جمعه، 10 فروردین 1403 - 17:06   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34962صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 31 تیر 1397 - 04:46
سخن همکار :گزارشی ازسر بی کلاه بازنشستگان در سرمایه گذاری وسود صندوق بازنشستگی !!!؟
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
گزارشی ازسر بی کلاه بازنشستگان در سرمایه گذاری وسود صندوق بازنشستگی !!!؟
الف همکاران گرانقدر در این گزارش قصد دارم سرمایه به تاراج کشیده بازنشستگان و گزارش سود صندوق را به رشته تحریر در آورم ودود سیاه تبعیض و فقررا که تاکنون بر قشر نجیب بازنشسته تحمیل شده است .را به اطلاع همکاران به جهت تنویر افکار عمومی وروشنگری از این همه ستم بر بازنشستگان را با اعداد وارقام اعلام نمایم .
جناب تقی زاده مدیرعامل محترم صندوق بازنشستگی :: بازنشستگان، خادمان دیروز این آب و خاکند. نه معاندند و نه برانداز؛
نه اغراض سیاسی دارند و نه طمع اقتصادی.سخنشان یک کلام: اجرای قانون مدیریت خدمات کشوری والسلام!
بند ۹ از اصل سوم قانون اساسی: رفع تبعیضات ناروا و ایجاد امکانات عادلانه برای همه، در تمام زمینه‌های مادی و معنوی است .پس چرا 67درصد از قدرت خرید بازنشستگان کاهش یافته است که جای بحث و گفتمان دارد .
جناب جمشید تقی زاده : اندکی تامل ::
نا عادلانه ترین روش افزایش حقوق، روش درصدی یا قطره چکانی است. با افزایش ده درصد حقوق یک میلیون می شود یک میلیون و صد و حقوق بیست میلیون می شود بیست و دو میلیون!! ضعیف، ضعیف تر و قوی، قوی تر می شود.کودک دوره اول ابتدایی هم این را می فهمد.سازمان برنامه و بودجه چطور این را درک نمی کند؟
ب در بخش دوم عرایضم می پردازم به سرمایه گذاری وقلک مسئولان به نام صندوقی به نام بازنشستگان اما تهی از ریال به نام بازنشستگان وسرمایه میلیاردی آن به کام مسئولان برای ریخت وپاش ها وحیف ومیل کردن سرمایه های ورانت های متعدد این قشر آسیب پذیر صندوق ودولتمردان ارائه می نمایم :
سرمایه گذاری صندوق بازنشستگی کشوری با نام اختصاری و صندوق در بورس اوراق بهادار پذیرفته شده است.
چندین سال است هر سال سود خوبی را به سهامداران از جمله صندوق بازنشستگی می دهد.
گزارش سود سال 96
صندوق در سال 96با27میلیارد به هر سهمی 308ریال سود داده است که جمعا 831 میلیارد تومان سود نصیب آن شده است. سهم صندوق بازنشستگی از صندوق حدود 50درصد است. بقیه سهم متعلق به افراد حقیقی وحقوقی دیگر است. سود حاصل از آن برای صندوق بازنشستگی در حدود 415 میلیارد تومان می‌شود.
حال دقت فرمایید طبق قانون مدیرعامل و هیئت مدیره می توانند پنج درصد از سود آن را برای خود به عنوان پاداش یکساله برداشت کنند
که پنج درصد آن بیش از 20 میلیارد تومان می‌شود.اگر مقداری از آن را به کارمندانش بدهند .بقیه ی آن به هر نفر بیش از 2میلیاردتومان پاداش تعلق می‌گیرد.
چون بیش از50 درصد از صندوق متعلق به صندوق بازنشستگی می باشد مدیرعامل و سه نفر از هیئت مدیره از صندوق بازنشستگی کشوری است که توسط مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری منصوب میشوند.
این فقط یک قلم ازسرمایه های ما بازنشستگان است که توسط مسئولین وزارت رفاه وسازمان مدیریت وصندوق بازنشستگی به تاراج می رود.
از همکارانی که دسترسی به مسئولین صندوق بازنشستگی کشوری دارند حتما این متن را به آنها گزارش کنند و بدانند که ما از تمام سرمایه های بازنشستگان که نزد آنان است و به تاراج می رود آگاهیم.
این گزارش توسط اینجانب سیدسعید احمدی دبیر ریاضی بازنشسته ی ناحیه‌ ی دو اراک تهیه شده است.
کمپین حمایت از بازنشستگان – ارسالی : نصراله خلیلی

تعداد بازدید: 1095 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING