تلکس فرهنگيان نيوز- تدبير: دومين ليگ بازي هاي كسب و كار دانشكده مديريت دانشگاه تهران: رقابت ۴7 تيم دانشجويي از سراسر كشور
شنبه، 24 اردیبهشت 1401 - 09:44     کد خبر: 36141

ورود به شبكه مديران حرفه اي... https://t.me/hrmSupergroup سايت انجمن صنفي مديران ( مديريت ،اشتغال و ...)👈http://www.shoghl.org/:

دومين ليگ بازي هاي كسب و كار دانشكده مديريت دانشگاه تهران: رقابت ۴7 تيم دانشجويي از سراسر كشور

پس از برگزاري موفق اولين ليگ بازيهاي كسب و كار دانشكده مديريت دانشگاه تهران، معاونت پژوهش و فناوري اين دانشكده با برگزاري دومين دوره اين رويداد به استقبال بازگشايي دانشگاهها مي‌رود. اين مسابقات با هدف افزايش روحيه كار تيمي، يادگيري از طريق بازي، شناسايي دانشجويان مستعد و توانمند و معرفي آن‌ها به سازمان‌هاي معتبر داخلي و بين‌المللي شكل گرفت و در نخستين دوره علاوه بر ايجاد هيجان رقابت علمي در ميان دانشجويان، استعدادهاي شناسايي شده را در قالب كارورزي و كاراموزي و استخدام به سازمانهاي حامي معرفي كرد. دوره دوم اين مسابقات كه با همراهي معاونت دانشجويي و فرهنگي اين دانشكده برگزار مي‌شود، با استقبال بالاي دانشجويان سراسر كشور مواجه شد به طوريكه در بازه ثبت نام، 78 تيم تقاضاي شركت در اين مسابقات را ارائه كردند كه پس از بررسي مقدماتي و اعمال معيارها 47 تيم از ده دانشگاه كشور براي شركت در مسابقات برگزيده شدند.

همچنين تعداد قابل توجهي از شركتها و سازمان‌هاي معتبر شامل اسنپ، كروز، يونيليور، نستله، تيپاكس، لبنيات پاك، گروه زر (ماكارون)، زرين رويا، شركت شناسا (از گروه فناپ)، آريان كيميا تك (از گروه صنعتي گلرنگ)، داده كاوان دنا، آيسته، و شركت لجستيك بازار اين رويداد را در قالب حمايت مالي و ارائه فرصت استخدام و كارآموزي پشتيباني مي‌كنند.

خانم دكتر فرشته امين دبير علمي اين رويداد توضيح دادند كه اين دوره در سه مرحله برگزار خواهد شد. مرحله اول رقابت شامل بازي‌هاي مهارتي-شناختي است كه هدف اصلي آن سنجش برخي شايستگي‌هاي رفتاري دانشجويان است. در اين مرحله اعضاي تيم بايد در يك محيط مشخص بازي‌ها را در بازه زماني مورد نظر انجام دهند. در پايان 20 تيم به مرحله بعد راه خواهند يافت. مرحله دوم رقابت بازي شبيه‌سازي و سرمايه‌گذاري است. در اين مرحله تيم‌ها در قالب يك سناريوي رقابتي براي ورود به بازار كشور خارجي كه از طريق نرم‌افزار برگزار مي‌شود در زمينه مهارتهاي بازاريابي و استراتژي شامل انتخاب بازار هدف مناسب، شناسايي گوشه بازارها، تصميم‌گيري سرمايه‌گذاري و تحليل ريسك با هم رقابت مي‌كنند. پس از اين مرحله ده تيم منتخب به مرحله پاياني راه خواهند يافت. آخرين مرحله، بازي تحليل داده است كه تيم‌ها با استفاده از داده‌هاي خام بايد اطلاعات مورد نياز را استخراج كنند و ميزان دقت، سرعت و نحوه‌ي استخراج اطلاعات از داده‌ها عوامل موثر بر ارزيابي خواهند بود.

 

جوايز تيم‌هاي برنده

در پايان مسابقات سه تيم به عنوان برنده معرفي خواهند شد و جوايزي به شرح زير به آن‌ها اهدا خواهد شد:

•  تيم برنده اول

مبلغ 100 ميليون ريال وجه نقد، دريافت فرصت كارآموزي در سازمان‌هاي داخلي و بين‌المللي حامي سطح اول همراه با لوح تقدير

•  تيم برنده دوم

مبلغ 75 ميليون ريال وجه نقد، دريافت فرصت‌هاي كارآموزي در سازمان‌هاي داخلي و بين‌المللي حامي سطح دوم همراه با لوح تقدير

•  تيم برنده سوم

مبلغ 50  ميليون ريال وجه نقد، دريافت فرصت‌هاي كارآموزي در سازمان‌هاي داخلي و بين‌المللي منتخب همراه با لوح تقدير

 

ظرفيت تماشاي حضوري اين رويداد محدود خواهد بود اما علاقه‌مندان مي‌توانند از تلويزيون اينترنتي دانشگاه تهران و نيز صفحه اينستاگرام دانشكده مديريت به صورت زنده اين مسابقه را تماشا كنند. 

براي كسب اطلاعات بيشتر به سايت ليگ بازي‌هاي كسب و كار مراجعه كنيد.

انجمن صنفي مديران منابع انساني
مديران منابع انساني
مديران حرفه اي
مديران

 

 


برگشت به تلکس خبرها