جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 00:37   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34948صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 22 تیر 1397 - 10:58
آسمان و زمین برای بازنشستگان خون گریه کردند!
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

آسمان و زمین برای بازنشستگان خون گریه کردند!
اما مسئولین فقط در صدد بهانه جویی!
مشکلات صنفی،معیشتی و چندین ساله بازنشستگان کشوری و ارتباط آن با تجمع 31 تیر ماه مقابل مجلس شورای اسلامی خانه ملت .
مشکل ما بازنشستگان درحال حاضر عدم اجرای درست واصولی قانون مدیریت خدمات کشوری پس ازتصویب آن از سال 86 تاکنون توسط مسئولین دولت،مجلس و عدم نظارت دقیق و درست بر آن است.
مشکل ما بازنشستگان همتراز نبودن حقوق شاغلین نهادها وسازمانها مختلف نسبت به یکدیگر و به تبع آن حقوق بازنشستگان سنوات مختلف نسبت به شاغلین و بازنشستگان جدید است که دراین زمینه نابرابری ،بی عدالتی و تبعیض بخصوص در مورد بازنشستگان بیداد می کند.
مشکل ما بازنشستگان نداشتن بیمه کامل و جامع پایه وتکمیلی و ناچیز بودن تعهدات این بیمه ها نسبت به هزینه های درمانی ماست که حقوق های ما کفاف هزینه های پزشکی و دیگر موارد زندگی را ندارد!
مشکل ما بازنشستگان عدم تامین اعتبار و منابع مشخص توسط دولت در بودجه سالهای گذشته تا کنون مانند دیگر نهادها و برقراری عدالت در این زمینه است....
مشکلات ما بازنشستگان را آسمان و زمین ، دولت و مجلس و.... همه می دانند و شما بازنشستگان ارجمند هم کاملا در جریان آنها هستید! چطور می شود با این همه برگزاری تجمعات در چند سال اخیر و دیدار های متفاوت با نمایندگان مجلس نامه ،پیامک ، وجود شکایات در دیوان عدالت اداری ، دیوان محاسبات مجلس و تشکیل بیش از صدها گروه درفضای مجازی توسط بازنشستگان فعال و پیشکسوت وفعالیت بصورت حضوری و غیر حضوری و... دولت ومجلس مشکلات ما را ندانندو ندانند که این ما بازنشستگان همیشه در صحنه هستیم که تجمع داریم ! نه منافقین و ضد انقلاب و ضد نظام و.......
برهمین اساس تجمع ما بازنشستگان در 31 تیر ماه صرفا صنفی و معیشتی ودر چار چوب قانون اساسی اصل 27 است و هیچ فرد و گروهی حق ندارد این گونه تجمعات صنفی را به مخالفین نظام و ضد انقلاب و....ربط بدهد .

بازنشستگان کشوری

توسط: نصراله خلیلی

تعداد بازدید: 1612 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی