تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: رده‌بندي ۲۰۲۲؛ بهترين شركت‌ها براي كار كردن در اروپا و آمريكا كدامند؟
یکشنبه، 26 دی 1400 - 14:12     کد خبر: 36049

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

رده‌بندي ۲۰۲۲؛ بهترين شركت‌ها براي كار كردن در اروپا و آمريكا كدامند؟

نگارش از يورونيوز فارسي  •  به روز شده در: ۱۴/۰۱/۲۰۲۲
كاركنان بخش فروش شركت
وب‌سايت آمريكايي گلس‌دُر(Glassdoor) براي چهاردهمين سال متوالي فهرست بهترين شركت‌هاي جهان براي كار كردن را منتشر كرد؛ فهرستي كه بر پايه بازخورد به دست آمده از كاركنان شركت‌ها تهيه مي‌شود.

گلس‌در از كاركنان شركت‌ها مي‌خواهد كه نظرات خود را در مورد كارفرمايشان در قالب ۹ جنبه و شاخص مختلف ارائه كنند. شاخص‌ها و جنبه‌هايي همچون ميزان فرصت‌هاي شغلي موجود، سطح حقوق و مزايا، فرهنگ و ارزش‌هاي متعالي سازماني، تعادل ميان زندگي كاري و شخصي، رضايت از مديريت ارشد و تنوع كاري مطلوب. سپس از آنها سوال مي‌شود كه تا چه ميزاني حاضرند كار در آن شركت را به دوستان خود پيشنهاد كنند و در نهايت نيز از آنها خواسته مي‌شود كه به شركت خود يك امتياز كلي نيز بدهند.

گلس‌در روز سه‌شنبه(۱۱ ژانويه) با انتشار گزارشي مطبوعاتي رتبه‌بندي سال ۲۰۲۲ خود را كه از طريق نظرخواهي از حدود دو ميليون كارمند و كارگر تهيه شده، اعلام كرد. بر پايه اين گزارش، انويديا(Nvidia)، شركت سازنده تراشه، با كسب ميانگين امتياز ۴.۶، جايگاه شماره ۱ بهترين محل كاركردن را در ميان شركت‌هايي داراي بيش از هزار كارمند و كارگر را به دست آورد.

در اين رده‌بندي هاب‌اسپات(HubSpot)، شركت توليد كننده نرم‌افزار، و بين اند كمپاني(Bain & Company)، گروه مشاوره مديريت بوستون، با امتياز مشابه انويديا در رده‌هاي دوم و سوم قرار گفتند و شركت گوگل با كسب ۴.۵ امتياز هفتم شد.

در ميان شركت‌هاي كوچك و متوسط نيز كيليان‌بوست(KlientBoost)، شركت بازاريابي، و گرور گيمينگ(Grover Gaming)، شركت توليد بازي‌هاي رايانه‌هاي، با كسب امتياز مشابه ۴.۹ اول و دوم شدند.

شركت‌هاي فعال در حوزه فناوري سهم پررنگي در فهرست بهترين شركت‌ها براي كار در سال ۲۰۲۲ دارند. در اين ميان، شركت نرم‌افزاري سيلز‌فورس(Salesforce) در تمامي كشورهاي اروپايي و آمريكايي رتبه‌ مطلوبي را كسب كرده، چنان كه در آلمان، فرانسه و بريتانيا در ميان سه شركت برتر، در ايالات متحده جزء ۱۰ كشور برتر و در كانادا در رتبه ۲۲ قرار گرفته است.

افزون بر سيلزفورس، سه شركت گوگل، مايكروسافت و اس‌آ‌پ(SAP) كه يك شركت نرم‌افزاري آلماني است، همزمان در فهرست بهترين‌هاي هر پنج كشور بريتانيا، فرانسه، آلمان، ايالات متحده و كانادا حضور دارند.

گزارش گلس‌در نشان مي‌دهد كه در آلمان، پنج شركت سيلزفورس(۴.۷)، گوگل(۴.۶)، بين ‌اند كمپاني(۴.۶)، مرسدس بنز(۴.۵) و پورشه(۴.۴) بهترين‌ها بوده‌اند و در فرانسه نيز شركت‌هاي بيومريو(bioMérieux)(۴.۷)، سيلزفورس(۴.۷)، بين اند كمپاني(۴.۶)، مايكروسافت(۴.۵) و آرتي‌ئي(شبكه حمل و نقل الكتريكي)(۴.۵) مطلوب‌ترين شركت‌ها براي كار كردن بوده‌اند. اين رتبه‌بندي در بريتانيا نيز بدين شرح است: سرويس نو(ServiceNow)(۴.۶)، اي ان دي ديجيتال(AND Digital)(۴.۶)، سيلزفورس(۴.۶)، ايمديت مديا كمپاني(Immediate Media Company)(۴.۵) و ابكام(Abcam)(۴.۵)

همچنين در آمريكا نيز شركت‌هاي انويديا(۴.۶)، هاب اسپات(۴.۶)، گروه مشاوران بوستون(۴.۶)، ئي اكس پي ريالتي(eXp Realty)(۴.۶) و باكس(Box)(۴.۶) در صدر قرار گرفتند و در كانادا نيز شركت‌هاي دل تكنولوژيز(Dell Technologies)(۴.۴)، رستوران‌هاي زنجيره‌اي كگ(The Keg)(۴.۳)، روش(Roche)(۴.۳)، سي‌ئنا(Ciena)(۴.۳) و گوگل(۴.۳) رتبه‌هاي اول تا پنجم را كسب كردند.


برگشت به تلکس خبرها