سه شنبه، 4 اردیبهشت 1403 - 22:16   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35346صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 26 اردیبهشت 1398 - 05:04
احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان ابطال شد
  
فرهنگیان نیوز -تدبیر تلگرام 👈 https://telegram.me/edufarhangian:

احکام دولت درباره ضریب حقوق کارمندان ابطال شد  @laborrelations
حمیدرضا حاجی بابایی در گفتگو با خبرگزاری صدا و سیما مطرح کرد ؛همه احکام صادره از دولت درباره ضریب حقوق کارکنان کشوری و لشکری باطل و غیرقانونی است

توضیحات رییس دیوان محاسبات درباره نحوه افزایش حقوق‌ها

رئیس دیوان محاسبات گفت: تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان سازی و اعمال افزایش ۴۰۰ هزار تومانی و ضریب ۱۰ درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.

عادل آذر با اشاره به پیگیری موضوع افزایش حقوق ها در دیوان محاسبات گفت: پس از آنکه دولت بخشنامه‌ای در خصوص احکام مرتبط با افزایش حقوق‌ها بر اساس بودجه سال ۹۸ صادر کرد، ابهاماتی از سوی حسابرسان دیوان محاسبات و برخی نمایندگان مطرح شد.

رئیس دیوان محاسبات کل کشور با اشاره به نامه‌نگاری حاجی بابایی با دیوان محاسبات، اظهار داشت: با دریافت نامه و ابهامات پیش آمده، بخشنامه‌های دولت مورد بررسی قرار گرفت و به این جمع بندی رسیدیم که تفاوت و انحرافاتی در زمینه افزایش ۱۸ درصدی حقوق بازنشستگان برای همسان سازی و اعمال افزایش ۴۰۰ هزار تومانی و ضریب ۱۰ درصدی به حقوق کارکنان وجود دارد.

وی تاکید کرد: در نامه ای عنوان شد که تا برگزاری نشست سه جانبه بین سازمان امور استخدامی، دیوان محاسبات کل کشور و نمایندگان مجلس برگزار شود تا ابهامات و اختلافات رفع و رجوع شود، پس از آنکه به فرمول واحد در زمینه افزایش حقوق‌ها رسیدیم احکام اجرایی صادر و ابلاغ شود.

رئیس دیوان محاسبات مجلس در خصوص زمان تعیین و تکلیف افزایش حقوق‌ها بیان داشت: منتظر پاسخ معاون رئیس جمهور هستیم اگر آقایان همکاری کنند حداکثر تا پایان اردیبهشت ماه می‌توانیم به جمع بندی برسیم.

تعداد بازدید: 2128 ، امتیاز کاربران: 7 (3 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
گمنام
|    | 1398/3/2 - 22:19 |     0     0     |
سلام فروردین که به حقوقها جیزی اضافه نشد - اردیبهشت هم که معوقه کم کردید یعنی در سال دو ماه چیزی به حقوقها اضافه نمیشود - معلمهارا چی حساب میکنید نفهم که نیستند - احسنت به غیرت مسئولین بی غیرت


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی