RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - 01:36   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35489صفحه نخست » اخبار اجتماعی، سیاسیدوشنبه، 13 آبان 1398 - 22:19
پایان جنگ آذری جهرمی با شرکت‌های ارزش افزوده؟
مردم با استفاده از کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌توانند مشاهده کنند شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال، چه مبلغی از آن‌ها کسب کرده‌اند.
  
ورود به شبکه مدیران حرفه ای... https://t.me/hrmSupergroup سایت انجمن صنفی مدیران ( مدیریت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:


پایان جنگ آذری جهرمی با شرکت‌های ارزش افزوده؟
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با انتشار توییتی اعلام کرد، مردم با استفاده از کد دستوری #۶*۸۰۰* می‌توانند مشاهده کنند شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال، چه مبلغی از آن‌ها کسب کرده‌اند. وی همچنین اعلام کرد، کاربران می‌توانند شکایت خود را از طریق پیامک به شماره ۸۰۰۷ و به‌صورت کاملا رایگان ارسال کنند.

پایان جنگ آذری جهرمی با شرکت‌های ارزش افزوده؟توئیت اخیر آذری جهرمی این تصور را ایجاد کرده که دوران "ستاره/مربع‌" ها به پایان رسیده است
فرارو- "امشب شب تلخی برای کلاهبرداران است! " این بخشی از توئیت وزیر ارتباطات درباره اقدامات این وزارت خانه علیه شرکت‌های ارزش افزوده است. او در ادامه خطاب به کاربران نوشت: «پول‌هایی که برای شرکت‌های ارزش افزوده در این چند سال از شما کسب شده را با #۶*۸۰۰* می‌توانید ببینید. شکایتی هم داشتید لطفا از طریق پیامک به ۸۰۰۷ بفرستید. کاملا رایگان! برای خانواده نیز انجام دهید کمکم کنید حقتون رو بگیرم.»

به گزارش فرارو، محمد جواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات مدتی است که با شرکت‌های ارزش افزوده وارد جدالی حقوقی و رسانه‌ای شده است. آذری جهرمی که از ابتدای حضورش در دولت بر فعالیت این شرکت‌های متمرکز شد، معتقد است این شرکت‌ها از عدم اطلاع مردم سوء استفاده کرده و میلیارد‌ها تومان درآمد غیر مشروع داشته اند.

وزیر ارتباطات چندی پیش اعلام کرد "دامنه‌ی کلاهبرداری خدمات ارزش افزوده بسیار گسترده است و تنها در یک پرونده، ۳۳ میلیارد که کلاهبرداری شده بود را به مردم برگرداندیم. "

به‌گفته‌ی وی، پنج شرکت در این زمینه شناسایی شده‌اند که اعلام کرده‌اند یک شرکت پشت همه‌ی آن‌ها است.

وزارت ارتباطات برای مقابله با این دسته از شرکت‌ها "ستاره ۸۰۰ مربع" را راه اندازی کرد تا از این طریق مردم بتوانند از سوءاستفاده‌هایی که از آن‌ها صورت گرفته شده مطلع شوند و گزارش تخلف را به وزارت ارتباط اعلام کنند.

طبق اعلام وزیر ارتباطات، جمع پول‌هایی که شرکت‌های خاص از محل این سرویس‌ها از مردم می‌گیرند سالانه سر به ۲۶۰۰ میلیارد تومان می‌زند!
 
پس از آنکه چندی پیش وزیر ارتباطات در مجلس شورای اسلامی نطقی مهمی علیه شرکت‌های ارزش افزوده انجام داد، بسیاری از کاربران در فضای مجازی خواستار تعطیلی این شرکت‌ها شدند. کاربران با هشتگ "پایان وس" دیدگاه‌های خود را در این باره مطرح کردند. وزیر ارتباطات نیز در ابتدا از ساماندهی آن‌ها سخن گفت، اما در ادامه حرف از تعطیلی کل بساط ارزش افزوده به میان آورد.

تعداد بازدید: 903 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: گزارش مراسم هفتمین بزرگداشت روز ملی منابع انسانی