل فرم امتیاز بندی خود که ضمیمه این بخشنامه می باشد اقدام وسپس مدارک لازم را جهت بررسی و تایید به کارشناسی اموراداری ناحیه 2 حداکثر تا تاریخ 97/04/10 ارائه نمایند .
👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻👇🏻
* درخواست ثبت‌شده متقاضیان در سامانه ، مشروط به عدم نیاز مبدأ (مبتنی بر داده‌های سامانه بکفا و تراز نیروی انسانی به نحوی که در مبدأ در گروه - جنس متقاضی هیچ حق‌التدریسی پرداخت نشود و نیاز مقصد (مبتنی بر داده‌های بکفا و تراز نیروی انسانی به طوری که در منطقه مقصد در گروه - جنس متقاضی هیچ کسری ساعت موظفی نباشد) قابل بررسی خواهد بود.

*  مسئولیت اطلاع رسانی دقیق این دستورالعمل بر عهده مدیران محترم مدارس می‌باشد..

الف- ضوابط و مقررات انتقال دائم:

1- نداشتن تعهد خاص خدمت به منطقه مبدأ.

2- دارا بودن حداقل 5 سال سابقه خدمت تمام وقت در آموزش و پرورش تا تاریخ 97/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی ، رسمی آزمایشی و پیمانی

تبصره : مدت سوابق خدمت به صورت حق‌التدریس ، نهضت سوادآموزی ، سایر دستگاه‌ها ، تحصیل در مراکز تربیت معلم ، تربیت دبیر و ... ، خدمت نظام وظیفه و قرارداد کار معین جزو سابقه خدمت محسوب نخواهد شد.

3- همسر جانبازان در صورت تغییر محل اشتغال جانباز با ارائه تأییدیه از مراجع ذیصلحات به استناد ماده (17) آیین‌نامه اجرایی ماده (13) قانون تسهیلات استخدامی و اجتماعی جانبازان (بدون داشتن شرایط فوق) منتقل می‌شوند.

ب- شرایط و ضوابط انتقال موقت :

1- دارا بودن حداقل 2 سال سابقه خدمت رسمی تمام وقت در آموزش و پرورش تا مورخ 97/06/31 به موجب حکم کارگزینی برای مستخدمین رسمی، آزمایشی و پیمانی (با رعایت تبصره بند الف)

2- مستخدمینی که در سال تحصیلی 97 - 96 با رعایت مفاد بخشنامه شماره 710/11 مورخ 94/06/17 جهت ادامه تحصیل در مقطع کارشناسی ارشد و بالاتر در رشته‌های مورد نیاز آموزش و پرورش در دانشگاه‌های دولتی ( غیر از دانشگاه‌های علمی کاربردی و پیام نور ) با ارائه مدارک مستند متقاضی انتقال موقت به استان محل تحصیل باشد.

3- همسر همکاران فرهنگی که جهت ادامه تحصیل در رشته مورد نیاز ، متقاضی انتقال موقت یا مأمور به تحصیل (مشمولین تبصره ذیل ماده 61 قانون مدیریت خدمات کشوری) باشد.

4- متقاضیانی که به تشخیص کارگروه راهبری توسعه مدیریت منطقه و تأیید کمیته راهبری توسعه مدیریت استان مبدأ و مقصد دارای شرایط حاد و خاص می‌باشند.

ج- شرایط و ضوابط تبدیل انتقال موقت به دائم :

1- نداشتن تعهد خاص به منطقه مبدأ

2- دارا بودن حداقل سه سال سابقه متوالی انتقال موقت

3- انتقال موقت بابت تحصیل خود یا همسر نباشد.

منبع: کارشناسی اموراداری و تشکیلات ناحیه ۲ زاهدان

تعداد بازدید: 948 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی