تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: حقوق فروردين ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظيفه بگيران كشوري براساس احكام جديد
چهارشنبه، 1 اردیبهشت 1400 - 12:04     کد خبر: 35836

افزايش هاي ناشي از «يك گروه بالاتر براي بازنشستگان پيش از سال ۱۳۹۶» و همچنين «امتياز ايثارگري» براي مشمولان، از ابتداي مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احكام جديد محاسبه شده كه مبلغ آن پس از تامين اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.
ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

پرداخت حقوق فروردين ماه بازنشستگان كشوري براساس احكام جديد

۳۰/فروردين/۱۴۰۰

معاون توسعه مديريت و منابع صندوق بازنشستگي كشوري از پرداخت حقوق فروردين ماه بازنشستگان و وظيفه بگيران اين صندوق براساس احكام جديد خبر داد.

به گزارش اداره كل روابط عمومي و امور بين الملل صندوق بازنشستگي كشوري، فتح الله شعباني گفت: حقوق فروردين ۱۴۰۰ بازنشستگان و وظيفه بگيران كشوري براساس احكام جديد اين عزيزان محاسبه شده و امشب (دوشنبه ۳۰فروردين ماه) به حساب بانك صادرات واريز خواهد شد.

شعباني يادآور شد: پرداخت حقوق فروردين ماه طبق احكامي است كه شامل «افزايش ۲۵درصد سالانه (سنواتي)» و همچنين مشمولان «يك گروه بالاتر براي بازنشستگان پيش از سال ۱۳۹۶» و نيز مشمولان «امتياز ايثارگري در احتساب متناسب‌سازي حقوق بازنشستگان كشوري» بوده و از تاريخ اول فروردين ماه ۱۴۰۰ محاسبه و اعمال شده است.

به گفته وي، افزايش هاي ناشي از «يك گروه بالاتر براي بازنشستگان پيش از سال ۱۳۹۶» و همچنين «امتياز ايثارگري» براي مشمولان، از ابتداي مهرماه ۹۹ تا اسفندماه ۹۹ در احكام جديد محاسبه شده كه مبلغ آن پس از تامين اعتبار لازم پرداخت خواهد شد.

شعباني تاكيد كرد: صدور احكام بازنشستگان ايثارگر بر اساس اطلاعات دريافتي از بنياد شهيد انجام شده كه با توجه به نقص اطلاعات در خصوص رزمندگان، پيش بيني مي شود با بارگذاري اطلاعات اين دسته از بازنشستگان از سوي دستگاه هاي اجرايي، امكان اصلاح و صدور احكام جديد براي اين عزيزان فراهم شود.


برگشت به تلکس خبرها