RSS   |  نسخه موبایل   |  نسخه تلکس   |  پیوندها   |  جستجو پیشرفته   |  تماس با ما  
 صفحه اول    فرهنگی    فرصتهای استخدامی    اجتماعی، سیاسی    مقالات    بخشنامه ها    خدمات    برگزیدگان    استخدام ( کارفرما ، کارجو)  
سه شنبه، 7 تیر 1401 - 20:52   
  تازه ترین اخبار:  
   آخرین مطالب  

  سه تغییر مهم کنکور سال آینده


  پنل ارسال انبوه واتساپ (محصول کشور هند)


  📢 زیمنس انرژی کنفرانس رایگان آنلاین ، تحولات آینده انرژی در حوزه خاورمیانه و آفریقا ( رویداد تخصصی بین المللی ) سخنرانان وزرا و مدیران عالی صنایع و انرژی منطقه


  استخدام مدیر ای تی در هلدینگ بزرگ نفتی + کارشناس مالی هد هانتری


  استخدام در نمین اردبیل : رییس اداری + بهره برداری سایت + تعمیرات مکانیک + تعمیرات برق + تعمیرات ابزار دقیق + آزمایشگاه + برنامه ریزی تعمیرات + بهره برداری و تعمیرات


  عزیزانی که جدیدا در گروه انجمن صنفی مدیران .... حضور خود را اعلام کرده اند


  سامانه ابری مدیریت جذب و استخدام هایرکمپ با *شرایط ویژه* تا تاریخ 31 خرداد 1401 فراهم شده است.


  ابلاغ کمک هزینه مسکن کارگران مشمول قانون کار


  همکار شما در یک کشور اروپایی چقدر حقوق میگیرد ؟


  شناسایی آثار تحریم ها بر اقتصاد ایران با استفاده از پوشش روزنامه ای مرکز پژوهشهای اتاق ایران


- اندازه متن: + -  کد خبر: 30424صفحه نخست » اخبار علمی ، فرهنگیدوشنبه، 31 خرداد 1395 - 08:57
بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش
  
فرهنگیان نیوز - تدبیر https://telegram.me/edufarhangian:

بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش

نگرش معلمان نسبت به به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش، مثبت است.

چکیده:  

در سال های اخیر، استفاده از فناوری اطلاعات و ارتباطات در امر آموزش، در حال گسترش است. این پژوهش، با هدف بررسی نگرش معلمان نسبت به به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش از دیدگاه معلمان در سال تحصیلی 93-92 انجام شد. جامعه آماری این پژوهش، کلیه معلمان مقطع متوسطه شهر کرج می باشد که 300 نفر با توجه به جدول کرجسی مورگان به روش نمونه گیری خوشه ای تصادفی انتخاب شدند. برای جمع آوری داده ها از پرسشنامه محققساخته استفاده شد، که روایی آن توسط جمعی از استادان رشته تکنولوژی آموزشی و متخصصان تایید و پایایی آن با استفاده از ضریب آلفای کرونباخ قابل قبول (0/89) برآورد گردید. به طور کلی، نتایج این پژوهش نشان داد که نگرش معلمان نسبت به به کارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش، مثبت است. همچنین، تحلیل آمار استنباطی داده ها نشان داد که میان متغیر های جنسیت و نگرش آنها نسبت به کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش، تفاوت معنادار نیست. اما، میان متغیرهای سابقه تدریس، سن، میزان تحصیلات و نگرش آنها نسبت به کاربرد فناوری اطلاعات و ارتباطات در آموزش، تفاوت معنادار است.

نویسندگان:

وحید منصوری ، پروین ذوالقدری

نشریه پژوهش های تربیتی - جلد 2، شماره 30 – بهار و تابستان 1394.

رای مشاهده کامل مقاله روی فایل مقابل کلیک کنید. بررسی نگرش معلمان در راستای کاربست فناوری اطلاعات و ارتباطات در فرایند آموزش  

تعداد بازدید: 2512 ، امتیاز کاربران: 0 (0 نفر) ،    
  

اضافه نمودن به: Share/Save/Bookmark

نظر شما:
نام:
پست الکترونیکی:
نظر
 
  کد امنیتی:
 
امتیاز شما به اين خبر:
   کد امنیتی:
 
   پربیننده ترین مطالب  
 
   تبلیغات صفحات داخلی  
 
 
 
::  صفحه اصلی ::  تماس با ما ::  پیوندها ::  نسخه موبایل ::  RSS ::  نسخه تلکس
© نسخه سوم فرهنگیان نیوز 1391
shoghlorg@gmail.com | info@farhangiannews.ir
پشتیبانی توسط: خبرافزار
Check  Out My Rank On PRTracking.com!
  خبر فوری: 🏵️ تورتفریحی جزیره زیبای کیش 🏵️