RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34931صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 12 تیر 1397 - 11:45
سخن همکار : ما بازنشسته هستیم. ولی دانش آموز پبش دبستانی نیستیم !!!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


همکاران گرانقدر سلام این متن بر گرفته از اظهار نظر مسئولان محترم صندوق بازنشستگی در خصوص اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری وهمسان سازی حقوق وپاسخ پیشکستوتان است که به کرات در مکاتبات وملاقاتهای مختلف خدمت دولتمردان ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی ومدیرکل صندوق بازنشستگی به جهت رفع تبعیض وفقر ارائه شده است و اما کو گوش شنوا ؟
الف مدیر کل صندوق بازنشستگی جناب تقی‌زاده از سفرهایی که برای بازنشستگان تدارک دیده شده است یاد کرد و افزود: سفرهای خارجی و تورهای جدیدی را برای آن‌ها طراحی خواهیم کرد.
پاسخ یک فعال فرهنگی ، یکی نان نداشت بخورد، پیاز می خورد تا اشتهایش باز شود.
ب مدیرکل فنی صندوق بازنشستگی کشوری عنوان کرد:
متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان براساس برنامه ششم توسعه ۱۳ هزار میلیارد تومان به دولت تحمیل می‌کند.
پاسخ یک بازنشسته : بهتر است مسئولان برای تقویت وبهبود درس ریاضی کلاس تقویتی ثبت نام کنند . تا این همه ارقام واعداد متفاوت برای همسان سازی اعلام نکنند .
ج مدیرعامل صندوق بازنشستگی با بیان‌اینکه در زمینه ارائه وام به بازنشستگان خبرهای خوشی در راه است، تصریح کرد:
به بیش از ۳۰۰ هزار بازنشسته در ماه‌های آینده وام اعطا می‌شود.
جناب تقی زاده! شما همیشه خبرهای عادی را به عنوان خبر خوش منتشر می کنید؟
ثبت نام وام صندوق بازنشستگی کشوری هر ساله در پاییز انجام می شود. این دیگر خبر جدید نیست .
جناب تقی زاده!
ما بازنشسته هستیم. بچه کودکستانی نیستیم که اینقدر خبر خوش به ما می دهید. بس کنید! اگر حرف نزنید کسی از شما ایراد نمی گیرد و شما در سر جای خودتان خواهید ماند.
یکی از اعضای کمپین حمایت از بازنشستگان
با شرایط و قوانین کنونی، تا دو سال آینده ۴۵۰ هزار نفر می توانند به بازنشستگان کشوری اضافه شوند.
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری
د تقی زاده مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشور:
تعامل و هماهنگی بیشتر در حوزه بازنشستگی، بین دولت و مجلس شورای اسلامی یک ضرورت است.
انتظار ما راه اندازی و فعال شدن فراکسیون بازنشستگان در مجلس شورای اسلامی برای شنیده شدن صدای بازنشستگان، طرح مسائل و مشکلات این عزیزان است که قرار است این فراکسیون تا ۲۰ تیر راه اندازی شود.....
جناب تقی زاده! بیش از 10سال است که قانون شکنی و ضایع نمودن حق و حقوق بازنشستگان ادامه دارد. بعد از چند ماه از گذشت انتصاب تازه می گویید:نقطه سر خط.بفرمایید فراکسیون ! بقیه فراکسیون های مجلس چکار کرده اند!!!
آقای محترم! مشکل ما بازنشستگان در حال حاضر عدم اجرای درست و اصولی قانون مدیریت خدمات کشوری پس از تصویب آن از سال 86 تاکنون توسط مسئولین بوده است.
مشکل ما بازنشستگان همتراز نبودن حقوق شاغلین نهادها و سازمانهای مختلف نسبت به یکدیگر و به تبع آن حقوق بازنشستگان سنوات مختلف نسبت به شاغلین و بازنشستگان جدید است که دراین زمینه نابرابری، بی عدالتی و تبعیض بیداد می کند.
مشکل ما بازنشستگان نداشتن بیمه کامل و جامع پایه و تکمیلی و ناچیز بودن تعهدات این بیمه ها نسبت به هزینه های درمانی ماست.
آیا اینکه میانگین سنی بازنشستگان درحال حاضر 60به بالا است موضوع مجهولی می باشد!
یعنی قابل تشخیص برای مسئولین نیست که رابطه معنا داری بین سن و بروز انواع بیماری جسمی و روانی وجود دارد! بخصوص اگر حقوق آنها کفاف هزینه های پزشکی و دیگر موارد زندگی آنهارا ندهد!
مشکل ما بازنشستگان عدم تامین اعتبار و منابع مشخص توسط دولت در بودجه سالهای گذشته تا کنون است. مشکلات ما بازنشستگان را آسمان و زمین، دولت و مجلس و.... هم می داند و شما هم کاملا در جریان آنها هستید و باز می گویید باید صدای ما شنیده شود!!! چطورمی شود با این همه برگزاری تجمعات و دیدار های متفاوت با نمایندگان مجلس نامه ، پیامک، وجود شکایات دردیوان عدالت اداری ، دیوان محاسبات مجلس و تشکیل بیش از صدها گروه درفضای مجازی توسط بازنشستگان فعال و پیشکسوت و فعالیت بصورت حضوری و غیر حضوری و... دولت ومجلس مشکلات ما را ندانند.
قرار است چه موضوع جدیدی در این فراکسیون شما بررسی شود؟! پس لطف نمایید هر چه زودتر و سریعتر مشکلات ما را بررسی برای رفع آنها اقدام کنید!
بازنشستگان کشوری ما اعتراض داریم!بازنشستگان به اجرا نشدن قانون مدیریت خدمات کشوری اعتراض دارند.
ه بررسی وضعیت صندوق بازنشستگی کشوری در کمیسیون اجتماعی مجلس
نایب رییس کمیسیون اجتماعی مجلس از بازدید اعضای کمیسیون اجتماعی مجلس از صندوق بازنشستگی کشوری و بررسی وضعیت این صندوق در جلسه امروز کمیسیون خبر داد.
محمد رضا بادامچی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص جلسه امروز کمیسیون اجتماعی گفت: امروز جلسه کمیسیون اجتماعی مجلس در هلدینگ صندوق بازنشسستگی انرژی برگزار شد، در این جلسه فصل سیزدهم قانون خدمات کشوری مورد بررسی قرار گرفت که آن فصل هم در خصوص صندوق بازنشستگی کشوری بود.
وی افزود: در این جلسه که با حضور مسئولان صندوق بازنشستگی و نمایندگان کانون‌های بازنشستگی برگزار شد ، این افراد گزارشاتی را ارائه دادند تا وضعیت صندوق بازنشستگی و مستمری بگیران مورد بررسی قرار بگیرد.
نایب رییس کمیسیون اجتماعی ادامه داد: بحث‌ها بیشتر مشورتی بود، ما می‌خواستیم نظر مدیران صندوق و مسئولین هلدینگ صندوق را بدانیم تا در نحوه اداره صندوق‌ها و اداره سرمایه‌ای که در دست صندوق‌هاست تصمیم بگیریم. رفع مشکلات بازنشستگان بر اساس قوانین خدمات کشوری راهکاری مناسب برای بهبود شرایط این قشر از جمله مسائلی بود که امروز بررسی شد.
و کجای دنیا ۱۸ صندوق بازنشستگی وجود دارد که در حوزه بازنشستگی و بیمه وارد شود و منابع به این صورت تجزیه شده و از بین برود؟
خدادادی رییس کمیسیون اجتماعی مجلس
ح - کمیسیون اجتماعی مجلس صدای بازنشستگان باشد
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری گفت:
امروز بازنشستگان تریبونی برای بیان مطالبات و مشکلات خود ندارند و نمی توانند از حقوق خود دفاع کرده و انتظارات و مسائل خود را به گوش مسوولان برسانند، به همین دلیل کمیسیون اجتماعی بهترین مکان برای طرح مشکلات موجود و صدای بازنشستگان است.
جناب تقی زاده! چندین سال است که بازنشستگان با تمام نمایندگان مجلس صحبت کرده‌اند اما تاکنون گوش شنوایی برای شنیدن سخنان بازنشستگان وجود ندارد.
تهیه کننده : نصراله خلیلی فرهنگی بازنسشته

 

تعداد بازدید: 1523 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی