تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: واكنش نوروزي، نايب رئيس كميسيون قضايي مجلس به برگزاري دادگاه آبان در انگليس: يكي از آن‌هايي كه به مردم شليك كرد من بودم؛ ما كُشتيم، حالا چه كسي مي‌خواهد ما را محاكمه كند؟ / البته شوخي كردم
یکشنبه، 23 آبان 1400 - 20:30     کد خبر: 35996

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

واكنش نوروزي، نايب رئيس كميسيون قضايي مجلس به برگزاري دادگاه آبان در انگليس: يكي از آن‌هايي كه به مردم شليك كرد من بودم؛ ما كُشتيم، حالا چه كسي مي‌خواهد ما را محاكمه كند؟ / البته شوخي كردم

نماينده رباط كريم در مجلس يازدهم به گفت: يكي از آن‌هايي كه به مردم شليك كرد من بودم، ما كُشتيم. حالا چه كسي مي‌خواهد ما را محاكمه كند؟! طرف آمده بانك را آتش زده است و ما هم او را كُشتيم. چه كسي را مي‌خواهيد محاكمه كنيد؟
 

پايگاه خبري تحليلي انتخاب (Entekhab.ir) :

ديده بان ايران: نماينده رباط كريم در مجلس يازدهم به گفت: يكي از آن‌هايي كه به مردم شليك كرد من بودم، ما كُشتيم. حالا چه كسي مي‌خواهد ما را محاكمه كند؟! طرف آمده بانك را آتش زده است و ما هم او را كُشتيم. چه كسي را مي‌خواهيد محاكمه كنيد؟

حسن نوروزي، نايب رئيس كميسيون قضايي و حقوقي مجلس يازدهم اظهاراتي را مطرح كرده است كه مشروح ان را در ادامه مي خوانيد.

*آقاي نوروزي! اين روزها در انگليس دادگاهي براي اعتراضات آبا‌ن‌ماه 98 در حال برگزاري است، آيا بهتر نبود در ايران هم چنين دادگاهي برگزار مي‌شد؟

يعني چي؟ دادگاه چي برگزار شود؟

*دادگاهي در خصوص بي تدبيري هاي صورت گرفته و كشته‌شده‌هاي آبان 98

بعد در اين دادگاه كُشته‌شده‌ها را بايد محكوم كنند يا قاتلين را؟

*قطعا منظور محاكمه قاتلين و بي تدبيري هاي مسئولان است؛ كساني‌كه به مردم شليك كردند.

يكي از آن‌هايي كه به مردم شليك كرد من بودم، ما كُشتيم. حالا چه كسي مي‌خواهد ما را محاكمه كند؟! طرف آمده بانك را آتش زده است و ما هم او را كُشتيم. چه كسي را مي‌خواهيد محاكمه كنيد؟

هر چند ذكر اين مطلب ضروري است كه نوروزي در پايان صحبت‌هايشان عنوان كردند كه «شوخي كردم» و بعد تماس را قطع مي كند.


برگشت به تلکس خبرها