RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    خدمات    فراخوان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 29 اسفند 1402 - 11:26   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 36212صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیسه شنبه، 18 مرداد 1401 - 11:26
20 دوره محبوب سال را تا 31 آگوست 2022 به صورت رایگان شرکت کنید.
20 دوره آموزشی محبوب سال 2022 تا 9 شهریور ماه برای کاربران رایگان
  
ورود به شبکه مدیران حرفه ای... https://t.me/hrmSupergroup سایت انجمن صنفی مدیران ( مدیریت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

مهارت ها و دوره های برتر

20 دوره محبوب ترین دوره آموزشی لینکدین سال

بنر محبوب ترین دوره های 2022

از آنجایی که تغییرات بزرگ کند می شود و بازار کار در حال رکود است، حرفه ای ها در مورد ایجاد مهارت جدی تر می شوند. همه‌گیری تغییرات در صنایع را تسریع کرد، و در نتیجه، مهارت‌های انجام یک کار امروز حتی در مقایسه با چند سال پیش تغییر کرده است. حرفه ای ها با یادگیری مهارت های جدید به آینده حرفه ای خود پاسخ می دهند و لحظه ای را ملاقات می کنند. 

آیا همانطور که فوربس آن را نامیده است، به « انقلاب مهارت آموزی مجدد » رسیده ایم ؟

اگر انرژی ای که از انجمن یادگیری لینکدین می بینیم نشانه ای باشد، پاسخ کاملاً «بله» است. حدود 7.3 میلیون زبان‌آموز محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی LinkedIn سال را تماشا کردند ( تقریبا دوبرابر تعداد مخاطبان نسبت به سال گذشته !). در اینجا چیزی است که آنها روی آن تمرکز کردند:

محبوب‌ترین دوره‌ها از پذیرش مهارت‌های سخت جدید گرفته تا کشف راه‌هایی برای تأثیرگذاری بیشتر در تیم، منعکس‌کننده ذهنیت رشد پایدار جامعه جهانی لینکدین هستند. پا به قدرت خود بگذارید و یکی از 20 دوره محبوب سال را تا 31 آگوست 2022 به صورت رایگان شرکت کنید. 

محبوب ترین دوره های آموزشی لینکدین 2022 

در اینجا محبوب ترین دوره های آموزشی لینکدین در سال جاری آورده شده است. تا 31 آگوست 2022 در هر یک از محتوای این دوره به صورت رایگان شرکت نمایید

1. تعیین هدف: اهداف و نتایج کلیدی (OKR) با جسی ویترز

آنچه یاد خواهید گرفت: وقتی بدانید تیم شما در همان جهت پارو می زند، رسیدن به هدف آسان تر است. متدولوژی محبوب هدف و نتایج کلیدی (OKRs) برای تعیین هدف، شما و تیمتان را قادر می‌سازد تا برای تعیین اهداف واضح و قابل دسترس با هم کار کنید. مربی جسی ویترز شما را از طریق درک قدرت اهداف استراتژیک از طریق نحوه تنظیم، مدیریت و اندازه گیری OKR راهنمایی می کند. 

2. آموزش ضروری اکسل (Office 365/Microsoft 365) با دنیس تیلور

آنچه یاد خواهید گرفت: این روزها داده های زیادی در اختیار داریم. دانش صفحه گسترده می تواند در وقت شما صرفه جویی کند و جان تازه ای به داده های شما بدهد. دنیس تیلور، متخصص اکسل، شما را از طریق یادگیری مهارت‌های اولیه اکسل مانند سازماندهی داده‌ها و انجام محاسبات با توابع ساده راهنمایی می‌کند، سپس مهارت‌های میانی مانند ساختن نمودارها، PivotTables و موارد دیگر را معرفی می‌کند. 

3. ارتباط بین فردی با دوری کلارک

آنچه خواهید آموخت: بسیاری از ما چهره های جدیدی را در محیط کار حضوری یا مجازی می بینیم. شاید شما یک چهره جدید در تیم هستید! دوره آموزشی دوری کلارک به شما کمک می کند تا در جنبه ارتباطی این روابط بین فردی جدید پیمایش کنید. او توصیه ها و تکنیک هایی را برای مقابله با موقعیت های پیچیده و ظریف مانند وقفه ها، دریافت بازخورد انتقادی و برقراری ارتباط بین فرهنگ ها ارائه می دهد.

4. پرورش ذهنیت رشد با جما لی رابرتز

آنچه خواهید آموخت: شما قبلاً با کاوش در این دوره ها اولین گام را به سوی ذهنیت رشد برداشته اید. دوره آموزشی جما لی رابرتز شما را در مراحل بعدی راهنمایی می‌کند زیرا او نمونه‌های واقعی موفقیت در ذهنیت رشد را با پشتوانه تحقیقات در زمینه‌های عملکرد و روان‌شناسی به اشتراک می‌گذارد. او همه اینها را با توصیه های دنیای واقعی به هم پیوند می دهد که می توانید هنگام اتخاذ یک طرز فکر رشد از آنها استفاده کنید.

5. مبانی مدیریت پروژه با بانی بیافور     

آنچه خواهید آموخت: همه ما پروژه هایی برای مدیریت داریم - از لیست کارهای شخصی خود گرفته تا پروژه های شرکتی در مقیاس بزرگ. صرف نظر از دامنه کار، بانی بیافور اصول مدیریت پروژه مانند تعیین اهداف و اهداف پروژه واضح، رعایت مهلت های زمانی و بسته شدن پروژه ها را به شما آموزش می دهد. در طول دوره نکاتی در مورد نحوه برقراری ارتباط موثر با تیم پروژه وجود دارد.

6. استفاده از سوالات برای تقویت تفکر انتقادی و کنجکاوی با جاشوا میلر

آنچه یاد خواهید گرفت: ضرب المثل قدیمی در مورد کنجکاوی و گربه ها را فراموش کنید. زمانی که کنجکاوی به صورت استراتژیک اعمال شود، می تواند گربه را به سمت C-suite هدایت کند. همه چیز به این بستگی دارد که چگونه از کنجکاوی خود استفاده می کنید و چه سؤالاتی برای به دست آوردن اطلاعات مورد نیاز خود می پرسید. در این دوره، جاشوا میلر ارزش کنجکاوی و نقش تفکر انتقادی را در پرسیدن سؤالات درست که درها و فرصت ها را باز می کند، توضیح می دهد. او همچنین نگاهی به نقش رسانه‌های اجتماعی در پرسیدن سؤال می‌اندازد و چگونگی پاسخ‌گویی مؤثر به سؤالات تفکر برانگیز را بررسی می‌کند.

7. ملزومات همکاری تیمی با دانا براونلی

آنچه یاد خواهید گرفت: انتظارات واضح و اهداف یکپارچه به تیم ها کمک می کند تا به طور مؤثرتری همکاری کنند. به مربی و نویسنده شرکت دانا براونلی بپیوندید تا راه هایی برای هماهنگ نگه داشتن تیم ها با کاوش در حالت های ارتباطی اعضای تیم، شفاف سازی اهداف تیمی و فردی و ایجاد فرصت هایی برای کار مشترک به اشتراک بگذارد.

8. تعصب ناخودآگاه با استیسی گوردون

آنچه یاد خواهید گرفت: نحوه ارتباط ما و انتخاب هایی که در محل کار انجام می دهیم توسط یک سوگیری ناخودآگاه هدایت می شود که اگر کنترل نشود، می تواند به فرهنگ منفی محل کار کمک کند. استیسی گوردون، متخصص تنوع، به شما کمک می‌کند تا برخی از رایج‌ترین اشکال سوگیری ناخودآگاه را شناسایی کنید و استراتژی‌هایی را برای رسیدگی مؤثر به این سوگیری‌ها در خود و سازمانتان ارائه دهید.

9. یادگیری پایتون با جو مارینی

آنچه یاد خواهید گرفت: اگر می خواهید یک زبان برنامه نویسی را انتخاب کنید، پایتون همان زبان برنامه نویسی است! این زبان شی گرا و همه کاره، آسان برای یادگیری در بسیاری از صنایع و در برنامه هایی مانند مهندسی نرم افزار، هوش مصنوعی، یادگیری ماشین و توسعه اپلیکیشن موبایل استفاده می شود. توسعه دهنده جو مارینی دستور زبان پایتون را باز می کند و نمونه ای از نحوه ساخت و اجرای یک برنامه ساده پایتون را به اشتراک می گذارد. همچنین کار با تاریخ و زمان، خواندن و نوشتن فایل‌ها، و بازیابی و تجزیه داده‌های HTML، JSON و XML را از وب خواهید آموخت.

10. ارتباط با اعتماد به نفس با جف آنسل

آنچه یاد خواهید گرفت: حتی با استعدادترین افراد ارتباطی نیز می توانند با اعتماد به نفس دست و پنجه نرم کنند و افراد با اعتماد به نفس ارتباط واضح را دشوار می دانند. در این دوره، جف آنسل شما را از طریق توسعه و تقویت این مهارت حیاتی تجاری راهنمایی می کند. موضوعات تحت پوشش عبارتند از: چگونه افکار خود را سازماندهی کنیم، چگونه از زبان بدن برای بیان بهتر ایده ها استفاده کنیم، و چگونه بر اضطراب غلبه کنیم.

11. صحبت مطمئن و مؤثر با پیت موکایتیس

آنچه یاد خواهید گرفت: اقتباس شده از پادکست How to Be Awesome at Your Job، Pete Mockaitis با سخنران حرفه ای Diane DiResta همراه است تا درباره نکات و ترفندهایی برای ایجاد ارائه های تاثیرگذار و آموزنده پیرامون آنچه برای مخاطبان مهم است صحبت کند. مکالمه به استراتژی هایی مانند تغییر تمرکز از خود برای به دست آوردن اعتماد به نفس، استفاده از زبان بدن و لحن برای ارسال پیام های ثابت و ایجاد برنامه ای برای بهبودی از یک حادثه بدترین سناریو اشاره می کند.

12. یادگیری OWASP 10 با کارولین ونگ

آنچه خواهید آموخت: هرچه داده های بیشتری را مدیریت کنیم، خطر نقض امنیت بیشتر می شود. در این دوره، کارولین ونگ، کارشناس امنیت اپلیکیشن، مروری بر 10 تهدید امنیتی برتر پروژه امنیت وب اپلیکیشن باز 2021 (OWASP) ارائه می‌کند و بینش و اطلاعاتی در مورد شیوع و تأثیر هر تهدید ارائه می‌دهد. این دوره نه تنها برای کارشناسان امنیت داده ها، بلکه برای هر تصمیم گیرنده ای که انتخاب آنها بر منابع بخش امنیت داده های سازمان تأثیر می گذارد، آموزنده است.

13. Power BI Essential Training با جینی فون کورتر

آنچه یاد خواهید گرفت: داده ها به اندازه بینش هایی که ارائه می دهند ارزشمند هستند. داده‌های خود را با این دوره آموزشی در مورد نحوه استفاده از Power BI، ابزارهای تجزیه و تحلیل کسب‌وکار که به شما امکان می‌دهد تجسم‌های تاثیرگذار را با دیگران در سازمان خود ایجاد کرده و به اشتراک بگذارید، قرار دهید. در این دوره، جینی فون کورتر نحوه وارد کردن داده ها، ایجاد تجسم و ترتیب آن تجسم ها را در گزارش ها توضیح می دهد. همچنین نحوه استفاده از Power BI Mobile و نحوه استفاده از قابلیت های مدل سازی داده در Power BI Desktop را یاد خواهید گرفت.

14. تفکر استراتژیک با دوری کلارک

آنچه یاد خواهید گرفت: مردم ممکن است در مورد شطرنج 4 بعدی شوخی کنند، اما داشتن توانایی تفکر استراتژیک هم در مکان و هم در زمان، شما را در مزیتی قرار می دهد که به شما کمک می کند در حرفه خود به جلو و بالاتر بروید. در این دوره، دوری کلارک به شما می‌آموزد که چگونه یک ذهنیت استراتژیک را در آغوش بگیرید، چگونه یادگیری از گذشته می‌تواند چشم‌انداز شما را از آینده شکل دهد، چگونه در تفکر استراتژیک خود جزئیات بیشتری داشته باشید، و چگونه این مهارت را با تیم خود به اشتراک بگذارید.

15. آموزش ضروری SQL با بیل واینمن

آنچه یاد خواهید گرفت: بحث در مورد پایگاه داده یک مهارت ارزشمند برای هر کسی است که در زمینه فناوری کار می کند، و برای آن باید رایج ترین زبان پایگاه داده را بدانید: SQL. Bill Weinman، مدافع فناوری و متخصص برنامه‌نویسی، ویژگی‌های اصلی SQL را با استفاده از SQLiteStudio، یک نرم‌افزار مدیریت پایگاه داده بصری و در دسترس، آموزش می‌دهد. شما اصولی مانند ایجاد جداول، تعریف روابط و دستکاری رشته ها، اعداد و تاریخ ها را خواهید آموخت. همچنین در فصل آخر یک مثال واقعی از ساخت یک برنامه کاربردی ساده با استفاده از SQL گنجانده شده است.

16. توسعه هوش عاطفی خود با جما لی رابرتز

آنچه یاد خواهید گرفت: هوش هیجانی مهارتی است که می تواند – و باید! - آموخته شود جما لی رابرتز، مربی اجرایی و روانشناس سازمانی، به شما می آموزد که هوش هیجانی چیست، چرا در محل کار مهم است و چگونه روی تقویت هوش هیجانی خود کار کنید. برخی از زمینه هایی که او شما را از طریق آنها راهنمایی می کند عبارتند از اینکه چگونه در مورد محرک های شخصی خودآگاه تر شوید و چگونه اهداف و تأثیر خود را هماهنگ کنید تا بتوانید روابط قوی و مشارکتی ایجاد کنید.

17. بنیادهای ارتباطی با برندا بیلی هیوز و تاتیانا کولوو

آنچه یاد خواهید گرفت: ارتباط شفاف برای موفقیت شغلی ضروری است. در این دوره، برندا بیلی هیوز و تاتیانا کولووو شما را از طریق یادگیری نحوه برقراری ارتباط مؤثرتر در جلسات، پیام‌های ایمیل، سخنرانی‌ها و ارائه‌ها راهنمایی می‌کنند. شما در مورد چهار بلوک سازنده ارتباط - افراد، پیام، زمینه و گوش دادن - و نحوه به کارگیری آنها در شرایط مختلف حرفه ای یاد خواهید گرفت.

18. پایه های چابک با داگ رز

آنچه یاد خواهید گرفت: یک طرز فکر چابک تیم شما را آماده می کند تا به هر چیزی که پیش می آید به خوبی پاسخ دهد. داگ رز شما را از طریق اصول ساخت یک تیم چابک راهنمایی می کند. شما در مورد ارزش ها و اصول پوشش داده شده در مانیفست چابک و همچنین نحوه تقویت ارتباط با داستان های کاربر و تیم های چندکاره یاد خواهید گرفت. داگ همچنین تمریناتی را ارائه می دهد که می تواند به افزایش چابکی و بهره وری تیم شما کمک کند.

19. مبانی بازاریابی دیجیتال با براد بیتسل

آنچه یاد خواهید گرفت: بازاریابی دیجیتال دائما در حال تغییر است. پلتفرم‌ها می‌آیند و می‌روند، روندها کاهش می‌یابند و سپس چیز بعدی پیش می‌آید. در این دوره، مربی براد بیتسول یک نمای کلی از بلوک های سازنده بازاریابی آنلاین ارائه می دهد، سپس شما را راهنمایی می کند که چگونه ارزش پیشنهادی خود را تعریف کنید، بازار هدف خود را شناسایی کنید، و اهداف و KPI های خود را تعیین کنید. 

20. تفکر انتقادی با مایک فیگلیولو

آنچه یاد خواهید گرفت: توسعه توانایی تفکر بازتابی و پرداختن به مسائل ریشه ای، شما را به تصمیم گیرنده بهتر و منبع قابل اعتمادتری در سازمانتان تبدیل می کند. مایک فیگلیولو، مربی و متخصص رهبری، مجموعه‌ای از تکنیک‌ها را تشریح می‌کند تا به شما کمک کند مهارت‌های تفکر انتقادی خود را با یادگیری نحوه تعریف مشکلی که می‌خواهید حل کنید، توسعه دهید. سپس مایک تعدادی از روش‌های تفکر انتقادی را به شما آموزش می‌دهد که می‌توانید از آنها برای حل بهتر مشکلات استفاده کنید. او همچنین راهنمایی می کند که چگونه این مهارت را در کل تیم خود توسعه دهید.

 

مهارت‌هایی را که اکنون برای جایی که فردا می‌روید نیاز دارید، تقویت کنید

این فهرست نشان می‌دهد که تعهد حرفه‌ای دوباره به رشد شخصی، ارتباط با همکاران، و تقویت صنایع دستی ما افزایش یافته است. با توسعه مهارت‌های بادوام در کنار مهارت‌های سختی که اکنون برای انجام کارتان به خوبی نیاز دارید، خود را برای موفقیت فردا و بعد از آن آماده خواهید کرد.

یکی از محبوب‌ترین دوره‌های آموزشی LinkedIn را تا 31 آگوست 2022 به صورت رایگان بررسی کنید. 

موضوعات: مهارت ها و دوره های برتر

تعداد بازدید: 573 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING