جمعه، 10 فروردین 1403 - 18:56   
  تازه ترین اخبار:  
- اندازه متن: + -  کد خبر: 26021صفحه نخست » اخبار آموزشی خارجیدوشنبه، 21 اردیبهشت 1394 - 21:42
نگاهی به دوران جوانی مدیران برتر دنیای فناوری/تصویر
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر:
 
  ارسال شده در تاریخ: 21 اردیبهشت 1394 | ساعت 15:31 | کد خبر: 34620 |
 

نگاهی به دوران جوانی مدیران برتر دنیای فناوری

 

آیا تابحال کنجکاو بوده اید که بدانید مدیران مشهور دنبای فناوری پیش از رسیدن به شهرت و درست زمانی که تنها یک دانش آموز بوده اند چه شکل و شمالی داشتند؟

در ادامه قصد داریم به تماشای عکس هایی جالب از دوران جوانی بزرگان صنعت تکنولوژی دنیا از استیو جابز بنیانگذار اپل گرفته تا استیو وزنیاک، بیل گیتس و استیو بالمر بنشینیم.

در این تصویر استیو جابز مدیر عامل فقید اپل را می بینید که دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت و آنجا بود که با استیو وزنیاک ملاقات کرد. این دو نفر علاقه خاصی به کامپیوترها داشتند و با همراهی هم در سال 1976 میلادی اپل را راه اندازی کردند.

در این تصویر استیو جابز مدیر عامل فقید اپل را می بینید که دوران راهنمایی و دبیرستان خود را در کوپرتینو کالیفرنیا پشت سر می گذاشت و آنجا بود که با استیو وزنیاک ملاقات کرد. این دو نفر علاقه خاصی به کامپیوترها داشتند و با همراهی هم در سال ۱۹۷۶ میلادی اپل را راه اندازی کردند.

استیو وزنیاک یکی دیگر از بنیانگذاران اپل بود که در سن خوزه کالیفرنیا متولد گشت و همزمان با فعالیتش در شرکت HP با استیو جابز آشنا شد که در آن دوران یک دانش آموز مقطع دبیرستان بود و تابستان ها در شرکت اچ پی کار می کرد.

استیو وزنیاک یکی دیگر از بنیانگذاران اپل بود که در سن خوزه کالیفرنیا متولد گشت و همزمان با فعالیتش در شرکت HP با استیو جابز آشنا شد که در آن دوران یک دانش آموز مقطع دبیرستان بود و تابستان ها در شرکت اچ پی کار می کرد.

بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت در سیاتل واشنگتن بزرگ شد و در دوران پیش دانشگاهی خود به یک مدرسه مدرن به نام Lakeside School می رفت و برای نخستین بار در آنجا بود که با کامپیوتر کار کرد. گیتس سپس به هاروارد رفت و بعدها با همراهی پل آلن در سال 1975 مایکروسافت را تاسیس کرد.

بیل گیتس مدیر عامل مایکروسافت در سیاتل واشنگتن بزرگ شد و در دوران پیش دانشگاهی خود به یک مدرسه مدرن به نام Lakeside می رفت و برای نخستین بار در آنجا بود که با کامپیوتر کار کرد. گیتس سپس به هاروارد رفت و بعدها با همراهی پل آلن در سال ۱۹۷۵ مایکروسافت را تاسیس کرد.

اریک اشمیت ریاست گوگل را بر عهده دارد و در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است. او در آنجا به دبیرستان یورک تاون رفت و به خاطر فعالیت های ورزشی اش مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

اریک اشمیت ریاست گوگل را بر عهده دارد و در اصل در ویرجینیا بزرگ شده است. او در آنجا به دبیرستان یورک تاون رفت و به خاطر فعالیت های ورزشی اش مورد تقدیر و تشکر قرار گرفت.

تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل در منطقه موبایل آلاباما بزرگ شد و در آنجا به دبیرستان Robertsdale رفت. او پس از تحصیل در دانشگاه های Auburn و Duke و 13 سال فعالیت در IBM در سال 1998 میلادی به اپل پیوست.

تیم کوک مدیر عامل فعلی اپل در منطقه موبایل آلاباما بزرگ شد و در آنجا به دبیرستان Robertsdale رفت. او پس از تحصیل در دانشگاه های Auburn و Duke و ۱۳ سال فعالیت در IBM در سال ۱۹۹۸ میلادی به اپل پیوست.

استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت در دیترویت متولد و در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Detroit Country Day رفت و موفق شد در امتحان ورودی کالج نمره کامل را در درس ریاضی دریافت کند و هم اکنون نیز مالکیت تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز را در اختیار دارد.

استیو بالمر مدیر عامل سابق مایکروسافت در دیترویت متولد و در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Detroit Country Day رفت و موفق شد در امتحان ورودی کالج نمره کامل را در درس ریاضی دریافت کند و هم اکنون نیز مالکیت تیم بسکتبال لس آنجلس کلیپرز را در اختیار دارد.

سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل است که در مسکو متولد شد و زمانی که تنها شش سال داشت از اتحادیه جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او دوران مدرسه را در مریلند گذراند و عملکردش در درس ریاضی عالی بود. سرگی پس از اتمام دوران مدرسه به دانشگاه های مریلند و استنفورد رفت و در سال 1998 میلادی همراه با لری پیج گوگل را راه اندازی کرد.

سرگی برین یکی از بنیانگذاران گوگل است که در مسکو متولد شد و زمانی که تنها شش سال داشت از اتحادیه جماهیر شوروی به ایالات متحده آمریکا مهاجرت کرد. او دوران مدرسه را در مریلند گذراند و عملکردش در درس ریاضی عالی بود. سرگی پس از اتمام دوران مدرسه به دانشگاه های مریلند و استنفورد رفت و در سال ۱۹۹۸ میلادی همراه با لری پیج گوگل را راه اندازی کرد.

جف بزوس مدیرعامل آمازون است که در Albuquerque نیو مکزیکو متولد شد اما دوران دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد. وی بعدها تحصیلاتش را در دانشگاه های فلوریدا و پرینستون گذراند و سپس در سال 1994 میلادی آمازون را تاسیس کرد.

جف بزوس مدیرعامل آمازون است که در Albuquerque نیو مکزیکو متولد شد اما دوران دبیرستان خود را در Miami Palmetto فلوریدا سپری کرد. وی بعدها تحصیلاتش را در دانشگاه های فلوریدا و پرینستون گذراند و سپس در سال ۱۹۹۴ میلادی آمازون را تاسیس کرد.

لری پیج یکی دیگر از بنیانگذاران گوگل و مدیرعامل کنونی آن است که در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Okemos Montessori و دبیرستان East Lansing رفت. وی بعدها در رشته مهندسی دانشگاه میشیگان و علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و کمی بعد در سال 1998 میلادی همراه با سرگی برین گوگل را تاسیس نمود.

لری پیج یکی دیگر از بنیانگذاران گوگل و مدیرعامل کنونی آن است که در میشیگان پرورش یافت و در آنجا به مدرسه Okemos Montessori و دبیرستان East Lansing رفت. وی بعدها در رشته مهندسی دانشگاه میشیگان و علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد تحصیل کرد و کمی بعد در سال ۱۹۹۸ میلادی همراه با سرگی برین گوگل را تاسیس نمود.

مارک کوبان کارفرمای میلیاردی است که در پنسیلوانیا پرورش یافت و در آنجا به دبیرستان Mount Lebanon و دانشگاه پیتزبورگ رفت. یک سال بعد مارک دانشگاهش در پنسیلوانیا را نیمه تمام ترک کرد و به دانشگاه ایندیانا رفت و عاقبت سر از تگزاس درآورد و توانست اولین شرکت خود با نام میکروسولوشنز را در ازای دریافت 6 میلیون دلار در سال 1990 میلادی به فروش برساند.

مارک کوبان کارفرمای میلیاردی است که در پنسیلوانیا پرورش یافت و در آنجا به دبیرستان Mount Lebanon و دانشگاه پیتزبورگ رفت. یک سال بعد مارک دانشگاهش در پنسیلوانیا را نیمه تمام ترک کرد و به دانشگاه ایندیانا رفت و عاقبت سر از تگزاس درآورد و توانست اولین شرکت خود با نام میکروسولوشنز را در ازای دریافت ۶ میلیون دلار در سال ۱۹۹۰ میلادی به فروش برساند.

مایکل دل بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی دل است که در هوستون تگزاس پرورش یافت و در آنجا به مدرسه ابتدایی Herod و دبیرستان Memorial رفت. او در دانشگاه تگزاس آپگریدهای کامپیوتری می فروخت و بعدها شرکت کامپیوتری دل را در سال 1984 میلادی تاسیس کرد.

مایکل دل بنیانگذار و مدیرعامل کمپانی دل است که در هوستون تگزاس پرورش یافت و در آنجا به مدرسه ابتدایی Herod و دبیرستان Memorial رفت. او در دانشگاه تگزاس آپگریدهای کامپیوتری می فروخت و بعدها شرکت کامپیوتری دل را در سال ۱۹۸۴ میلادی تاسیس کرد.

دیوید فیلو از بنیانگذاران یاهوست که در ویسکانسین متولد شد اما بزرگ شده لوییزیاناست و از دبیرستان سم هوستون فارغ التحصیل شده است. وی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه Tulane تحصیل کرده و پیش از آنکه در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کند به دانشگاه استنفورد رفت.

دیوید فیلو از بنیانگذاران یاهوست که در ویسکانسین متولد شد اما بزرگ شده لوییزیاناست و از دبیرستان سم هوستون فارغ التحصیل شده است. وی در رشته علوم کامپیوتر دانشگاه Tulane تحصیل کرده و پیش از آنکه در سال ۱۹۹۴ میلادی یاهو را تاسیس کند به دانشگاه استنفورد رفت.

جری ینگ بنیانگذار و مدیر عامل اسبق یاهوست که در تایوان متولد شد و زمانی که تنها 10 سال داشت به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد و در آنجا به مدرسه راهنمایی Sierramont و دبیرستان Piedmont Hills رفت. او ضمن تحصیل در استنفورد با دیوید فیلو آشنا شد و کمی بعد، یعنی در سال 1994 میلادی یاهو را تاسیس کرد.

جری ینگ بنیانگذار و مدیر عامل اسبق یاهوست که در تایوان متولد شد و زمانی که تنها ۱۰ سال داشت به سن خوزه کالیفرنیا مهاجرت کرد و در آنجا به مدرسه راهنمایی Sierramont و دبیرستان Piedmont Hills رفت. او ضمن تحصیل در استنفورد با دیوید فیلو آشنا شد و کمی بعد، یعنی در سال ۱۹۹۴ میلادی یاهو را تاسیس کرد.

تعداد بازدید: 3569 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
 
 
 
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🎊MBA & DBA🎊 IN COACHING