چهارشنبه، 5 اردیبهشت 1403 - 19:09   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 34987صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگییکشنبه، 7 مرداد 1397 - 03:08
تشکیل کارگروهی در مجلس برای بررسی شرایط معیشتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان !!!؟
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:


 
تشکیل کارگروهی در مجلس برای بررسی شرایط معیشتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان !!!؟
ربیعی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی می‌گوید تلاش می‌شود تا در بودجه 98 اعتباراتی به موضوع همسان‌سازی حقوق بازنشستگان تخصیص یابد!
خدیجه ربیعی به « تجمع چند روز گذشته بازنشستگان مقابل ساختمان مجلس شورای اسلامی» اشاره کرد و درباره بررسی مطالبات بازنشستگان در کمیسیون اجتماعی مجلس توضیح داد: کمیسیون اجتماعی پیگیر مطالبات و مشکلات همه اقشار مختلف از جمله بازنشستگان است اما با توجه به تعدد موضوعاتی که وجود دارد، موضوع بازنشستگان در دستور کار و اولویت هیأت رئیسه کمیسیون اجتماعی قرار دارد.
وی درخصوص اجرای قانون همسان‌سازی حقوق بازنشستگان گفت: در سال 96 راجع به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان موارد متعددی بررسی شد و قرار بر این شد تا در سال 97 نیز این موضوع پیگیری شود تا بتوانیم در بودجه سال 98 همسان‌سازی را نیز در بودجه لحاظ کنیم.
این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه شرایط معیشتی و همسان‌سازی حقوق بازنشستگان عمده‌ترین مطالبات این قشر است، گفت: جلسات متعددی را درباره حل مسایل مربوط به بازنشستگان و به ویژه صندوق‌های بازنشستگی برگزار کردیم و اکنون کارگروهی برای بررسی این مسایل در مجلس تشکیل شده و این کارگروه کار خود را آغاز کرده است.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی – وزیر تعاون
خواسته های صنفی ومعیشتی ما بازنشستگان کشوری از وزیر تعاون ، مدیر عامل صندوق بازنشستگی و کانونهای به اصطلاح بازنشستگی تا برگزاری روز تکریم در شهریور ماه :
معیشت! رسیدن به حقوق بالای خط فقر و چهار میلیونی با همتراز ی و همسان سازی آن طبق قانون مدیریت خدمات کشوری مصوب سال 86و... .
سلامت! برخورداری از یک بیمه جامع و کامل و کارآمدپایه و تکمیلی بطوریکه پاسخگوی تامین هزینه های درمانی ما را داشته باشد .
منزلت ! برخورداری از جایگاه واقعی و سطح بالای امکانات و تسهیلات رفاهی برای بازنشستگان طبق الگوهای دیگر کشورهای جهان و.... ...
اگر برنامه ای مدون و مطلوب برای رسیدن به خواسته های فوق دارید ما بازنشستگان کشوری حمایت می کنیم! و اگر ندارید هر گونه مراسم در این روز را تحریم و با برگزاری تجمعات در تمام کشور اعتراض صنفی و معیشتی خودرا اعلام می نماییم.....
سخن بازنشستگان کشوری نصراله خلیلی

تعداد بازدید: 1411 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی