RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    آموزشی خارجی    اجتماعی، سیاسی    گیشه روزنامه    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    کاریابی  
یکشنبه، 2 آذر 1393 - 11:25   
  تازه ترین اخبار:تلاش مجلس برای تعیین تکلیف استخدام مربیان فارغ‌التحصیل از مراکز تربیت دبیر      همایش راهکارهای بهبود عملکرد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی      معلمان دختر مجرد، حق عائله مندی می‌گیرند     یک ایرانی در وزارت خزانه داری آمریکا     رأی دیوان عدالت اداری درباره حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس      ناگفته های نوری المالکی از سقوط موصل     حقوق ماهانه رهبران جهان چقدر است؟      همایش ملی بازیافت آب     اشتون به فریادهای ظریف عادت کرده است     خبرگزاری روسیه: ظریف با خط ارتباطی امن پیشنهاد جدید 1+5 را به تهران می گوید     کفاش: کتاب خوب در دسترس دانش آموزان نیست/ امیرخانی: اداره کتابخانه های روستایی به معلمان واگذار شود      پیمانی به سود دانشگاه‌های استرالیا     جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه نویسی صنعت نفت جنوب     جزییات کارت اعتباری سفر ویژه فرهنگیان     کشته شدن دانش آموزان بر اثر یک حملۀ موشکی در کنر      دکتر شهاب الدین غندالی سرپرست بانک سرمایه شد     این محافظ شخصی یا ؟     با وجود توصیه اکید پلیس برای نرفتن به شهر رقه،     سردار نقدی خبر داد:راه‌اندازی شبکه ملی اطلاعات بسیج مستقل از اینترنت     دانشگاه آزاد به دانشجویان جهیزیه می‌دهد       
   آخرین مطالب  

  تلاش مجلس برای تعیین تکلیف استخدام مربیان فارغ‌التحصیل از مراکز تربیت دبیر


  همایش راهکارهای بهبود عملکرد مناطق آزاد و مناطق ویژه اقتصادی


  معلمان دختر مجرد، حق عائله مندی می‌گیرند


  یک ایرانی در وزارت خزانه داری آمریکا


  رأی دیوان عدالت اداری درباره حق‌الزحمه معلمان حق‌التدریس


  ناگفته های نوری المالکی از سقوط موصل


  حقوق ماهانه رهبران جهان چقدر است؟


  همایش ملی بازیافت آب


  اشتون به فریادهای ظریف عادت کرده است


  خبرگزاری روسیه: ظریف با خط ارتباطی امن پیشنهاد جدید 1+5 را به تهران می گوید


- اندازه متن: + -  کد خبر: 9140یکشنبه، 23 تیر 1392 - 15:44
از نظر شما برنامه های اولویت دار وزیر جدید چه باید باشد؟
  

با سلام و تشکر از همراهی فرهنگیان فرهیخته میهن اسلامی که از طریق ابراز نظرات ارزشمند خود توانسته اید در حوزه رسانه و به طریق اولی در حوزه تصمیم گیری های مدیریتی،همانگونه که در رسانه ها مشاهده می فرمایید تاثیر گذار بوده اید انشاء ا... به حول قوه الهی،این حضور مستمر وفعالانه ادامه یافته تا شاهد انتخابی اصلح وبه دور از مصلحت اندیشیهای سیاسی باشیم . چرا که چه خوب و چه بد ، این انتخاب به صورت مستقیم در ابتدا بر سرنوشت فرهنگیان و سپس بر کل جامعه تاثیر گذار خواهد بود.

در این ارتباط پایگاه اطلاع رسانی فرهنگیان نیوز به عنوان یک عضو کوچک این خانواده عظیم ، این پیشنهاد را مطرح کرده است که شما فرهنگی عزیز در برخورد با مشکلات بزرگ پیش رو چه اولویتی را برای وزیر آموزش و پرورش،پیشنهاد می دهید. خواهشمند است برای بهره برداری و انتقال سریعتر به مسولین در قالب درخواستی،پیشنهاد خود را مطرح نمایید:

1- اولویت های کاری در سال اول مدیریتی وزیر، چه باشد ؟

2-اولویت های کاری 3سال آتی وزیر چه باشد؟

3- شما به عنوان پیشنهاد کننده مشخص کنید که عضو کدام جامعه آماری هستید:

- اداری یا آموزش هستید.

- محل خدمت درمرکز استان یا شهرستانها می باشد.

- مرد یا زن

- میزان تحصیلات

- مقطع آموزشی که تدریس می کنید. 

تعداد بازدید: 14865 ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظرات کاربران: 659 نظر (فعال: 648 ، در صف انتشار: 0، غیر قابل انتشار: 11)
مرتب سازی بر حسب ( قدیمیترین | جدیدترین | بیشترین امتیاز | کمترین امتیاز | بیشترین پاسخ | کمترین پاسخ)
ناشناس
|    | 1393/8/30 - 19:18 |     1     0     |
اگر معلمان حقوقشان را با مزایا وحقوق سایر کارمندان مقایسه کنند دیگر انگیزه ای برایشان باقی نمی ماند. به بهانه های مختلف :مسکن ،لباس ،ماموریت،اضافه کار و.... به حسابشان پول واریز می شود غیر از حقوق اصلیشان!!!!!!!!!!!!! یعنی اصلا مزه بی پولی را نمی چشند. کارمندانی که به زحمت جواب یک ارباب رجوع را می دهند در حالیکه معلمان در هر ساعت جوابگوی حداقل 30 ودر روز جوابگوی حداقل 100نفرند

معلم
|    | 1393/8/27 - 10:17 |     6     0     |
اولویت کاری فقط وفقط افزایش حقوق معلمان باشد چون این خودش به تنهایی همه مشکلات را حل می کند

ولی
|    | 1393/8/29 - 21:55 |     2     0    
پاسخ: عالی تفسیر کردی نویسنده ای از طارم

ناشناس
|    | 1393/8/8 - 23:36 |     5     1     |
اولویت کاری حضرتعالی؛ بررسی نحوه انتصابات مدیران،معاونین مدارس،سرپرستان خوابگاههای دانش آموزی وسالنهای ورزشی دراستان زنجان بویژه شهرستان طارم می باشد- جالب است بدانید درخوابگاه دخترانه آماردانش آموزان استفاده کننده درخوابگاه به زور به بیست نفرمی رسد درحالی که با آمارساختگی فقط وفقط به خاطر اینکه خانم آقای معاون پرورشی سرپرست بشن آمار را بیشتراعلام نموده اند!

ناشناس
|    | 1393/8/29 - 22:20 |     0     0    
پاسخ: در رابطه با طارم عالی گفتی و گل گفتی هر که هستی مردی
ناشناس
|    | 1393/8/29 - 21:53 |     2     0    
پاسخ: در رابطه با طارم عالی گفتی و گل گفتی هر که هستی مردی
حسن
|    | 1393/8/23 - 10:24 |     8     0    
پاسخ: سلام
به نظر بنده بهترین کاری که وزیر محترم می تواند انجام دهد این است که هیچ کاری انجام ندهد چون به طرز محیر العقولی هر کاری که مسوولان اموزش وپرورش در جهت رفاه معلمان انجام می دهندیادر جهت بهبود اموزش و پرورش دانش اموزان انجام می دهند نتیجه ی عکس می دهد فقط کافی است نگاهی به عواقب بیمه ی طلایی یا طرح هایی که در این چند سال در مدارس اجرا شد مانند تغییر نمرات از کمی به کیفی یا طرح چهار دوره سه ساله کردن اموزش بیاندازد تا برای شما آشکار شود که به هر علتی که از تخصص بنده خارج است ودلیل ان را نمی دانم هر کاری که در وزارت خانه اموزش و پرورش تصویب می شود واجرا می شود در پایان وضع را بد تر می کند پس بهترین کار به نظر بنده این است که جناب وزیر عجالتا از انجام هر کاری خود داری کنند

حسین
|    | 1393/8/13 - 19:18 |     3     0    
پاسخ: این دروغ محض هستش من از اداره کل استان یا از وزارت خانه خواهش میکنم به این فرد که هنوز 40روز از مدارس گذشته باز هم خودش به این در و اون در میزنه هر روز اداره کل هستش و تنها چیزی که به فکرش نیست تدریس و دانش اموزان هست رسیدگی کنند چون فکر میکنند مدیر مجتمع ارثیه مدیر قبلی اداره بوده که حتما در اختیارش باه

علی
|    | 1393/8/7 - 15:14 |     3     0     |
نیروهای شرکتی که فقط یک سال خدمت کرده بودند رسمی شدند. ولی ما استخدامی های سال 89 که وارد پنجمین سال خدمت شده ایم هنوز پیمانی هستیم . لطفا عدالت را رعایت کنید

ناشناس
|    | 1393/8/6 - 21:49 |     11     0     |
باسلام فقط وفقط این مجتمع های روستایی را هم مثل شهرجمع کنید اصلا کارایی ندارن ودست وپا گیرند خواهش می کنم تحقیق کنید نظر سنجی کنید یه کاری بکنید

ناشناس
|    | 1393/8/8 - 21:38 |     7     0    
پاسخ: فکر میکنم امسال مجتمع های روستا هم بر چیده شوند

ناشناس
|    | 1393/8/5 - 00:09 |     2     0     |
جناب آقای وزیر سلام؛
واقعا اگه می خواین برنامه ای را دراولویت کاری خود قرار دهید لطفا به این توصیه ما توجه داشته باشین.
ما فرهنگیان می دونیم انجام برخی کارها مثل افزایش حقوق معلمان از دست حضرتعالی خارج هست ولی شما می توانید پیگیر افزایش حقوق باشید مثل وزیر دادگستری که حقوق کارکنان دادگستری وادارات ثبت امسال بیش از 50 تا 70 درصد اضافه شد.ولی باور کنین می تونین جلوی بی عدالتی در ادارات تابعه مثل ادار ه آموزش وپرورش طارم را بگیرید.مگر می شود بیش از 75 درصد انتصابات مدیر،معاون،سرپرست سالن،سرپرست خوابگاه دانش آموزی فقط وفقط به اطرافیان مدیر ومعاونین اداره شهرستان اختصاص یابد؟مگرمی شود پستها عین گوشت قربانی بدون درنظر گرفتن سابقه،شایستگی وتوان فقط بین عده ای خاص تقسیم شود؟مگرمی شود معلمی را که با قهربه مدرسه نمی رود وامتیاز ارزشیابی -فضلی -کمی دارد درروستایی نزدیک سازماندهی کرد ؟مگرمی شود معاون آموزگارمدرسه را با گل یا پوچ انتخاب کرد؟جرا باید مدرسه دخترانه ما با گذشت یک ماه از سال تحصیلی بدون دبیر تخصصی زیست شناسی باشد؟مگرمی شود فردی را بدون تجربه مدیریتی معاون آموزشی اداره منصوب کرد؟چراباید تمام فامیلهای نصبی وسببی م پ پست داشته باشند؟ وچراها وبی عدالتی ها دیگر که انشالله با حضور کارشناسان وزارتخانه می توان به آنها پی برد وپاسخی پیدا کرد.
انشاالله که موفق وموید باشید.


حسن
|    | 1393/8/1 - 21:07 |     1     0     |
1- دادن وام مسکن به معلمین تازه استخدام شده تا در طول خدمت دغدغه ی مسکن نداشته باشند . 2- تغییر مدیران مدارس که صندلی ریاست مدرسه را سالیان سال تصاحب کرده اند و به آموزش وپرورش کشور ظلم میکنند وانگیزه ای برای خدمت ندارند

ناشناس
|    | 1393/7/28 - 22:51 |     4     0     |
1- افزایش حقوق معلمان و یکسان سازی میزان دریافتی آنان با کارمندان سا یردستگاهها
2- کاهش تراکم دانش آموزی درکلاسهای درس
3- جذب معلمان از دانشجویان برتر کنکور ونه استخدامهای ......
4- افزایش جذب وبکارگیری خانواده ها درجهت تعامل با مدارس وبالابردن نقش تربیتی و آموزشی خانواده ها
5- پرهیز از سیاسی کردن آموزش وپرورش که متاسفانه از صفر تا 100 آن دچار سیاست زدگی شده است مانند آموزش وپرورش طارم
6- استفاده از مدیران لایق،توانمند و مهمتر از همه علاقمند به کار درمدارس وتعلیم وتربیت
7-هوشمند سازی مدارس به صورت واقعی وعملی
8- جداسازی وغربال دانش آموزان استثنائی از عادی وآموزش ویژه به دانش آموزان استثنائی

مغلم دبیرستانی
|    | 1393/7/28 - 21:33 |     1     0     |
با سلام این معلمین پیش دبستانی خودشان وبلگ دارند چرا تاوان استخدامهای بی رویه دولت های گذشته را دولت تدبیر و امید باید بپردازد؟انصاف داشته باشید

رضا
|    | 1393/7/19 - 21:18 |     6     0     |
با سلام با این وضعیت آموزش وپرورش کیان کشور در آینده به خطر خواهد افتاد بامعلمان بی انگیزه و مدیران نا لایق و دانش آموزان کم سواد مدر ک بگیر و حق کشی و پارتی بازی و عدم ثبات قوانین و کاغذ بازی و سیاست نامشخص فاتحه مع الصلوات

ناهید بالازاده
|    | 1393/7/17 - 20:56 |     13     0     |
به نظر من به عنوان یک مدیر با 22 سال سابقه خدمت، بازنشسته کردن معلمان زن با 25 سال خدمت است خدا وکیلی این معلمان حوصله تدریس بهتر را ندارند و در ضمن سنتی هستند و بیشتر شان هم افسرده وگرفتار مشکلات زندگی خود هستند

علی نوری مشاورتحصیلی
|    | 1393/7/4 - 19:16 |     1     0     |
کیفیت بخشی به اموزش وفرایند ارزشیابی -تقویت مشاوره وهدایت تحصیلی -اجتناب از قبولی کاذب

معلم
|    | 1393/7/3 - 17:31 |     3     0     |
با سلام، به نظر من مهمترین اولویت جناب وزیر هموار کردن راه ادامه تحصیل فرهنگیان است. اگر دقت بفرماید هر نهاد و سازمانی در کشور ما برای رشد و تعالی کارکنانش با دانشگاهها قررار داد بسته و سهمیه گرفته و یا شرایطی را گذاشته تا پرسنلش مدرک بگیرند! اما آموزش و پرورش که پیشتاز آموزش است ، متاسفانه اقدامی برای رشد فرهنگیان در این خصوص نکرده است.

همکار هنرستانی
|    | 1393/6/4 - 19:49 |     6     2     |
تعجب می کنیم ،ما که در میانه استان آذربایجان شرقی با یک و نیم ساعت فاصله با زنجان بعنوان عوامل اجرایی مدیران ، معاونان و سرپرستان هنرستانهای فنی و حرفه ای این شهر 2 دو سال و بیشتر است که ریالی تاضافه کار دریافت نکرده ایم و بجای 36 ساعت موظفیمان 44 ساعت در مدارس کار می کنیم و هیچ مبلغ اضافی ندیده ایم .
چرا اینقدر تبعیض وجوددارد !
اگر حق اضافه کاریمان را قادر نیستند بدهند لا اقل ساعات درسی را کمتر کرده و همانند دبیرستانها نمایند .

ناشناس
|    | 1393/6/3 - 11:41 |     9     0     |
باسلام خدمت وزیر محترم،برنامه اولویت دارحضرتعالی باید بالابردن منزلت اجتماعی معلمان باشد،متاسفم از بابت این امر که در دوره وزارت حضرت عالی با وجود تدبیر وامید به پای صندوق رای رفتیم ولی شاهد مصادیق بارز جسارت وتوهین وبه پایین کشیده شدن جایگاه ومنزلت معلم هستیم،شاید مسولین شهرستان طارم فکر کنند نویسنده این مطلب از بستگان یا خود افراد ذینفع یا مدیران ومسولین قبلی آموزش وپرورش باشد ولی من با جرات وجسارت می گویم من یک معلم ساده بیش نیستم وفقط می گویم این راه که می رویم به ترکستان است. درمنطقه ما یک نفر از اداره دادگستری برای پست بخشداری چورزق ماموریت داشت ودونفر از همکاران خودمان در پست معاونت فرمانداری منطقه وبخشداری مرکزی شهرستان، واقعا جای تاسف است که پس از تغییر دولت بگوییم که فرد مامور از دادگستری پس از اتمام ماموریت وبازگشت به اداره متبوع خود به سمت مسول کارگزینی اداره کل استان خود رسید ولی همکاران ما چی؟همکاران مسول ما در اداره آ. پ طارم این همکاران را در اداره ما حتی مانع از انتصاب ایشان به عنوان معاون آموزگاردر مدارس تابعه مجتمع روستایی شدند!حال به نظر شما در دوره بعدی وگروه بعدی پیروز انتخابات جه بر سرهم خواهیم آورد خدا می داند.آموزش وپرورش متاسفانه دچار سیاست زدگی محض شده است .

فاطمه محمدی
|    | 1393/5/11 - 17:34 |     22     0     |
باعرض سلام وخسته نباشید.ازآنجا که معلمین ازنظر رشد فکری وعلمی بیشترازکارمندان دیگرباید تلاش کنند واطلاعاتشان به روز باشد لازم است این قشرفهیم بدون آزمون ویا با سهمیه ی ویژه دوره های تحصیلات تکمیلی را طی کنند.همچنین به وضعیت حقوقی وخدمات رفاهی وتفریحی آنها جدآ رسیدگی شود.

ناشناس
|    | 1393/5/22 - 16:37 |     22     12    
پاسخ: یکی ازتبعیض های بزرگ در اموزش پرورش تفاوت حقوق معاون مدیر با معلمان است

ناشناس
|    | 1393/5/22 - 16:34 |     7     3    
پاسخ: از وضعیت معیشتی معلمان بدتر نظام اموزشی ناکارامد ماست کاش به فکر انقلاب در اموزش بودیم از طریقه پذیرش دانشجو معلم ها تا مواد اموزشی و ساعات اموزشی


عیسی عبدلی
|    | 1393/5/3 - 12:40 |     33     2     |
مانند سایر ادارات و سازمانهای دیگر در صورت امکان استخدام فرزندان فرهنگی هم جزء یکی از اولویتها باشد .
باتشکر %

ناشناس
|    | 1393/4/31 - 01:10 |     4     7     |
با سلام مىخواستم بدونم مگر مدارس غیر انتفاعى زیر نظر آموزش و پرورش کار نمى کنند پس چرا در استخدام آموزش و پرورش از نیروهاى غیر انتفاعى که هر کدام از این نیروها داراى چند سال سابقه هستند استفاده نمى کنید . خواهشا این فرصت آزمون استخدام را به نیروهاى غیر انتفاعى بدهید.

معلمان پیمانی
|    | 1393/4/29 - 09:35 |     13     0     |
ما چندین هزار معلم پیمانی 89 هستم که با گذشت بیش از 4 سال هنوز هم تبدیل وضعیت نشدم تورا به اهل بیت قسم می دهم مارا تبدیل وضعیت کنید و از استرس و نگرانی که داریم که حتی به زندگی ما منتقل شده نجات دهید.

ناشناس
|    | 1393/4/25 - 10:48 |     29     0     |
مگر نظر معلمان هم مهم است؟!! یا اگر نظری بدهیم کسی به آن اهمیت میدهد.؟!

ما آزموده ایم در این شهر بخت خویش / بیرون کشید باید ازین ورطه رخت خویش

مهدی
|    | 1393/4/25 - 01:09 |     37     0     |
سلام اقای وریر
اطلاع دارید حقوق قوه قضاییه و ساز مان های ذیربطش علاوه بیست درصد مجددا هفتاد درصد دیگه افزایش یافته که جمعا میشه : 90 درصد

فریاد
|    | 1393/4/24 - 22:28 |     22     0     |
وزیر محترم, آموزش و پرورش دو نوع مشکلات دارد یکی مشکلات معیشتی مربوط به فرهنگیان که با پرداخت وام های باسود کم جهت تامین امکانات اولیه زندگی حدا اقل 50 میلیون برای مسکن 30 میلیون برای بقیه مایحتاج می توان بخشی را حل نمود چون با افزایش حقوق و پس انداز تهیه مسکن و غیر ه غیر ممکن می باشد چون سرعت تورم خیلی بالاس .. دوم مشکل نوع مدیریت انتصاب پوستر چسبان های ستاد های انتخابات نمایندگان مجلس به عنوان مدیران ارشد تا پایین رده که هیچ طرح و ابتکار تازه ای ندارند وحتی بعضی از آنها واقعا بیسواد می باشند در پایان خواهشمند است برای انتخاب مدیران آموزش و پرورش انتخابات برگزار شود تا مدیر نیز مانند رئیس جمهور و برای چهار سال سازماندهی نماید در هر منطقه ای و خواهشمندیم از دخالت نمایند واطرافیان آن جلوگیریی نماید در ضمن بند ه نیز داری پست معاونت میباشم

معلم حق التدریس
|    | 1393/4/23 - 02:23 |     9     5     |
معلمان حق التدریس شرکتی چه گناهی مرتکب شد ه اند که این وزیر هم انه را جذب نمی کند الان که اموزش وبرورش شدیدا به نیرو نیاز دارد چرا این نیروهها را جذب نمی کنن .باز برخلاف قانون از باز نشسته ها وکادر اداری می خوان استفاده کنن اقای فانی شرعا وعرفا این راهش نیست که به جای یک جوان از یک نیرو باز نشسته استفاده کنی. حاج بابایی هزاران کار خلاف انجام می داد دلمان به این وزیر خوش بود که این هم دست کمی از اون ندارد.

رحیم
|    | 1393/4/22 - 12:48 |     30     3     |
گرهی که بادست باز می شود چرا باید با دندان باز کرد؟باحذف مجتمع ها کمبود نیروی انسانی برطرف می گردد. بیت المال بدرستی هزینه می شود و حقوق معاون آموزگارها هم حلال تر می گردد.

مهدی
|    | 1393/4/20 - 13:42 |     8     26     |
من دبیر ادبیات هستم اتفاقا تمامی عزیزانی که به حذف مجتمع ها رای داده اند از جمله کسانی هستند که به نظارت مستقیم و مداوم مجتمع ها از عملکرد اموزشی و پرورشی انان در طول سال تحصیلی ایراد میگیرند و اگه همکاری وظایف خود را به نحو احسن انجام دهد چه فرقی میکنه معاون اموزشی یا پرورشی یا هر کس دیگه روزی هزار بار عملکرد انان را مورد ارزیابی قرار دهد .قبل از ایجاد مجتمع ها چون عوامل اداری خیلی کم مخصوصا در جا های دو رافتاده به مدارس سر میزدند و طبیعتا کم وکاستی های همکاران معلوم نمیشد حال عوامل مجتمع حداقل هفته ای به مدارس سر میزند به مذاق اقایان خوش نمیاد ضمن اینکه عامل حسودی را هم نمیشه فراموش کرد که چه بسا همکاری که یه سال پیش تو دفتر با بنده چای میخورد حالا شده اقا بالا سر من و مثلا از من یه پوشه کار خواسته من ناراحنم.ول کنید این بحث های حاشیه دار را که مجتمع ها حذف بشه یا نشه .راه کار ارایه دهید برای ارتقای وضعیت معیشت ٰ حل مشکل فرهنگیان فاقد مسکن ٰ هوشمند سازی مدارس ٰ بهبود سطح کیفی اموزش ٰ را های مقابله با جنگ روانی دشمنان در سطح مدارس که گریبانگیر دامش آموزان شده و ........

محمد رزاقی
|    | 1393/4/3 - 20:52 |     15     1     |
نزدیک به کنکور سراسری است و انتخاب رشته از شما می خواهم تو را به خدا در زمینه ی پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان دقت کنید.افرادی را با رتبه های نجومی وارد این دانشگاه نشوند که در دو سال قبول واقعا سهل انگاری شد.تو را به خدا به خاطر ایران عزیز نگذارید پذیرش های سهل انگارانه در این دانشگاه شود.

ناشناس
|    | 1393/3/20 - 09:37 |     71     5     |
سلام در بسیاری از مجتمع های آموزشی روستایی نیروی بیکار زیاد است واین در حالیست که از معلم در دوشیفت استفاده میشود واز معلمین بالای 60 سال نیز استفاده میشود وکلاس های ما بالای 30 نفر دانش آموز است آیا این با اقتصاد مقاومتی ساز گار است

ن
|    | 1393/3/27 - 18:18 |     56     5    
پاسخ: مجتمع ها را در شهر و روستا حذف کند.
n
|    | 1393/3/25 - 12:10 |     57     4    
پاسخ: مجتمع های روستایی حذف شود . تا آرامش به مدارس بر گردد.

ناشناس
|    | 1393/3/20 - 09:02 |     58     4     |
با سلام جناب وزیر از این که تصمیم دارید در سال جاری نیز مجتمع های آموزشی بر قرار باشند بسیار نا امید شدیم چرا این موضوع را از معلمین نظر خواهی نمی کنید اگر به این سایت ها اطمینان ندارید یک نظر خواهی علمی بکنید به ولله در این مجتمع ها نیروی مازاد دفتر نشین بیکار خیلی زیاد است با این که بعضی از کلاس های ما قریب 40 نفر دانش آموز دارند

ناشناس
|    | 1393/3/13 - 08:28 |     75     6     |
شما رابه خدا مجتمعها را حذف کنید چون در مجتمع ها نیروهای بیکار زیاد است واین با اقتصاد مقاومتی همخوانی ندارد

ح
|    | 1393/3/18 - 11:22 |     65     6    
پاسخ: با سلام
حذف مجتمع های روستایی در سال 94-93 در اولویت کار باشد .

ن
|    | 1393/3/17 - 12:17 |     50     6    
پاسخ: با سلام
مجتمع های آموزشی کارایی در مدارس زیر مجموع ندارند فقط بودجه و کمک های مردم مدارس را بر داشته و در مدارس خود خرج می کنند .و اولیا همه ناراضی هستند، چون با روستای که مجتمع در آن هست در ارتباط هستند و امکانات مجتمع را با مدارس روستای خود مقایسه می کنند .
در مجتمع ها نیرو مازاد وجود دارد .مجتمع های روستایی مقطع ابتدایی 6 آموزگار و 8معاون مشغول به کار هستند . و هیچ گونه فعالیت در مدارس زیر مجموعه ندارند .
مجتمع های روستایی را حذف کنید .
باتشکر


فرهنگیان بازنشسته
|    | 1393/3/11 - 13:07 |     16     0     |
یک بام و دو هوا شنیده بودیم ولی حالا داریم می بینیم.
مگر می شود آموزش و پرورش برای شاغلین در ازای 26 هزارتومان که نصف آن را هم دولت می پردازد ، با آتیه سازان قرار داد بیمه طلایی منعقد کند و آنوقت بازنشستگان فرهنگی که مشتری قدیمی و دائمی این بیمه هستند را از قلم بیندازند و فقط بیمه تکمیلی شویم تا هزینه ویزیت دکتر و آزمایشگاه و رادیولوژی را خودمان پرداخت نماییم.
ما حاضریم به ازای هر نفر تمامی 26 هزارتومان را به شخصا هزینه کنیم و از دولت هم چیزی نمی خواهیم تا مانند شاغلین واقعا بیمه طلایی شویم.


علی ش
|    | 1393/3/28 - 18:16 |     22     0    
پاسخ: بازنشسته بیش از شاغل به حمایت های دارویی و درمانی دارد، آن وقت باید تازه مشکلات بیماری را بعد از 30 سال کار تجربه کند...نمی دانم چه قانونیه؟!؟!؟!؟!؟!

فوق لیسانس
|    | 1393/3/9 - 08:51 |     32     7     |
اقای دکتر فانی فوق لیسانسیه ها در اموزش . پرورش امتیازاتی برابر لیسانس دارند از نظر ساغات تدریس حقوق و مزایا و غیره لطفا رسیدگی کنید

مریم رمضان نژاد
|    | 1393/3/5 - 15:39 |     38     3     |
با سلام :وزیر محترم لطفا تبعیض در پرداخت ها را از بین ببرید .شنیده ام کارکنان وزارتخانه مزایایی زیادی می گیرندولی به ما معلمان که می رسد بودجه ندارید. مدت دو سال است که از روستا به شهر منتقل شده ام و بند سایر حقوقم نصف همکارانم است .بارها هم برایتان پیام داده ام چرا مشکل من وهمکاران دیگرم را حل نمی کنید . این بند سایر چه مزیتی داردکه باعث این همه ناراحتی همکاران شده ؟بهتر نیست این بند سایر به شیوه ی بهتری ساماندهی شود تا در باز نشستگی هم لحاظ شود ؟فعلا که با افزایش حقوق ها هیچ تکا نی نمی خورد.درضمن فکری برای این مدیریت های مادام العمر بکنید.مدیران فکر می کنند ما نوکر وجیره خوار آنانیم .هر کس چاپلوسی مدیر را بکند عزیز می شود.اضافه کاری معلمین ابتدایی20 سال به بالا را هم برقرار کنید.

حسین
|    | 1393/2/31 - 22:34 |     58     1     |
با عرض سلام، من به حرفها و گفته های این وزیر محترم خوب گوش می کنم ، هیچ برنامه ای یا طرحی ندارند، این آقا را آنجا نشاندند که این وزرتخانه خالی نباشد، مطمئن باشید تا انتخابات دیگر هیچ برنامه ای برای معلم و آموزش و پرورش نیست، باور نمی کنید بیمه طلایی را نگاه کنید یا افزایش حقوق معلمان را بنگرید ، یا کسری حقوق به نام مقرری ماه اول و یا حتی این حقوق کم را بینید چه جوری و یا چه وقتی به بهشون مدهند... خدایا به داد ما برس با این تدبیر و با این امید.

ناشناس
|    | 1393/2/26 - 13:11 |     39     7     |
با سلام تعیین سقف مدیریت یه مدت 2 سال وعدم استفتده از مدیرانی که اخلاق خوبی نداشته و با همکاران برخورد خشن و پادگانی دارنئ اگر مدرسه پادگان نیست پس مدیران هم نباید اینقد ضغیف غمل کنند و مدرسه را با پادگان یکی بدانند بخدا از ایینگونه مدیران خسته شدیم انها را زودتر تغییر دهید متشکریم

حسینی
|    | 1393/2/24 - 11:02 |     14     44     |
همکاران محترم توجه فرمایند : این همه که از وجود مدیران مجتمع بعضی افراد نارضایتی اعلام می کنند ،این ها همان مدیران هستند که به جهت محدود شدن دستشان در مسائی مالی ،وساخت وپاخت های مالی است مدیرانی که کمکهای مردمی را ازدانش آموزان بدون قبض دریافت وحتی به حساب مدرسه نیز واریز نمیکردند حالا این موضوع برایشان درد شده چون مدیران مجتمع مثل ذیحساب به این موارد نظارت دارند و فروشگاههای مدارس روی حساب وکتاب آمده اند وبه سایر هزینه نیز نظارت دارند این در سایه مدیران توانمند مجتمع هااست .والا اگر غیر این است این همه ناراحتی ندارد یک نفر کمک کار هم دولت داده تادر بسیاری از مسائل به یاری آنها برسند پس موضوع از قرار دیگرست ؟1

h
|    | 1393/2/27 - 22:20 |     54     7    
پاسخ: مدیران مجتمع کمک های مدارس را جمع آوری نموده و در مکانی امن به نام مجتمع پنهان می کنند .آن را در اختیار مدارس قرار نمی دهند حتی خود اولیا هم شاکی هستند.
ناشناس
|    | 1393/2/27 - 13:12 |     46     5    
پاسخ: اتقا همین مدیرمجتمع ها کمک های مردمی را بی پایه و اساس کرده اند حالا مردم برای مدرسه فرزند خود کمک می کنندنه مدارس دیگر این مدیران مجتمع پول ها با ترفند می گیرندولی درمدرسه ای دیگر که خودشان دوست دارند هزینه می کنند با این نوع روشمردم هم بیزار شده اند و دیگر کمک مالی نمی کنند پس دید همه مقصران بدبختی های به وجود آمده این مدیران مجتمع ها هستند تازه این بخشی از زوایا است مسائل آموزشی را افتضاح کرده اند چون کسی به ان توجه نمی کنددرخواست 99 درصد فرهنگیان لغو این مجتمع هاست خواهشمندیم اقدام کنید تا سال تحصیلی آینده اینها وجودشان نباشد

رضا
|    | 1393/2/19 - 22:46 |     22     8     |
استخدام معلمان حق التدریس شرکنی که تا الان سه سال است بلاتکلیف وسرگردانند.به قول دکتر مطهری نماینده محترم مجلس این جوانان عمر وزندگی خود را در راه تعلیم وتربیت فرزندان این سرزمین گذاشتند برای زندگی واینده خود برنامه ریزی کردند و حال به انها بگوییم شما برویید کار درستی نیست.

ناشناس
|    | 1393/2/24 - 16:46 |     38     2    
پاسخ: یکی دیگر از مهمترین کارهایی که وزیر محترم باید انجام دهد برداشتن مجتمع های آموزشی است

یاور
|    | 1393/2/17 - 21:44 |     73     2     |
سلام با خبر شدیم که فوق العاده شغل کارکنان اداری از اول اردیبهشت از 800 امتیاز به 1500امتیاز اضافه شده ولی برای کارکنان مدرسه این افزایش اتفاق نیافتاده از کارگزینی پیگیر شدیم دیدیم کاملا صحت دارد و وقتی پرسیدیم پس چرا این افزایش شامل معلمان نشده است گفتند آموزش و پرورش پول ندارد حال سوال اینست که مگر حقوق کارمندان دولت را وزارت دارایی نمی دهد پس چرا برای همه دستگاهها پول هست به ما فرهنگیان می رسند کفگیر می خورد ته دیگ و بین ما تفرقه می اندازند در ضمن دولت در 20 فروردین مصوب کرده این افزایش شامل همه کارمندان دستگاههای اجرایی می شود نه کارمندان خاصی در پایان اعلام می داریم این بی عدالتی گناه بزرگی بود ولی در هفته گرامیداشت مقام معلم گناه بزرگتری است لذا با توجه به مصوبه دولت و نحوه اجرا ی گزینشی این مصوبه در آموزش و پرورش حق خود میدانیم در صورتی که این بی عدالتی بزرگ در دولت تدبیر و امید رفع نشود شکایتمان را به دیوان عدالت اداری ببریم . فعلا صبر پیشه می کنیم ولی...

ناشناس
|    | 1393/2/29 - 17:34 |     33     0    
پاسخ: در ضمن پرستاران هم تقلیل ساغت کاری و افزایش 40 ذر صذی حقوق داشته اند

ناشناس
|    | 1393/2/8 - 01:32 |     27     5     |
وزیر باید در آموزش وپرورش انقلابی به پاکند کلنگی بردارد اول ساختمان های وزارتخانه را تخریب کند اگر مقدور بود در مکان دیگری ساختمان های جدیدی بسازد .تمامی کارمندان راتغییر وحتی آبدارچی ونگهبان جدیدی بگیرد چون حتی یک کارمند با تفکر قبلی بماند همه چیز را خراب می کند.مسئولینی با تجربه ی سایر وزارتخانه ها انتخاب کند.چون مسئولان با تجربه ی آموزش وپرورش نمی توانند خود را رها کنند نمونه آن این در جازدن های چندین ساله ی این مسئولان است به نظر احمقانه است ولی معلمان باور کنند هر چه می کشیم از دست مسئولان وکارکنان حوزه های ستادی وزارتخانه است که نه جرات دارند نه دانش . در بعضی وزارتخانه هاوشرکت ها این تعییرات به وجود آمد لا اقل کار کنانشان به جایگاهی رسیدند

ناشناس
|    | 1393/1/30 - 22:34 |     64     1     |
خدا وکیلی کیه که به نظرات معلم ها اهمیت بده؟ این همه نظر خواهی میکنید آیا نتیجه داده؟

خسرو دارابی
|    | 1393/1/23 - 20:30 |     46     0     |
سلام. دانشجوی سال آخر مقطع دکتری هستم. 28 سال سابقه تدریس در مدارس و دانشگاه های مختلف.
آقای وزیر بایستی کاری کند که من معلم وقتی از شغل آینده بچه ها بپرسم، دست کم 5 یا 6 نفر در کلاس دستشون واسه شغل معلمی بالا بره. کسانی که با میل و رغبت معلم میشن خیلی میتونن در تحول سیستمی آموزش اثر گذار باشن. بایستی جذبه شغل معلمی بالا بره. در غیر این صورت ایشان فقط در حد تغییرات سطحی میتونن اثرگذار باشن.

فانی
|    | 1393/7/8 - 23:48 |     1     0    
پاسخ: وقتی دانش آموز میبینه شما سر پیری داری دکتری میخوانی خب میگه چرا معلم بشوم از همین حالا میروم و دکتر میشوم

ناشناس
|    | 1393/1/22 - 23:20 |     67     5     |
اولین اولویت سال جدید 1- ساماندهی نیروی انسانی 2- حذف کلیه مجتمع های روستایی و شهری باشد که اکثر همکاران فرهنگی موافق آن هستند

ناشناس
|    | 1393/2/24 - 16:47 |     39     3    
پاسخ: حذف مجتمع ها میبایست در اولویت کارها قرار گیرد

محمد ترابی فر
|    | 1393/1/22 - 12:59 |     31     4     |
ترابی فر هستم 45 ساله و معاون آموزشی پیش دانشگاهی شهرستان فامنین
استان همدان همان طور که می دانید وزیر قبلی در آخرین لحظات وزارت خویش بخشنامه صدور گواهینامه های نوع دوم را برای فرهنگیان که دارای سوابق و تجربه بوده و دوره های ضمن را گذرانند صادر کر د ،که برای تعدادی از فرهنگیان باعث افزایش حقوق و مزایا می شد وزیر محترم فعلی می تواند این طرح را که کاملا هم قانونی و در معیشت فرهنگیان اثر دارد اجرایی کند با توجه به اینکه رتبه بندی معلمان نیز در مجلس تصویب نشد

علی علوی
|    | 1392/12/26 - 15:00 |     13     4     |
من مربی بهداشت هستم به نظرم مربی بهداشت بعنوان یک فرد ی که همه می توانند تو ی سرش بزنند هست.دلیل هم دارم هفته ای 30ساعت در هفته باید کار کند .پدر ومادری هم ندارد یعنی حامی ومسولی ندارند که از این گروه وافراد دفاع کنند. باید سختی کار بیش تر بگیرند بدلیل خطری که در موقع درمان وضعیت جسمی شاگردان دارند اما هیچ کس به فکر ان ها نیست و فقط به فکر خود هستند.در ضمن در سیستم بکفا 4ساعت تقلیل کار برای ان ها صادر نمی شود که خلاف قانون است.و.......................

صالح
|    | 1392/12/14 - 10:17 |     55     1     |
به اعتقاد من باید وزیر محترم از بوق وکرنا کردن مطالب در جامعه پرهیز کنه وشان معلمی که یکسال جون کنده واضافه کاری نموده حفظ کنه این چه معناداره که همیشه صداوسیما وروزنامه ها اظهار نظرهایی می شود که هیچ کدام عملی نیست یا اگر عملی هم بشود هیچ سودی به حال فرهنگیان ندارد مثل کارت رفاهی فرهنگیان که قراره 26درصد تخفیف کالا خریداری بشه اولا هنوز نه به باره نه به دار ثانیا ما اینقدر خوش باور باید باشیم که فکر کنیم کالاهای با کیفیت به فرهنگیان با تخفیف داده شود خواهشا شما جیب ما را نزنید کمک پیش کش

دبیر
|    | 1392/12/13 - 21:18 |     111     9     |
از صحبت های همکاران می توان نتیجه گرفت که اولویت کار وزیر محترم باید مراحل زیر باشد
1- حذف کامل مجتمع های آموزشی
2-احیای انگیزه معلمان

ناشناس
|    | 1393/2/29 - 17:37 |     25     5    
پاسخ: و تغییر مدیران و تعمیمم پرداخت فوق العاده شغل ب مغلمان بر طبق مصوبه دولت تذبیر و امید
ناشناس
|    | 1393/2/20 - 17:19 |     28     5    
پاسخ: با سلام و عرض خدا قوت خواهشا تکلیف مجتمع ها واین آقایون که بیت المال را به هدر میدهند را معلوم کنید واینمجتمع ها را جمع کنید با تشکر
ناشناس
|    | 1392/12/16 - 00:08 |     43     7    
پاسخ: البته با احیای پست راهنما معلم برای روستا ها از سال آینده با حقوق و مزایای یک مدیر

امیر
|    | 1392/11/30 - 13:11 |     21     0     |
سلام به جناب وزیروخسته نباشید.درخردادوشهریورسال تحصیلی 90-91 درامتحانات نهایی سوم متوسطه وپیش دانشگاهی انجام وظیفه نمودیم ولی تاکنون حقالزحمه کامل آنرا دریافت ننموده ایم.کی باید درفکر آن باشید؟ این همه انتظار کافی نیست؟ضمنا ازآموزش وپرورش شهرستان املش استان گیلان بپرسید چراتاکنون حق ماموریت اداری سالهای قبل را پرداخت نکرده اند؟

سیدلقمان سرروت
|    | 1392/11/26 - 23:17 |     88     5     |
ایرادات مجتمعها:ازبین بردن یاکم کردن خلاقیت مدیران مدارس-کم رنگ بودن نقش انجمن اولیا-هزینه اضافی ایاب وذهاب اولیابرای ثبت نام.گواهی وغیره به مجتمعها-باوجودکمبودنیروونرم بالای کلاسی چهاریا پنج نفرمستقردرمرکزمجتمعها -عدم دلگرمی مدیران دراجرای برنامه های آموزشی وپرورشی ومراسمات-ایجادفاصله یبیشترمدارس بامرکزبرعکس کشورهای پیشرفته-کپی برداری بدون اصل عدم مجتمع به شیوه ی ما

محمد
|    | 1392/12/20 - 23:05 |     15     39    
پاسخ: با ایجاد مجتمع در طول چند سال گذشته کارهای بزرگی صورت گرفته ولی متاسفانه مسولین نتوانسته این فعالیتهی مهم را معرفی نمایند-با ایجاد مجتمع حداقل کاری که به آسانی برای مدارس چند پایه صورت گرفت انجام وپیگیری نیازهای خدماتی -انجام امورات اداری دریک مرکز -ثبت نام دانش آموزان چندین روستا توسط یک معون اجرایی -پل ارتباطی خوب مجتمع با دارات وار گانهای دولتی -جذب کمکهای خاص دراین زمینه وکار های بزرگ دیگری ... اگه باور ندارید لطفا از مجتمع آموزشی پرورشی ولایت 5 منطقه کرانی بازدید فرمایید
ناشناس
|    | 1392/12/16 - 00:13 |     61     8    
پاسخ: ستدعا داریم که کلیه مجتمع های شهری و روستایی حذف گرددو شرکت دادن مدیران مجتمع ها در سازماندهی معلمان برای تدریس نه اینکه از این پست خلاصی یابند وپست مدیریت دیگری برای آنها رزرو گردد

یک بازنشسته
|    | 1392/11/25 - 23:59 |     32     0     |
باسلام یک با زنشسته هستم . در طول خدمت براثر قوانین حاکم در سازمان به عنوان اولیا مدرسه فقط تو سری خوردیم و همیشه حق به دانش آموزان داده شد که البته بجز پررویی آنها هیچ حاصلی و دلسردی ما هیچ حاصلی نداشت لطفا اول به فکر سر و سامان دادن به قوانین وبهبود وضع روحی فرهنگیان باشید که کم از جهاد نیست . ضمنا رتبه های بناحق گرفته شده از بازنشستگان هم ظلمی دیگر است که امیدوارم فراموشتان نشود.

معلم پیر
|    | 1392/11/11 - 03:58 |     96     35     |
با سلام خدمت وزیر محترم .
پیشنهادات بنده
1- حذف مجتمع آموزشی بیکاران جدید .
2-برای کمبود معلم یک آزمون جامع برگزار کنید تا همه شرکت کنند ، نه مربیان پیش دبستانی و سوادآموزی ها و سرباز معلم ها این ها حتما کسانی را داشتند که وارد آموزش و پرورش شدند و برای استخدام عجله میکنند .
3-همه آموزگاران را تحت پوشش بیمه اجتماعی قرار دهید تا بازنشسته بیمه اجتماعی شوند .
4- حذف افزایش حقوق مدیریت و معاونت که در زمان حاجی بابایی اجرا شده بود .چه خبر است ؟ چرا اینقدر اضافی ؟ مگر اینان چه کار میکنند جز تفریح و استفاده از بیت المال مدارس برای خود و خانواده و دوستان . - قبلا 12 هزار تومان از حق پرورشی کم شده است ، بسیار موجب خوشحالی گردید،خیلی ممنون .
5- کسانی که سه سال سابقه مدیریت یا معاونت دارند با آموزگاران جابجا شوند . بابا ارثیه که نیست .
6-کسانی که سه سال در اداره بودند با آموزگاران جابجا شوند تا اینقدر خود را بزرگ احساس نکنند . آخه بزرگ خداوند است .
7-به نیروی آموزشی حق آموزش داده شود . این مهم است چون آموزگاران هم معلمند ،هم مدیر ،هم معاون ، هم معاون پرورشی ،هم مشاور
8-بنده طرح هایی دارم که میشود نیرو های تحصیل کرده ی بسیار زیادی را وارد آموزش و پرورش کرده بدون اینکه دولت هزینه اضافی کند . حقوق و مخارج اینها را می شود از هیئت امنا و انجمن مدارس داد . حتی با حقوق اندک . اینان هم راضی میشوند .
باتشکر. معلم پیر

احمدی معون آموزگار مدارس چندپایه
|    | 1392/12/20 - 23:11 |     25     22    
پاسخ: دوست عزیز با چه دیدگاهی مدیران ومعاونان زحمت کش مدارس چند پایه را زیر سوال برده اید لطفا اخلاق اسلامی ومعلمی را رعایت کنید اگه مجتمع ها بیکاند این نظر توسط واگه مدیران حق مدیریت می گیرند حقشان است وخیلی هم کم - مدیریت وپست اداری نوبت نانوایی نیست-اطفا برای کاسبی خود تبلیغ نفرمایید

نسترن مهدوی
|    | 1392/11/5 - 01:34 |     27     4     |
آقای وزیر برای مادران شاغل دارای سه فرزند بیشتر چه اقداماتی انجام دادید از قبیل تدریس در نزدیکترین مدرسه در مقطع خود ، مرخصی ها لازم ، پرداخت هزینه مهد کودک ، افزایش حقوق و فوق العلده ها ، و... واصولاتا چه اندازه به فرمان رهبری معظم انقلاب مبنی بر رشد جمعیت برنامه در آموزش وپرورش فراهم کردید و چه اقدام عملی انجام دادید .

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/11/5 - 01:26 |     52     17     |
انتخاب مدیران مدارس به وسیله رای گیری توسط معلمان همان مدرسه که در سه سال اخیر در آن مدرسه تدریس داشتند برای مدت دوسال صورت بگیرد تا بدین وسیله مدیران خلاق و مورد قبول معلمان بدون شائبه سیاسی و باند ی و ... انتخاب شوند و چنین مدیرانی می تواند نقش آفرین باشند

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/11/5 - 01:24 |     49     17     |
انتخاب مدیران مدارس به وسیله رای گیری توسط معلمان همان مدرسه که در سه سال اخیر در آن مدرسه تدریس داشتند برای مدت دوسال صورت بگیرد تا بدین وسیله مدیران خلاق و مورد قبول معلمان بدون شائبه سیاسی و باند ی و ... انتخاب شوند و چنین مدیرانی می تواند نقش آفرین باشند

ناشناس
|    | 1393/3/2 - 12:15 |     8     0    
پاسخ: پس خود رییس و روسا چی از اول استخدام تا بعد از بازنشستگی مدیرند. برو بابا دلت خوشه.
ناشناس
|    | 1393/2/29 - 17:40 |     5     5    
پاسخ: با تشکر سقف دو سال برای مدیران خیلی مناسبه غالیه

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/11/5 - 01:19 |     35     0     |
میدانیم که آموزش وپرورش در اسفند 1390 به حقوق فوق لیسانس ها 25 در صد حقوق به عنوان مناطق کمتر توسعه یافته اضافه می کند ولی در تیر 1391 از آن 25 درصد 15 در صد را کم می کند و ما بقی را که 10 در صد هست برای کسانی که در شهر خدمت می کردند به بند سایر انتقال داده و برای کسانی که در روستا خدمت می کردند در همان بند نگه می دارند وبعضی در مهر 1391 به شهر آمدند آموزش وپرورش آن 10 در صد را از حکم کارگزینی به بهانه انتقال به شهر حذف می کند این در حالی است که کسانی در شهر خدمت می کردند حقوق 10 در صد آنها را حذف نکرده است لذا از وزیر محترم می خواهم اولا این تبعیض ناروا و غلط را اصلاح کند و آن 10 درصد را به این عزیزان بدهد و خسارات وارده تاکنون را جبران کند و ثانیا مطابق مصوبه هیات وزیران درمورخ1391/5/15باید این 10در صد را در تفاوت تطبیق جدید در حکم کارگزینی درج کند نه در بند سایر ،تا در باز نشتگی اثر داشته باشد و اصولا بند سایر وجاهت قانونی ندارد .

ناشناس
|    | 1392/11/4 - 18:10 |     34     4     |
استخدام مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی

ناشناس
|    | 1392/10/27 - 15:08 |     3     46     |
آقای وزیر از حمات شما مچکریم
و اومدنتون نور امیدو توی دلمون زنده کرد
همیشه باشید

ناشناس
|    | 1392/10/27 - 15:06 |     45     4     |
به عنوان معلمی که 10 سال توی مناطق محروم بودم وقتی می بینم یکی که تازه استخدام شده بهترین مدرسه ها رو گرفته خیلی بی انگیزه می شم ....
لطفن شایسته سالاری رو توی آموزش و پرورش رواج بدین
احترام از دست رفته معلما رو دریابید
با معلم مثل کارگر رفتار نکنید
و نیروهایی که جدیدن گرفتین یه بار دیگه بازنگری کنید خیلی هاشون فرهیخته نبستن و جو رو خراب می کنن
هرازگاهی سلامت روان معلما چک بشه تا بچه های بیچار قربانی بیماری اونا نشن


بابک ستاری
|    | 1392/10/27 - 11:34 |     32     18     |
با سلام
مهمترین کار بهبود وضع معیشتی فرهنگیان مخصوصاً آموزشی ها باید باشد.در ضمن باستی تمام برنامه های آقای حاجی بابایی ادامه پیدا کند. با سپاس فراوان

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/10/26 - 00:32 |     29     2     |
دبیرانی که حدود 10سال و بیشتر در مقطع متوسطه دوم تدریس کردند و تجربه لازم را کسب کردند و صدها وبلکه هزاران ساعت کلاس ضمن خدمت گذارندند به هیچ عنوان آنها را به مقطع ابتدایی نفرستید زیرا مشکل ابتدایی را این عزیزان به وجود نیاورند که حالا اینها بخواهند این مشکل را حل کنند و علت این مشکل در واقع سیاست و یا برنامه ریزی اشتباه مسوولین سابق آموزش وپرورش است و در صورت نرفتن به مقطع ابتدایی آنها را تهدید به کسر حقوق و ارجاع آنها را به هیات بدوی نکنید لطفا احترام دبیران را در همه زمانها داشته باشید .

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/10/26 - 00:21 |     71     0     |
فوق العاده شغلی که حدود نصف وزارت خانه دیگر از سال های پیش دارند می گیرند در وزارت آموزش وپرورش اجرا شود

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/10/26 - 00:17 |     60     7     |
حقوق معلمان فوق لیسانس و دکتری همانند اعضای هیات علمی دانشگاه ها کنید نه یک ریال کم و نه یک ریال بیشتر ،تا بدین وسیله تبعیض آشکار که متاسفانه توسط خود مسوولین در این چند سال به آن دامن زده شد از بین برود و همچنین انگیزه معلمان عزیز فرهیخته بیشتر شود و معنی حقیقی تحول بنیادین در درجه اول به این وابستگی تام و کامل دارد .

ناشناس
|    | 1392/10/27 - 15:02 |     49     5    
پاسخ: واقعا به عنوان یه فوق لیسانس توی این سیستم داریم خیلی اذیت میشیم اگه می خواین نیروی با سواد توی آموزش و پرورش بمونه بهشون بها بدین وگرنه همه فرار می کنن می رن دانشگاه و آموزش و پرورش اونقدا ....

سید مرتضی پیرزاده
|    | 1392/10/26 - 00:09 |     16     10     |
به مادران دارای سه فرزند و بیشتر درتقسیم مدارس در مقطع خود در صدر الویت باشند و این عزیزان بتواند در مدرسه بزرگسالان نیز تدریس کنند ویا در نزدیکترین مدرسه محل سکونت خود به تدریس بپردازند تا این امر تشویقی جهت فرزند اوری بیشتر که بارها رهبر معظم انقلاب به آن تاکید داشتند باشد

عبدالله
|    | 1392/10/27 - 22:03 |     14     4    
پاسخ: با نظر فوق موافق هستم زیرا آموزش و پرورش هیچ اهمیتی به مادران شاغل دارای سه فرزند نمی دهد و عزیزانی که با نظر فوق مخالف هستندگویا دوست ندارند فرزند بیشتر بیاورند و چون از امتیاز عقب میافتند مخالفت می کنند ولی آموزش و پرورش باید بداند این مورد را رهبری به شدت تاکید میکند و فردای ایران اسلامی را از حالا باید دید و طرح فوق باعث ایجاد انگیزه لازم برای فرزند بیشتر خواهد شد.
مهدوی
|    | 1392/10/26 - 20:45 |     15     8    
پاسخ: ما با این نظر صد درصد موافق هستیم اگر مسوولین آموزش وپرورش دلشان برای رشد منفی جمعیت می سوزد بااید این نظریه را که مقام معظم رهبری نیز به تاکید دارند اجرا کنند واین نظریه هیچ هزینه مالی برای آموزش و پرورش ندارد .

ناشناس
|    | 1392/10/21 - 00:31 |     49     0     |
باسلام.اولین اولویت کاری وزیرمحترم ارتقاوضعیت معیشت معلمین بااحرای نظام هماهنگ پرداختها -جهت صرفه جویی درهزینه هاوکم کردن بارمالی وضعیت مجتمع های آموزشی راساماندهی نمایند-

دری به سوی ...
|    | 1392/10/18 - 01:35 |     22     1     |
تو رو خدا فکری برا کتابای درسی عهد بوق کنین اصلا خلقیتی را شکوفا که نمیکنه بدتر کورش هم میکنه
امیدوارم سال آینده خبری از تعطیلی مدارس در روز پنج شنبه نباشد آخه بابا به فکر ما معلمین خسته و وارفته که نیستین لااقل فکری برا دانش آموز بیچاره ی دبیرستانی کنین که برا روز بعد میخواد 4 تا درس رو آماده باشه خودتون رو برا یه لحظه جای دانش آموزای کوشا- بقیه دانش آموزا که مرخصن نه - بذارین متوجه میشین باور کنین ساعت چهارم نه دانش آموز تو کلاسه نه معلم توان داره اونو تو کلاس بیاره هردو فقط وقت کشی میکنن

_ من آنچه شرط بلاغ است با ....
23 سال سابقه ی آموزشی کارشناسی ارشد در دبیرستان

ایرج مهدیزاده
|    | 1392/10/17 - 01:41 |     23     0     |
حضوروزیرمحترم جناب آقای دکترفانی
اولویت یکساله :ساماندهی نیروی انسانی2-احیای نظام پیشنهادات3-بازنگری نظام حقوق معلمان4-بازنگری چارت سازمانی وزارت وسازمان های وابسته5- برقراری سیستم بازخوردعملکردمعلمان ومدیران6- ارتقای جایگاه معلمان درجامعه
اواویت 3 ساله:مدیریت استراتژیک منابع انسانی2-بازسازی مشاوره مدارس3- تشکیل نظام معلمی مثل نظام پزشکی 4- تشکیل نظام مدیریت آموزشی ورهبری آموزشی .درجهت حرفه ای شدن معلمی ومدیریت مدارس وتوسعه حرفه ای معلمان ومدیران5- تقویت دانمشگاه فرهنگیان
اینجانب عضو هیات علمی دانشگاه فرهنگیان پردیس شهیدباهنر بیرجند29سال سابقه کار

ر م
|    | 1392/10/16 - 21:01 |     27     2     |
باسلام خدمت وزیر محترم نکاتی را راجع به مصاحبه های اخیر شما می خواستم به عرض برسانم شمامیفرمائید85000 نیروی مازاد در آموزش وپرورش داریم خوب قبول ولیکن پاسخ دهید
1-این مطلب چه ربطی به دیگران دارد که باید رسانه ای شود
2-حرمت امامزاده به متولی آن است واگر وزیر حرمت اداره خودش را نگه ندارد از دیگرتن چه انتظاری هست
3-طرح این موضوع در رسانه های عمومی آن هم در زمان تصویب بودجه در مجلس چه توجیهی دارد فکر نمی کنید در تله دیگران افتاده اید وبه دست خودتان دارید به وزارت ضربه میزنید


ناشناس
|    | 1392/10/16 - 17:06 |     38     2     |
اجرای نظام رتبه بندی معلمان- هماهنگی در کلیه پرداختهاوتسهیلات

فرید
|    | 1392/10/13 - 14:14 |     56     2     |
با سلام خدمت جناب آقای وزیر و کلیه فرهنگیان عزیز و زحمتکش در همه پستها . خواهشمندیم که بند تفاوت تطبیق را مورد بازنگری مجدد قرار دهید . واقعا ظلم بزرگی به همکاران دارای سابقه بالا یا گروه بالا شده است.

lمربی
|    | 1392/10/12 - 09:17 |     31     1     |
با سلام از نظر اینجانب اولویت کاری جناب وزیر رفع هر گونه تبعیض است جلوگیری از پارتی بازی .اگر مرگ حق است برای همه حق باشد....والسلام

ناشناس
|    | 1392/10/10 - 23:45 |     59     19     |
وزیر محترم شکاف عمیق به وجود آمده بین حقوق معلمان وعوامل اجرایی مدارس را به حداقل برسانید .به خدا این مسئله انگیزه معلمان را از بین برده است چرا که آنها با مشاهده عوامل اجرایی بیکار مدارس که بعضی از آنها 1/5 برابربیشتر ازمعلمان حقوق میگیرند دیگر انگیزه ای برای کار ندارند.

ناشناس
|    | 1392/12/29 - 02:42 |     5     9    
پاسخ: خواهشا تفاوتی بین عوامل اجرایی و مدیران با معلمان قایل نشوید البته پر واضح است که سخت ترین کار همان تدریس و حضور رد کلاس است یا به عبارت دیگر خط مقدم آموزش حضور در کلاس است پس چرا نیاید حقوق معلم از مدیر بیشتر باشد
ناشناس
|    | 1392/10/16 - 00:01 |     45     16    
پاسخ: به خداکار معلمی آنقدر سخت وطاقت فرساست که همین عوامل اجرایی حاضرند بدون دریافت حق مسئولیت !به کارخود ادامه دهند ولی تدریس نکنند.
ناشناس
|    | 1392/10/15 - 22:08 |     27     41    
پاسخ: چرا اون طرف سکه را نمی بینید. تابستان به مدرسه رفتن عوامل اجرایی- 5روز در هفته کارو.....کی گفته عوامل اجرایی 1/5برابر بیشتر میگیرند ای از خدا بی خبر.

ناشناس
|    | 1392/10/4 - 12:47 |     17     73     |
سلام اقای فانی من مدیر مجتمع هستم شما مدام از شان وانگیزه کاری مدیران مدارس تابعه می گویی ولی اهمیتی به شان وانگیزه مدیران مجتمع نمی دهید ایا شما نمی دانید که ما هم خودمان مدیر مدرسه بودیم وسالها با امکانات بسیار کم در مدارس خدمت کردیم و وقتی این پست را به ما دادندبا بسیاری از بی احترمی ها ومشکلات مواجهه شدیم بسیاری از ما حتی هزینه لوازم تحریر اتاق خودمان وهزینه تلفن اتاق خودمان را خود پرداخت می کردیم وحالا که بعد از چند سال تلاش مجتمع ها پا گرفته اند تصمیم به انحلال ان گرفته اید بهتر نیست مدیران مدارس تابعه که موافق کار در مجتمع ها نیستند از مجموعه خارج کنید . خواهشمندم بدون کارشناسی عمل نکنید واین کار را به مدیران بسپارید

فرهنگی
|    | 1392/11/16 - 13:06 |     29     5    
پاسخ: خانم یا اقای مدیر مجتمع ازخودراضی ،آره میدونم تازه دراین سه سال اتاق و میزمدیرتتان راعالی چیده ایدکه دل کندنش واقعا سخته ،خیلی ازفرصت استفاده کردین !!؟شمانباشین هم کارها پیش میره....این لایه اضافی رو جمع کنین...باتشکر اقای وزیر محترم واقعا دستتون درد نکنه این مورد حذف عالیه ودیدن داره ،ای خدا قربونت برم ،خیلی مهربونی ....مدرسه ها کادوی این مدیران شده به چاپلوسانشان به خدامحیط آموزشی ،محیط خانوادگی اینان شده ،اگرباور ندارین تحقیق کنین ... .
یک همکار
|    | 1392/10/25 - 22:39 |     42     3    
پاسخ: واقعاکه چقدرازخودراضی.همکارمحترم هیچکس به شماتعهدنداده تاقیامت مدیرباشید.درضمن میزوصندلی سهم الارث نیست که به هرقیمتی میخواهیدحفظ کنید.این افکاربعضی ازمدیران منسوب شده البته بارابطه دردوره گدشته است. اجرکم عندالله
همکار فرهنگی
|    | 1392/10/9 - 21:31 |     52     3    
پاسخ: مدیر مجتمعی که مطلب بالا را نوشتی واقعا باعث تعجبه که شما با این همه خودخواهی و از خود راضی بودن از موفقییتان دم میزنیدشما در چه جایگاهی هستید که راجع به مدیران اظهار می کنید
ناشناس
|    | 1392/10/6 - 23:38 |     52     4    
پاسخ: جناب مدیر مجتمع محترم می خواهید همینطوری حکومت کنید و آغا بالا سر باشید و فقط دستور بدهید خیال باطل کردی جانم وزیر بسیار دانا و فرهیخته و کارشناس و کردان ما واقعا تشخیص دادند که لایه ای به درد نخور هستید دیگه بس کنید و کمتر عذر بیاورید ان شاا.. با همت وزیر شایسته امان سال آینده شما را در سر کلاس های درس خواهیم دید و در کلاس هم همین حرف ها رو بزنید و می توانید در سر کلاس موفق هم باشید چون به خیال خودتان این همه بازدید و سرکشی از کلاس هارا داشته اید هرچند مدیران مجتمع های می شناسم بیش از یک سال است یک کلاس هم نرفته اند و خبری از آموزش و تعلیم وتربیت ندارند تازه از دور برای معلمان زحمت کش نسخه هم می پیچند و باید حرف حرف آقای مدیر مجتمع هم باشه و به کرسی نشانده شود . با تجارب خودت از کلاسهای دیگران در سال آینده سر کلاس موفق باشید

نورمحمد شیخ احمدی
|    | 1392/10/3 - 21:29 |     34     5     |
وضیت گواهینامه های نوع دوم را مشخص کنید. طرحی دادید که شامل هیچ کس نمیشه .یعنی چی که جمع ضمن خدمتها در یک سال از 160 ساعت بیشتر نباشه .یا عمومی و تخصصی بودن گواهینامه ها که ممکنه یکی تخصصیهاش از سقف تعیین شده بیشتره ولی عمومی کم داره شاملش نمیشه و.....

ناشناس
|    | 1392/9/27 - 01:19 |     75     2     |
اگرمیشد بازنشستگی خانمهایفرهنگی 25سال میشد دعاگوخواهیم بود بخدا خسته شدیم توان نداریم

مهدی پور
|    | 1392/9/26 - 20:17 |     24     3     |
با عرض سلام خدمت وزیر محترم

عاجزانه از شما خواستارم از رشته های مرتبط با آموزش و پرورش در دانشگاه های دولتی.پیام نور. آزاد .علمی کاربردی و ... برای جذب معلم استفاده کنید. امید ما بعد از خدا به شما است امیدوار بودیم که با تغییر وزیر آموزش و پرورش به داد فارغ التحصیلانی مثل من که 4 سال در انتظار فرصتی از آموزش و پرورش برای استخدامیم رسیده شود.مطمئن هستم حق مارا پایمال نخواهید کرد و این پیام ها را می خوانید .به همین امید این پیام را برایتان فرستادم.فعلا سرنوشت ماها دست شماست.
یا حق

سلام
|    | 1392/12/7 - 19:52 |     3     0    
پاسخ: لطفا بیگیری کنید
ناشناس
|    | 1392/10/15 - 15:57 |     12     1    
پاسخ: فعلا همه فکر آقای فانی به کارگیری بازنشسته هاست.

ناشناس
|    | 1392/9/23 - 23:35 |     12     0     |
اولویت می تونه بازسازی شناختی همه پرسنل آموزش و پرورش از علم روز دنیاباشه.
برای دانش آموزان می تونه یه منشور حقوقی تدوین بشه
لطفن نیروهای کم هوش و کم سواد رو که پست های پاین هستن با سواد کم به کارهای مهم منصوب نکنید
هر کسی در جایگاه کارشناسی خودش باشه
پست مشاوره مدارس رو تقویت کنید و مشاوران قدرتمندتری رو انتخاب کنید تا بتونن مدرسه رو بهتر جهت بدن

همکار
|    | 1392/9/21 - 12:17 |     52     0     |
جناب آقای وزیر بودجه وزارت نفت در حدود 325 هزار میلیارد
بودجه وزارت ما 18هزار میلیارد به نظر شما فرقی ندارد
18 برابر

ایوب
|    | 1392/9/20 - 23:12 |     28     77     |
سلام جناب آقای فانی نزدیک به 2 ساله که اضافه کارمدیران ومعاونان مجتمع های آموزشی وپرورشی پرداخت نگردیده است خدا می داند ما با جان ومال واون هم با اون حقوق کممان در خدمت دهی دریغ نکردیم حق خانواده مان را در این راه صرف کردیم امید داریم که دولت تدبیر وامید هم ما را فراموش نفرمایندماهم شرمنده اهل وعیال هستیم بیش از این در فشار ومضیقه نباشیم.

علی ش
|    | 1393/3/28 - 18:41 |     1     1    
پاسخ: همکاران محترم ببخشید.کم لطفی نکنید به مدیران و معلمان . معلم مسئول یک کلاسه اونا چی؟ حتماتا بحال برای یک مسئله نه چندان مهم با ولی دانش آموزی بحث کردید و کلی استرس پیدا کردید.باور کنید این کار یک دقیقه مدیر و معاوناس.یعنی هر دقیقه و هر روز بارها از این مسائل پیش میاد.... خلاصه خداکنه مدیر و معاون بشید تا بدانید چه خبره!!!!!
ناشناس
|    | 1393/2/26 - 13:25 |     5     1    
پاسخ: اقای وزیر مدیران و معاونان از هزار امتیاز برخوردارن حداقل تحقیر نمیشوند اما ما معلمین هم باید تحقیر شویم هم امتیاز ارزشیابی کم بگیریم همیشه هم با عدم امنیت شغلی مواجه باشیم و اضافه کارم بخواب نبینیم
ناشناس
|    | 1392/11/19 - 00:30 |     18     7    
پاسخ: اگه فکرمیکنیددرحقتان اجحاف شده استعفابدهیدحق مسولیت میگریدچه کارکردیدکه اضافه کارهم میخواهید
ناشناس
|    | 1392/10/25 - 12:38 |     29     6    
پاسخ: اگه احساس میکنی در تنگنایی برو سراغ تدریس

ناشناس
|    | 1392/9/19 - 10:43 |     30     0     |
باشد در این صورت مشکلاتی که دوستان می فرمایند خود به خود حل می شود معلم که تامین باشد آموزش ارتقا پیدا میکند و به طبع آن جامعه ارتقا پیدا می کند
اتا تورک برای اینکه ترکیه پیشرفت کند اولین کاری که انجام داد افزایش 17 برابری حقوق معلمان بود و حالا شما مقایسه کنید.

ناشناس
|    | 1392/9/18 - 20:27 |     24     1     |
اولویت های وزیر :
1- تقویت نظام پیشنهادات و پاداش سریع به بهترین پیشنهادات و جلوگیری از سرقت طرح و نظرات معلمان2-نیمه متمرکز کردن برنامه های آموزشی و تربیتی مدارس 3-سامان بخشی به نیروی انسانی ، و عزل و نصب ها بر اساس لیاقت و شایستگی 4-ایجاد شرایط برای مشارکت آحاد مردم در حوزه آموزش و پرورش 5-ایجاد عدالت آموزشی بین مدارس شهر و روستا، توزیع عادلانه امکانات و نیروی انسانی به همه ی مدارس6-حذف مجتمع های آموزشی 7-محلی و منطقه ایی کردن مسئولان و مدیران و معلمان

ناشناس
|    | 1392/9/17 - 11:20 |     19     7     |
باسلام به دادنیروهای مدارس غیرانتفاعی برسید

ناشناس
|    | 1392/9/14 - 13:39 |     16     140     |
با سلام
جناب آقای فانی چرا اضافه کار اداری کارکنان ادارات پرداخت نمی شود همه از اداره به کلاس رفتن دیگه کسی تمایل به آمدن به اداره را ندارد تمام پست ها خالی شدن
لطفا کاری بکنید

دبیر
|    | 1392/12/13 - 20:44 |     10     0    
پاسخ: کدام اداره ای خبر کن تا همه ی معلمان ودبیران را گسیل کنیم .بنده خدا ها پارتی ندارند بزرگترین دروغ قرن

امید
|    | 1392/9/10 - 20:41 |     45     2     |
استخدام ده هزارمعلم شرکتی. این معلمان در سال 88 با مصاحبه وگزینش و صدهها ساعت دوره ضمن خدمت با حداقل حقوق در مناطق دور دست ومرزی کشور مشغول به خدمت شدند ولی بس از یک سال خدمت صادقانه توسط دولت عدالت محور وحاج بابایی ...... از کار برکنار شدند وبه جای این جوانان ازسرایداران و رانندهها در کلاس درس استفاده شد. ضمنا قانون استخدام این نیروهها در سال 91 به تصویب مجلس محترم هم رسیده.

سحر
|    | 1392/9/18 - 10:19 |     17     2    
پاسخ: جالب تر این هست که حتی یک برگه کاغذ که نشون بده ما کار کردیم هم بهمون نمیدن حتی همون شرکت خدماتی که با آموزش زد و بند کرده بودند و نصف حقوق ما رو به جیب میزند هم بهمون سابقه کار نمیدن جالب تر اینه که بیمه هم برامون نصفه رد کردند.

ناشناس
|    | 1392/9/7 - 10:02 |     22     15     |
استخدام نیروی ازادمدارس غیرانتفاعی اولویت کاری دکترفانی

ناشناس
|    | 1392/9/4 - 19:58 |     41     0     |
جناب دکتر فانی:
شما در پیشگاه خداوند مسولید و مدیون این همه فرهنگی فارغ التحصیل با مدرک دکتری یا دانشجوی دکتری هستید.این افراد تمام شرایط هیات علمی شدن در دانشگاه فرهنگیان را دارند و افرادی جوان با سواد وکاملا علمی هستند. ولی شما هیچ اقدامی برای جذب این فرهنگیان مظلوم انجام نداد ه اید. از شما بعید بود که از ظلم و ستم و بیعدالتی حمایت کنید. و عده ای فوق لیسانس بالای 45 ساله را با هزینه 55 تا 60 میلیونی بورس پزوهش محور کنید تا بلافاصله بعد از گرفتن دکترا ی اسمی بازنشسته شوند.بودجه آموزش و پرورش باید خرج مدارس -معلمان و دانش اموزانی شود که به عنوان مثال به دلیل نبود وسایل گرمایشی سوختند و نابود شدند ..مردم به تغییر رای دادند نه ادامه و تایید روشهای ظالمانه قبلی. نظر رییس جمهور محترم هم این تغییرات بود..ظاهرا دکتر مهر محمدی هم فقط به صورت فرمالیته رییس دانشگاه فرهنگیان می باشد و تصمیم گیرندگان اصلی همان باند مشکل دار قبلی می باشد...متاسفیم..


ناشناس
|    | 1392/9/7 - 01:21 |     31     0    
پاسخ: از قوه قضاییه و سازمان بازرسی و کمیسون اصل نود مجلس خواهش می کنیم که با سرعت وارد عمل شده و کلیه این بورسها را تعلیق نموده وافراد خاطی مسبب آن را محاکمه نماید واقعا مدارس ما دارد از فقر امکانات نابود می شود آنوقت افرادی از بودجه بچه های مردم خرج های آنچنانی می نمایند .

امیر
|    | 1392/9/4 - 15:18 |     90     11     |
سلام آقای فانی تورو خدااین مجتمع ها راجمع کن بخدافقط هزینه ی اضافی داره خرج میشه مدیران مجتمع فقط اضافه کارزیادی میگیرند همه ی کارها مثل قبل به عهده ی مدیران مدرسه که حکم معاونت براشون زدند افتاده مدیران مجتمع چندتا معاون دورخودجمع کردندومجتمع ها شده محل چای خوردن وسیگارکشیدن وقتی دنبال نیرو میرویم ادارات میگن نیرو نداریم درصورتی که چندنیروی بیکار خوابیده توی مجتمع ها تورو خدامجتمع های شهروروستاراجمع کنیدضمنامدیران مجتمع اشخاص زورگویی هستندکه باپارتی بازی انتخاب شدندباتشکر

ناشناس
|    | 1392/9/29 - 21:18 |     24     1    
پاسخ: از نظر شما جناب مدیر مجتمع خوب شده چون هیچ خبری از اوضاع نداری و نمیدانی که چه پیشرفت بوده یانه ؟ از دل خودت بیرون آوردی و اظهارمی نمایی اگر از زیرمجموعه ات بپرسند دلشون از این وضع خون شده چون خودت داری خوشگذرانی می کنی و عشقی سری به روستاها می زنید واز اوضاع بیخبرید پس حکم به جالب بودن طرح می دهید نخیر اینطور نیست همکار گرامی به قول وزیر محترم فقط یک لایه مدیریتی اضافی رخ داده نه پیشرفت و وضعیت بهتر اگر یکسال این همکار موافق و مدیر مجتمع را به تدریس در همان مجتمع وادارنمایند بخدا آسمان وزمین رابه هم می زند و از وضعیت آگاهی می یابد پس اگر وافعا میدانید بهتره این گویی و این میدان بیا این مدت باقی مانده رو سرکلاس برو ودر یک روستای دور کلاس را با این اوضاع پیش آموده اداره بفرما بعد اظهار نظر کنید جناب مدیر خوش گذران
ناشناس
|    | 1392/9/23 - 02:02 |     9     32    
پاسخ: با سلام . در جواب نظر همکارمحترم باید عرض کنم که بنده مدیر مجتمع هستم .و خود معلمان ودبیران مطلع هستند که ما دو سال که اضافه کار دریافت نکردیم .با ماشین شخصی خودمان به بازدید می رویم . این وسط اداره راحت شده است . دوست عزیز حداقل منصفانه قضاوت کنید . در این دو سال اخیر با آن سرانه خالی ما مدیران و معاونان با شگرد خاص مدارس را اداره کردیم . البته ما مدیران مجتمع می دانیم کدام نیروها از ما واداره و وزارت طلبکارند . آنهایی که دوست ندارند کارشان مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد و مثل گذشته برای خودشان آقایی کنند. من هم مخالف مجتمع شهری هستم . ولی این همه برای مجتمع های روستایی زحمت کشیده شده و به روال مطلوب آموزشی و اداری رسیده . روا نیست که در چنیین موقیتی حذف شوند . باز هم یک معلم راهنما انتخاب شود و معلمان در روستاهای دور افتاده فرسودگی روحی وجسمی پیدا کنند. پیشنهادم به وزارت این است که تعداد مجتمع های روستایی هر استان کم شده و از نیروهای آزاد شده آن در آموزش استفاده گردد. همکاران این را بدانند باز مجتمع ها در دفاع از حق حقوق همکاران مصصم بودند . ولی بعضی از همکاران متاسفانه دید گاه منفی دارند. من به جرات می توانم اعلام کنم امکانات و روند آموزشی مجتمع های روستایی و مدارس اقماری از 4سال قبل بهتر شده و رو به رشد می باشد.همه مدیران مجتمع هم سیگاری نیستند و اکثرا با مدارک بالا وکارشناسی ارشد در این پست مشغول بوده اند. ودو سال هم صلواتی کار کرده ایم . این موضوع را اداره محترم نیز می داند.
ناشناس
|    | 1392/9/23 - 02:01 |     9     30    
پاسخ: با سلام . در جواب نظر همکارمحترم باید عرض کنم که بنده مدیر مجتمع هستم .و خود معلمان ودبیران مطلع هستند که ما دو سال که اضافه کار دریافت نکردیم .با ماشین شخصی خودمان به بازدید می رویم . این وسط اداره راحت شده است . دوست عزیز حداقل منصفانه قضاوت کنید . در این دو سال اخیر با آن سرانه خالی ما مدیران و معاونان با شگرد خاص مدارس را اداره کردیم . البته ما مدیران مجتمع می دانیم کدام نیروها از ما واداره و وزارت طلبکارند . آنهایی که دوست ندارند کارشان مورد نظارت و ارزیابی قرار گیرد و مثل گذشته برای خودشان آقایی کنند. من هم مخالف مجتمع شهری هستم . ولی این همه برای مجتمع های روستایی زحمت کشیده شده و به روال مطلوب آموزشی و اداری رسیده . روا نیست که در چنیین موقیتی حذف شوند . باز هم یک معلم راهنما انتخاب شود و معلمان در روستاهای دور افتاده فرسودگی روحی وجسمی پیدا کنند. پیشنهادم به وزارت این است که تعداد مجتمع های روستایی هر استان کم شده و از نیروهای آزاد شده آن در آموزش استفاده گردد. همکاران این را بدانند باز مجتمع ها در دفاع از حق حقوق همکاران مصصم بودند . ولی بعضی از همکاران متاسفانه دید گاه منفی دارند. من به جرات می توانم اعلام کنم امکانات و روند آموزشی مجتمع های روستایی و مدارس اقماری از 4سال قبل بهتر شده و رو به رشد می باشد.همه مدیران مجتمع هم سیگاری نیستند و اکثرا با مدارک بالا وکارشناسی ارشد در این پست مشغول بوده اند. ودو سال هم صلواتی کار کرده ایم . این موضوع را اداره محترم نیز می داند.
فریده احباب پور
|    | 1392/9/13 - 19:20 |     16     18    
پاسخ: من با این نظر کاملا موافقم

ناشناس
|    | 1392/8/29 - 12:13 |     19     6     |
با سلام عاجزانه تقاضا داریم برای تبدیل وضعیت نیروهای ازادمدارس غیرانتفاعی



حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/30 - 20:40 |     18     5    
پاسخ: امیدوارم به دبیران تربیت بدنی بیشتر توجه بشه همسرم سال قبل دبیر ورزش راهنمایی بود با 4 روز درهفته اما امسال دبستان هست با 5 روزهفته و باهمان حقوق اگه دبیر آموزشی بود بهش یک روز اضافه کار تعلق میگرفت اماحالا چون دبیر ورزشه خیر!

ناشناس
|    | 1392/8/28 - 21:25 |     48     15     |
فکر می کنم دولت باید برای انحلال دانشگاه فرهنگیان یک لایحه سه فوریتی را به مجلس ارسال نماید و نظام جامع گزینش و تربیت معلم را طراحی نماید که بتواند بهترین نیروها را برای تدریس در آموزش و پرورش جذب نماید .

حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/29 - 16:20 |     36     0    
پاسخ: تبعیض بزرگترین معضل در دولت و وزارتخانه میتواند باشد امیدوارم به همه فرهنگیان بایک دید نگاه شده و مشکل منزلت ومعیشت معلم حل شود و معلم دنبال شغل دوم یا همسرشاغل نباشد انشاا...

ناشناس
|    | 1392/8/28 - 15:44 |     20     20     |
باسلام استخدام نیروهای مدارس غیرانتفاعی اولویت کاری دکترفانی نیروهای ازاد پرسابقه به اندازه نیروی پیش دبستانی نیست ما درتمام مقاطع قدرت تدریس داریم

ناشناس
|    | 1392/8/28 - 15:33 |     18     11     |
با سلام خدمت دکترفانی :ازجنابعالی عاجزانه تقاضاداریم که نیروهای ازادمدارس غیرانتفاعی روموردلطف قراربدهید ومارونیزتعیین تکلیف کنید مگه تدریس درس درمقطع دبیرستان درمدارس غیرانتفاعی با مدارس دولتی فرق میکنه مگه کلاس داری درمدارس فرق میکنه ویاکتاب درسی فرق میکنه توروبه خدا به ما عنایت کنید

ناشناس
|    | 1392/8/27 - 16:18 |     50     9     |
انحلال دانشگاه فرهنگیان
حل مجتمع آوزشی
تخریب و بازسازی مدارس فرسوده
اتالیف آیین نامه جامع نیروی انسانی

ناشناس
|    | 1393/2/20 - 17:30 |     4     0    
پاسخ: با انحلال دانشگاه فرهنگیان مخالفم ولی با انحلال مجتمع های آموزشی روستایی وشهری موافق صد در صدم
محمد
|    | 1392/10/9 - 15:26 |     4     15    
پاسخ: متاسفانه کسانی دم از انحلال دانشگاه فرهنگیان می زنند که خود نتوانسته اند وارد ان شوند خواهشمند است بجای اینکه به فکر منافع خود باشید کمی هم به فکر دانش آموزانی باشید که معلمان بی سواد از غیر دانشگاه فرهنگیان را باید تجربه کنند
حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/29 - 16:00 |     30     6    
پاسخ: امیدوارم از سال تحصیلی آینده هر معلمی با 20 سال سابقه خدمت 20 ساعت موظفی شود نه با سابقه 20 سال سابقه آموزشی انشاا...
ناشناس
|    | 1392/8/28 - 21:28 |     17     9    
پاسخ: انشاءالله منحل شه ، شما هم برای ادامه تحصیل در علوم پایه به دانشگاهای دولتی و آزاد برو و ثیت نام کن که چهل درصد از ظرفیتشان خالی است .، که هم اساتید قویتری دارد هم لازم نیست از پول مدارس که باید خرج تحصیل فرزندان ایران اسلامی شود بیهوده خرج کارمندان این دانشگاه شود .
حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/28 - 18:27 |     19     29    
پاسخ: با انحلال دانشگاه فرهنگیان مخالفم و امیدوارم این دانشگاه دانشجوی ارشد بخصوص در علوم پایه از فرهنگیان جذب کند انشاا...

ناشناس
|    | 1392/8/27 - 13:35 |     20     8     |
باسلام عاجزانه تقاضاداریم نیروهای ازادمدارس غیرانتفاعی با سابقه بالا روتعیین تکلیف کنید

lk
|    | 1392/8/26 - 11:45 |     15     13     |
بخشنامه جدی منبع خبرگزاری ایسنا

معاون سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش کمبود نیروی انسانی متخصص در این دوره را مهم‌ترین دغدغه دوره ابتدایی عنوان کرد و گفت: چنانچه فارغ‌التحصیلان دانشگاه فرهنگیان که در رشته‌ ابتدایی جذب شده‌اند وارد مدارس شوند، قطعا این معضل کاهش خواهد یافت.

فاطمه قربان در گفت‌وگو با خبرنگار «آموزش و پرورش» خبرگزاری دانشجویان ایران ایسنا، با بیان اینکه دغدغه من در آموزش ابتدایی، نیروی انسانی متخصص است، گفت: باید بتوانیم نیروی انسانی متخصص را در این دوره جذب کنیم. هر چند که سال گذشته در دانشگاه فرهنگیان 17 هزار معلم و امسال نیز 15 هزار دانشجوی دیگر برای دوره ابتدایی جذب شد.

وی ابراز امیدواری کرد: روند جذب نیرو برای دوره ابتدایی از سوی دانشگاه فرهنگیان ادامه داشته باشد و نگاه جذب دانشجو در دوره‌های بالاتر قالب نشود تا بتوان با ورود این نیروهای متخصص به بخش ابتدایی، بخشی از مشکلات فعلی را که مرتبط با نیروی انسانی است، حل کرد.

قربان گفت: اگر بتوان هر ساله بین 15 تا 17 هزار معلم برای ابتدایی جذب کرد، طی 5-4 سال تمام نیروهای ابتدایی کاملا تخصصی شده و می‌توان گفت بهسازی بسیار مناسبی از لحاظ نیروی انسانی که مهم‌ترین مولفه در این مقطع بوده، صورت گرفته است، چرا که آنچه که می‌تواند تحول‌آفرین باشد، معلم است.

معاون سابق آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه وجود نیروی متخصص در ابتدا یک ضرورت است، اظهار کرد: امیدواریم روندی که در حال حاضر در دانشگاه فرهنگیان آغاز شده، طی سال‌های بعد نیز ادامه داشته باشد.


حالا هی بگین با آرزوی انحلال دانشگاه فرهنگیان.حرفتون به هیچ جا نرسید و نمی رسه و نخواهد رسید انشالا کوفیان زمان امام حسین


ناشناس
|    | 1392/9/2 - 22:43 |     53     7    
پاسخ: استدلالهایی که برای ادامه کار دانشگاه فرهنگیان آورده می شود بی اساس است
به عنوان نمونه :تخصص دانشجویان این دانشگاه بیشتر است .کدام تخصص ؟چند ساعت کارورزی و دروس عمومی را می شود به صورت فشرده به فارغ التحصیلان دانشگاهها داد .
2- یادگار شهید رجایی و باهنر است . در زمان این دو بزرگوار ، ضرورت داشته چون فارغ التحصیلان دانشگاهی مومن و متدین کم داشتیم و اول انقلاب بوده ، الان الی ماشاءالله فارغ التحصیل داریم که مسئولین می توانند مومن ترین ، نخبه ترین و خلاصه بهترین آنها را انتخاب نمایند3-دستگاهها ی دیگر نیز خودشان نیرو ی خودشان را تربیت می کنند ، دروغ بزرگ است همه دستگاهها به غیر از وزارت اطلاعات از فارغ التحصیلان دانشگاهها استخدام می کنند و هیچ دستگاهی دانشگاه مجزا ندارد .4-همه دنیا این گونه است ، هیچ جای دنیا این گونه نیست و در برخی از کشورها که آموزش و پرورش اول را در دنیا دارند فارغ التحصیلان فوق لیسانس پس گذراندان دوره های کارآموزی در مدارس تجربی که منجربه مدرک دانشگاهی نمی شود جواز تدریس را دریافت می کنند . بگذریم از این که هزینه های میلیاری این دانشگاه وزارت آموزش و پرورش از کار اصلی غافل نموده و یکی یکی برنامه های اصلی این وزارتخانه از قبیل تغذیه رایگان دانش آموزان ، بازسازی مدارس فرسوده و..............کنار گذاشته می شوند .

ناشناس
|    | 1392/9/2 - 13:18 |     9     5    
پاسخ: نخبه ها اگر واقعن نخبه باشند خودشون کار مناسب شان شان پیدا میکنند ...شما لطفا جوش نخبهه ارو نزن چون خودت نیسی ازونا....
ناشناس
|    | 1392/8/27 - 15:06 |     22     8    
پاسخ: جذب نیرو در تربیت معلم ها در زمانی ضرورت داشت که هیچ کس معلم نمی شد ، نه الان که هزاران فارغ اتحصیل نخبه در کشوروجود دارد در ثانی نیروهای ابتدایی از اول هم از دانشسرا و تربیت معلم جذب می شدند و فرقی نکرده و امروزه ما شاهد پایین بودن راندمان آموزش ابتدایی هستیم .درثانی ماهزاران دانشوی متدین و انقلابی در دانشگاه داریم که از این تربیت مبا یک حرکت علمیها انقلابی تر هستند که آموزش و پرورش می توان د از بین آنها نیرو جذب نماید ،
انشاء الله با یک حرکت انقلابی و متهورانه و دین مدارانه از سوی دکتر فانی این دانشگاه منحل شده تا مشت محکمی بر دهان افرادی باشد که پشت نام این دانشگاه سنگر گرفته و آرزوی جوانان نخبه این ممکلت را نابود می کنند و به رانت خواری تحت عنوان این دانشگاه مشغولند .

ناشناس
|    | 1392/8/26 - 22:24 |     10     5    
پاسخ: انشالا

ناشناس
|    | 1392/8/26 - 01:24 |     65     12     |
سلام جناب وزیرمحترم
1-اولین اولویت کاریتان برای سال تحصیلی آینده حذف کلیه مجتمع ها
2- طرحی مناسب همچو راهنما معلمان قبلی روستایی با مزایایی بهتر جانشین مجتمع های روستای جهت پیشرفت آنها گردد.

شهیدی
|    | 1392/9/6 - 18:01 |     45     6    
پاسخ: باسلام به طورخلاصه باحذف مجتمع ها می توان ازپایمال شدن خون شهدابه خاطرباندبازی وجناح بازی ورابطه بازی وفامیل بازی ورشوه گیری ضعف مدیریتی وناکارآمدی وبازگشت رژیم سابق پهلوی درآموزش وپرورش جلوگیری کرد والسلام لطفا نظر بدهید
ناشناس
|    | 1392/8/28 - 17:25 |     32     6    
پاسخ: اتفاقا درحال حاضر به علت ضعف مدیریتی و نارآمدی وعدم پوشش و عدم رسیدگی کردن وسرنزدن و عدم بازرسی از مدارس قماری مجتمع ها چنین حالتی پیدا شده است قبلا با همکاری راهنما معلمان بازرسی و سرکشی هاو همدلی و هنموایی وتبادل نظر ، پیشرفت تحصیلی چندبرابر بود.
ناشناس
|    | 1392/8/27 - 16:45 |     13     43    
پاسخ: با خذف مجتمع ها جنابعالی هرو قت سرت خوش بود به کلاس میری و گرنه توی دفتر مدرسه sms بازی می کنی

ناشناس
|    | 1392/8/25 - 16:09 |     31     13     |
انحلال دانشگاه فرهنگیان و کلیه زیر مجموعه های آن که بهترین ساختمان های آموزش و پرورش را در اختیار گرفته ، و حقوقهای سه چهار برابر یک معلم که شرایط کاری به مراتب سختتر از یک کارمند در آن دانشگاه می باشد بورسهای میلیونی که این کارمندان این دانشگاه که توان علمی برای رقابت در آزمونهای سراسری ندارند برای خود تعیین نموده و.هزاران مفسده دیگری که در پی ایندانشگاه می اید این هزینه های میلیاردی باید صرف مدارس شود وظیفه آموزش عای به عهده وزارت علوما ست .

ناشناس
|    | 1392/8/28 - 19:58 |     17     7    
پاسخ: سلام ازجیب بابای همه ملت است بیت المال است ماراضی نیستیم
ناشناس
|    | 1392/8/27 - 15:10 |     12     5    
پاسخ: نکند از جیب بابای شما پرداخت می شه ، چه زحمتی برای گزینش در این دانشگاه داشتید و فکر نکنم زحمت شما کارمندان این دانشگاه که بامدرک پایین 4 میلیون حقوق می گیرید ، بیشتز از زحمت معلمان ابتدایی و یادبیرستان باشد که هم زحمت ساکت کردن بچه ها و هم زحمت تدریس را برعهده دارند و ماهیانه یک میلیون بیشتر حقوق نمی گیرند .
ناشناس
|    | 1392/8/27 - 14:51 |     15     3    
پاسخ: کدام گزینش برای انتخاب کارمندان این دانشگاه وجود دارد هزاران فوق لیسانس و دکتری در آموزش و پرورش وجود دارد که دارند ماهانه یک میلیون دویست حقوق می گیرند ، افرادی در این دانشگاه جذب شده اند که با فوق دیپلم ماهانه 3 میلیون در دانشگاه فرهنگیان حقوق می گیرند ، در ثانی از جیب بابای من نیست و لی از جیب بابای مردم است و مال شما هم نیست اگر کارمندان این دانشگاه عرضه داشتند در رقابت سراسرای شرکت می کردند و پول آموزش و پرورش باید صرف مدارس شود و حرام است اگر در جای دیگری غیر قانونی صرف شود ، درد من بی عدالتی و صرف هزینه های مدارس در جایی است که خارج از حیطه آموزش و پرورش است ، شما نکند دردت این است که با انحلال این مرکز غیر قانونی حقوق میلیونی و بورسهای میلیاردی از بیت المال را از دست می دهی و باید مثل بقیه معلمان سرکلاس عرق بریری و در نهایت چرا باید آموزش و پرورش پول انرزی و وقتش را در جایی صرف نماید که به آن مربوط نیست و ما امروزه هزاران فارغ التحصیل مومن و بیکار بیکار داریم .
ناشناس
|    | 1392/8/26 - 11:39 |     10     21    
پاسخ: مخالف با نظرتون به دلایل زیر که قطعا جواب دندان شگکنی به حرف شماست.
1-بهترین ساختمان های آموزش و پرورش را در بر نگرفته چون اگر یه کم پاتو بذاری بیرون از خونه تا دانشگاه فرهنگیانتون بری می بینی همه ی ساختمون هاش قدیمیه و از نظر آب و برق و گاز و معماری مثل 30 سال پیشه .
2-بورس های میلیونی که میدن اولا از جیب بابای شما نمیدن ثانیا زحمت کشیدن سختی کشیدن با مشکل گزینش دست و پنجه نرم کردن پس این بورس حق مسلم آنان است.
3-هزاران مفسده ی دیگر در این دانشگاه نیست و در سایر دانشگاه هاست اگر چشمانتو باز کنی میبینی دانشگاه تک جنسیتی هست و مفسده در دانشگاه های دولتی دیگر است.
4-نهایتا به شما چه ربطی داره مشکلاتش .دردتونو ا زجای دیگه چاره کنین.


ناشناس
|    | 1392/8/24 - 18:03 |     23     4     |
اولویت وزیر یک ازمون بزرگ وسراسری برای جذب نیروی متخصص باشه تاهرکی علاقه به معلمی داره به خاطر سن و...ازعلاقش دورنمانه وملاک سواد فرد باشه نه دانشگاه فرد حالا دانشگاه ازاد باشه یادولتی یا فرهنگیان باتشکر






















حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/26 - 15:31 |     16     1    
پاسخ: نظام رتبه بندی و عدالت در پرداختها تشکیل پالمان قوی از فرهنگیان انشاا..
حسین مهربان توسی
|    | 1392/8/25 - 20:56 |     21     5    
پاسخ: توجه به معیشت و منزلت معلم وتوجه به تحصیلات تکمیلی ارشد در دانشگاه فرهنگیان و ضمن خدمت فرهنگیان هوشمندسازی مدارس و...
احمدی از زنجان طارم
|    | 1392/8/25 - 01:14 |     23     1    
پاسخ: اقای وزیر خواهشا اولین اولویت شما تغیر مدیران کل در استانها باشد چرا که با تغیر انها در شهرستانها مدیران اموزش وژرورش نیز عوض خواهند شد وما فرهنگیان حتی الاقل به اینده امید وار خواهیم شد چرا که نمی دانید انها چه کارهای برای دوستان واشنایان وفامیل های خود انجام می دهند

قاسمی
|    | 1392/8/20 - 17:54 |     18     1     |
-اگر مدراک تحصیلی بالا در آموزش و پرورش مهم نیست و ارزشی ندارد که هیچ، ولی اگر مهم است حالا چرا باید معلمانی که با هزینه و زحمت خود، از بهترین و معتبرترین دانشگاه های کشور مدرک دکترا گرفته اند مورد بی مهری آموزش و پرورش قرار گیرند و در مدارس نیز دفتردارن سابق که حالا حقوقی بالاتر از آنها دریافت می کنند آنان را تمسخر نمایند.

همکار از شهرری
|    | 1392/8/19 - 20:51 |     35     1     |
شما از همکارا ن میخواهید اولویت برنامه های وزیر را اعلام کنند ایا واقعا نطرات همکاران مهم است وجناب وزیر انها را مطالعه می کنند و اگر اینچنین است چرا این مجتمع هایی را که این همه باعث درد سر شده و این همه مخالف دارد با توجه به نظر سنجی قرار گرفته شده روی سایتراجمع نمی کنند.

ناشناس
|    | 1392/8/12 - 12:07 |     26     11     |
باسلام خدمت دکترفانی خواستارتعیین تکلیف نیروهای ازادمدارس غیرانتفاعی هستیم شماروقسم میدیم به عدالت علی به دادمابرسید

حمید
|    | 1392/8/12 - 10:35 |     139     8     |
با عرض سلام وتبریک اقاب فانی لطفا این مجتمع هایی را که باعث از بین رفتن انگیزه همکاران شده وهم حربه ای دردست مدیران مجتمع شده را هر چه سریعتر جمع کنید

ناشناس
|    | 1392/9/29 - 17:22 |     1     0    
پاسخ: اینقدر به هم صحبت های نادرست نگید نه اینوری ها نه اونوری ها
بشینین کمی فکر کنین ببینیم مشکل اصلی چیه
تو سروکله هم زدن فایده نداره

ناشناس
|    | 1392/9/21 - 15:48 |     12     2    
پاسخ: نکنه شما خودت را حسین ع حساب کردید که ما کوفی هستیم!ببخشید ولی خیلی از خود راضی هستی !شما که این همه گرفتار مسائل شخصی خود هستی چه جور می توانی مدیر مجتمع از نوع خوبش باشی!
سارا
|    | 1392/8/24 - 21:44 |     26     7    
پاسخ: یار امام حسین حتما سودی به حال شما داره با اون اضافه کاریهایی که می گیرید که با وجود این همه مخالفت شما هم مخالف حذف اون هستید
ناشناس
|    | 1392/8/20 - 13:28 |     9     52    
پاسخ: حذف مجتمع ها چه سودی به حال شما دارد آخه کوفیان زمان امام حسین.....
دردتونو از جای دیگه چاره کنین....


رضا
|    | 1392/8/11 - 17:15 |     35     5     |
با سلام
لطفا معلمان شرکتی به ناحق اخراج شده را بکارگیری کنید
دارای سابقه تدریس
دارای آموزش ضمن خدمت
مدرک کارشناسی ارشد
متاهل دارای فرزند
34 سال سن
به خدا ایرانی و مسلمانیم

همه و همه از اشپز تا ........... معلم شده اند
کمبود دارین همه میدونند

ناشناس
|    | 1392/8/11 - 13:14 |     23     10     |
حذف ازمون برای معلمان شرکتی اخراجی راخواستاریم باتشکر

ناشناس
|    | 1392/8/10 - 14:01 |     28     12     |
سلام لطفابرای فارغ التحصیلان بیکار ازمونی برگذار کنید گناه ماچیست که قربانی سیاست های اقای حاجی بابایی شدیم

ناشناس
|    | 1392/8/10 - 10:01 |     5     1     |
به چه علتی بیمه تکمیلی استان خراسان شمالی دو برابر استان های دیگر محاسبه میشود و بر خلاف استان های دیگر آموزش و پرورش استان خراسان شمالی نصف هزینه بیمه طلایی را پرداخت نمیکند؟
آقای فانی امیدوارم شما عدالت را برقرار کنید.

ناشناس
|    | 1392/8/9 - 20:04 |     16     6     |
سلام اقای وزیر لطف کنید اکنون که اموزش وپرورش مختص دانشجویان دانشگاه فرهنگیان است رشته های دبیری وعلوم پایه و...که جایی جز اموزش وپرورش برای کارندارند راازدانشگاههای سراسری وازادحذف کنید که عمروپول جوانان هدر نرود

رضا
|    | 1392/8/7 - 11:02 |     12     1     |
آقای فانی وزیر محترم...در مصاحبه ای گفته بودین که کسانی که در طول هشت سال گذشته از اموزش وپرورش اخراج شدن باید برسر کلاس درس حاضر بشن این صحبت شما امید را در دلمان زنده کرده ترا به دودست بریده ابالفضل ع بخشنامه کنید ومشکل ما رو که بخاطر تنگ نظری بیش ازحد اخراج شدیم رو برگردونید استان ایلام در این زمینه رتبه اول رو داراست این مساله رو حل کنید تاکسانیکه در حقشون جفا شده بر سرکلاس برگردند...خدا با شماست....متشکرم

محمد
|    | 1392/8/21 - 17:55 |     4     1    
پاسخ: این کار اجر اخروی داره کاش مسئولین ما در پست ریاست کمی بفکر آخرت خود باشند انشاءالله آقای فانی مدنظر دارند..

فاطمه
|    | 1392/8/6 - 20:35 |     108     5     |
با عرض تبریک اقای وزیرلطفا اولویت کاری خودراحذف مجتمع های بی خاصیی را که این همه هم بارمالی را تحمیل کرده قراردهید

ناشناس
|    | 1392/8/5 - 21:44 |     32     2     |
کم کردن بخشنامه های تکراری و بیخود معاونت پرورشی ، کم کردن زنگ های نمادین ، کم کردن گزارش های تکراری که به ادارات باید فرستاده شود ، کم کردن بخشنامه های قرآنی که جز بازی با قرآن بار علمی دیگه ای ندارد و دلزدگی به وجود می آورد آیا واقعا وزیر این حرفها را می خواند یا اینکه همه چیز سر کاری است

ناشناس
|    | 1392/8/5 - 21:40 |     95     2     |
اولویت وزیر محترم برداشتن مجتمع های آموزشی از مدارس ، جدا کردن پایه ی ششم از مدارس که واقعا معضلی است که دانش آموز کلاس اولی با ششمی در یک آموزشگاه باشند ، و یکدست کردن مدارس به خاطر اینکه الان مثل نظام ارباب و رعیتی شده داراها در مدارس خوب و غیر انتفاعی درس می خوانند و ندارها هر آموزشگاهی که ثبت نامشان کند درس یخوانند

رضا
|    | 1392/7/30 - 17:06 |     21     2     |
سلام..اولویت اول انها بازگشت معلمان اخراجی که در حق انها ظلم شده در طول این هشت سال معلمان زیادی اخراج شدند که تنها نان اور خانواده شان بودند کاش وزیر محترم حتما به این مساله رسیدگی کنند..

جبار
|    | 1392/7/30 - 01:14 |     4     1     |
باسلام خدمت جناب دکترفانی
ماخدمتگزاران دوسال است حق لباس ماراندادند ویک سال ونیم بیمه نقره ای راپرداخت نکرده اندوهمچنین عوامل اجرایی را خواهشمندم اولویت اول شما پرداخت مطالبات گذشته فرهنگیا ن باشد

فارغ التحصیل بیکار
|    | 1392/7/28 - 22:03 |     65     7     |
امیدوارم اولویت وزیر اینده تلاش برای بازنشستگی با25سال سابقه برای معلمین باشد تاراه برای ازمون جهت فارغ التحصیلان بیکار دانشگاههای دیگر که اکثرادهه شصتی هم هستند وامکان رفتن به دانشگاه فرهنگیانم راندارند وعلاقه مند به معلمی هستند باز شود باور کنید جوانان تاکارنداشته باشند امکان ازدواج ندارندمسیولینی که مدام دم از خطرات کاهش رشد جمعیت میزنند توجه کنند !

احترام
|    | 1392/7/28 - 16:32 |     58     4     |
خواهشا اقای فانی سری به سایت استخدام بزند وببیند چند هزار فارغ التحصیل بیکار در ان سایت امضا گذاشته اند وخواهان برگزاری ازمون اموزش وپرورش هستند برای دهه شصتی ها

sarvgol
|    | 1392/8/6 - 22:04 |     13     4    
پاسخ: سلام،حرف حساب جواب نداره،بایدعملی بشه

ناشناس
|    | 1392/7/24 - 10:58 |     51     3     |
فکری به حال فارغ التحصیلان فرهنگی دکتری کنید...در دانشگاه فرهنگیان افرادی که دیروز در سن 50 سالگی از پیام نور فوق لیسانس گرفتند امروز استاد شدند...ولی فارغ التحصییلان فرهنگی مقطع دکتری از بهترین دانشگاههای ایران در مدارس دور افتاده تدریس میکنند.... این هنوز از اثار حاج بابایی و دولت مهرورز هست که سریعا باید پاک شود..مردم به تغییر رای دادند جناب فانی....انگیزه ای بین فارغ التحصیلان دکتری نیست.....

دانشجو معلم
|    | 1392/7/22 - 23:35 |     11     48     |
برای جواب همه ی عزیزان که طرح براندازی دانشگاه فرهنگیان رو ارایه کردن همین بس که..............
امام راحلمون می فرماین


حل بسیاری از مهمات و مشکلات باید به دست متخصص ترین و متعهدترین نیروها انجام شود.

دانشجویی که 4 سال در یک رشته ی دانشگاهی مثلا فیزیک درس خوانده هیچ تخصصی در زمینه تربیت دانش آموز ندارد.چه بسا ماهایی که تا اینجا رسیدیم دبیران متخصصی داشتیم که با روحیات دانش آموز سازگار . آشنا بودند.

طرح براندازی از پایه بی اساس است...............

این فرمایش صریح جامعه فرهنگیان است.............


ناشناس
|    | 1392/9/2 - 02:57 |     5     1    
پاسخ: مگر چه تخصصی می خواهد شاخ قول را فارغ التحصیلان دانشجویان تربیت معلم می خواهند بشکونند با یک دوره چندماهه تخصصهای لازم را می توان به فارغ التحصبلان دانشگاهها داد و از نظر ایمان ینیز می توان سنجید و مومن ترین دانشجویاان را جذب آموزش و پرورشش نمود ، هیچکدام از داستگاههای کشور به غیر از نهادهای امنیتی برای خود دانشگاه ندارد و از فارغ التحصیلان دانشگاهها تیرو می گیرند ولی آموزش و پرورش که به خاطر بی پولی شیر رایگان مدارس را حذف نموده ، طرح بازسازی مدارس فرسوده را متوقف نموده ، مدارس تیزهوشان و نمونه مردمی را پولی نموده چه اصراری به صرف هزینه های میلیاری در این دانشگاه بی خاصیت دارد .
علی سلامت
|    | 1392/8/7 - 23:29 |     12     1    
پاسخ: همه معلمان گرامی که دانشگاه فرهنگیان نرفتن!خیلی ها با دیپلم رفتن 1دوره تابستونی دیدن شدن معلم!شمام یکی از همونائی که اینجوری میگی
بااحترام
|    | 1392/7/30 - 08:15 |     37     2    
پاسخ: لطفاشما ازقول خودتان نظر دهید وخودتان راجامعه فرهنگیان ننامید

نرگس
|    | 1392/7/22 - 23:32 |     12     51     |
با عرض سلام و خسته نباشید.ابتدا هویت خودم رو بگم.من دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان هستم.حتما فکر میکنید میخوام طرفداری بکنم اما اینطور نیست.کسانیکه فرمودند باید دانشگاه فرهنگیان حذف بشه همان کسانی هستند که که بعد از 4 سال درس خواندن در دانشگاه های شریف و تهران و امیرکبیر با مشکل بیکاری دست و پنجه نرم کردند و چون حالا کاری ندارند نظر میدن برا یحذف دانشگا ولی اگر در همان زمان انتخاب رشته یه کم فکر خداپسندانه میکردند و رو حساب کمی پرستیژ اجتماعی و کمی حقوق دبیری به امید مهندسی ها و دکتر ها دانشگا فرهنگیان رو رد کردند همانی هایی هستند که فرمایشات رهبر عزیز رو نادیده میگیرند که دانشگاه فرهنگیان اساس و پایه نظام است., i و همچنین فرمایش امام راحل که بسیاری از مهمات و مشکلات به واسطه ی تعیین متعهدترین و شایسته ترین نیروها حل میشود.

پس لطفا کسانیکه هیچ تعهد و تخصصی در زمینه ی تربیت دانش آموز ندارن حقی برای ورود ندارن و اگر هم داشته باشند نباید حقوق متعهد ها نادیده گرفته بشه.
عدالت ینی این...........
ینی حکومت علی ع

والسلام

ناشناس
|    | 1392/8/24 - 17:56 |     18     2    
پاسخ: سلام اگه قرارباشه فقط نیرو از دانشگاه فرهگیان گرفته بشه اول باید تکلیف فارغ التحصیلان دهه شصت مشخص بشه بعد هم رشته هایمرتبط با اموزش وبرورش راازبقیه دانشگاهها حذف کنند
ناشناس
|    | 1392/8/24 - 17:41 |     6     2    
پاسخ: سلام تاجایی که مامیدانیم همیشه دانشجویان این دانشگاه حقوق داشتند فکر کنم شما یک کم این دانشگاه راباجای دیگه اشتباه گرفتی که اینطوری داری با دروغ ازش دفاع میکنی
ناشناس
|    | 1392/8/13 - 23:47 |     1     2    
پاسخ: دوست عزیز که میگید تربیت معلم نیروی بسیار کم میگرفت با رتبه عالی میگرفت، میخوای برات نمونه بگم با چه رتبه ای قبول شدن؟؟درسال 88 حداقل 40 نفر هر استان
جالب اینجا حتی سالهایی که حداقل نیرو ینی ده نفر کمتر نمیگرفت هم با رتبه های نجومی قبول شده بودن
در یک سال یکی از اقوام در تربیت معلم عشایر قبول شده بود که اوهم رتبش 4هزار بود.
ینی در زمان قبل تاسیس دانشگاه فرهنگیان دیده نشده با رتبه عالی وارد بشن.
اینا بر اساس واقعیته و ساختگی نیست.

ناشناس
|    | 1392/8/12 - 20:48 |     2     8    
پاسخ: من همانی هستم که ابتدا این کامنت را گذاشتم.اولا دانشگاه فرهنگیان با رتبه های نجومی دانشجو نمیگیره جهت اطلاع برخی ها که هیچی سرشون در نمیاد.من رتبه 460 کنکور ریاضی هستم.مگر در چه استانی که کم متقاضی باشد و مجبور باشن برای تکمیل ظرفیت یه رتبه بالا بگیرن پس اگر اطلاعاتی نداری حرف نزن.رتبه60 هزارو غیر انتفاعی راه نمیدن چه برسه فرهنگیان.قابل توجه بقیه دوستان بنده تحقیق کردم از همه ی اطرافیانم چون از کوچیک تا بزرگ معلم هستن و گفتن هرسال دانشجو میگرفته ولی تا مدرک کاردانی و مثل الان حقوق نداشته پس معلوم میشه خیلیا که الان موافق براندازی این دانشگاه هستن همونایین که به شغل شریف معلمی علاقه ای نداشتن و یا فکر مالی داشتن.
ناشناس
|    | 1392/8/10 - 16:08 |     7     1    
پاسخ: خیردوست عزیزشمابوید مطالعه کنیددرزمانی که تربیت معلم نیرو میگرفت خیلی کم میگرفت وباترتبه های خوب واموزش وپرورش از راههای دیگرهم نیرو میگرفت ولی الان رتبه های 60هزار کنکور رادانشگاه فرهنگیان میگیرد !!!
ناشناس
|    | 1392/8/10 - 14:03 |     9     1    
پاسخ: سلام درکنکور 83که من خودم شرکت کردم فقط 1نفر درشهرستان ماان هم بارتبه خوب تربیت معلم قبول شد ولی الان رتبه های نجومی هم به راحتی قبول میشوند لطفا بیشتر مطالعه کنید
ناشناس
|    | 1392/8/10 - 09:56 |     1     4    
پاسخ: دوست عزیز بنده خودم تمامی سالهایی رو که دانشگاه فرهنگیان داتنشجو میگرفت مطالعه کردم.
دانشگاه فرهنگیان همون تربیت معلم سابقه که به غیر دو سه سال تمامی سالها دانشجو جذب میکرد پس اول تحقیق کنید.
شما حتی نمیدونید تربیت معلم سابق در اثر تحول تغییر نام تبدیل شده به دانشگاه فرهنگیان.
علتش هم اینه که خیلیا علاقه ای نشون نمیدادن به تربیت معلم و شغل شریف معلمی.

سلام
|    | 1392/7/30 - 17:46 |     29     3    
پاسخ: دوست عزیزدرزمان کنکور دهه شصتیها دانشگاه فرهنگیان تقریبا تعطیل بود وبعدازفارغ التحصیلی انها به طورگسترده وعجیبی دانشجوگرفت پس خداپسندانه این است که شمابابرگزاری ازمون برای جوانان بیکار ودرس خوانده مخالفت نکنید
سلام
|    | 1392/7/30 - 08:11 |     30     2    
پاسخ: سلام دوست عزیز دانشگاه فرهنگیان تازه تاسیس شده ودر زمان مانبود که بخواهیم به قول شما فکر خداپسندانه بکنیم لذاخداپسندانه این است که یک ازمون برای مابگذارندتاعدالت رعایت شود

فرهنگی
|    | 1392/7/22 - 21:37 |     10     37     |
دوستان محترم ، بنده خودم فرهنگی هستم و با دانشگاه فرهنگیان و فرایند جذب دانشجومعلمان تا حد اقتضا اشنا هستم.
مخاطبم با دوستانی هست که با حرفهای کاملا غیر منطقی، دانشگاه فرهنگیان رو اشتباه میدونند و حتی نمیدونند که این دانشگاه چه افرادی رو با چه صلاحیتی و چه اعتبار علمی جذب میکنن و دانشجو معلمان چه گزینش و مصاحبه ای رو پشت سر میگذرونن.
جناب آقای فانی وزیر محترم آموزش و پرورش هم اقرار کردند که ورودی های این دانشگاه از هر نظر کیفیت بالایی دارند.
نمیشه دانشجویانی که از هر دانشگاهی حتی دانشگاه صعتی شریف فارغ التحصیل شدن و نتونستن شغلی رو پیدا کنن مستقیما برای دانشگاه فرهنگیان استخدام بشن.
البته شاید افرادی باشن که علاقه دارند به معلمی، ولی ازقبل هم تربیت معلم دایر بود ،ولی کمتر کسی میرفت، چون میگفتن حقوقش کمه،
ولی حالا که بعضیا ، تاکید میکنم بعضیا که کاری برای رشتشون پیدا نکردند، علاقه شگرف پیدا کردند به معلمی!!
البته این رو هم بگم که حرف بنده این نیس که دانشگاه های دیگه هم که فارغ التحصیلاش، علاقه و تخصص برای معلمی دارند، استخدام نشن،.. بلکه من میگم نباید کاربرا بدون تحقیق و مطالعه خواستار انحلال این دانشگاه باشند.
بالاخره باید دانشجو معلمان از اساس اموزش ببینن
باید از اولش با تخصص معلمی اشنا بشن و علاقه داشته باشن
شما با این حرفاتون دانشگاه فرهنگیان رو که جزو اصل بنیادین سند تحول آموزش و پرورشه و چندین سال روی اون تحقیق شده و جزو تاکیدات مقام معظم رهبریه نادیده میگیرید.
لطفا اول تحقیقات کنید...
هر وقت صحبتهای مقام معظم رهبری رو راجع به اهمیت دانشگاه فرهنگیان مطالعه کردید، اون موقع منطقی خواستار انحلال این دانشگاه باشید.

ناشناس
|    | 1392/8/27 - 21:24 |     6     1    
پاسخ: این روش جذب معلم در کلیه کشورهای دنیا منسوخ شده است که از دیپلم معلم بگیرند وبخواهند خرجش را بدهند تا لیسانس بگیرد و بعد معلم شود در فرانسه ، ژاپن ، المان و..........انسیستوهای آموزش معلمان دوره های دوساله را در کنار مدارس تجزبی برگزار می کنند و فقط بر روی تمرین معلمی متمرکز و کار موازی با سایر دانشگاهها در زمینه آموزش دادن شیمی وریاضی و ..........نمی کنند و فقط به مبخث آموزش و کارورزی می پردازند و افراد برای ورود به این مراکز محدودیت سنی و تحصیلاتی ندارند و درسال اول مطالعه وگزینش بر روی افراد صورت می گیرد و در سال دوم تمرین و بعد از آن امتحان و سپس به افراد مجوز معلمی داده می شود و آموزش و پرورش بعد از آن از بین افرادی که این جواز را دارا هستند نیرو جذب می نماید و نخبه ترین افراد جذب معلمی می شوند در ضمن اینکه آموزش و پرورش مجبور نیست هزینه ای را که باید صرف بهسازی آموزش در مدارس نماید حیف و میل نماید
اا
|    | 1392/8/23 - 23:30 |     18     2    
پاسخ: انحلال دانشگاه فرهنگیان آرزوی تمام جوانان ایرانی است .

ااا
|    | 1392/7/22 - 16:32 |     47     8     |
خدایا این دانشگاه فرهنگیان ازکجاپدیدار شد سابقه دارها رو زمینند آنوقت این دانشگاه با آن دانشجویان تازه وارد ازالان حقوق میگرند . شایدمیخوان اتم کشف کنند و ما با اینهمه تجربه کاری نمیتوانیم .

ناشناس
|    | 1392/7/21 - 22:26 |     110     3     |
سلام حتما حتما حذف مجتمع های آموزشی را در دستور کار فرار دهید. متشکرم طرحی اشتباه بود.

معلم
|    | 1392/7/19 - 00:48 |     13     0     |
با سلام به کلیه همکاران درد کشیده اولین کار سازمان دهی ویک پارچه کردن و نظارت به نقل و انتقالات درون استانی است که اگر در اداره کل پارتی داشته باشی منتقل می شوی وگرنه باید در روستا بمانی

فریاد
|    | 1392/7/15 - 20:26 |     42     2     |
خانم فاطمه قربان شما که می فرمایید پیش دبستانیها غنچه های زندگی هستندپس چگونه زندگی مربیان انها راتباه ونابود نموده اید

ایوب شکیبائی
|    | 1392/7/15 - 16:12 |     47     1     |
حذف طرح مجتمع های ضدآموزش و ضد پرورش و حذف فوق العاده مدیریت که انگیزه معلمان دلسوز و زحمتکش را از بین برده است با تشکر

مربی
|    | 1392/7/12 - 23:53 |     50     2     |
باسلام خدمت آقای فانی چی شداین کارگروهت که برای مامربیان پیش دبستانی ترتیبب دادیدآیا این کار گروه بهتون نگفتن که وضعیت ما در این دوسال اخیرچی بوده وبرما چی گذشته وداره میگذره آقای فانی حداقل می تونی که این بخشنامه که مامربیان را به دست یک عده موسس ظالم از خدابی خبر داده رو لغوکنی این که دیگه به مجلس ربط نداره توهمون وزارتخونه توسط حاجی بابایی تدوین وامضا گردید حداقل این بخشنامه ظالمانه رو لغو کن تا ببینیم اینکار گروهت کی قراره جواب بده البته اگه واقعا همچین کار گروهی باشه؟!

ناشناس
|    | 1392/7/9 - 11:28 |     21     30     |
سلام آقای فانی خبردارید معلمان شرکتی کمتراز12 ساعات تدریس همانند همه شرکتیها با طی مراحل قانونی مثل گزینش .بیمه .دوره آموزشی .ابلاغ شروع بکارکردن پس ازشما میخواهیم محدودیت ساعت تدریس این عده روحذف کنید

ناشناس
|    | 1392/7/9 - 11:24 |     127     7     |
سلام محدودیت آزمون .سن .ساعات تدریس معلمان شرکتی ومربیان پیش دبستانی روحذف نمایید وهمه رو جذب کنید

م
|    | 1392/7/21 - 02:21 |     21     4    
پاسخ: سلام لطفا هر چه زودتر فکری جهت ساماندهی معلمان شرکتی البته بدونبرگزاری آزمون بکنید..
م
|    | 1392/7/21 - 02:20 |     19     2    
پاسخ: سلام لطفا هر چه زودتر فکری جهت ساماندهی معلمان شرکتی البته بدونبرگزاری آزمون بکنید..

ناشناس
|    | 1392/7/9 - 11:23 |     20     29     |
سلام حل مشکل معلمان شرکتی کمتراز12 ساعت که درآزمون قبلی جا مونده اند

ناشناس
|    | 1392/8/7 - 16:09 |     7     2    
پاسخ: مخالف دادن به این کامنت جای تعجب داره واقعا چرا؟؟؟ مگه ساماندهی کردن این گروه از معلمان که همپای با بقیه بودند از جیب شماهای کم میشه که مخالف ما هستید برین مخالفتتون به کسای بگید یکه شبه بدون آزمون وکلاس وارد شدند الان با خیال راحت بدون ذره استرس ونگرانی به آینده آزمون زندگی می کنند برید یک کمی شرم کنید

م.م.م
|    | 1392/7/8 - 21:30 |     77     12     |
طرحهای موفقیت آمیزحاج بابایی وخانم قربان جهت جلوگیری ازاستخدام مربیان پیشدبستانی:

1_راه اندازی مجدد دانشگاه فرهنگیان
2_استخدام سرایداران ورانندگان بدون آزمون
3_استخدام معلم قرآن بدون آزمون وفوری
3_عدم موافقت با بازنشستگی نیروهای موجود در آموزش پرورش
3_بکارگیری وجذب سریع سربازمعلمان
4_افزایش اضافه کاری معلمان تا آخرین توان جهت جبران کمبود نیرو
56_استفاده ازتمام ترفندها جهت جلوگیری ازاستخدام مربیان
7_سفارش و تاکید فراوان مبنی بر ادامه روند موجود

ناشناس
|    | 1392/7/8 - 09:29 |     126     13     |
دانشکاه فرهنگیان وصله ناجوری بر پیکر نیمه جان وزارت علوم هست.. هرچه زودتر حذف بشه

ناشناس
|    | 1392/7/7 - 19:22 |     23     1     |
1-بازنگری اساسی در نظام پرداختها
2-حذف یا حداقل بازنگری اساسی در قانون مجتمع های آموزشی
3-رعایت عدالت آموزشی در همه مناطق
4-رعایت هرچه بیشتر شایسته سالاری در انتصابات آموزش و پرورش اعم از وزارتخانه و مناطق و حتی مدارس
5-ارزش و احترام بیشتر به نیروی انسانی و رعایت حقوق خانوادگی کارکنان و فرزندان آنها ازقبیل کاهش بیشتر ساعات کار برای کارکنان مسن - ابلاغ مرخصی های به حق و فراموش شده آموزش و پرورش ازجمله مرخصی 9ماهه زایمان- مرخصی جهت ادامه تحصیل و...
6-توجه و التزام بیشتر به رعایت حقوق پایمال شده دانش آموزان ازجمله بیمه- حجم کلاس- کیفیت آموزشی و...
7- هزاران مورد دیگر که میتوان ساعتها نوشت و صفحه ها پر کرد

ناشناس
|    | 1392/7/6 - 21:19 |     45     0     |
با سلام
جناب آقای فانی با وجود این همه فارغ التحصییل دکتری و دانشجوی دکتری در بین فرهنگیان چه نیازی به ادامه نحصیل مربیان فوق لیسانس دانشگاه فرهنگیان در مقطع دکتری با هزینه حداقل 50 تا 60 میلیون از بودجه آموزش و پرورش هست؟ مگر آموزش و پرورش بحران مالی ندارد؟ قبلا این مربیان که اکثرا با پارتی بازی و بدون شایستگی علمی هستند وارد این دانشگاه شده واکثرا در آستانه بازنشستگی هستند و اگر قرار باشد وارد مقطع دکتری شوند بلافاصله پس از گرفتن دکتری بازنشسته می شوند و یا حداکثر دو سه سال از خدمت آنها می ماند.تو را به خدا فکری به حال ما فرهنگیان که دانشجو یا فارغ التحصیل دکتری هستیم برای هیات علمی شدن در دانشگاه فرهنگیان کنید. یا لااقل تدبیری بیاندیشید تا از آموزش و پرورش خارج شویم و در دانشگاههای وزارت علوم جذب شویم. همه جوره جلو ما گرفته شده است.با انتخاب شایسته شما به عنوان وزیر و انتخاب شایسته دکتر مهر محمدی از طرف حضرتعالی که افرادی کاملا دانشگاهی هستید از شما انتظار می رود که در مورد جذب افرادی مثل بنده که خودمان با پشتکار و همت وارد مقطع دکتری بهترین دانشگاههای دولتی شده و بعضا فارغ التحصیل هستیم با دید علمی و شایسته سالاری اقدامات لازم را مبذول فرموده و ما را مورد لطف خود قرار دهید.
با تشکر از زحمات حضرتعالی

ناشناس
|    | 1392/8/26 - 00:55 |     2     0    
پاسخ: ای کاش مربیان بودند الان افرادی با پارتی بازی به عنوان کارمند استخدام شده .و با هزینه های میلیاری قرار است به آنها دکتری پژوهشی بدهند .

محمدی
|    | 1392/7/4 - 20:30 |     33     64     |
حمایت از دانشگااه فرهنگیان
تا بر آورده شدن اندیشه گان رجایی وباهنر.

ناشناس
|    | 1392/7/4 - 15:24 |     54     15     |
انحلال دانشگاه فرهنگیان که موجبات هدر رفتن امکانات فیزیکی آموزش و پرورش و رانت خواری عده ای که بدون ملاک خاصی در این دانشگاه وارد شده اند و الان افرادی بدون داشتن مدرک مرتبط با هزینه 55 میلیون برای هر دانشجوی دکتری که از جیب آموزش و پرورش می خواهد هزینه گردد بروند دکتری پژوهش محور بگیرند آخر مگر آموزش وپرورش پول اضافی دارد مگر دکتری در آموزش وپرورش کم داریم؟

ناشناس
|    | 1392/8/26 - 00:59 |     5     0    
پاسخ: صحبتهای رهبری ربطی به رانت خواری علمی و مالی افراد تحت عنوان دانشگاه فرهنگیان ندارد دانشگاه فرهنگیان می تواند افراد متخصص را در زمینه تربیت به عنوان هیئت علمی استخدام نموده و در مقطع ارشد فقط به مقوله تربیت و کارآموزی معلمان بپردازد .نه اینکه کار مشابه دانشگاهها را انجام دهد و کارمندان بی سواد را که حقوقهای میلیونی می گیرند با پول بیت المال دکتری بدهد .
فرهنگی
|    | 1392/7/22 - 21:09 |     2     32    
پاسخ: لطفا اول تحقیقات کنید و بعدا بیاید و با حرفای غیر منطقی و دروغین حرف بزنید.
هر وقت رفتید و مطالعه کردید صحبتهای مقام معظم رهبری رو راجع به اهمیت دانشگاه فرهنگیان اون موقع منطقی صحبت کنید.


عبدالامیر جامعی نژاد
|    | 1392/7/2 - 21:41 |     10     2     |
با سلام برای اجرای هر طرح در سیستم آموزش و پرورش نیاز به زیر ساخت هست که متاسفانه آموزش و پرورش ما کم کم دارد از چارچوبها خارج می شود و به جای قوانین اکنون از روابط پیروی میکند . هر که تیم بیشتری در نظام اداری آموزش و پرورش دارد برای خودش حکومت می کند و هر شهر کشور در هر ناحیه قوانین خود را از سیستم تفسیر می کند و این قوانین برای دوست و آشنا ها مثل دسته گل و شیرینی می ماند و برای غریبه ها چماغی بر سر
مهمترین مشکل ما حذف اینگونه افراد از سیستم اداری آموزش و پرورش است و به قول جناب روحانی هرکه بدون بلیط سوار اتوبوس شده باید پیاده شود
با تشکر
عبدالامیر جامعی نژاد - ناحیه 4 اهواز

رضا
|    | 1392/7/1 - 14:49 |     18     3     |
با سلام
احیای جایگاه نیروهای صف معلم کلاس درس ، درحال حاضرانگیزه برای اموراجرایی درآموزش وپرورش بیشترشده است بخاطراینکه فوق العاده مدیریت و...پرداخت میشودولی اگرمعلم دریافتی مناسبی دریافت کندانگیزه بیشتری برای تدریس و نوآوری و ماندگاری درکلاس دارد.

ناشناس
|    | 1392/6/31 - 18:39 |     13     0     |
بزرگترین ومهمترین اولویت های کاری وزیر درروز اول مدیریتی نه سال اول فقط وفقط برکناری آقای بهروز امید علی مدیر عامل صندوق ذخیره فرهنگیان باشد.

ناشناس
|    | 1392/6/30 - 18:21 |     25     3     |
ارزشیابى ها این وسیله تهدید مدیران برداشته شود.

علی ترابیان
|    | 1392/6/29 - 14:46 |     15     0     |
باسلام : 1- همانگونه که مستحضرید آموزش وپرورش ایران مدت 60سال است که در حال تغییر ساختار است امیدواریم که بتوانید این رویه رااصلاح کرده تا جامعه معلمان -دانش آموزان واولیا تکلیف خود رابداند وبرنامه ریزی کند .
2- دیگر از ارتقا معیشت فرهنگیان خسته شده ایم امیداست بتوانید کاری کنید که مزلت معلمان تنزل پیدا نکند.
3-امیداست قانونی تصویب کنید که بتواند از روند آمارسازی در هر دولتی جلوگیری کنید البته قانونی باضمانت اجرایی.
ودرپایان امیدواریم بتوانید به فرهنگیان این نوید رابدهید که وضع ازاین بدتر نخواهد شد.

سعدون
|    | 1392/6/28 - 19:10 |     64     0     |
باسلام
به تمامی موضوعات باید پرداخته شود که شامل رفاه معلمان ، استخدام همکاران قرار دادی ، حذف مجتمع ها و....
آموزش و پرورش مجموعه ای وسیع است که همه به چشم مصرف کننده به آن نگاه می کنند. لازم است تدابیر اصولی اندیشیده شود تا از همه جوانب به تعمیر و مرمت آن پرداخته شود.

محمد
|    | 1392/6/28 - 12:30 |     29     35     |
رشته های کارشناسی ارشددر دانشگاه فرهنگیان وجود داشته باشد.
امیدواریم

محمد علی وزینی ارشاد
|    | 1392/6/28 - 09:37 |     131     4     |
حذف مجتمع های شهری وروستایی دراولین فرصت

ناشناس
|    | 1392/6/27 - 15:13 |     7     3     |
سلام بر شما عزیزان؛ امروز در سایت تغییر استاندار و انتصاب جناب آقای انصاری را شنیدیم. از آقای دکترروحانی ووزرای محترم به خاطر توجه به استان زنجان تشکرمی کنیم.امیدواریم شاهد تغییرات چشمگیر و خلاقانه در تغییر مدیریت های آموزش وپرورش و انتصابات باشیم.و آرزوی انتصاب روسای توانمند مردمی صبور و متخصص برای آموزش وپرورش مناطق باشیم. چرا که امروز شادی را در چهره معلمان عزیز دیدیم. سپاس و سپاس و . .

مریم
|    | 1392/6/25 - 19:22 |     104     4     |
اولویت اول حذف مجتمع های بی خاصیت

کاربر
|    | 1392/6/25 - 15:09 |     130     38     |
با سلام
استخدام نیروهای خرید خدمات آموزشی

امنه
|    | 1392/6/24 - 14:37 |     22     57     |
تورا به حرمت امام رضا ما نیروهای ازاد شاغل مدارس غیر انتفاعی هم جزءسایر معلمان دولتی به حساب بیاورید مگه ما چی از اونا کم داریم همه کارشناس در رشته های مورد تدریس هستیم وباانگیزه سر کلاس میرویم .به علاوه نیروی جوان وبا حوصله وعاشق تدریس اما تبعیض و بی عدالتی مانع از استخداممون در اموزش وپرورش شده به امید پیروزی وسربلندی برای وزیرشایسته واگاه وعادل به مقدسات.

ناشناس
|    | 1392/9/12 - 23:52 |     6     2    
پاسخ: جای تعجبه چرا بعضی ها مخالف استخدام نیرو های ازاد هستند با وجودیکه دلسوز تر وبا ابرژی تر از نیروهای رسمی هستن
aad
|    | 1392/7/16 - 18:48 |     9     5    
پاسخ: راست میگه

داود
|    | 1392/6/24 - 08:21 |     34     64     |
می گم خدا وکیلی این سایت معلمان پیش دبستانییه هرچه ما نگاه می کنیم همش کامنتهای انهاست تعداد موافقین هم ماشاءالله بالاست بابا ما رسمی ها خیری ندیدیم برید ویه کار اب دار دیگه برای خودتان دست وپا کنید

ناشناس
|    | 1392/9/15 - 00:10 |     0     1    
پاسخ: آخه نمیتونیم . 9 سال از عمرمون رو گذاشتیم .

یک معلم
|    | 1392/6/23 - 22:39 |     18     112     |
کسانی که دم از حذف دانشگاه فرهنگیان می زنند ، نمی دانند که مدارس ما از دانش آموختگان دانشگاه های آزاد و فلان و فلان و فلان پر است.
دانشگاه فرهنگیان دانشگاه خوب و پر بازدهی است
امید است اندیشه گان رجایی وباهنر محقق گردد.
والله بس است گرفتن معلم از دانشگاه های دیگر-
آموزش و پرورش نیز باید تخصصی و تخصص نگر باشد
آیا حرف غیر منطقی است.
بنده به عنوان عضو کوچک فرهنگی میخواهم وزیر محترم از این دانشگاه نهایت پشتیبانی را داشته باشند
انشالله.

ناشناس
|    | 1392/7/22 - 16:29 |     40     8    
پاسخ: باآرزوی انحلال دانشگاه فرهنگیان که تمام امید را ازجوانان گرفت
ناشناس
|    | 1392/7/19 - 21:41 |     38     5    
پاسخ: احتمالا شما با فوق لیسانس دانشگاه دارغوز اباد اونجا دارید تدریس میکنید؟ راستش رو بگید...این دانشگاه انشاله تعطیل میشه به زودی....

لیلا
|    | 1392/6/21 - 12:39 |     9     0     |
استان ما هم در تبعیض وپارتی بیشتر از زنجان وبهتر وماهرانه تر واگر اعتراض بشه قلدرانه تر است. امان امان
استانی در شمال غرب اسمش را نمی برم چون فایده ای ندارد

ناشناس
|    | 1392/6/21 - 10:38 |     146     15     |
سلام خدمت سرپرست محترم آموزش وپرورش جناب آقای دکتر فانی از شما خواهشمندیم تکلیف ما نیروهای شرکتی را مشخص کنید.

تنها
|    | 1392/6/21 - 00:09 |     186     11     |
ما مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی از شما خواهش میکنیم که به وضعیت استخدام بدون آزمون ما رسیدگی فرماید و دلهای آشفته و غمگین و افسرده شده ما توسط آقای حاجی بابایی را شاد فرماید.
با تشکر. از طرف تمام مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی

شکریان
|    | 1392/7/6 - 23:37 |     77     5    
پاسخ: موافق

ناشناس
|    | 1392/6/20 - 23:27 |     365     13     |
سلام خواهشا جواب گو مربیان پیش دبستان باشید که در هیچ جایی نامی از مظلومیت آنها نیست

مربی پیش دبستانی
|    | 1392/8/26 - 01:46 |     5     1    
پاسخ: صحیح است

کیمیا
|    | 1392/6/19 - 20:06 |     455     11     |
باسلام.
آقای فانی ما مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی از شما استدعا داریم به وضیعت نابسامان ما رسیدگی فرماید.
آقای حاجی بابایی به هر قشر از فرهنگیان نظری داشتند الا مربیان پیش دبستانی... آقای حاجی بابایی وجود ما را نادیده گرفتن حتی اون وقتی که از حق التدریسی هاو نهضتی ها و نیروهای شرکتی آزمون گرفتند اجازه ندادن در آزمون شرکت کنیم. ارزش ما رو آنقدر پایین دانستند که آموزش و تدریس سر کلاسها را به نیروهای خدماتی سپردن به ما نه...
وقتی نوبت به استخدام مربیان پیش دبستانی رسید اعلام کردند بودجه نیست !!!!
چرا همیشه و برای هر استخدامی بودجه هست!!!
چرا برای گرفتن دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بودجه کم نمیاد!!!
آقای حاجی بابایی فقط و فقط بهانه گیری کردند برای استخدام ما ها و جفای بزرگی در حق مربیان پیش دبستانی روا داشتند...
ما مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی از شما خواهش میکنیم که به وضعیت استخدام بدون آزمون ما رسیدگی فرماید و دلهای آشفته و غمگین و افسرده شده ما توسط آقای حاجی بابایی را شاد فرماید.
با تشکر. از طرف تمام مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی.k

مریم
|    | 1392/6/19 - 19:08 |     84     5     |
سلام مامعلمان خریدخدمت همگی با تحصیلات بالا وطی کردن همه مراحل مانند گزینش دوره های اموزشی وازمون وکار کردن درمناطق دورافتاده مرزی شاید تنها کسانی بودیم که به ناحق اخراج شدیم وارزوی بازگشت به کارحتی به صورت حق التدریس را داریم چشم امیدمان به شماست لطفا ناامیدمان نکنید

ناشناس
|    | 1392/6/19 - 09:39 |     112     13     |
استخدام نیروهای پیش دبستانی از مهرماه92

مربیان پیشدبستانی
|    | 1392/6/18 - 22:30 |     106     20     |
وزیر محترم آینده لطفا این دانشگاه فرهنگیان را حذف کنید اینهمه دانش آموخته بیکاردر کشورداریم اینهمه جوان باسابقه ومجرب درکشورمان داریم باوجوداین دانشگاه بیکاری 2چندان افزایش میشود .مافارغ التحصیلان دکترای مرتبط بیکار داریم .که منتظر1روزنه امیدند. این دانشگاه ته مانده امیدرا ازجوانان گرفت .


مربیان پیشدبستانی
|    | 1392/6/18 - 22:25 |     206     3     |
گرفتن آزمون برای مربیان باسابقه وگزینش شده پیش دبستانی ظلم بزرگی است اینان چندین سالست آزمون پس میدهند هرسال گزینش میشوند و دوره میبینند و هرگز بی حساب سر کلاس نمیروند .
لطفا این آزمون را برای مربیان پیشدبستانی حذف کنید.
چنانچه رانندگان وسرایداران بدون آزمون استخدام شدند اما دریغ از یک روز سابقه کاری یا تدریس.


پانا
|    | 1392/6/18 - 22:24 |     141     3     |
از همه همکاران ودوستان زحمت کش پیش دبستانیم تشکر میکنم وبه امید خدا با کلید تدبیر دکتر روحانی گره کارمان باز میشود وهمه با هم استخدام میشیم

دلینا
|    | 1392/6/18 - 11:57 |     141     4     |
با سلام اقای فانی راهتان را از حاج بابایی جدا کنید و حق مربیان پیش دبستانی وشرکتی را که توسط حاج باباییگرفته شده را به انان برگردانید.استخدام حق مسلم ماست. با تشکر

رها
|    | 1392/6/18 - 08:27 |     102     32     |
استخدام معلمان شرکتی اخراجی

جمعی ازمربیان پیشدبستانی..
|    | 1392/6/18 - 02:48 |     73     15     |
این دانشجویان دانشگاه فرهنگیان درس هاشون تموم نشده ,میخوان تدریس کنند ؟ آیا اینان واقعا میتونند تدریس کنند ؟ ما مانده ایم چگونه؟ اینا که هنوز خودشون دارن یادمیگیرند چه جوری میخوان یاد بدن ؟؟؟ مادانشگام رفتیم اونم نه لیسانس بلکه فوق لیسانس؛دوره هم دیدیم سابقه هم ,تدریس و؛تجربه هم داریم .بهمون محل نمیذارید . مگه اینا دانشگاه نرفته میخوان اتم کشف کنند ؟که اینقدر عزیزشده اند .
اینه دیگه که میگن خدایا یک کمی شانس بده .

مسولین محترم ! عزیزان !آیا بما هم اینقدر ارزش میدهید .؟

آیا ماهم اینقدر براتون مهم هستیم ؟
ای کاش بودیم اما نه؟
ای کاش فقط یک هزارم این دانشجوهای باارزش ومهم تان براتون اهمیت داشتیم !

آری ...مامرده ایم میان اینهمه حقارت ها...
آیا این تبعیض نیست...؟
آیا صدای مارا هم میشنوید؟..

علی
|    | 1392/7/23 - 02:17 |     8     31    
پاسخ: شما فوق لیسانس مملکت هنوز متوجه نیستید که ذرات زیر اتمی هم کشف شده اند؟
ما دانشجویان دانشگاه فرهنگیان حداقل نقشمان تربیت نسلی است که درمان سرطان کنند و ...
هیچ تبعیضی نیست! پا از کفش ما دانشجو معلمان بیرون کنید و دردتان را از جای دیگری چاره سازید


شرکتی اخراجی
|    | 1392/6/17 - 23:52 |     107     7     |
استخدام تمام معلمان شرکتی به همراه مربیان پیش دبستانی تمام ایران .به امید این روز

ر.ز
|    | 1392/6/17 - 20:33 |     141     7     |
باسلام
استخدام مربیان پیش دبستانی باحذف تمامی محدودیتهای ساعات تدریس شرایط سنی وآزمون میباشیم.
ازطرف مربیان پیش دبستانی سراسرایران مازندران

ناشناس
|    | 1392/6/17 - 10:17 |     136     6     |
استخدام مربیان پیش دبستانی

0000
|    | 1392/6/17 - 09:49 |     20     17     |
ما نیروهای ازاد مدارس غیرانتفاعی چه گناهی داریم کسی نیست صدای مظلومانه ما رابشنود از همه چیز و همه جا صدا هست جز مدارس غیرانتفاعی حرف زدنی می گویند شما نیروهای ازاد هستید اگر ازادیم چرا اموزش و پرورش ما را زیر سلطه خود برده و باید ائین نامه ها و بخشنامه های اموزش و پرورش را انجام دهیم چرا باید از سیستم یکپارچه سناد و بکفاو داناو... استفاده کنیم تو رو به مقدساتون یه فکری هم به حال ما بکنید ما چشم به امید دولت جدید بسته ایم مات هم همپای مدارس دولتی داریم کار می کنیم ما هم ادمیم

علی اکبر
|    | 1392/8/20 - 13:39 |     3     2    
پاسخ: باور کنید منم دقیقاً مثل شما هستم......... با ساعتی 3100 تومن دارم کار می کنم ... تابگم بالای چشمتون ابروی ...می گم شما رو به خیر و ما رو به سلامت......

ناشناس
|    | 1392/6/16 - 18:02 |     22     6     |
سلام توروخدا محدودیت ساعات تدریس معلمان شرکتی روحذف کنید

مریم
|    | 1392/6/16 - 14:16 |     116     4     |
استخدام مربیان زحمت کش پیش دبستانی در همین سال تحصیلی جدید...........
خواهشا یکی صدای مارو بشنوه


صدای فریاد
|    | 1392/6/15 - 01:13 |     124     4     |
وزیرسابق آقای حاج بابایی اگراشک چشم مربیان هیچ وقت خشک نمیشود تومسوولی، اگرمربیا همیشه درآه وفغان اند اگرفریادشان برآسمان میرود بدان تومسوولی . این نامهربانی تو ازچه بود؟..

پیشدبستانی
|    | 1392/6/14 - 22:26 |     141     7     |
ما مربیان هنوزهم باورنمیکنیم هنوزخیلی حقایق راهضم نمیکنیم نیروهاییکه جدیدا درآموزشپرورش استخدام شدند اینان خیلی خیلی بعداز ماهاآمدند اما استخدام شدند این نیروهاخیلی طول میکشدمثل ما ودارای تجارب ما شوند اما الان ...اینان بدون هیچ سابقه ،بدون هیچ زحمت ونگرانی وحتی بدون آزمون استخدام شدندبامدارک تحصیلی خیلی پایینتر از مامربیان وشایدهم اکثرا غیرمرتبط وبدون تجربهآخه کدامش رابگیم مابااینهمه سابقه ومدرک وتصویب مجلس و...چراهنوز سرگردانیم.به کدامین گناه تاوان میدهیم.
چرافقط استخدام ما معما شده، آخر چراما؟ چگونه است که بودجه وقتی بما میرسدتمام
میشود.؟ مگراستخدامهای اخیربودجه نیازنداشتند.
چراهمه چیزوقتی بما میرسدتمام میکشد ؟
دانشگاه فرهنگیان هم دایر شدکه جلوی استخدام ما گرفته شود خدایا ازکدامش بگیم؟
این انصاف نیست.آنهایی که بی زحمت استخدام شدند جای مارا گرفتند.
اینهمه انتظارودلهره برای معلمان وزحمتکشان واقعی این مرزوبوم شایسته نیست. . مسوولین محترم ،عزیزان ،بزرگواران، مافرزندان این مرزو بومیم گناه ماچیست؟ناامیدی حق ما نیست
.
صدای ناله های مربیان پیشدبستانی رابشنوید که عاجزانه درخواست کمک ویاری دارند
خدایا میرسدروزی که ماهم آرامش واقعی راحس کنیم ؟


ناشناس
|    | 1392/6/14 - 16:59 |     145     8     |
استخدام مربیان مظلوم پیش دبستانی....

بنده خدا
|    | 1392/6/13 - 10:25 |     26     1     |

40 نکته شگفت انگیز و جالب درمورد مردم ژاپن


1آیا میدانید که دانش آموزان ژاپنی به همراه معلمان خود هر روز مدرسه خود را به مدت 15 دقیقه تمیز میکنند ؟ که منجر می شود به ظهور نسل ژاپنی که فروتن و مشتاق پاکیزگی است .

2آیا میدانید هر شهروند ژاپنی که سگ دارد یک کیسه مخصوص مدفوع سگ با خود حمل میکند؟ بهداشت و اشتیاق به آن بخشی از اخلاق ژاپنی ها است.

3آیا میدانید که کارگر بهداشت در ژاپن مهندس بهداشتی نامیده می شود و میتواند حقوقی بین 5000 تا 8000 دلار در ماه طلب کند و یک پاک کن موضوع امتحان کتبی و شفاهی است ؟

4آیا می دانید که ژاپن هیچ منابع طبیعی ندارد و سالانه با صدها زلزله مواجه میشوند اما این جلوی آنها را برای تبدیل شدن به بزرگترین های اقتصاد جهان نگرفته ؟

5آیا میدانید هیروشیما بعد از افتادن بمب اتم در آن شهر فقط ده سال طول کشید تا به آنچه جنب و جوش اقتصادی قبل از افتادن بمب اتم در آن شهر بود باز گردد ؟

6آیا می دانید که ژاپن جلوگیری میکند از استفاده از تلفن همراه در قطارها، رستوران ها و اماکن سرپوشیده ؟

7آیا میدانید دانش آموزان ژاپنی از سال اول تا ششم ابتدایی باید اصول اخلاقی در برخورد با مردم را بیاموزند ؟

8آیا میدانید ژاپنی ها حتی اگر یکی از ثروتمندترین افراد جهان باشند باز هم هیچ خدمتکاری در خانه ندارند و پدر و مادر مسئول خانه و کودکان خود هستند ؟

9آیا میدانید از سال اول تا سوم مقدماتی هیچ نوع امتحانی وجود ندارد ؟ چون هدف از آموزش و پروش القای مفاهیم و ساختن شخصیت است و نه امتحان و اجبار .

10آیا میدانید اگر به یک رستوران در ژاپن بروید ، متوجه خواهید شد که مردم به اندازه ای که نیاز دارند غذا میخورند، بدون هیچ زباله و اصرافی ؟

11آیا میدانید که میزان تاخیر قطارها در ژاپن حدود 7 ثانیه در سال است ؟ آنها ارزش زمان را درک میکنند و در دقیقه و ثانیه وقت شناس هستند .

12آیا میدانید کودکان در مدرسه بعد از یک وعده غذایی دندانهای خود را مسواک میزنند و تمیز میکنند ؟ آنها از سنین پایین به حفظ سلامتی خود اهمیت میدهند .

13آیا میدانید دانش آموزان در ژاپن نیم ساعت طول میکشد تا وعده غذایی خود را تمام کنند به این دلیل که مطمئن شوند غذا به درستی هضم شده ؟ وقتی که درباره این نگرانی ها پرسیده میشود ، آنها میگویند که این دانش آموزان آینده ژاپن هستند !

14 ایا میدانید ژاپن بلاد کفر است

15 آیا می‌دانید در مدارس ژاپن به دانش‌آموزان نمره داده نمی شود و ارزیابی بصورت گروهی انجام می‌شود و گروه باید تلاش کند که همه در سطح خوبی قرار بگیرند؟

16 آیا می‌دانید که کودکان هنگام نشستن روی صندلی اتوبوس یا قطار ابتدا کفش خود را در می آورند و بدون کمک مادر روی صندلی می نشینند؟

17 آیا می‌دانید بوسیدن و دست دادن در ژاپن مرسوم نیست و حتی مادران فرزندان خود را نمی‌بوسند؟

18 آیا می‌دانید بن‌مایه‌ی قدرت اقتصادی ژاپن را زنان ژاپن می‌سازند؟

19 آیا می‌دانید ژاپنی‌ها اصلاً پس‌انداز نمی‌کنند؟

20 آیا می‌دانید تورم در ژاپن منفی است؟

21 آیا می‌دانید حقوق یک معلم در ژاپن حداقل 7000 دلار در ماه است؟

22 آیا می‌دانید از کار مردن در ژاپن افتخار است؟

23 آیا می‌دانید کارمند ژاپنی برای رضایت مشتری حتی حاضر است خانواده‌ی خود را فدا کند؟

24 آیا می‌دانید شکست در کار برای یک مدیر ژاپنی برابر مرگ است؟

25 آیا می‌دانید کارمندان ژاپنی روزی یکساعت در محل کار ورزش دسته‌جمعی می‌کنند؟

26 آیا می‌دانید هر ژاپنی در هر شغلی که باشد به آن افتخار می کند؟

27 آیا می‌دانید ژاپنی‌ها پایبند دیانت خاصی نیستند و به همه‌ی ادیان احترام می‌گذارند؟

28 آیا می‌دانید مربیان و معلمان تمام کودکان ژاپنی خانم هستند و حتی از مادرانشان دلسوزترند؟

29 آیا می‌دانید هنگامی که مدارس تعطیل می‌شوند دانش‌آموزان گریه می‌کنند؟

30 آیا می‌دانید در ژاپن خانم‌ها بعد از ازدواج عموماً کار نمی‌کنند؟

31 آیا می‌دانید در ژاپن خانم ها عمدتاً تحصیلات عالی و بیشتر از نوع اقتصاد خانواده دارند؟

32 آیا می‌دانید مردان حقوق خود را یکجا به همسران خود می دهند و از آن‌ها پول تو جیبی می‌گیرند؟

33 آیا می‌دانید در شرکت‌های بزرگ هیچ کارمندی تلفن خارج از کسب و کار ندارد؟

34 آیا می‌دانید کارمندان ژاپنی اضافه کار نمی‌گیرند و متعهد هستند تا هر ساعتی لازم باشد در شرکت بمانند تا کار روزانه‌ی خود را تمام کنند؟

35 آیا می دانید آقایان هر ساعتی از شب بخانه برگردند اولین پرسشی که از همسر خود می شنوند اینست: آیا شام خورده‌ای؟

36 آیا می‌دانید در ژاپن برای انجام هر کاری دستورالعمل و برنامه‌ی از پیش تعیین شده وجود دارد، حتی تعمیر جدول یک باغچه‌ی کوچک کنار پیاده رو با نقشه و برنامه انجام می شود؟

37 آیا می‌دانید در ژاپن نظافت عمومی حرف اول را می زند؟

38 آیا می‌دانید در ژاپن هرچه از لوازم منزل که استفاده نشود را به زباله‌دانی می‌سپارند؟

39 آیا می‌دانید در ژاپن خانه‌ی ویلایی تقریباً وجود ندارد؟

40 آیا می‌دانید در ژاپن مردم اگر باغچه‌ی کوچک داشته باشند در آن ترب می‌کارند و اگر بزرگتر باشد برنج؟



ناشناس
|    | 1392/6/12 - 08:28 |     4     6     |
سلام همکارگرامی چرا فکرمی کنید استان زیر سوال است خبر شما درباره کسب مقام اول استانی است نه کشوری. آموزش وپرورش با داشتن این تعداد نیرو و دانش اموززیاد چیز قابل ملاحظه ای نیست. خبر این بود:
139263 یکشنبه: کسب رتبه اول ستاد اقامه نماز اداره کل آموزش وپرورش استان زنجان در بین دستگاههای اجرایی استان .دستگاههای اجرایی مثل بهداشت،امورآب،بهزیستی،اداره پست،محیط زیست و . . .
نمی گوییم و نگفتیم شما پرورشی ها کارندارین این همه طرح ها و برنامه ها و پرکردن فرمها و داوری و مسابقات فصلی و . . .
سوال من اینه ما معلمین برای مثال دوره ابتدایی صبح 75تا125بچه ها را کلاس می بریم 10تا15 دقیقه هم زنگ تفریح است پنجشنبه ها هم شما نمی آیید پس کی با بچه ها پرورشی کار میکنید؟
درمتوسطه اول و دوم هم اداره کل بخشنامه کرده خروج دانش آموز با نظر دبیران باشد دوساعت درس پرورشی را هم دبیران تدریس می کنند واقعا انصاف کنید تمام این موقع که بچه ها کلاس هستند شما مشغول چه کاری هستید. کسی مخالف پرورشی نیست ولی قبول کنین پرورشی هم مثل کار آموزگاران و دبیران باید ساعت داشته باشد.همه تلاش می کنن برن پرورشی قبول کنین کارش فصلی و خیلی راحتر از کارمعلمین است. اگه پرورشی دو هفته مدرسه نیاد البته معاونین پرورشی چنین کاری می کنن فکر می کنید چه اتفاقی در مدرسه می افتد.
پس ببینید لازم است شما حداقل هفته ای 5 ساعت پنجشنبه ها مدرسه بیایید و مستقیما با تمام دانش آموزان کارکنید.
ولی انصافا به سایراستانها نگاه کنین ببینین چقدرمسابقات جشنواره های خلاقانه چقدرمقام دررشته های پرورشی دارند.خداشاهده غرض ورزی نیست میخوام بگم یه فضای خالی برای نمازخانه بود وبچه های شهرستانها موقع اذان یاکارهای فرهنگی آنجا می رفتند آنجا را کردن کلاس ششم. بازهم می گم مخالف تحول بنیادین نیستم ولی اشغال فضای نمازخانه بازهم کار پرورشی ها راحت کرده. الان 99 درصدمدارس استان زنجان نمازخانه ندارند
یک نظرسنجی کنید دانش آموزان رغبت به دبیران دارند یا مربیان پرورشی.باید بردل دانش اموزنفوذ کرد و با عمل خود آنها را هدایت کرد.

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 23:30 |     232     9     |
استخدام مربیان پیش دبستانی مدارس دولتی که سالیان سال همپای معلمان رسمی برای کودکان زحمت میکشند و مورد بی مهری آقای حاجی بابایی واقع شدند..

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 23:23 |     64     2     |
1حذف مجتمع های روستایی.2 تغییر ابلاغ معاونان واحد های اموزشی مدیران سابق مدارس به مدیر 3 پرداخت اضافه کاری معاونان و مدیران اموزشی واریز سرانه مدراری

مم
|    | 1392/6/11 - 22:11 |     240     8     |
استخدام مربیان پیشدبستانی

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 17:22 |     2     2     |
از وزیر محترم تقاضا داریم درطی این چهارسال ایند با برنامه ریزی مناطق استان زنجان را با بکارگیری نیروهای بومی، بومی سازی کنید نمیدانید بچه های ما چه ضربه ای از این نیروها که حتی برخی روزانه بیش از 100 تا 200 کیلومتر رفت وآمد می کننددیده اندحتی درمناطق نیروی بومی همان رشته ها زیاد است ولی با مخالفت مدیرکل و روسا جایگزین نمی شوند این کار باید با حوصله در فرایند چندین ساله حل شود درحالی که علی رغم گذشت این چهارسال فقط درصورت ناچاری تن به بکارگیری نیروی بومی داده اند

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 17:17 |     6     0     |
آقای وزیر اطلاع دارند پول کتاب هنرجویان هنرستان ها چندین برابر دبیرستانهاست 2 تا 3 برابر.
با این روش جذب هنرجو مشکل است حتی 1000تومان درمناطق محروم دانش اموز را از این رشته ها علی رغم علاقه مندی فراری می دهد

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 10:30 |     7     4     |
چرا استانمان را زیر سوال میبرید مگر همین استان زنجان نبود که در کشوری امسال مقام اول ستاد اقامه نماز را کسب نمود. انصاف را رعایت کنید نگویید پرورشی ضعیف است و...

ناشناس
|    | 1392/6/11 - 07:49 |     5     0     |
وزیر جدید نکات مثبت وزاری قبلی را از حرف تا عمل داشته باشد ونداشتن نقایص وزاری قبلی .به محتوای اموزشی وروز کردن سیستم ادری وپرسنلی با کشورهای پیشرفته اهتمام ورزد.کرامت ومنزلت معلمان را به لحاظ شخصیتیمعیشتی ارتقادهد .عملا به سوگندی که یاد کردپایبند باشد .خانه تکانی اساسی در اموزش وپرورش الزامی است.سن معلمان پیر وفرسوده شده استفاده از نیروهای تیز هوش وجوان برای ورود به این دستگاه زیر بنایی .با ایجاد انگیزه های رفاهی ومالی ممکن خواهد بود.از تجارب بازنشستگان در مدارس استفاده شود واز انان حمایت مالی ودرمانی شود .از شعار زدگی پرهیز کند وبه قولی که میدهد عمل کند.وعده سبد کالا معلمان را تحقیر ومسخره کرد .یک سال کارت پارسیان خالی دادند و بدون مبلغی دران باشد .این بی حرمتی وبر ای معلمان زشت نیست.کلاسها ی ضمن خدمت در طول سال مفید است.استفاده از یافته های اموزش وپرورش پیشر فته سایر کشوره به شرطی که با ارزش ایران اسلامی منافات نداشته باشد لازم به نظر میرسد.در حال حاض باز نشستگان طبق قانون خدمات کشوری مطالباتی دارند. رتبه عالی وخبره فوق العدهشغلدر نظام پرداخت دستمزد به عواملی چون میزان تحصیلات وسابقه خدمت اهمیت داده شود از پیام نور که از وقت استراحت وبا هزینه خود مدرک گرفتن سخت است .به این امر اهمیت داده شود .سابقه خدمت هم مهم است .متاسفانه این 2 فاکتور مهم در سنوات اخیر مورد توجه قرار نگرفته که هیج بلکه معکوس هم عمل شده .بطوری که معلمانی که بازنشست میشوند یا شده انددر حقوقشان شکاف زیادی وجود دارد.از نمایندگان صنفی معلمان برای انتقال خواسته هایشان به دولت بهره گیرد .کار امور اموزش پرورش را به اهلش بسپارد از کف تا راس.ودغدغه معیشتی معلمان را با وضع قانون جدیدی که کارشناسان زبده ان را مدون کنند وضع نمایند تا برای همیشه در این دولت این اشکالات رفع .واز وضعیت موجود به سمت وضع مطلوب حرکت کنیم . اموزش وپرورشی با کادر ی با نشاطپویا عاشق به کار به لحاظ مالی وعلم غنیبسازیم.جون کار معلم از جنس کار با جامدات نیست بقالی نقاشی نانواییبلکه معلم با روح ومغز وموجود زنده کار میکند اشتباه در کارش ضربه سنگینی به سرمایه کشور میزند.خشت اول گر نهد معمار کج تا ثریا میرود دیوار کج .امید به دولت خیلی زیاذ است .وزرا با تجربه وفرهیخته به نظر من کسانی هستند که در شرایط بحرانی کار کردن را بلدند واز انسجام وهماهنگی ومشورت برخوردارند و به تسهیل کار مردم واقفند.ومنافع خود را فدای منفعت کشور ومردم خواهند کرد.

ناشناس
|    | 1392/6/10 - 22:48 |     8     4     |
آقای فانی لطفا یه تنفسی به معلمان استان زنجان بدین. نیروی تازه نفس باسواد و توانمند که بتونه آرامشی به معلمان بدهد . متشکریم

ناشناس
|    | 1392/6/10 - 22:38 |     2     4     |
اگه ظاهر سایت های استانها را با هم مقایسه کنین. می فهمیم چه استان ضعیفی در اجرای برنامه های آموزشی وپ رورشی نسبت به سایر استانها داریم.
زنجان کار ضعیف، ادعا عالی. تورا خدا فردا واسه ما درد سر درست نکنی

ناشناس
|    | 1392/6/10 - 22:34 |     1     3     |
سلام همکارما طوری نوشته انگار از یه جای دیگه اومده. وضعیت زنجان قارشمیشه زیاد طول میکشه درمان بشه. شما مدرک گرفتین راست می گی همین هزینه را زمین می خریدی دهها میلیون ارزش داشت. بدون این مدیرکل کل مساله پاک کنه نه حل کن. سالی در هرمنطقه دو نفر را تغییر مقطع میداد الان هشت نفربودین. مقداری فشار برمدیرکل جدید کم میشد. ولی تودلت نفرین نکن شاید برخی ها در این چهارسال مخفیانه تبدیل شده.از این جور کارها پیش میاد.برای هرکدام یه بهانهای دارند پرس و جو نکن.خدا بهمرات

ناشناس
|    | 1392/6/10 - 22:27 |     4     3     |
دوست ما نوشته اند شایسته سالاری:
ببین تواستان ما زنجان چه خبره، چهار سال است که ما شاهد حق کشی و عدم اصلاح ساختارنیروی انسانی مدارس هستیم.
لطفا مدیران کل از بین نیروهایی که دارای مدارک تحصیلی بالاتر از لیسانس هستند انتخاب شوند.چرا که حداقل فکر باز ومتفکرانه به مسائل نگاه می کنند.
تواین استان کسی کارکنه یانکنه فرق نداره فقط باید پارتی داشته باشی.
به راحتی نیروها را کنار می گذارند آشنایان را جایگزین می کنن یا دنبال فرصتی هستند یه نفر انتقال بره سریعا دوست و فامیل جایگزین بشه. پس برای چه ما درس خوندیم مدرک گرفتیم لااقل بخشنامه می کردی ما می رفتیم مسافرکشی یا بنگاهداری یاآژنس و . . .
شش ساله مدرک گرفتیم درمتوسطه کارمیکنیم دقیقا نمیدونیم نیروی کدام مقطع هستیم. اگه نیاز نیشست چرا اینجا کارمی کنیم اگه هست چرا هرسال به میگن بیایین فلان مقطع کارکنین.
آقای نظری خود شما میدونین چندساله مارا پیچوندین حداقل به حال 10 درصد از ماها می رسیدی تا مدیرکل بعد بتونه چنددرصدی را اون حل کنه.
جلوی برخی از مدیران را باید در قیامت گرفت. میبینیم دوستان و فامیلان در شهر با یه ابلاغ صوری کار می کنن ما باید با مدرک تخصصی در هما رشته باید درکیلومترها دورتر کارکنیم. خطرکنیم. گرچه سابقه ما بالاتر از اونهاست.
این گلایه نیست حقه، میگن حق گرفتنیه ماچطوربگیریم به که شکایت کنیم.البته دیگر فرصتی برای این مدیرکل نیست.
باورکنین 6 3 3 نبود اینها حرفی برای گفتن نداشتن. میگم چرا فلانی با کمترین سابقه در فلان رشته درس میده من را قبول نمی کنین . میدونی چی می گن فلانی را مدیرگرفته.برای تو درخواست بدن توراهم برداریم.میگم پارتی من شما بشین آقای مدیر. میگه دست من نیست.
آیا روزی میشه مدیرکلی بیاد براساس امتیاز و تخصص ما را درمقاطع سازماندهی کنه. دیگه غیربومی دوست روسا تو مناطق محروم جای ما را نگیرند بومی گرایی در این استان فقط در جابجایی نیرو درمناطق خلاصه شده نه سازماندهی
سحر نزدیک است

محمود
|    | 1392/6/10 - 20:16 |     5     0     |
واریز نمودن سرانه مدارس شبانه روزی که در سال گذشته عملا درمناطق محروم باعث ترک تحصیل دانش آموزان کم بضاعت این مناطق گردید. گرچه خیلی ها دیدند و شنیدند به روی خودشان نیاوردند

ناشناس
|    | 1392/6/10 - 12:27 |     12     0     |
با سلام خواهشمند است شایسته سالاری را رعایت نمائید از این همه تبعیض خسته شدیم .

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 23:33 |     54     2     |
آقای فانی خواهشا این مجتمع های شهری را حذف کند. مدیران مجتمع شهری بسیار قلدرانه عمل میکنند ودر همه کارها دخالت میکنند وزیر مجموعه خود را عاصی کرده اند. این طرح در مناطق شهری هیچ فایده ای به جز ایجاد هزینه برای آموزش وپرورش ندارد. میگید نه یک نظر سنجی از معاون آموزگارام وعوامل زیر مجموعه مجتمع داشته باشید.

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 23:29 |     26     0     |
یعنی چه که مدارس را کردند دوره ای.؟ همون ابتدایی قدیم خیلی خوب بود بدون پایه ششم. این پایه ششم را برگردونید به راهنمایی. گناه ما چیه دو بچه ابتدایی داریم باید از هم جدا برند مدرسه. اون هم شیفت چرخشی. واقعا که این حاجی بابایی شورش را درآورده.

ر.الف
|    | 1392/6/9 - 15:45 |     68     1     |
باسلام .ای کاش میشد که دولت جدید بارعایت اعتدال وعدالت برای استخدام مربیان پیش دبستانی تدبیری می اندیشید$ماهنوز به استخدام بدون محدودیت در ا.پ امیدواریم.خدایا تو امیدمان را نامید نکن .الهی امین

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 00:50 |     107     1     |
اگر بازنشستگی پیش از موعد را اجرا کنید لطف بزرگی در حق مربیان پیش دبستانی و شرکتی و...خواهد شد. لا اقل آنها استخدام میشوند. ثواب هم داره.

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 00:47 |     54     0     |
احیای بازنشستگی پیش از موعد با سنوات ارفاقی. معلم بعد از 25 سال دیگه می افته تو دست انداز. لااقل برای خانم ها این قانون تصویب شود.

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 00:45 |     35     2     |
حذف پایه ششم. الان در مدارس ابتدایی به خاطر این پایه با کمبود نیمکت مواجه شدیم. من مدیر طول تابستان باید برای چند تا نیمکت ناقابل راه اداره را گز کنم. آیا بشه آیا نشه.

ناشناس
|    | 1392/6/9 - 00:42 |     15     0     |
سامان دادن به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان. در نظر گرفتن سختی کار برای کادر آموزشی و اجرایی مقطع ابتدایی. حذف طرح های بیخود ووقت گیری مثل طرح جابر و طرح سباح و.....

ناشناس
|    | 1392/6/8 - 18:17 |     73     5     |
با سلام . اولویت اول وزیر استخدام مربیان پیش دبستانی باشد . الان بیش از 9ماه از تصویب تعیین تکلیف ما گذشته اما هیچ اقدامی در این مورد صورت نگرفته است . آقای حاجی بابایی قول داده بودند امسال آزمون را برگزار کنن ولی این کار را نکردند و دست ما را در پوست گردو گذاشتند و بجای ما ، راننده سرایدار خدماتی جذب کرد .

ناشناس
|    | 1392/6/8 - 17:00 |     3     3     |
احیای تخصص گرایی در مدارس: میدانید چند درصد از معلمان وعوامل مدیریتی مدارس دارای تخصص هستند.حلقه مفقوده استان زنجان درچندسال اخیر بکارگیری معلمان و عوامل غیرمتخصص در رشته های گوناگون است.مخصوصا در دوره ابتدایی و راهنمایی.
آقای مدیرکل محترم پرکردن کلاس بدون تخصص خیانت است.به امورات زیردستان رسیدگی نمایید نمی توانند پیام خود را مخصوصا در مناطق به شما برسانند.
نمونه اش چند درصد از مدیران،معاونان سرپرستان هنرستانهای شما تخصص فنی دارند و شما چند درصد را در این چهارسال اصلاح کرده اید.آیا رشته معارف را می توان مدیرهنرستان کرد واز دانش آموزان انتظار رفتن وجذب درهنرستانها نمود.
آیا مدرک گرفتن شما مثل مدیرکل شدن اینقدر راحت بود ولی درمناطق زحمت کشیده اند کمی به تخصص آنها بپرداز. گرچه معاون نیروی انسانی شما میتواند موارد را در فرصت کم پیگیری نماید چرا از او نمی خواهی

por dard
|    | 1392/6/8 - 14:17 |     10     0     |
یه قکری به حال صندوق ذخیره فرهنکیان بکنه مدیران تالایق و ........


محمود عباس زاده
|    | 1392/6/6 - 21:50 |     7     3     |
بهترین کارش حذف مدیران امل و عقب افتاده و البته عقدهایی متحجر از مناطق بعنوان مدیران آموزش و پرورش است . هر چه بدبختی داریم از همین هاست . اینها پوست ما کنده اند . اگر سری به شهریار بزنید می بینید چه خبر است . این آدم به اصطلاح مدیر منطقه ، دفتر ش شده زندان هارون . هر کس که از اتاقش بر می گردد اگر زن باشد گریه می کند اگر مرد باشد ف خشمگین است.من مانده ام این آدم چه جور مدیری است . همش می گوید من. ما مسئول گزینش داریم و لی این همه را خودش گزینش می کند . مدیرانی را برای مدارس انتخاب می کند که فقط چشم بلد باشند . ببینید ما به کجا خواهیم رسید اگر این وضع تغییر نکند؟

ناشناس
|    | 1392/6/6 - 21:18 |     29     21     |
رشته دکتری در دانشکاه فرهنگیان لحاظ گردد.

ناشناس
|    | 1392/6/6 - 21:17 |     55     0     |
احیای دوباره بازنشستگی پیش از موعد با سنوات ارفاقی

ناشناس
|    | 1392/6/6 - 14:46 |     29     5     |
به داد ما فوق لیسانس ها برسید که حقوقمان در مقایسه با همکاران کم سابقه و مدرک پایین تر از خودمان تفاوتی ندارد.

نسیم
|    | 1392/6/6 - 13:21 |     22     1     |
دبیر علوم اجتماعی مدرسه راهنمایی
1 ایجاد عدالت در پرداختها بین شهر وروستا امروز برای سرویس مدرسه در روستا صحبت کردیم برای دو روز در این مدرسه 90 هزار تومن می گیرد وبرای دوروز در مدرسه روستای دیگر 80 هزار تومن روی هم ماهانه 170 هزار تومن ایا این انصاف است
2 حذف مجتمع روستایی
3 عدالت در سازماندهی وتکیه بر شایستگی نه باند بازی

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 23:47 |     2     0     |
اگه دیدین مدیرکلی یا رئیسی درجلسات شاخصهای را زیاد می گه یه ریگی در کفشش هست. چون درعمل کار برآید نه سخن گفتن.
دربرخی کشورها به مدارس می ری میگن نمی تونی تشخیص بدی مدیر کیه. همه را معلم احساس می کنی . ولی اینجا صندلی بلند و تشریفاتی گل و بلبل خبر میده .خبر نیست که فلان مدرسه سرویس بهداشتی نداره دانش آموز باید بره خونه خود برگرده. مدیرکل یک طرف پازله بایدهمه باهم هماهنگ باشند.یادمه 20 سال پیش پیش مدیرکلی از مشکلات مدرسه درددل کردم. بسیاری از لوازم و تجهیزات اتاق خود را برای ما فرستاد. غذای او باورکنین جوجه کباب نبود.به مدرسه دور افتاده ای می رفت قبل از پرسش از دانش اموزان از معلم درخصوص وضعیت زندگی و امرارومعاش ونحوه برخورد اهالی البته محرمانه پرس و جو می گرد برای اهالی ما را اینقدر تعریف کرد که اهالی ما را از دوستان مدیر کل حساب آوردند و خیلی احترام حاکم بودم ما و همکاران جهادی تلاش می کردیم موقع خداحافظی اهالی دنبال ما گریه می کردند. معنی منزلت را می فهمیدم چون اولین سال خدمتم بود . الی

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 23:33 |     2     8     |
این جمله شما جالب بود مگه قبل از آقای نظری بهتر از الان بوده. واقعا پاداش های مرخصی؛مناطق محروم،کارانه، بن ها، پاداش 176 ساعت فعالیت تعاونی ها و . . . یادتان نمی آید . ببخشید شما زوج فرهنگی هستید نیازی نداری ما باید بعد از کلاس شما را با رانندگی به محلتان برسانیم و با شغل دوم رانندگی امرار و معاش کنیم.
درست حرف شما را برخی از دوستان ما که چند روزی مدرسه میان و چند صد تومانی بیشتر می گیرن همین حرف را می زنن.
الان تومنطقه ما حدود 80نفر معلوم نیست با کدام کار حقوق می گیرندبیایید نیروها را مدرسه به مدرسه برسی کنید تقصیر مدیرکل نیست توان زیادی می خواهد و نیروی کارآزموده در مناطق.
البته رضایت با انتقاد تفاوت داردما هم راضی هستیم و خدارا شکر می کنیم ولی به وضع موجود جابه جایی شدید نیروها تخریب نیروهای تلاش گر و خوش فکرو . . انتقاد داریم.با جوک گفتن کار درست نمیشه باید نیروها را دعوت کرد نه فراری. التماس دعا

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 23:22 |     2     1     |
سلام و عرض ادب: شما چرا غرض ورزی فرض کردین. مطالبی که همکارمامطرح کرده پیشنهادات سازنده ایست. کاش این موضوعات خاص مخصوص استان زنجان دراختیار شورای تحقیقات قرار می گرفت و خود مدیرکلها مجری این برنامه باشند ببینندمیزان رضایت مندی درچه حد است البته من قبول ندارم مدیرکل به همه سری بزند ولی لااقل بسیاری از خواسته ها را به راحتی می تواند حل کند. درست است کمیته انتخاب مدیر در مناطق است ولی برخی روسااعمال نظر شخصی می کنندالان چند درصد از مدیران مدارس خصوصا هنرستان ها که تاکید و بخشنامه وزیر محترم مبنی براینکه فنی باشند هست.ولی روسا اجرا نمی کنن یعنی قانون را دور می زنند. بالاخره اینها با یه روزی حل بشن.چند درصد نیروها بدون اینکه یه دقیقه کارکنند پیش چشم من و شما دوست گرامی پرسه می زنند و حقوق بیت المال می گیرند.پس هرکه مدیر شد برادرخواهرپسرعموها دختردایی ها و هم ولایتی ها . . . همه با ید پست بگیرند. قبول دارم روسا اختیار دارند ولی شایسته سالاری چه. مدیرکل گرچه تلاش شبانه روزی کرده ولی باورکنین چند درصد از درخواست مناطق عمل کرده به تصمیمات ادارات مناطق احترام گذاشته. تک محوری جواب نمی دهد.
روسا برای تخریب برخی نیروها و مخالفین که در حیطه آموزش وپرورش نقد می کنند ببینین برای نابودی او چه شفارش هایی به زیر دستان می کنند.
قبول دارم 10 تا30 درصد رضایت دارم ولی باید به شکاف تصمیمات توجه داشت.
ما الان 26 سال سابقه داریم و راحت کارمی کنیم و کاری به اقدامات نداریم ولی می بینیم چه انتقادات سازنده ای و چه تخریب هایی و چه مشکلاتی برای معلمان ایجاد میشه.
از شما همکار خواهش می کنم بیست سال که در آ موزش وپرورش کارکردید و تخربه دارید برای رشد این مجموعه پیشنهاد بدهید.
دوست ما گفته ساماندهی معاونان اجرایی: قبول دارم استانهای هم جوار آزمون دادن ولی می خوام بگم پاک کردن مساله حل مساله نیست باید تلاش کرد دل به طوفان زد تا عدالت در آ موزش وپرورش احیا شود. البته قبول دارم نباید تندی کرد. ولی باید حرکت کرد تا حداقل به اهداف معنوی اسناد بالا دستی رسید.
نظر من اینه که روسا مناطق خوبند و رعایا به ملوک دین سرور خود هستند شاید مدیرکل این کارها را به آنها تحمیل می کند بسیاری از کارهای خوب را ما دیدیم و پیشنهاد دادیم که کار و ساماندهی آموزشی مدارس است ولی روسا می گویند دست ما بسته است.
به امید آنکه شما همکار عزیز ما را راهنمایی بفرمایید. باورکنین با چند تا شاخص که روی آنها زوم بشه تا نتیجه بگیریم و به همه به افتخار ابلاغ کنیم نتیجه نمی دهد باید همه دانش آموزانو توان استان را کلی دید مدارس را مناطق را استان را یکسان بالاکشید. . . . .

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 21:31 |     11     3     |
آقا یا خانمی که درباره ی مدیر کل استان زنجان مطلب مینویسید بنده وهمسرم با سابقه 20 سال به بالا در یکی از مناطق همین استان خدمت میکنیم احساسی که شما نسبت به ایشان را دارید نداریم. مگه قبل از آقای نظری بهتر از الان بوده اتفاقا ما که هم از ایشان وهم از مدیر اداره خود وکارکنان آن راضی هستیم. فکر نکنید ما ذینفع هستیم واینگونه مینویسیم نخیر . من فکر میکنم شما بیشتر نسبت به ایشان غرض ورزی دارید.

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 18:33 |     5     21     |
سلام : اولویت تغییر سریع مدیران کل و مدیران کل جدید از طریق همین سایت با نظر معلمان انتخاب بشن با مدرک جامعه شناسی که از زیر و بم جامعه باخبر باشند.
مدیرکل زنجان یک نیروی کاملا سیاسی و موقعیت شناس است و نسبت به مدیران قبلی خود ترسو می باشد
این باعث شده در جذب نیروهای اداره کل به جای شایسته سالاری آشنابازی را در پیش بگیرد و درمناطق نیز نیروهایی را به کار گرفته که ظرفیت و جذبه لازم را ندارندنسبت به انتقادات تند و دورو برخورد می کنند که زیر دستان در تصمیم گیری های آموزشی ضرر می کنند.
خواهشی که دارم بررسی نمایید در استان ما فامیل های روسا و دوستانشان چند درصد تشویقی ها را غصب گرده اند چه تعداد از معلمان توانمند گمنام مانده اند. وضعیت آموزشی ما را با سایر استانها مقایسه کنید رضایت مندی معلمان این استان با سایر استانها و . . . .
ایشان فضای رشد و ترقی معلمان را بسته. قوانین را یا اجرا نمی کند یا روسای مناطق ایشان را دور می زنند. مثال نحوه ساماندهی معاونان اجرایی و فناوری که دستورالعمل فاوا است تمام استانها با آزمون اجرا کردندولی زنجان به خاطر اینکه آشنایان در این پست هستند اجرا نمی کنند
به ادارت سری بزنید چه تعداد از نیروهای توانمند اداری جابجا و از دست اینها فرار کرده اند هرروز تغییر نیرو و فکر فرار در کارکنان هست. چراکه سطح کارشناسی با فکر روسا بسیار تفاوت دارد
فامیل در مجلس داشتن خوب است ولی هژمونی برای قدرت نباشد.
دراداره کل زنجان بازرسی تقریبا تعطیل است و منتظرند به جای حمایت از معلم یه جایی پایشان بلرزد تا بتونن حسابی از شرمندگی در بیان.اگه نیروهای حراستی استان نباشند باورکنین پدر معلمان تا حالا در اومده بود چرا که بیشتر به حق و حامی معلمان هستند گرچه در برخی مناطق ضعیف هستند
تحقیقی صورت نگرفته چه تعداد از نیروها از اداره وتصمیم گیری ها خارج شده اند و چه ظرفیتی داشته اند و برای چه رفته اند اشخاصی در مناطق دانشجوی دکتر بودنداز اداره رفته اند و کسی جایگزین شده که توانمندی نه حوصله لازم را ندارد توان کارشناسی مناطق ارزیابی می شه ولی برای ماندگاری نیروها فکری نمی شه. نه به لحاظ مالی بلکه فکریو حمایتی.
خواهشا و صداقتا فامیل ها سببی و نسبی و آشنایان روسا را همه می شناسند محرمانه بررسی کنیدچه تعداد از اینها معلم هستند و خاک تخته را می خورندهمگی در پستهای اجرایی هستند و حنجره سالم. سوابقشان بررسی شود در چه گروه سنی و سابقه خدمت قرار دارند تخصص شغلی شان چیست.
گفته بودید مدیران کل قبلی: قبلی ها هرسه ماه حداقل یه سری به معلمان می زدند این مدیر جندبار در مناطق معلمان را ملاقات کرده. مناطقی شاید چهارسال یکبار ایشان را ندیده اند.
کاش مناطق را به صورت قطبی به شش استان همجوار می دادند و بعد از چند سال از مدیریت استان از بسته بودن خارج می شد و دوباره احیا می شد تا نقاط ضعف آن کاملا رفع می شد و تفکرات جدیدی جایگزین می شد
شنیده شده در منطقه ای به خاطر یک اشتباه که میتونستند محرمانه توبیخ و ارشاد کنند او رابه روستای دیگر جابجا کرده اند و بومی بودن او باعث شده شایعاتی در محل سکونت او بوجود آیدو فشار روحی بر او بیاید و بر اثر این فشار سکته کندمی گن اداره کل پیگیر این قضیه هست خدا کند که این موضوع دروغ باشد که جای بسی تاسف است
گفتین مدیران کل قبلی: خدا شاهده آقای بابالو به مناطق سفرمی کردن و به سوالات معلمان پاسخ می دادند اگه وقت نمی شد پاسخ سوالات را به نام فردارسال می گردند
خدا شاهده این مطالب از سر عقده و تخریب نیست می خوام بگم ظرفیت استان ما خیلی بالاست با حلوا حلوا دهن شیرین نمی شه . وقتی اومدن گفتن جناب آقای فلانی توتخصص و توانمندی این شغل را داری خواهش می کنم قبول کن تو زحمت کشیدی مدرک گرفتی بی خوابی کشیدی پول خرج کردی خطر کردی و . . . اون موقع آموزش وپرورش استان مادرست میشه نه اینکه یک دفعه با خبر بشی فلانی مدیر یا معاون شده یا اصلا مدرک و تخصص نداره با مدیرآشناست اومده شده ریسس تو . توزحمت می کش درس می دی تلاش می کنی ولی کار بهت نمی چسبه. البته دیگه دیر شده انشاالله مدیرکل جدید بتونه یه فضایی برای ارتقا فرهنگیان استان ایجاد کنه وقتی یه نفر ریس یا مدیر شد همه بگن حقشه.
کسی زحمت کشیده مدرکی تخصصی گرفته سالی یکبار هم شده از تخصص او استفاده بشه
الان باورکنین برای دوره های ضمن خدمت و مدرسی دوره ها که در رتبه بندی امتیاز داره با کدام معلمانی مشورت شده جلسه گذاشته شده تا روح آنها هم تسلی پیداکنه . اونهایی که انتخاب شدن البته برخی ها: چه نسبت و آشنایی با روسای محترم دارن چه امتیازایی برای خود دست و پا کردن.
باورکنین اگه ادامه بدم ساعتها می توانم دردل کنم ازخداوند برای رشد و اعتلای علم و تقوای استان استمداد می طلبیم


ر.ز
|    | 1392/6/5 - 16:02 |     47     4     |
ازسرپرست محترم آموزش وپرورش جناب آقای فانی خواهش میکنیم که هرچه زودتر تکلیف مربیان پیش دبستانی رامشخص کنندتا انها باآرامش وامنیت شغلی به سرکلاس درس بروند وبه فرزندان این سرزمین کهن درس ایمان شجاعت و ایثاروازخود گذشت وعشق اد بدهند.
باتشکر فراوان مربیان کشورعزیزم ایرانمازندران

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 15:18 |     7     0     |
بنده جانباز 34درصد اعصاب وروان هستم و20 سال شاغل در اموزش وپرورش بودم ودر سال 80 کار افتاد ه کلی شدم باکلی کاهش حقوق والان بازنشسته کامل شدم بعد از 10 سال 30 سالم پر شدباز هم کاهش حقوق داشتم در صورتیی که اگر توان کار داشتم حقوق بازنشستگی بالاتر بود من الان 350هزار تومان بعلت کار افتادگی کلی کا هش حقو ق دارم .ایا بنیاد نبایستی به امثال من حقوق پرداخت کندخواهشمندم این مشکل معلمان حالت اشتغال وکاهش حقوق انان را یا اموزش وپرورش یا بنیادحل نماییند.معلم جانباز بازنشسته به امید دولت تدبیروامید.

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 13:02 |     54     2     |
با سلام . آقای فانی لطفا اولویت اول کاریتان تعیین تکلیف مربیان پیش دبستانی باشد .

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 12:57 |     23     0     |
با سلام حقوق معلمان نسبت به تورم خیلی پایین است اگر در 8 سال اخیر امار تورم بانک مرا باامار افزایش حقکزی روق مقایسه کنیم حدد45درصد در 8 سال باافزایش حقوق اختلاف دارد برای بازنشستگان این شکاف بیشتر است به امید رفع تحریم وبرگشت وضع مردم ومعلمان به ووضع مطلوب وعادلانه خدایا کمک کن .

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 11:44 |     39     2     |
حذف پایه ششم که مدارس ابتدایی را با مشکلات فراوانی روبرو کرده است. کاهش تراکم کلاس ها بخصوص در مقطع ابتدایی. آخه معلم بدبخت در یک کلاس 35 یا 36 نفری اون هم پسرانه و ابتدایی بیشتر باید مبصر باشه تا معلم.

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 11:41 |     21     0     |
شفاف سازی عملکرد صندوق ذخیره فرهنگیان

ناشناس
|    | 1392/6/5 - 11:33 |     15     1     |
یک معلم خوب میتونه مدبر خوبی باشه نه اینکه هر معلمی بتونه مدیر یا معاون خوبی باشه . وقتی یک معلم خانمی با دیدن یک آقا زبونش میگیره ونمیخواد باهاش بحث کنه چطور میتونه در پست مدیر یا معاون که باید دائم در اداره ای که همه آقا هستند بره وبیاد و نیاز های مدرسه را تامین کنه. در ضمن مدارس دولتی اونقدر کمبود دارند نمونش عدم واریز سرانه که حساب مدارس را صفر کرد مگه یک مدیر گناه کرده که از جیب خودش برای یک مدرسه 16 کلاسه پرده تهیه کنه. شما خودتون ادب را رعایت کنید خانم دانشجوی ارشد از طرف یک کارشناس ارشدی که 12 سال پیش کارشناس ارشد شده است.

yaser
|    | 1392/6/5 - 10:36 |     4     0     |
با سلام . بنده سال 90 مدرک کارشناسی آموزش و پرورش ابتدایی گرفتم. بعد سرباز معلم بودم 15 ماه .بعدشم گفتن به سلامت حق التدریسی نمیگیریم.تا الان بیکارم. اخه با این مدرک جایی استخدام میکنن به غیر از اموزش و پرورش .یه کم به فکر ما باشید.....

فرهنگی
|    | 1392/6/5 - 09:58 |     0     0     |
اولین گام شایسته سالاری است .و جلوگیری از دخالت نمایندگان در انتصابات روسای ادارات ، مدیران کل کارمندان چشم وگوش بسته نمایندگان مجلسند . میتوانید در استان گیلان و در انتخاب روسا به عینه ببینید .

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 22:45 |     25     2     |
تعیین تکلیف معلمان شرکتی اخراج شده

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 21:18 |     14     0     |
واریز سرانه مدارس دولتی. ما مدیران ماشین شخصی خود را مثل وانت بار برای کارهای مدرسه بار زدن کتاب مجلا ت خرید های مدرسه و....9بکار میگیریم چون پولی تو حساب نیست هم بنزین مصرف میکنیم هم ماشین استهلاکش زودتر میشه.

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 21:13 |     8     0     |
خانم معلم چرا توهین میکنی بقال خودتی. ببینم اگه خودتعوامل اجرایی بودی و هروز خدا تو این گرما هرروز شهریور پا میشدی و میرفتی مدرسه بازم ای حرفارو میزدی.

مدیر مدرسه
|    | 1392/6/4 - 21:10 |     14     2     |
پست عوامل اجرایی را دست کم نگیرید کی گفته خالی بشه زود پر میشه مگه الکیه مدیران مدارس خیلی در گزینش عوامل اجراییشان حساسند همیشه دنبال پرکارترین و شایسته ترین هستند نه اینکه درد سر برای خود بیاورند.

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 21:07 |     20     6     |
هر کسی لیاقت عوامل اجرایی شدن را ندارد. اینکه چه کسی از عوامل اجرایی باشند را مدیر و مسئولان اداره با تایید حراست و ارزیابی عملکرد مشخص میسازند. شما تابستان را در کیف وحال میگذرانید فکر میکنید چه خبره.خانم فوق لیسانس برو زبانتو درس بده منم فوق لیسانسم و معاون همین امروز بهم پیشنهاد مدیریت مدرسه ای شد وقبول نکردم به خاطر مسئولیت بالای آن.

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 20:56 |     8     0     |
از دولت منتخب خود می خواهیم که منزلت معلمان را در جایگاه واقعی قرار دهد ارتقای کیفیت اموزشی با استفاده از مملمان با مدرک تحصیلی بالا وتدوین محتوای درسی متناسب با شرایط روز وپویایی در سیستم اموزش رسیدگی به معوقات قانونی معلمان بازنشسته رتبه عالی وفوق العاده شغل ومتناسب کردن دستمزد با تورم . سپاس گزارم.

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 20:54 |     28     0     |
اقای فانی چرا کسی به درد دل ما گوش نمیکنه.من باده سال سابقه کار.الان باید دنبال جه کاری برم .مدرک فوق دیپلم پیش دبستان وکارشناسی اموزش وپرورش ابتدایی.تورو قران یکی به داددل ما برسه

نسرین
|    | 1392/6/4 - 19:21 |     7     13     |
خانم یا اقای معاون لطف کنید کمی مودب باشید مگر معلم چه سابقه ای می تواند داشته باشد که کار اجرایی بهش ندن مگر کار اجرایی مهمتر از تدریس هم وجود دارد .
در ضمن شما باید قبل از اینکه معلم بگه سرده یا گرمه یا پرده کلاس وغیره اوضاع کلاس را برای تدریس اماده کنید این کار شماست .
ومعلم وقتی از کارش وحقش می گه به تو نمی گه به مسئولان می گه تو نپر وسط
11111111111 رفع تبعیض واجرای عدالت وحذف مجتمع ها
خانمولیسانس ودانشجوی ارشدومقطع راهنمایی

ناشناس
|    | 1392/6/4 - 10:45 |     65     2     |
اولین اولویت وزیر آ پ باید استخدام مربیان پیش دبستانی باشد چراکه قانون تعیین تکلیف ما از سال گذشته یعنی 1391 در مجلس تصویب شده و ما منتظر وضعیت خود هستیم . آقای حاجی بابایی در قالب طرح مهرآفرین 5000 مربی قرآنی ، سرایدار ، راننده ، خدماتی را به استخدام آموزش و پرورش درآورد ولی ما همچنان بلاتکلیف ! آقای روحانی وزیر محترم آ پ قفل مشکل استخدام مربیان پیش دبستانی را با کلید تدبیرتان باز کنید .
مربی پیش دبستانی از کرمان

زهرام
|    | 1392/6/3 - 23:53 |     6     14     |
به نام خدا گفته اند هیچ بقا لی نمیگوید ماست من ترش است همکاران عوامل اجرایی اگر خیلی در زحمت هستید جایگاهتان را خالی کنید خواهید دید که چه زود پر خواهد شد اینکه دراین چند سال در حق معلمین اموزشی اجحاف شد وافعیتی است که باید کارشناسان مربوطه نظر بدهند نه عوامل اجرایی ذ ینفع ضمنا پستها به هیچ کس وفا نکرده وشما نهایتا یک معلم هستبد پس واقع گرا باشید
دبیر آموزشی فوق لیسانس شهرستان زن

فرهنگی
|    | 1392/6/3 - 23:42 |     3     0     |
سلام کی می خواهید به وضع صندوق ذخیره فرهنگیان با مدیران نالایقش رسیدگی کنید یه سر بزنید ببینید جه چپاولی دارند می کنند و چه خونه هایی روو به نام خودشون گرفتند و الکی سود اعلام می کنند برید ببینید چه مدیران نالایقی سر کار هستند کاش نجفی می اومد کاش

masome
|    | 1392/6/3 - 21:37 |     104     4     |
پـــــــــــــیـــــــش دبستانیهای دلسوز و زحمتکش را در یابید.....

masome
|    | 1392/6/3 - 21:36 |     31     2     |
سرو سامان دادن به وضعیت نا بسامان معلمان خرید خدمات که در امتحان قبول نشده اند..........با هزار آرزو آمده بودیم بحق همون خدا ناامیدمان برنگردونین

masome
|    | 1392/6/3 - 21:33 |     41     75     |
اســـــــــــــــــــتخـــــــــــــــــدام یکی از فــــــــــــــــــــرزنـــــــــــــدان بازنشــــــــســـــــــــــــتـــــــــــــــه فـــــــــــــــــــرهنگـــــــــــــــــــی

رادمنش
|    | 1392/6/3 - 20:56 |     28     0     |
1 بهبود اوضاع معیشتی فرهنگیان
2 بهبود اوضاع معیشتی فرهنگیان
3 بهبود اوضاع معیشتی فرهنگیان
والسلام

ناشناس
|    | 1392/6/1 - 01:18 |     26     6     |
معلمان عزیز این مدیران وعوامل اجرایی هستند که زمانیکه شما تابستان را در تفریح و گردش و استراحت هستید در مدرسه به رتق وفتق امور میپردازند ومحیط مدرسه را برای حضور دانش آموزان و شما مهیا میسازند. وقتی معلمی در مدرسهدانش آموزی را تنبیه میکنه یا کم کاری میکنه این مدیره که باید پاسخگوی اولیا و مسئولان باشه.اگه مدیر ومعاونان نباشند که برخی از معلمان به خاطر مسایل ناچیزی مثل برنامه هفتگی و اضافه کار و..... حسابی از خجالت هم درمی یومدند.وقتی خیلی گرمتون میشه غر میزنید گرمه شوفاژ را کم کنید یه روز غر میزنید سرده درجه شوفاژو زیاد کنید. یه روز دیگه چرا آمار کلاسمون بالاست. یه روز میگید پرده برا کلاس بزنید یه روز دیگه میگید کلاس تاریکه. خلاصه بعضی ها که دوست دارند کم کاری کنند خیلی هم ایراد میگیرند و اتفاقا خیلی هم بدبین به عوامل اجرایی هستند چون با این سوابقی که دارند محاله از ایشان به عنوان عوامل اجرایی استفاده بشه.

اسکندری
|    | 1392/5/31 - 21:41 |     4     0     |
باسلام :
درخواست مااین است که: ازمسئولین جدید انتظار داریم که نسبت به انتخاب روسا ومدیران ادارات آ.پ شهرستانهاومناطق تجدید نظر جدی داشته باشند وهر بیسوادی را که با فلان مسئول آشنایی دارد را به عنوان رییس اداره انتخاب نکنند و واقعا شایسته سالاری را در نظر داشته باشند برای نمونه متاسفانه مدیر اداره شهرستان فامنین راکسی گماشته اند که واقعا توانایی کنترل یک کلاس پنج نفره را در یک روستا ندارد. وسه سال است که فریاد فرهنگیان این شهرستان به جایی نمی رسد!!!!!!!!

عامل
|    | 1392/5/31 - 11:10 |     14     13     |
مدیران ومعاونان محترم ایا دادن فوق العاده ی اموزشی به معلمان ضرری برای شما دارد در ضمن این جا مکانی است که در خواست بدهی در مورد کاری که شایسته است انجام شود .
شما مدیریت را فقط تابستان میگیرید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

ناشناس
|    | 1392/5/30 - 21:24 |     18     2     |
مدیران مدارس دولتی در این دوسال خیلی به زحمت افتادند. بدون سرانه با استرس و توقعات معلمان و اولیا که فکر میکردند حساب مدارس لبریز است حتی شده از جیب خود هزینه کردند و مدارس را اداره کردند. حالا به زعم بعضی ها انگار مدیران خیلی میگیرند و اون ها از قافله عقبند. مدیریت امروز با دیروز زمین تا آسمان تفاوت دارد.حجم انبوه بخشنامه ها و طرح ها و مسئولیت ها گواه این مدعاست.

ناشناس
|    | 1392/5/30 - 21:18 |     24     0     |
در آموزش وپرورش همه زحمت میکشند از معلم ومدیر ومعاونان مدرسه گرفته تا سرایدار و خدمتگزار مدرسه. هرکسی در حیطه خودش. پس دیگه اینقدر خودتان را با هم مقایسه نکنید. برید خودتوتون را با کارمندان دیپلمه بانک و دانشگاه آزاد مقایسه کنید و ببینید چقدر از اونا عقب ترید.

زهرام
|    | 1392/5/30 - 14:41 |     6     7     |
باسلام ازدولت تدبیر وامیدانتظار میرود تا کم لطفی های این چند سال در حق دبیران ومعلمین اموزشی را جبران نماید شکاف وفاصله حقوقی که دراین چندسال بین عوامل اجرایی ونیروهای اموزشی شده وباعث ذلسردی ازتدریس ودنبال پشت اجرایی بودن شده است گویا فراموش شده که وظیفه اصلی تعلیم وتربیت بر عهده معلمین است نهمدیران ومعاونین وسرپرستان امروزاگر اقایی پستی در اداره می گیرد یکی از اقدامات مهمش انتصاب خانمش در پست مدیریت یا معاونت است هربار که خبر از افزایش حقوف شد به نام معلمین وبه کام پستهای اجرایی تمام شد امروز یک مدیر فوق دیپلم اندازه دکتراموزشی را می گیرد لایحه خدمات کشوری 1500 امتیاز برای فوق العاده شغل کارشناسی ارشدوبالاتر مشخص کرده ومتاسفانه اموزش وپرورش 800امتیاز داده مقایسه احکام کادر اجرایی با دبیران مشابه وهم سابقه موید این مطلب است امید ان داریم در دولت تدبیر وامید جلو این تبعیضها گزفته شود دبیر.متوسطه دوم فوق لیسانس شهرستان زن

ناشناس
|    | 1392/5/30 - 13:54 |     48     2     |
آقای روحانی قفل استخدام مربیان پیش دبستانی را با کلید تدبیرت باز کن . حاجی بابایی با استخدام سرایداران و راننده ها و خدماتی ها نشان داد که چقدر دلسوز بچه های ایران است . !! آیا اینها شایستگی تدریس به بچه ها را دارند ؟ و همه اینها بدون آزمون استخدام شدند .

ناشناس
|    | 1392/5/30 - 12:12 |     37     12     |
یک فکری به حال معلمان فوق لیسانس و دکتری بکنند. من با مدرک فوق لیسانس با هم سابقه خودم با مدرک فوق دیپلم یا لیسانس چرا باید فقط پنجاه تومن تفاوت حقوق داشته باشیم.؟ پس تحصیلات یعنی کشک.

ناشناس
|    | 1392/5/30 - 00:53 |     13     0     |
پرداخت مطالبات معوق فرهنگیان تجدید نظر در تعداد آماردانش آموزان کلاس ها هماهنگ پرداخت حقوق فرهنگیان با سایر کارکنان برقرای نوار مرزی برای شهرهای که در این محدوده قرار گرفته اند


ناشناس
|    | 1392/5/29 - 21:57 |     38     5     |
معلمی که فوق العاده آموزشی میخواهی باید مثل عوامل اجرایی تمام هفته و ایام تابستان در مدرسه حضور داشته باشی تا فوق العاده آموزشی بهت بدن. چقدر بعضی از ما ناسپاس هستیم. وایرادات بنی اسراییلی می گیریم.

ناشناس
|    | 1392/10/15 - 18:54 |     2     1    
پاسخ: البته همه تابستان که مدرسه نیستند . تازه اگه با هم رفیق باشند خیلی راحت مدرسه نمی روند.
ناشناس
|    | 1392/10/15 - 18:53 |     2     0    
پاسخ: البته همه تابستان که مدرسه نیستند . تازه اگه با هم رفیق باشند خیلی راحت مدرسه نمی روند.

آموزگار20سال کار
|    | 1392/5/29 - 18:22 |     0     0     |
استان هرمزگان با دارا بودن 9ماه از سال گرما وشرجی بالا ولی بدی اب وهوا ازحکمهای حقوقی برداشته شده اگر هرمزگان بدی آب وهوا تعلق نمی گیره کدوم استان بدی آب وهوا تعلق میگیره بااینکه مدیر کل وروسای آموزش وبرورش مناطق استان هرمزگان خیلی ترسوهستند ومثل غلام حلقه به گوش هستند از سربرست آموزش وبرورش خواهش می کنیم افراد ترسو وناکارآمد را برکنار وعزل نماید ومشکل بدی آب وهوا راحل نمایند

لیلا
|    | 1392/5/29 - 15:39 |     29     4     |
حذف مجتمع ها
عدالت در سازماندهی نیروها
برگزیدن افراد با لیاقت به مدیریت
رعایت عدالت در پرداختن حقوق به همه
ومهمتر عدالت در پرداختهای شهری وروستایی معلم روستا وقت وپول بیشتری برای رسیدن به مدرسه صرف می کند وامکانات انها نیز کمتر می باشد وسرما وگرما همیشه ازار دهنده است
برقراری فوق العاده ی اموزشی برای معلمین


ناشناس
|    | 1392/5/29 - 15:23 |     40     1     |
آقای وزیر می بینی ؟ این همه درخواست ، تمنا ، خواهش ، مربیان پیش دبستانی را دریاب . به والله این صدا حق است . بشنو این صدا را . دیگر چقدر باید خواهش کنیم ؟ سرایدارها و راننده ها و خدماتی ها اگر به بچه های مردم درس بدهند اشکال ندارد ولی ما مربیان پیش دبستانی که سالهاست انواع دوره های ضمن خدمت ، آزمونهای خوداموخت و .. را گذرانده ایم نباید تعیین تکلیف شویم ؟ خدایا تو میدانی ما چقدر در این راه زحمت کشیده ایم با حقوق کم 150هزار تومان و بیمه 13 روزه . چقدر حق ما را خورده اند . خدایا به بزرگی ات قسم ما را به حقمان برسان . آقای وزیر ، آقای روحانی قفل استخدام مربیان پیش دبستانی را باز کن . کلیدش در دست شماست .
مربی پیش دبستانی با 8 سال سابقه و مدرک کارشناسی . استان قزوین

عباس
|    | 1392/5/29 - 14:48 |     3     2     |
چرا مشکل ادامه تحصیل مدارک معادل 50هزار فرهنگی حل نمیشوداگر به تعالی وپیشرفت در اموزش وپرورش معتقدیم نباید مانع ادمه تحصیل فرهنگیان شویم

آموزگار23سال سابقه
|    | 1392/5/28 - 19:54 |     69     2     |
سلام
ازوزیرآینده تقاضادارم اول تاسوم ابتدائی راتوصیفی وچهارم تاششم نمره ای باشدومجتمع های آموزشی وپرورشی رادرروستاهاوشهرهاحذف نماید.

مدیر
|    | 1392/5/28 - 17:22 |     86     3     |
به نظرمن وزیرآینده بهتراست طرح توصیفی راحذف نمایدویاتاپایه سوم باشد.
مجتمع های آموزشی حذف گردد.

صندوق ذخیره فرهنگیان
|    | 1392/5/28 - 16:10 |     6     0     |
جناب آقای فانی سرپرست محترم آموزش و پرورش استدعا دارم به وضعیت صندوق ذخیره فرهنگیان رسیدگی فرمائید.
مدیرعامل بااستخدام مدیران ناکارآمد وبی تجربه در امر مدیریت ، آزار روانی پرسنل زحمت کشیده قدیمی و جایگزین کردن اقوام به جای آنها ، حیف و میل کردن منابع مالی موسسه و... که متعلق به فرهنگیان زحمت کش است .
که متاسفانه جناب آقای حاج بابایی هیچ نظارتی بر عملکرد آقای بهروز امید علی مدیرعامل بی تجریه و تندرو نداشت و ایشان کارهای ر ا انجام دادند که اینجا فضای مناسبی برای بازگوی آن نیست لطفا با تدبیر و درایت خود به وضعیت این موسسه بزرگ فرهنگی رسیدگی فرمائید.

مربی تهران
|    | 1392/5/28 - 16:01 |     158     0     |
سلام ازدکترروحانی ووزیرآینده تقاضاداریم اولویت کاریشان راسامان دادن به وضعیت شغلی مربیان پیش دبستانی قراردهندتمام نیروهای شاغل درآموزش وپرورش به نوعی استخدام وتبدیل وضعیت شدن درصورتیکه مربیان پیش دبستان سالهاست درانتظارکمی توجه ازسوی مسئولین هستیم ماباسابقه چندین ساله ومدرک دانشگاهی ازنبودامنیت شغلی رنج میبریم حقوق مابسیارکم است باوجودی که پیش دبستانی یک پایه درآمدزابوده امامربیان پیش دبستان کمترین حقوق رادرسالهای خدمتشان دریافت کرده اندو همه درآمدحاصل ازکلاسهای پیش دبستان سودی در جیب پیمانکاران نالایق بوده که متاسفانه سوددرجیب آنان ودرصدی سهم مدرسه ومقدارناچیزی ازآن حقوق مربی و15روزبیمه بوده آچرااینقدراجحاف برای مربیان پیش دبستانیشان داشته اندآیاشایسته است نیروهایی که شغل انبیارادارندوتعلیم وتربیت کننده وهدایتگرنوآموزان آینده سازمملکت بوده انداینچنین درحقشان ظلم شود امربیان سابقه بالاداریم تمام نیروهای کم سابقه ترازمادرآموزش و پرورش بوده اندتبدیل وضعیت شده اندماازشماانتظارودرخواست داریم باتوجه به پیگیریهای چندین ساله ی خودمان وباتوجه به اینکه مجلس نهم ودهم هم رسیدگی به استخدام مامربیان رابه تصویب رساندندامانه دولت نهم ونه دولت دهم هیجکدام بطورجدی وضعیت ماراپیگیری وسامان نبخشیدندازدولتی که شعارعدالت طلبی میدادندجزتبعیضی که درحق ماکردوسایرنیروهای آموزش وپرورش رابه ماترجیح دادچیزی ندیدیم بطورمثال سرایداروخدمتگذاررامعلم کردندوسرکلاس درس گذاشتنداماماراحاضرنشدند تبدیل وضعیت کنند!از تبعیض دیگربگویم درسال 91نیروهایی رابدون اینکه درجرایداطلاع رسانی کنندبه عنوان خدمتگزاربکارگرفتندومیگفتنداینهاتحصیلاتی زیردیپلم دارنددرصورتیکه اکثرافوق دیپلمه بودندسریعابرایشان کدپرسنلی درست کردندوپیمانی شدندمانیروهای پیش دبستانی چندین سال سابقه داریم اماحتی کدپرسنلی هم نداریم ماهمچون سربازان مفقودالاثرهستیم که حتی پلاک نداریم ازدولت تدبیروامیدتقاضاداریم تدبیری کنندوامیددردل مربیان پیش دبستانی ناامیدروشن کنندوخبراستخدام ماراباعمل به ما اطلاع دهندچراکه حرف زیادزدندوعمل نکردندبین حرف تا عمل فرسنگها فاصله است خواشمندیم استخدام مربیان پیش دبستانی راعملی کنیدباسپاس مربیان پیش دبستانی کشورایران


مربی تهران
|    | 1392/5/28 - 16:00 |     143     0     |
سلام ازدکترروحانی ووزیرآینده تقاضاداریم اولویت کاریشان راسامان دادن به وضعیت شغلی مربیان پیش دبستانی قراردهندتمام نیروهای شاغل درآموزش وپرورش به نوعی استخدام وتبدیل وضعیت شدن درصورتیکه مربیان پیش دبستان سالهاست درانتظارکمی توجه ازسوی مسئولین هستیم ماباسابقه چندین ساله ومدرک دانشگاهی ازنبودامنیت شغلی رنج میبریم حقوق مابسیارکم است باوجودی که پیش دبستانی یک پایه درآمدزابوده امامربیان پیش دبستان کمترین حقوق رادرسالهای خدمتشان دریافت کرده اندو همه درآمدحاصل ازکلاسهای پیش دبستان سودی در جیب پیمانکاران نالایق بوده که متاسفانه سوددرجیب آنان ودرصدی سهم مدرسه ومقدارناچیزی ازآن حقوق مربی و15روزبیمه بوده آچرااینقدراجحاف برای مربیان پیش دبستانیشان داشته اندآیاشایسته است نیروهایی که شغل انبیارادارندوتعلیم وتربیت کننده وهدایتگرنوآموزان آینده سازمملکت بوده انداینچنین درحقشان ظلم شود امربیان سابقه بالاداریم تمام نیروهای کم سابقه ترازمادرآموزش و پرورش بوده اندتبدیل وضعیت شده اندماازشماانتظارودرخواست داریم باتوجه به پیگیریهای چندین ساله ی خودمان وباتوجه به اینکه مجلس نهم ودهم هم رسیدگی به استخدام مامربیان رابه تصویب رساندندامانه دولت نهم ونه دولت دهم هیجکدام بطورجدی وضعیت ماراپیگیری وسامان نبخشیدندازدولتی که شعارعدالت طلبی میدادندجزتبعیضی که درحق ماکردوسایرنیروهای آموزش وپرورش رابه ماترجیح دادچیزی ندیدیم بطورمثال سرایداروخدمتگذاررامعلم کردندوسرکلاس درس گذاشتنداماماراحاضرنشدند تبدیل وضعیت کنند!از تبعیض دیگربگویم درسال 91نیروهایی رابدون اینکه درجرایداطلاع رسانی کنندبه عنوان خدمتگزاربکارگرفتندومیگفتنداینهاتحصیلاتی زیردیپلم دارنددرصورتیکه اکثرافوق دیپلمه بودندسریعابرایشان کدپرسنلی درست کردندوپیمانی شدندمانیروهای پیش دبستانی چندین سال سابقه داریم اماحتی کدپرسنلی هم نداریم ماهمچون سربازان مفقودالاثرهستیم که حتی پلاک نداریم ازدولت تدبیروامیدتقاضاداریم تدبیری کنندوامیددردل مربیان پیش دبستانی ناامیدروشن کنندوخبراستخدام ماراباعمل به ما اطلاع دهندچراکه حرف زیادزدندوعمل نکردندبین حرف تا عمل فرسنگها فاصله است خواشمندیم استخدام مربیان پیش دبستانی راعملی کنیدباسپاس مربیان پیش دبستانی کشورایران


محمد اسکندری
|    | 1392/5/28 - 11:45 |     21     0     |
معیشت معیشت مطالبات

ناشناس
|    | 1392/5/28 - 10:50 |     2     0     |
ازمدیران کلی که بنا به دوستی یا فامیل با نمایندگان و . . . پست گرفته اند خواهشمندیم به خاطر احترام به رای فرهنگیان و فعالیت دولت امید وتدبیر خودشان استعفا بدهند و اصراری بر ماندن در قدرت نداشته باشند متشکریم

رها
|    | 1392/5/28 - 01:04 |     15     1     |
سلام ازوزیرجدید انتظارداریم ماجوانهای که بصورت شرکتی وخریدخدمات آموزشی وارد این سازمان شدیم وازجیب گذاشتیم یکسال تدریس کردیم آیا بامدرک فوق لیسانس حقمان بود که بی دلیل اخراج بشیم .تقاضامندیم که دوباره سرکلاس بریم .این جواب کسانی که صادقانه کارکردند نبود که وزیر قیلی آقای حاجی بابایی باماکردن.تعدادماکم نیست اکثریت هم ارشد علوم پایه هستیم بامعدلهای بالا.باتشکر

مربی
|    | 1392/5/27 - 21:03 |     82     2     |
استخدام مربیان پیس دبستان...... چرا هیچ کس مربیان پیش دبستان رو نمیبینه

هنرآموز هنرستا
|    | 1392/5/27 - 17:54 |     8     1     |
جناب وزیر درمورد نیروهای شرکتی گروه فنی وحرفه ای کاردانش تجدید نظر کنید و از آن نیروها استفاده کنید آقای حاج بابایی با اخراج این نیروها ضربه جبران ناپذیر به آموزش و پرورش وارد کردند چون این نیروها اکثرا رشته های فنی تدریس میکردند من خودم با این نیروها همکار بودم واقعا از نزدیک فعالیت این نیروها را دیده بودم .

ناشناس
|    | 1392/5/27 - 16:44 |     27     57     |
استخدام یکی از فرزندان بازنشسته فرهنگی در اولویت کاریشان باشد .البته با مدرک مرتبط دبیری یا آموزگاری .


کریم بستانچی
|    | 1392/5/27 - 13:26 |     13     0     |
باسلام.
وزیر اولین کارش باید نگاه به فیش دریافتی سایر کا رمندان ومقایسه ان ما بیچاره ها باشد.

محمدی
|    | 1392/5/27 - 12:12 |     4     0     |
باسلام برکناری روسای سازمان آموزش وپرورش که ازآموزش هیچ سرشان نمی شودماننداقای فلاحی رییس سازمان آموزش وپرورش خوزستان که دوسری بعدازافزایش حقوق فرهنگیان آن راکسرکردبدلیل ........ واصلابه فکرفرهنگیان نیست وهیج احترامی برای آنها قایل نمی شود.

س
|    | 1392/5/27 - 10:51 |     17     1     |
استخدام همه حق التدریس هایی که امتحان تیر سال 90 آموزش پرورش حد نصاب نیاوردن

ناشناس
|    | 1392/5/27 - 09:32 |     0     0     |
با سلام از وزیر محترم خواهش می کنم دستور فرمایند در انتخاب روسای مناطق به بچه بازی پایان دهند واقعا نیرویی انتخاب شود که در شان آ پ است نه اینکه فرمانبردار و یا آشنای مدیرکل هست.
باورکنین سطح کارشناسی مناطق خیلی با لاتر از افکار و توان روسای ادارت است.معلمان انتظار دارند شخصی انتخاب شود که علاوه بر داشتن ظرفیت مدیریتی یعنوان پدر پشتیبان معلمان باشد نه اینکه یک حرف انتقادی از یک نفر شنید مدت چهار سال او را کنار بگذارد.لطفا حراست و ارزیابی ها را وابسته روسا نکنید تا شاهد رشد و تعالی فکر در آ پ باشیم

ناشناس
|    | 1392/5/27 - 09:23 |     1     17     |
سلام چرا مصوبه فاوا در خصوص ساماندهی نیروی انسانی در استانها اجرا نمی شود؟

م د
|    | 1392/5/26 - 01:12 |     41     1     |
سلام مربیان پیش دبستانی را دریابید که جدا فریادشان بلند است و دستشان کوتاه ! خدایا خودت دستگیر ما باش که جز تو فریاد رسی نیست!!!

masome
|    | 1392/5/25 - 23:03 |     54     2     |
استخدام مربیان پیش دبستای.....استخدام معلمان شرکتی .......استخدام فرزندان بازنشسته فرهنگی

مربی
|    | 1392/5/25 - 12:35 |     12     1     |
کلی معذرت ،ببخشید شما راست میگید دوست گلم ،اشتباه ازجانب ما بود. هزار بار معذرت .

masome
|    | 1392/5/25 - 01:29 |     29     2     |
عزیزی که دلت لرزیده ......من در جواب اون کسی که به مربی پیش دبستانی نظزی از روی بی اطلاعی داده بود گذاشتم نه اینکه توهین کرده باشم ....بابا من خودم مربی پیش دبستانی ام ........اون قسمتی که شما میگین توهین اون حرف اون خانم یا آقایی بود که این توهینو نوشته بود هستش من کپی کردم آوردمش در اول سطرم تا بدونه که پاسخ جوابش اینه ......کل ماجرا همینه بود......من دو تا از کارای پیش دبستانی رو واسش شرح دادم که چقد کار پر زحمتیه ......چند تا از نظرای پایینی رو بخونی دستت میاد قضیه از چه قراره.......خودم 6 ساله مربی پیش دبستانی هستم ...مثل خودت درد کشیده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

masome
|    | 1392/5/25 - 01:20 |     5     0     |
هر چه هست ارزانی خودت گلم .......منظورم چیز دیگه ای بود ...........فدات موفق باشی

masome
|    | 1392/5/24 - 21:47 |     29     0     |
خواهر یا برادر که مسول پیش دبستانی هستی از دلسوزیات محبتات مهربونیات ممنونم خیلی با منطق حرف زدی بله تموم حرفات حقه ایشالله هر چی خیره سر راهتون قارر بگیره آمیــــــــــــــــــــــــن

lvfd
|    | 1392/5/24 - 21:37 |     14     6     |
عزیزی که ازکار مربیا انتقاد کردی .عزیزم شما که هرچه دلت خواسته نوشتی توهین هم روشه. توهین راکه با ب نمینویسند .آنوقت ادعا میکنی نمیخواهی تنی را بلرزانی .خوبست بدانی ماخودمان سالهاست دلمان و تنمان با هرخبری درین مورد لرزیده ومیلرزد .تو که جای خود داری .
استخدام ما یک معما شده ،نترس همونجور که گفتی این معما هنوز معلوم نیست کی حل شود؟
استخدام سرایداران ورانندگان را ببین .نحوه استخدام را،فرقش از کجا تا کجا؟

masome
|    | 1392/5/24 - 21:26 |     12     13     |
باسواد من گفتم بفرض مثال نه اینکه قطعا گفته باشم 34 دانش آموز!!!!!!!!!شمایی که اینقدر اشنا به قانون هستی پس چرا اطلاع نداری که بخاطر اینکه مربی حدید نگیرن هر 34 دانش آموز امسال در مدرسه ما در یک کلاس بودن؟؟؟؟ این استثنا شمام غلطه که میگی 30 دانش آموز.........نمیــــــــــــــدو نـــــــــــــــســــــــــــــــــــــــتــــــــــــــــــــی حالا بدان!!!!!!!!!!!!!چون حرفایی که زدم حق بود فقط گیر دادی به عدد 34 خیلی برام جالب بود !!!!!!! تازه من گفتم بفرض مثال بفرض مثال بفرض مثال 34........... درســــــــــــــــت بخون خواهشا!!!!!!!حیف اون همه توضیحاتی ک برات کامنت کردم بیخیال موفق باشی در تمام لحظات کار و زندگیت@@@@@@@@@@@@

ناشناس
|    | 1392/5/24 - 21:20 |     24     13     |
هر کسی تو این چند سال پیدا شده رفته یک مجوز پیش دبستانی گرفته فک و فامیلاشو برده اونجا. حالا انتظار استخدام دارند. مگه الکیه. مگه نجفی گناه کرده؟

ر.ز
|    | 1392/5/24 - 20:38 |     37     2     |
باسلام خواستار سروسامان دادن به وضع نابسامان مربیان ÷یش دبستانی واستخدام بدون آزمون .

ناشناس
|    | 1392/5/24 - 15:46 |     13     11     |
عزیزم معلوماتت مثل اینکه خیلی مهمند واسه خودت ایمیل کن .ما از پیشدبستانی خسته شدیم با اینهمه معلوماتت ,بیا هرکی هستی بدیم به تو .خوبه که گفتی پیشدبستانی شغل پر زحمتیه. واشخاص پر معلومات وصبوری در آن تدریس وخدمت میکنند.
یک چیز را نگفتی گلم.یادت رفت . این مربیا حقوق هم نمیگیرند.اگرهم درآمدی بودشاید درحدود پرداخت کرایه ماشین. بی مزد ومواجیب .به این هم ایراد بگیر.


ناشناس
|    | 1392/5/24 - 15:30 |     25     4     |
سلام استخدام معلمان شرکتی اخراج شده

دریا دل
|    | 1392/5/24 - 12:44 |     31     1     |
با سلام خواهشا به وضعیت استخدام مربیان پیش دبستانی رسیدگی شود چرا آقای نجفی فرمودند هنوز فقط هشت ماه گذشته ؟یعنی همچنان ما ابید سرگردان باشیم تا دو سال تمام شود و بعد تازه تصمیم گیری شروع شود؟
عمر و نشاط و انرژی ما مربیان در آموزش پرورش صرف شده خواهشا بی جواب نگذارید،پیش دبستانی در کل دنیا مقطع فوق العاده با اهمیتی است اما در کشور ما بسیار بی اهمیت جلوه داده شده و جنگ و کشمکش راه انداخته اید....واقعا متاسفم
متاسفم
لطفا درج شود

دریا دل
|    | 1392/5/24 - 12:35 |     31     0     |
سلام ما بعد از خدا چشم امیدمان و قفل مشکلمان انشااله به دست دکتر روحانی باز شود ما مربیان پیش دبستانی ازاظهار نظر آقای نجفی که گفته اند ما 2سال فرصت داریم و 8 ماه ازآن گذشته نگران و ناراحتیم این که دقیقا حرف آقای حاجی بابایی ست!!! ما از وزیر آینده اگر آقای نجفی بودند یا شخص دیگری تقاضا داریم وضعیت استخدام ما را سریعتر پیگیری نمایند چرا که ما سالهاست منتظر امنیت شغلی و در آرزوی استخدام یا حق التدریس یا قراردادکارمعین یا هر نوع استخدامی که مارا تبدیل وضعیت کندهستیم که از این بلاتکلیفی خارج شویم انصافا تجربه کاری چندین ساله و مدارک دانشگاهی ما کم نیست که اینطور در حق ما بی انصافی شده آیا ما جز این نیروهای مملکت نیستیم که خواهان عدالت شغلی هستیم؟! آیا ما جز اتباع خارجی هستیم که این چنین با ما رفتار کرده اند؟! ما جوانی و نشاط و شادابی مان را درخدمت آموزش و پرورش بودیم ما اگر معلم و آموزشی نبودیم اما مربی ای بودیم و هستیم که هم آموزش دادیم و هم پرورش می دادیم خدایا به هر دری زدیم یا بسته بوده یا به ما که رسید بسته اند؟!!!! از دکتر روحانی و وزیر آینده خواهشمندیم که لااقل آنان افکار سازنده نسبت به ما مربیان پیش دبستانی داشته باشند چرا که در این سالها روحیه ما بسیار تضعیف شده و افسرده ایم آیا شایسته است نیروهای مربی پیش دبستانی مدارس دولتی که شادترین قشر جامعه را آموزش و تربیت می کنند این چنین ناامید و افسرده ونگران باشند؟!!!!!!

ناشناس
|    | 1392/5/23 - 23:53 |     13     3     |
سلام اخه فک وفامیلاتون حق التدریس بودن وشرکتی ونهضتی که استخدام شدن جز این بدبختها نیستن واسه این زورتون میاد واسه استخدام شدنشون اخه چرا انقدر بخیلید جای شما که تنگ نمیکنن من از نیروهای رسمی هستم از خدا می خوام وسر نمازهام دعا میکنم انشالله به زودی استخدام میشید توکلتون به پروردگار وبعد اون به دولت اقای روحانی

ناشناس
|    | 1392/5/23 - 23:49 |     8     3     |
سلام اخه فک وفامیلاتون حق التدریس بودن وشرکتی ونهضتی که استخدام شدن جز این بدبختها نیستن واسه این زورتون میاد واسه استخدام شدنشون اخه چرا انقدر بخیلید جای شما که تنگ نمیکنن من از نیروهای رسمی هستم از خدا می خوام وسر نمازهام دعا میکنم انشالله به زودی استخدام میشید توکلتون به پروردگار وبعد اون به دولت اقای روحانی

ر.الف
|    | 1392/5/23 - 23:06 |     28     0     |
باسلام ازوزیرمحترم اموزش وپرورش دولت جدیدخواهشمندیم .به طورجدی به مشکل مربیان پیش دبستانی که استخدام انهادرا.پ میباشد رسیدگی نمایند$انصاف نیست که بعداز ده سال خدمت وتلاش صادقانه همچنان بلاتکلیف بوده ویک سال دیگررانیزبه انتظاربمانند$چراتااین حددرجامعه ای که دم از اسلام وعدالت زده میشود بایدبی عدالتی حاکم باشد$امیددارم باتوجه به کمبودنیرودر مقطع ابتدایی هرچه زودتر وضعیتمان روشن شده وبه استخدام درا.پ دراییم.ان شاالله

ناشناس
|    | 1392/5/23 - 22:11 |     21     7     |
باید به اطلاعتون برسونم کلاس پیش دبستانی 34 نفره نداریم اگر باشد بی قانونی است. حداکثر 28 نفر در یک کلاس و استثنائا 30 نفر. اگه نمیدونستی بدون.

ناشناس
|    | 1392/5/23 - 22:06 |     24