RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 08:07   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 35805صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیجمعه، 8 اسفند 1399 - 00:51
جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان اعلام شد/ ارائه خدمات بدون سقف کلینیکی و پاراکلینیکی
  
ورود به شبکه مدیران حرفه ای... https://t.me/hrmSupergroup سایت انجمن صنفی مدیران ( مدیریت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:
جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان اعلام شد/ ارائه خدمات بدون سقف کلینیکی و پاراکلینیکی

 

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش به تشریح جزئیات بیمه تکمیلی جدید فرهنگیان پرداخت و گفت: در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی، بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان، به فرهنگیان خدمات ارائه می‌شود.

به گزارش روابط عمومی معاونت برنامه ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، گودرز کریمی‌فر مدیرکل تعاون و پشتیبانی از انعقاد قرارداد بیمه جدید تکمیلی فرهنگیان خبر داد و اظهار کرد: قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان در همه تعهدات درمانی از جمله کلینیکی، پاراکلینیکی، بستری، جراحی‌های عمومی و تخصصی، هزینه‌های اروتز و پروتز، پرداخت هزینه بیماران و داروهای خاص، هزینه کامل پیوند طبیعی اعضا با تأیید انجمن‌های تخصصی مربوطه، هزینه‌های درمان ناباروری و نازایی صرفا برای زوجین نازا، هزینه‌های کامل ویزیت پزشکان بدون سقف و به صورت نامحدود و رایگان به همه فرهنگیان بیمه شده و افراد تحت تکفل به شکل آنلاین ارائه خدمات می‌دهد.

وی ادامه داد: 5500 مرکز درمانی و بیمارستان در سراسر کشور طرف قرارداد ما هستند و هر کدام از بیمه‌شدگان به مراکز درمانی طرف قرارداد مراجعه کنند، صرفا با ارائه کدملی از هرگونه پرداختی معاف هستند و یک ریال پول پرداخت نکنند.

کریمی‌فر افزود: چنانچه بیمه‌شدگان ما به مراکز درمانی غیر طرف قرارداد مراجعه کنند، مشمول سه نوع تعرفه هستند که شامل بیمارستان دولتی، بیمارستان خصوصی و بیمارستان عمومی غیردولتی است و کل هزینه‌های این بیمه‌شده‌ها اعم از کلینکی و پاراکلینیکی، بستری، جراحی و ... پرداخت می‌شود.

وی با اشاره به سه نوع خدمات پاراکلینیکی اشاره کرد و گفت: پاراکلینیکی گروه الف شامل رادیولوژی، سونوگرافی، ماموگرافی، آنژیوگرافی، ام‌آرآی و اسکن است. گروه ب شامل تست ورزش، تست بینایی، تست شنوایی، انواع نوارنگاری، نوار مغز، قلب و عضله است و گره ج نیز شامل انواع تزریقات و بخیه‌ها و اقدامات سرپایی است که همه این موارد به صورت رایگان و بدون سقف ارائه می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه مبلغ بیمه تکمیلی فرهنگیان 49 هزار و 500 تومان است، اظهار کرد: این خدمات با 700 شعبه نمایندگی بیمه تکمیلی و 5500 مرکز درمانی ارائه می‌شود.

وی با اشاره به این نکته که کسانی که بیمه نبودند تا 20 اسفند فرصت دارند تا به بیمه‌شدگان و فرایند آمار اضافه شوند، افزود: این افراد باید به ادارات رفاه و پشتیبانی منطقه در 750 منطقه آموزشی مراجعه کنند و البته کسانی هم که می‌خواهند انصراف دهند تا 20 اسفند فرصت دارند.

کریمی‌فر با بیان اینکه قرارداد جدید بیمه تکمیلی فرهنگیان از یکم اسفند امضا شده است، گفت: سه تعهد ما سقف‌دار است که شامل هزینه زایمان، هزینه عینک که 100 هزار تومان و هزینه لیزیک هر چشم که یک میلیون تومان است همچنین هزینه آمبولانس داخل شهر 200 هزار تومان و آمبولانس خارج شهر 400 هزار تومان است.

تعداد بازدید: 767 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 1 نظر (فعال: 1 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 0)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
فرهنگی
|    | 1400/1/24 - 09:45 |     0     0     |
با سلام
از نسخه 200 هزار تومانی فقط 8 هزار تومان پرداخت کردن. میگن فقط فرانشیز رو پرداخت میکنیم. جالبه نه ؟


نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING