RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
دوشنبه، 28 مهر 1393 - 22:23   
  تازه ترین اخبار:هواپیماهای جنگی سوریه در دست شورشیان «دولت اسلامی»     شرکت بهنوش ایران      هجوم ریشوهای ترکیه به آرایشگاه‌ها!     ماجرای بزرگ‌ترین دروغ‌های تاریخ     آگهی استخدام       قطع شدید بودجه‌های آموزشی در دانشگاه‌های یونان     یک نفر انبار دار     ادیان و مذاهب در سراسر جهان     کمبود معلم ورزش در مدارس      جذب معلمان بدون تجربه در مدارس دولتی واگذار شده به بخش خصوصی     استخدام شرکت فرا تحقیق سپاهان     مقدسات اسلامی چیست؟     استخدام     سفر وزیر دفاع لبنان به ایران برای دریافت هدیه فوری      مدرسه‌ای که فقط سه دانش‌آموز دارد +تصاویر     مراسم عزاداری برای امام حسین(ع)در آمرلی پس از آزادی + تصاویر      تفاوتEQ با IQ     اشتباهات تاریخی مصباح در مجادله با هاشمی     وحشت داعشی‌ها از کفن‌سفیدها + عکس      ابتکار دانشجویان چینی به مناسبت روز عصای سفید       
   آخرین مطالب  

  هواپیماهای جنگی سوریه در دست شورشیان «دولت اسلامی»


  شرکت بهنوش ایران


  هجوم ریشوهای ترکیه به آرایشگاه‌ها!


  ماجرای بزرگ‌ترین دروغ‌های تاریخ


  آگهی استخدام


  قطع شدید بودجه‌های آموزشی در دانشگاه‌های یونان


  یک نفر انبار دار


  ادیان و مذاهب در سراسر جهان


  کمبود معلم ورزش در مدارس


  جذب معلمان بدون تجربه در مدارس دولتی واگذار شده به بخش خصوصی


- اندازه متن: + -  کد خبر: 3553یکشنبه، 12 آذر 1391 - 21:30
ادامه تحصیل معلمان دارای مدرک معادل در دانشگاه آزاد ؛ به زودی
در پی مجوز شورای عالی انقلاب فرهنگی ، فرهنگیان دارای مدرک معادل کارشناسی که تا سال 77 در مراکز تربیت معلم فارغ التحصیل شده اند مجاز به ادامه تحصیل شدند.
  

آقای شریف زاده در مصاحبه با خبرنگار ما افزود: در پی صدور این مجوز ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی دو هفته قبل در نامه ای به رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ، امکان ادامه تحصیل این گروه از فرهنگیان را در این دانشگاه تا مقطع کارشناسی ارشد خواستار شد.
وی گفت : در حال پیگیری موضوع هستیم و پیش بینی می کنیم با موافقت آقای دانشجو ، مجوز ادامه تحصیل فرهنگیان دارای مدرک معادل فردا یا پس فردا به واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ شود.
شریف زاده افزود: طبعا این افراد پس از ادامه تحصیل و دریافت مدرک کارشناسی ارشد می توانند تحصیلاتشان را تا مقطع دکترا نیز ادامه دهند.
تعداد بازدید: 2187 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 19 نظر (فعال: 17 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 2)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
علی
|    | 1392/9/14 - 21:44 |     1     0     |
چون ان زمان ایلام کردندمعدل بالای 12 از حالت معادل شدن بیرون می اید ولی من خود یک فرهنکی می باشم که بخاطر مدرک معادل فوق دیپلم از سال 73 که فارغ التحصیل شدم تاکنون نتوانستم درمقطع کارشناسی شرکت نمایم لذا خواهشمندم دراین خصوص مارا راهنمایی فرمایی



علی
|    | 1392/9/14 - 21:43 |     1     0     |
چون ان زمان ایلام کردندمعدل بالای 12 از حالت معادل شدن بیرون می اید ولی من خود یک فرهنکی می باشم که بخاطر مدرک معادل فوق دیپلم از سال 73 که فارغ التحصیل شدم تاکنون نتوانستم درمقطع کارشناسی شرکت نمایم لذا خواهشمندم دراین خصوص مارا راهنمایی فرمایی



ناشناس
|    | 1392/8/19 - 16:36 |     0     0     |
سلام آخه ما فرهنگیان پوللمون کجا بود که دانشگاه آزاد درس بخونیم !!!!!!!




مرتضی رضائی درزی
|    | 1392/6/4 - 14:16 |     5     1     |
باسلام محضر همه ی همکاران درمند مثل خودم....
من هم مثل شما سال 82 ازمرکز آموزش عالی فرهنگیان شیراز مدرک کارشناسی تربیت بدنی گرفتم ای کاش گردنم می شکست یک سال دیگرهم صبرمی کردم چون ازآن سال به بعددیگر مدارک معادل محسوب نشد... من که خبرنداشتم مسئولین مرکز گفتن مگرنمی بینید بالای این مرکز نوشته اند آموزش عالی پس نگران نباشید مدرک شما معادل نیست... خلاصه سال90 ارشد ادبیات گچساران قبول شدم اما ثبت نامم نکردند وقتی بخشنامه های موافقت آموزش عالی وآموزش وپرورش ودستوراکید احمدی نژاد رانشانش دادم گفت این جعلی است ... تازه اگرهم اصل باشد برای شما سندیت داردماکه جزووزارت آموزش وپرورش نیستیم... وقتی خیلی اصراروالتماس کردیم گفت برادرمن ماکه ازپول بدمان نمی آید ..می بینید که برخی رشته های کارشناسی مان رابدون کنکورکرده ایم .. بروید وزارت خانه شاید مشکلتان آنجا حل شود... من احمق به تهران رفتم حقوق یکماهم راخرج کردم اما نه دروزارت آموزش عالی تحویلم گرفته وجوابی دادند ونه دروزارت آموزش وپرورش . خلاصه دست ازپادرازتربرگشتیم تااینکه بعدازمدتی بخشنامه ای داخلی آمدکه فرهنگیانی که طی سه سال گذشته درارشددانشگاه ها قبول شده اند درفلان سایت وارد شده ومشخصات خودراوارد نمایند .... ماهم باهزاران امید وارد شدیم ومشخصات مون راوارد کردیم اما تاکنون خبری نشده... می خواستم اگه دوستان خبرجدیدی دارند یا دسترسی بهتری به مسئولین مربوطه دارند یه خبری به ئمن بدن...ممنون میشم آدرس ایمیلم رامیذارمmrezaei026@gmail.com



غفار
|    | 1392/2/19 - 07:34 |     1     0     |
با سلام همه اینها مسخره بازی است اینجا تبعیض قائل شده اند در اسلام جایی برای تبعیض وجود ندارد بدانید که صهیونیستها تبعیضی قائل میشوند نه مسلمانان



ناشناس
|    | 1391/12/20 - 19:29 |     3     0     |
با سلام و ادب .عرض شود واقعا بی انصافی است که امثال ما فرهنگیان را مدرک معادل تلقی کنند .مدرک معادل به کسانی تعلق می گرفت که کارمند اداره ویا سازمان ویا بانک که باگذراندن 100 ویا500 ویا 1000 ساعت ویا بیشتر مدرکی معادل داده میشد که ان کارمند بتواند درپست مورد نظر انجام وظیفه کند.حال که ما در ازمون شرکت کردیم .(حتی در ترم اول 10 نفر از همکاران اخراج شدند) وهر کدام از ما فرهنگیان دریکی از 167 اموزشکده های فنی که در سال 90 زیر مجموعه وزارت علوم شده اند قبول شدیم. وانصافا از اساتیدی سود میبرده اند که بدون استثنا در دیگر دانشگاه های همان شهر مشغول تدریس بوده اند.حال ماها که اصلا روحمان خبر نداشت که مدرکمان معادل است.مسوولین محترم ایا واقعا به این قضایا فکر کرده اید.که چطور با ابرو ی ما با زی کرده اید .من که شاغل در یکی از این اموزشکده ها هستم.وپساز قبولی مورد تمسخر دانشجویان وهمکارانم قرار گرفته ام.من به خاطر همین موضوع مدرک معادل که واقعا نا عادلانه است.15 سال نتوانستم در کنکور شرکت کنم وبعد از شنیدن و دیدن نامه وزیر و موافقت رییس جمهور شرکت کردم وقبول شدم. اما چه قبول شدنی که جز ابرو ریزی چیزی در بر نداشت جز رسوایی جلوی اقوام وهمه دوستان .واقعا چطور می شود دانشجویان دانشگاه های علمی کاربردی.غیر انتفاعی که مساحت دانشگاهایشان یک منزل 150 متری و ان پیشینه علمی است پذیرفته می شوند ولی ما نمی توانیم .چکور دانشجویی که در کارنامه خود 3 ترم مشروطی دارد وپس از 8ترم مدرک کاردانی نزد امزشکده ها میگیرد میتواند ادامه تحصیل بدهد ولی ما نمی توانیم .ایا واقعا این انصاف و عدالت است. انوقت شرط نیز میگذاریدو تاریخ قبل وبعد از سال 77 تعین میکنید .اخر روی چه اصول ومنطقی.در پایان الان کهنیمسال دوم نیز شروع شده پس کی مجوز صادر میشود .من به نوبه خودم از حق خودم از مسوولینی که این معظل را برای من ودیگر همکارانم به وجود اورده اند رابه خدا واگذار کرده ام.



س
|    | 1391/12/19 - 20:53 |     2     0     |
ترم دوم هم ا. را رسید هنوز کسی پیدا نشده حق همکاران فرهنکی را بکیرد



مهدوی
|    | 1391/12/19 - 20:48 |     4     0     |
متاسفم برای وزیر معلمان قربانی دعوای بز رکان شدا




حسینی
|    | 1391/12/19 - 20:45 |     1     0     |
متاسفم برای وزیر




مرتضی تقوی فر
|    | 1391/12/8 - 21:27 |     1     0     |
سلام من هم با این تبعیضاتی که وزارت علوم برای ما فرهنگیان قائل شده اعتراض دارم من در دانشگاه آزاد گناباد قبول شده ام از من ثبت نام کرده اند اما حال میگویند مدرک شمامعادل استامیدوارم هر چه زودتر تکلیف ما مشخص شود تا ما هم بتوانیم با شوق و ذوق بیشتری درس بخوانیم و پول و وقتمان را در این بازیهای بیهوده بین وزارتی صرف نکنیم اگر یادتان باشد سال قبل بخشنامه ای آمد که گفته بود تمام دارندگان مدارک معادل میتوانند در مقطع بالاتر شرکت نمایندطبق نامه شماره س/60528مورخ8/8/90سازمان سنجشاما حال به ما حرف دیگری میگویند



داراب
|    | 1391/12/4 - 20:20 |     1     0     |
با سلام
بنده یکی از فرهنگیان با مدرک معادل با معدل بالای 17 در مقطع کارشناسی هستم که با اینکه در مقطه کارشناسی ارشد دانشگاه ازاد دهاقان در سال 91 قبول شدم اما بعداز طی همه مراحل ثبت نام به خاطر اینکه مردکمان معادل بود قبول نکردند خواهشمند است این مشکل را حل کنیدو...



ناشناس
|    | 1391/11/12 - 15:36 |     1     0     |
سلام همکار گرامی حرف دل مارا زدی من نیز یکی از این فرهنگیان هستم که در سال 80 قبول شدم و الان نمی توانم در کارشناسی ارشد شرکت کنم و نمی دانم که مشکل من وامثال من و شما را چه کسی می تواند حل کند



یک فرهنگی زحمتکش
|    | 1391/11/9 - 08:06 |     1     0     |
با سلام بخدا این ناانصافی که ما سال 77-79 با کتابهای پیام نور در ضمن خدمت درس بخوانیم و الان در ارشد ازاد با بهترین رتیه قبول بشیم ولی مارا ثبت نام نکنند و بگند معادل هستید بخدا از دیشب تا حالا نخوابیدم چون به همه گفتم که قبول شدم الام مریضم و شاید راهی بیمارستان ترا به امام زمان به داد ما برسید و تبصره را حذف کنید چون اقای حاجی بابایی فرمودند همه فرهنگیان با مدرک معادل حق ادامه تحصیل دارند و ما هم شرکت کردیم و آقای احمدی نژاد هم امضا فرمودند .



ناشناس
|    | 1391/11/6 - 18:42 |     0     0     |
خواسته بسیار متین وبه حق است



حیدری از چهارمحال و بختیاری
|    | 1391/11/3 - 11:31 |     2     0     |
مدارک معادل قبل و بعد از سال 1377هر دو معادل هستند حتی برگزاری دوره های معادل بعد از سال 77 بدلیل سختگیری های سازمان سنجش با دقت بیشتری انجام می شده خواهشمندیم که اگر مسئولین در صدد رفع مشکل ادامه تحصیل مدارک معادل هستند مشکل تمام فرهنگیان را مرتفع کنند که قانون یک بام و دو هوا نشود چون اصل در ادامه تحصیل میزان اطلاعات شرکت کنندگان در آزمون می باشد



ناشناس
|    | 1391/9/16 - 19:12 |     2     0     |
سلام ضمن اینکه نظرات همکارفرهنگیم راتایید می کنم،می خواهم بدانم اگراجازه دهند دراین آزمون شرکت کنیم چی میشه!خوب اگرکسی قبول بشه یعنی توانمندی اش رادارد درواقع این کار خودش یه جورمحک زدنه سطح علمی این افراده...پس چرااینقدراذیت می کنندوشرایط می گذارند.
امیدوارم پیگیری بشه وهرچه زودتراین مشکل روحل کنند...متشکرم



یک فرهنگی
|    | 1391/9/13 - 05:42 |     2     0     |

سلام علیکم بارها وبارها توسط سایت های مختلف مشکلمان رامطرح کرده ایم ولی متاسفانه تاکنون به نتیجه ای نرسیده ایم خواهشمندیم شما را به امام زمان قسم میدهیم این موضوع راپیگیری نماییدودل یک عده فرهنگی راشاد نمایید. متاسفانه به این نتیجه رسیدیم که شورای عالی انقلاب فرهنگی بعداز آنکه بخشنامه راوزارت آموزش وپرورش به استان ها فرستاده بودند وبعد ازثبت نام مادرکنکورتبصره ای به آن اضافه نموده که فقط فارغ التحصیلان قبل از3/9/77مجازبه شرکت می باشندواین مشکل مارابیشتر نمود.مادرسال76درضمن خدمت فرهنگیان پذیرفته شده بودیم وبعداز4دوره درتابستان که باسختی ومشقت گرما ودوری مسیرراه که ازشهرستان به تهران می آمدیم باسختترین شرایط واستادان مطمئن.وکسی به مانگفته بودکه مدرکمان معادل می شودویااینکه بعدازتاریخ3/9/77نبایددانشگاه به مامدرک معادل می داده که داده است ولی حالا مانده ایم که چه کنیم الان قبل ازآن تاریخ راپذیرفته اند ولی مارانه.همه جاهم سرزده ایم ولی تاکنون نتیجه ای نگرفته ایم شمارابخداموضوع رابررسی وازحق مادفاع کنید بخداانصاف نیست وخداراخوش نمی آیدکه اینگونه ما مایوس وناامیدباشیم فقط می خواهیم ادامه تحصیل بدهیم.شمارابه خدابه وزیراعلام نماییدازحق مادفاع کند.ودل امثال ماراشادنماید. خداوامام زمان یاریگر شماباشد.ممنونیم





نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
 کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  

  مدرسه‌ای که فقط سه دانش‌آموز دارد +تصاویر


  هواپیماهای جنگی سوریه در دست شورشیان «دولت اسلامی»


  جذب معلمان بدون تجربه در مدارس دولتی واگذار شده به بخش خصوصی


  هجوم ریشوهای ترکیه به آرایشگاه‌ها!


  کمبود معلم ورزش در مدارس


  ماجرای بزرگ‌ترین دروغ‌های تاریخ


  آگهی استخدام


  سفر وزیر دفاع لبنان به ایران برای دریافت هدیه فوری


  مراسم عزاداری برای امام حسین(ع)در آمرلی پس از آزادی + تصاویر


  مقدسات اسلامی چیست؟


 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس