فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: نخستين رويداد آموزشي #هوش #مديريت و #رهبري برگزار مي‌شود
سه شنبه، 28 تیر 1401 - 12:54     کد خبر: 36196

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

نخستين رويداد آموزشي #هوش #مديريت و #رهبري برگزار مي‌شود

نخستين رويداد آموزشي هوش مديريت و رهبري مرداد امسال برگزار خواهد شد

مرتضي نظري، دبير نشست آموزشي هوش مديريت و رهبري با اعلام اين خبر افزود:

دستيابي مديران و رهبران سازمان‌ها و كسب و كارها به #چيرگي در توسعه بازار، حل و رفع هوشمندانه عارضه‌هاي سازماني، گسترش دايره نفوذ، افزايش كيفيت و فروش بالاتر با اتكاي صرف به مهارت‌هاي كلاسيك و سنتي بسيار دشوار است لذا از بين مهارت‌هاي ضروري همچون مهارت‌هاي نرم، آشنايي با هوش مديريت و رهبري براي موفقيت در سازمان و كسب‌وكارها بسيار ضروريست.

نظري در ادامه گفت: وزن و اعتبار برندها، محصولات و خدمات رابطه مستقيمي با طرز فكر و نگرش صاحبان آنها دارد و حفظ بازار و توسعه شبكه‌ ارتباطي و كسب مزيت رقابتي در كنار ديگر عوامل، به بهره‌مندي از هوش رهبري و دستيابي به آموزش درست و بازبيني نگرش‌ در شرايط جديد بستگي دارد كه اولين نشست آموزشي «هوش مديريت و رهبري» در پاسخ به همين ضرورت و نياز برگزار خواهد شد.

گفتني است، رويداد آموزشي هوش مديريت و رهبري ۲۸ مرداد در دانشكده اقتصاد دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. اطلاعات تكميلي در خصوص نحوه ثبت نام و مشاركت از طريق صفحات اين رويداد در اينستاگرام و تلگرام به نشاني @chiregii در دسترس علاقمندان بوده و بروز رساني مي‌شود

https://lnkd.in/e-Y_Zv2r

.


پیامک - فیس بوک - تویتر
نسخه اصلی - برگشت به خبرها