RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 10 فروردین 1403 - 02:29   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35307صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 22 فروردین 1398 - 18:21
حاجی بابایی: ضدونقیض گویی‌های دولت درباره افزایش حقوق سوهان روح کارمندان است
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

حاجی بابایی: ضدونقیض گویی‌های دولت درباره افزایش حقوق سوهان روح کارمندان است
حاجی بابایی* رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس با تاکید براینکه اجرای مصوبه مجلس برای افزایش حقوق ها قطعی است، گفت: صحبت های ضد و نقیض برخی مسئولین کشور در رابطه با افزایش حقوق در سال ۹۸ سوهان روح کارمندان و بازنشستگان شده است.
https://t.me/laborrelations
به گزارش«نماینده»، حمیدرضا حاجی بابایی عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس، با اشاره به ضد و نقیض گویی های مسئولان دولت در خصوص افزایش حقوق های سال 98، گفت: حقوق و دستمزد سال 1398 براساس مصوبه مجلس انجام می شود، دو دریف مربوط به حقوق و دستمزد 38.9 هزار میلیارد تومان اعتبار دارد.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: به حقوق 5 میلیون نفر شاغل و بازنشسته کشوری و لشکری باید 400 هزار تومان با تبدیل به ضریب اضافه شود  و 10 درصد هم جداگانه باید افزوده شود.

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس دهم شورای اسلامی در خصوص علت اعمال ضریب 10 درصدی به حقوق ها، گفت: میزان اعتبار برای اعمال افزایش 400 هزار تومان به حقوق 5 میلیون نفر در 12 ماه 24 هزار میلیارد تومان خواهد بود و اعمال ضریب 10 درصد کامل نسبت به حقوق سال 97، اعتباری بالغ بر 14.5 هزار میلیارد تومان خواهد بود که مجموع 38.5 هزار میلیارد تومان آن می شود.

وی افزود: اگر چه در مصوبه مجلس گفته شده است تا 10 درصد ضریب افزایش حقوق اعمال شود اما به دلیل اینکه در ردیف مربوطه به اندازه کافی اعتبار وجود دارد دولت مکلف است 10 درصد را کامل بپردازد. بنابراین برای اجرای 400 هزار تومان بعلاوه 10 درصد، اعتبار کافی وجود دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به قانون همسان سازی حقوق ها برای بازنشستگان، عنوان کرد: در افزایش حقوق باید گفت که بازنشستگان از همسان سازی حقوق نیز برخوردارند، یعنی 4 هزار و 500 میلیارد تومان برای 2میلیون و 50 هزار نفر بازنشسته گذاشته شده است تا هماهنگ سازی حقوق اعمال شود.

حاجی بابایی در ادامه این گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، بیان داشت: میانگین اعمال #حقوق #همسان سازی حقوق #بازنشستگان 180 هزار تومان خواهد بود.

وی با بیان اینکه کسانی که بین 1میلیون 240 هزارتومان تا 4 میلیون تومان حقوق می گیرند از 43 درصد تا 20 درصد  افزایش حقوق خواهند داشت، اظهار داشت: افزایش حقوق بازنشستگان کشوری که از حداقل حقوق برخوردارند 60 درصد خواهد بود، چون علاوه بر افزایش400 هزارتومانی، 10 درصد نیز اعمال می شود و هم همسان سازی حقوق لحاظ می شود.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس تاکید کرد: این شرایط از ابتدای فروردین سال 98 قابل اجرا است و دولت نمی تواند تحت هیچ شرایطی قانون را تغییر دهد، صحبت هایی که در رابطه با حقوق از طرف برخی مسئولان دولتی بیان می شود، جنبه اجرایی ندارد، فقط سوهان روح #کارمندان #کشوری و #لشکری و #شاغلین بازنشسته است که با فشار سنگین #تورم و معیشت و مشکلات زندگی آنها را آزار می دهد

تعداد بازدید: 1167 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING