تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير shoghl.org: كلاس تاريخ در روم باستان و نجوم در نزديكي سياره‌ها؛ هزار دانش‌آموز راهي متاورس مي‌شوند
یکشنبه، 26 دی 1400 - 14:21     کد خبر: 36051

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

كلاس تاريخ در روم باستان و نجوم در نزديكي سياره‌ها؛ هزار دانش‌آموز راهي متاورس مي‌شوند

نگارش از يورونيوز فارسي  •  به روز شده در: ۱۵/۰۱/۲۰۲۲ - ۰۳:۳۰
آموزش در متاورس (عكس تزئيني است)
 

طرح‌هاي بسياري تاكنون در زمينه‌هاي مختلف از جمله بازي‌هاي ويدئويي، معاشرت و دوست‌يابي، كار حرفه‌اي و نوآوري براي فراجهان (متاورس) تعريف شده است.

يكي از آخرين موارد طرحي در حوزه آموزش است تا دانش‌آموزان بتوانند در كلاس‌هاي دنياي واقعيت مجازي شركت كنند. مدرسه‌اي در ايالت فلوريداي آمريكا در نظر دارد از ماه اوت سال ۲۰۲۲ كلاس‌هايي مجازي را در فراجهان برگزار كند.

مسئولان مدرسه «اوپتيما كلاسيكال آكادمي» در نظر دارند هدست‌هاي ويژه متاورس در اختيار حدود ۱۳۰۰ دانش‌آموز بگذارند تا آنها بتوانند در كلاس‌هاي دنياي واقعيت مجازي شركت كنند.

 

دانش‌آموزان براي آموزش در دنياي واقعيت مجازي امكان انتخاب واحد درسي و طرح‌ها و برنامه‌هاي كلاس در فراجهان را خواهند داشت. شركت‌كنندگان در كلاس تاريخ با استفاده از تجربه متاورس خواهند توانست به روم باستان يا اتاق بيضي شكل كاخ سفيد (دفتر كار رئيس‌جمهوري آمريكا) بروند. آنها همچنين در كلاس نجوم و علوم مي‌توانند سياره‌هاي مختلف را در متاورس از نزديك تماشا كنند.

قرار است يك روز عادي دانش‌آموزان به دو قسمت چهار ساعته تقسيم شود. دانش‌آموزان در يكي از اين دو قسمت در كلاس‌هاي واقعيت مجازي شركت خواهند كرد و در قسمت ديگر برنامه‌هاي آموزشي متفاوت خواهند داشت.

مدرسه «اوپتيما كلاسيكال آكادمي» كه خود را صاحب «اولين كلاس مجازي در جهان» معرفي مي‌كند در تلاش است تا به اين ترتيب فرصتي به راه‌هاي جايگزين آموزش سنتي بدهد زيرا آموزش حضوري به دليل همه‌گيري ويروس كرونا و سويه‌هاي مختلف آن با دشواري‌هاي زيادي روبرو شده است.


برگشت به تلکس خبرها