RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 - 17:51   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35542صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیپنجشنبه، 26 دی 1398 - 13:51
ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا
  
ورود به شبکه مدیران حرفه ای... https://t.me/hrmSupergroup سایت انجمن صنفی مدیران ( مدیریت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:
توسط مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی صورت گرفت؛
ابلاغ شیوه نامه طراحی جدید گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا
مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شیوه‌نامه طراحی جدید گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم با ضرایب امنیتی بالا را به ادارات آموزش‌وپرورش استان‌ها و مناطق آموزشی ابلاغ کرد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌وپرورش، مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی شیوه‌نامه اجرایی صدور گواهینامه‌های دوره متوسطه دوم و اصلاح مشخصات در آن را به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها ابلاغ کرد.

مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی در راستای اجرای فعالیت 5 با عنوان تنظیم و صدور گواهینامه‌های نظام جدید 3-3-3-3 ذیل برنامه طراحی سازوکارهای لازم برای اشاعه، کاربست و مستندسازی نتایج ارزشیابی نظام تربیت رسمی عمومی در زیر نظام پژوهش و ارزشیابی، گواهینامه جدیدی را با ضرایب امنیتی بالا طراحی کرده است که به تائید و تصویب شورای عالی آموزش‌وپرورش رسیده است.

گواهینامه‌های طراحی‌شده جدید دارای ضرایب امنیتی خاص نظیر "کاغذ واترمارک دارای آیتم‌های مرئی و نامرئی، قابل‌رؤیت  با نور بنفش ماوراءبنفش، شماره سریال درج شده با جوهر سبز رایان و قابل‌رؤیت به‌وسیله نور ماوراءبنفش و همچنین درج عنوان وزارت آموزش‌وپرورش در گواهینامه باقابلیت نامرئی شدن به‌واسطه حرارت " است.

شایان ذکر است، در شیوه‌نامه ارسالی به ادارات کل آموزش‌وپرورش استان‌ها، جزییات کامل صدور گواهینامه پایان تحصیلات دوره متوسطه و فرایند اصلاح سوابق تحصیلی شرح داده‌شده است.

تعداد بازدید: 798 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING