RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 06:40   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34971صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 31 تیر 1397 - 17:53
معاون وزیر آموزش و پرورش: اجازه فروش اموال دولتی را نداریم
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


معاون وزیر آموزش و پرورش: اجازه فروش اموال دولتی را نداریم
معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با اشاره به ادعایی درباره واگذاری اردوگاه باهنر، تاکید کرد که موضوع فروش اردوگاه مطرح نبوده است و اجازه فروش اموال دولتی را نداریم.

به گزارش ایرنا، علی الهیار ترکمن شنبه شب در حاشیه اختتامیه المپیاد زیست شناسی 2018 در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به هیچ وجه موضوع فروش اردوگاه مطرح نیست، در سال 95 با استناد به تبصره 12 قانون بودجه، اوراق صکوک در اختیار دستگاه‌ها قرار گرفت و آموزش و پرورش هم از این فرصت قانونی استفاده کرد.
معاون توسعه، مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: با توجه به استفاده از اوراق صکوک، ملکی به عنوان اجاره به شرط تملیک باید در نظر گرفته شود و بر همین اساس وثیقه ملکی در نظر گرفته شد و بعد از سررسید، وثیقه ملکی عینا عودت داده می‌شود.
الهیار ترکمن با اشاره به اینکه اکنون اردوگاه باهنر در قالب وثیقه در اختیار قرار گرفته است، تاکید کرد: به ازای 4 هزار میلیارد تومان اوراق صکوک تاکنون سازمان برنامه و بودجه اقساط را پرداخت کرده است و آموزش‌و پرورش هم این موضوع را رصد می کند تا پرداخت‌ها به موقع و در سررسید خود انجام شود و تاخیر در پرداخت ا قساط صحت ندارد.
وی اظهار داشت : اردوگاه باهنر به صورت اجاره به شرط تملیک واگذار شده است و پیگیری می‌کنیم تا اقساط وام دریافت شده ماه به ماه پرداخت شود؛ پرداخت نشدن سه قسط آن درست نیست.
وی گفت: قانون بودجه این گونه نبود که بتوانیم اردوگاه باهنر را مازاد اعلام کرده و بفروشیم هم‌اکنون وزارت علوم هم این کار را کرده و ملک دانشگاه کاشان را وثیقه گذاشته و پولی را دریافت کرده است.
چند روز قبل رئیس فراکسیون فرهنگیان مجلس در نامه‌ای به رئیس‌جمهوری از فروش اردوگاه شهید باهنر تهران با یک سوم قیمت، خبر داده بود.

تعداد بازدید: 1189 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING